Strategie marketingowe na rynku politycznym - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Opis
Książka nowa, drobne zadarcia na grzbiecie, drobne zagięcia na rogach, lekkie zarysowania na okładce, drobne zabrudzenia stron na rogach,
STRATEGIE MARKETINGOWE NA RYNKU POLITYCZNYM
Autor: MICHAŁ JAŚNIOK
Wydawnictwo: WOLTERS KLUWER
ISBN: 978-83-7526-164-6
239 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2007
Osiąganie przewagi na rynku politycznym powinno dokonywać się przez opracowanie i wdrażanie skoordynowanych i dostosowanych do sytuacji politycznej strategii. Kwestiom tym jest poświęcona ta publikacja. Zgromadzony w niej materiał multidyscyplinarny z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, politologii i socjologii, ilustrowany najnowszymi przykładami z życia publicznego, uświadamia złożoność zjawisk wpływających na społeczny odbiór ugrupowania politycznego i osoby polityka.
W książce szczegółowo omówiono: rolę strategii w marketingu politycznym specyfikę działań strategicznych w przestrzeni publicznej proces budowy założeń strategicznych strategie instrumentalne (produktowe, cenowe, dystrybucyjne, promocyjne, personalne), konkurencyjne i relacyjne stosowane na tym rynku nowe koncepcje tworzenia przewagi konkurencyjnej problemy etyczne i inne wyzwania marketingu politycznego modelowe rozwiązanie w zakresie współpracy polityków i wyborców, z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć techniki cyfrowej
Książka jest przeznaczona dla polityków, przedstawicieli mass mediów, stowarzyszeń, związków zawodowych oraz innych podmiotów aktywnie włączających się w procesy publiczne.
Na naszych pozostałych aukcjach setki książek w bardzo atrakcyjnych cenach - ZAPRASZAMY!
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | Jaśniok Michał |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | Wolters Kluwer |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Twarda |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2007 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 240 |
ISBN | 9788375261646 |
Produkty rekomendowane
Strategie marketingowe na rynku politycznym - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Strategie marketingowe na rynku politycznym- Oferty
-
- Dane i opinie o profinfo.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
73,00złStrategie marketingowe na rynku politycznym
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 73,00zł
Strategie marketingowe na rynku politycznym - Opinie
Klienci, którzy kupili Strategie marketingowe na rynku politycznym, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane