Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3 - Opis i dane produktu
-
Zgłoś

DC-S5M2NE
Lumix pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy DC-S5M2 + obiektyw S-R1840 18–40 mm
- Nowy przetwornik 24,2 MP z technologią Dual Native ISO i mechanizmem nowej generacji
- Szybki, dokładny, niezawodny system autofokusu — AF z wykrywaniem fazy
- Aktywna stabilizacja obrazu Zastosowana technologia zaawansowanej stabilizacji obrazu wideo umożliwia rejestrowanie materiału podczas chodzenia
- Nagrywanie bez ograniczeń w 10-bitowej jakości C4K/4K 60p/50p 4:2:2

Odkrywaj swój twórczy wszechświat.
LUMIX DC-S5IIN (zestaw z korpusem S5II i obiektywem LUMIX S 18–40 mm / F4,5-6,3)Zaawansowane funkcje, takie jak PDAF i I.S. (stabilizacja obrazu) sprawiają, że korzystanie z aparatu LUMIX S5IIX jest naprawdę satysfakcjonującym doświadczeniem. Rejestruj wysokiej jakości zdjęcia i filmy z możliwością nieograniczonego nagrywania i ciesz się większą mobilnością dzięki temu kompaktowemu, pełnoklatkowemu aparatowi bezlusterkowemu.
Oprogramowanie sprzętowe 3.0 wspomaga dynamiczny styl robienia zdjęć
Gotowy na najbardziej ambitne sesje zdjęcioweFazowy hybrydowy autofokus umożliwia fotografowanie ciągłe z zachowaniem szybkości i precyzji, a wysoce zaawansowany autofokus w aparacie LUMIX S5II przesuwa granice fotografii sportowej, przyrodniczej i samochodowej/motocyklowej*. Ponadto funkcja trybu pre-burst pozwala cofać się w czasie*. Teraz możesz uchwycić obraz w idealnym momencie.

Świetny do fotografowania w ruchu
LUMIX S5II ułatwia także nagrywanie filmów w ruchu. Aktywna stabilizacja obrazu wykrywa drgania aparatu i optymalizuje współczynniki korekcji, aby kompensować nawet znaczny ruch, a zaawansowana cyfrowa stabilizacja obrazu* tłumi zniekształcenia na brzegach obrazu występujące podczas nagrywania filmów. Teraz możesz więc uzyskiwać piękne ujęcia, nawet jeśli musisz szybko się poruszać, gdy aparat rejestruje obraz.
LUMIX S5II ułatwia także nagrywanie filmów w ruchu. Aktywna stabilizacja obrazu wykrywa drgania aparatu i optymalizuje współczynniki korekcji, aby kompensować nawet znaczny ruch, a zaawansowana cyfrowa stabilizacja obrazu* tłumi zniekształcenia na brzegach obrazu występujące podczas nagrywania filmów. Teraz możesz więc uzyskiwać piękne ujęcia, nawet jeśli musisz szybko się poruszać, gdy aparat rejestruje obraz.

Oprogramowanie sprzętowe 3.0 wprowadza pierwsze funkcje aparatu LUMIX
Nagrywanie wideo proxyTa nowa funkcja rejestruje plik proxy o niskiej przepływności podczas nagrywania wideo. Jednoczesne nagrywanie pliku proxy, który jest powiązany z oryginalnym nagraniem wideo, umożliwia szybsze przejście od produkcji do publikacji.
Natywna integracja Camera to Cloud z użyciem Adobe Frame.io
Platforma Frame.io Camera to Cloud umożliwia automatyczne przesyłanie i udostępniane zdjęć i filmów, a także tworzenie ich kopii zapasowych i wspólną pracę nad nimi w chmurze.
Seria LUMIX S zapewnia najwyższą wydajność optyczną, mobilność i obsługę bez kompromisów. Nawet po zmianie obiektywu wszystkie zdjęcia będą miały spójne odwzorowanie, przez co powstaną wysokiej jakości dzieła sztuki.
Wyższy stopień ekspresji wizualnej
Korzystaj z wyjścia danych wideo RAW, nagrywania ProRes, wideo All-Intra, zewnętrznego nagrywania USB-SSD i przewodowej/bezprzewodowej transmisji na żywo dla profesjonalnej produkcji wideo.
Rozmiar pliku (w pikselach) w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych
Rozmiar pliku (w pikselach) w przypadku korzystania z obiektywów APS-C/Super 35 mm
MOV / 59,94 Hz / APS-C (*¹)
MOV / 50,00 Hz / FULL (*¹)
MOV / 50,00 Hz / APS-C (*¹)
MOV / 24,00 Hz / FULL (*¹)
MOV / 24,00 Hz / APS-C (*¹)
WYJŚCIE DANYCH RAW HDMI (*⁵)
Zgodne urządzenia zewnętrzne: Monitor/rejestrator ATOMOS HDMI „Ninja V+” /„Ninja V” / „Shogun CONNECT” *Odwiedź witrynę internetową ATOMOS, aby uzyskać informacje o odpowiedniej wersji oprogramowania układowego ATOMOS Ninja V+ , ATOMOS Ninja V lub ATOMOS Shogun CONNECT. *Do edytowania wideo w formacie RAW nagranego przy użyciu ATOMOS Ninja V+ lub ATOMOS Ninja V jest wymagane oprogramowanie obsługujące format ProRes RAW. Zastosuj LUT (tabelę odwzorowań) dostępną w poniższej witrynie pomocy technicznej klienta, aby nadać tę samą gradację kolorów, co tryby V-Log/V-Gamut https://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/download/lut/s1h_raw_lut/ *W zależności od sytuacji niektóre funkcje mogą być niedostępne.Blackmagic Video Assist 5" 12G HDR, Blackmagic Video Assist 7" 12G HDR *Odwiedź witrynę internetową Blackmagic Design, aby uzyskać informacje o odpowiedniej wersji oprogramowania układowego Blackmagic Video Assist 12G HDR. *Do odtwarzania i edytowania danych Blackmagic RAW jest wymagane rozwiązanie DaVinci Resolve lub DaVinci Resolve Studio. Rozwiązanie DaVinci Resolve Studio jest wymagane do dostarczania projektów, w których są używane dane Blackmagic RAW o rozdzielczości przewyższającej 3840x2160. *W zależności od sytuacji niektóre funkcje mogą być niedostępne.
Jakość nagrywania / 59,94Hz / FULL
Jakość nagrywania / 59,94Hz / APS-C
Jakość nagrywania / 50,00Hz / FULL
Jakość nagrywania / 50,00Hz / APS-C
HDMI (*⁴)
Audio
Zarządzanie ciepłem pozwala na nieograniczony czas nagrywania
Nieograniczony czas nagrywania w 10-bitowej jakości 4:2:2 C4K/4K 60p/50p*. Przy kompaktowej obudowie aparatu LUMIX S5II, porównywalnej z modelem S5, nowa zoptymalizowana struktura odprowadzania ciepła umożliwia nagrywanie przez dłuższy czas, nawet w przypadku materiałów mocno obciążających aparat (np. wideo w wysokiej rozdzielczości ponad 4K lub wideo HFR).Zobowiązanie LUMIX do zapewnienia najwyższej jakości obrazu
Nowy mechanizm zapewnia bardziej realistyczne kolory, lepszą rozdzielczość i naturalny efekt trójwymiarowości, a w połączeniu z technologią Dual Native ISO skuteczne tłumienie szumów nawet w przypadku rejestrowania materiału z wysoką czułością, z zachowaniem wierności odwzorowania nawet w ciemnych obszarach.Łatwa gradacja barw z funkcją REAL TIME LUT
Zdjęcia i filmy z zastosowaną tabelą LUT mogą być rejestrowane wewnętrznie bez specjalnego oprogramowania. Nawet jeśli nie masz specjalistycznych umiejętności w zakresie edycji, aparat pomoże Ci rozszerzyć zakres ekspresji w żądanym stopniu.Wytrzymały korpus na każde warunki pogodowe
Aparat może być używany w szerokim zakresie warunków pogodowych. Wytrzymała, wykonana ze stopu magnezu rama głównej konstrukcji aparatu oraz uszczelnienie wszystkich połączeń, pokręteł i przycisków sprawiają, że aparat jest odporny na kurz i zachlapanie*.Intuicyjna obsługa
Intuicyjny, odpowiednio zaprojektowany układ i 8-kierunkowy joystick pozwalają na intuicyjne wybieranie obszaru ostrości z prostą obsługą jednym kciukiem, co umożliwia szybkie fotografowanie.Powiązane produkty
Obiektywy umożliwiające wysokiej jakości ekspresję fotograficzną i wideoSeria LUMIX S zapewnia najwyższą wydajność optyczną, mobilność i obsługę bez kompromisów. Nawet po zmianie obiektywu wszystkie zdjęcia będą miały spójne odwzorowanie, przez co powstaną wysokiej jakości dzieła sztuki.
Wyższy stopień ekspresji wizualnej
Korzystaj z wyjścia danych wideo RAW, nagrywania ProRes, wideo All-Intra, zewnętrznego nagrywania USB-SSD i przewodowej/bezprzewodowej transmisji na żywo dla profesjonalnej produkcji wideo.
SPECYFIKACJA
TYP
- Typ: Bezlusterkowy aparat cyfrowy
- Mocowanie obiektywu: Mocowanie L-Mount
PRZETWORNIK OBRAZU
- Typ: Pełnoklatkowa matryca CMOS 35 mm (35,6 mm x 23,8 mm)
- Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli: 24,20 megapiksela / 25,28 megapiksela
- Powłoka antyodblaskowa: Tak
- Proporcje / Filtr kolorów: 3:2 / Filtr kolorów podstawowych
- System redukujący kurz: Typ z przesunięciem matrycy
ZAKRES
- Ponad 14-stopniowa charakterystyka (V-Log)
ZDJĘCIA
- Format zapisu pliku: JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW
- Współczynnik proporcji: 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 / 65:24 / 2:1
Rozmiar pliku (w pikselach) w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych
- 3:2: 6000x4000(L) / 4272x2848(M) / 3024x2016(S) / 12000x8000(XL)* / 8496x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości.
- 4:3: 5328x4000(L) / 3792x2848(M) / 2688x2016(S) / 10656x8000(XL)* / 7552x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości.
- 16:9: 6000x3368(L) / 4272x2400(M) / 3024x1704(S) / 12000x6736(XL)* / 8496x4784(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości.
- 1:1: 4000x4000(L) / 2848x2848(M) / 2016x2016(S) / 8000x8000(XL)* / 5664x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości.
- 65:24: 6000x2208(L)
- 2:1: 6000x3000(L)
Rozmiar pliku (w pikselach) w przypadku korzystania z obiektywów APS-C/Super 35 mm
- 3:2: 3984x2656(L) / 2880x1920(M) / 2064x1376(S)
- 4:3: 3536x2656(L) / 2560x1920(M) / 1840x1376(S)
- 16:9: 3984x2240(L) / 2880x1624(M) / 1920x1080(S)
- 1:1: 2656x2656(L) / 1920x1920(M) / 1376x1376(S)
- Jakość obrazu: RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard (High Resolution mode: Combined / RAW / RAW+Fine / Fine)
- Przestrzeń barw: sRGB, AdobeRGB
SLOW & QUICK
MOV / 59,94 Hz / FULL (*¹)- [FHD] 1920x1080: 59.94p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się.
MOV / 59,94 Hz / APS-C (*¹)
- [C4K] 4096x2160: 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
- [4K] 3840x2160: 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
- [FHD] 1920x1080: 59.94p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się.
MOV / 50,00 Hz / FULL (*¹)
- [FHD] 1920x1080: 50.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się.
MOV / 50,00 Hz / APS-C (*¹)
- [C4K] 4096x2160: 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
- [4K] 3840x2160: 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
- [FHD] 1920x1080: 50.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się.
MOV / 24,00 Hz / FULL (*¹)
- [FHD] 1920x1080: 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się.
MOV / 24,00 Hz / APS-C (*¹)
- [C4K] 4096x2160: 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
- [4K] 3840x2160: 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
- [FHD] 1920x1080: 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się.
WYJŚCIE DANYCH RAW HDMI (*⁵)
Zgodne urządzenia zewnętrzne: Monitor/rejestrator ATOMOS HDMI „Ninja V+” /„Ninja V” / „Shogun CONNECT” *Odwiedź witrynę internetową ATOMOS, aby uzyskać informacje o odpowiedniej wersji oprogramowania układowego ATOMOS Ninja V+ , ATOMOS Ninja V lub ATOMOS Shogun CONNECT. *Do edytowania wideo w formacie RAW nagranego przy użyciu ATOMOS Ninja V+ lub ATOMOS Ninja V jest wymagane oprogramowanie obsługujące format ProRes RAW. Zastosuj LUT (tabelę odwzorowań) dostępną w poniższej witrynie pomocy technicznej klienta, aby nadać tę samą gradację kolorów, co tryby V-Log/V-Gamut https://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/download/lut/s1h_raw_lut/ *W zależności od sytuacji niektóre funkcje mogą być niedostępne.Blackmagic Video Assist 5" 12G HDR, Blackmagic Video Assist 7" 12G HDR *Odwiedź witrynę internetową Blackmagic Design, aby uzyskać informacje o odpowiedniej wersji oprogramowania układowego Blackmagic Video Assist 12G HDR. *Do odtwarzania i edytowania danych Blackmagic RAW jest wymagane rozwiązanie DaVinci Resolve lub DaVinci Resolve Studio. Rozwiązanie DaVinci Resolve Studio jest wymagane do dostarczania projektów, w których są używane dane Blackmagic RAW o rozdzielczości przewyższającej 3840x2160. *W zależności od sytuacji niektóre funkcje mogą być niedostępne.
Jakość nagrywania / 59,94Hz / FULL
- [5,9K] 5888x3312 (16:9): 29,97p, 12 bitów (LPCM) 23,98p, 12 bitów (LPCM)
Jakość nagrywania / 59,94Hz / APS-C
- [4,1K] 4128x2176 (17:9): 59,94p, 12 bitów (LPCM) 29,97p, 12 bitów (LPCM) 23,98p, 12 bitów (LPCM)
- [3,5K] 3536x2656 (4:3)" 29,97p, 12 bitów (LPCM) 23,98p, 12 bitów (LPCM)
Jakość nagrywania / 50,00Hz / FULL
- [5,9K] 5888x3312 (16:9): 25,00p, 12 bitów (LPCM)
Jakość nagrywania / 50,00Hz / APS-C
- [4,1K] 4128x2176 (17:9): 50,00p, 12 bitów (LPCM) 25,00p, 12 bitów (LPCM)
- [3,5K] 3536x2656 (4:3): 50,00p, 12 bitów (LPCM) 25,00p, 12 bitów (LPCM)
- Format audio: LPCM (2 kanały, 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity*) (4 kanały, 48 kHz/24 bity**, 96 kHz/24 bity**) *Po podłączeniu mikrofonu Φ3,5 mm lub DMW-XLR1 (do nabycia osobno). **Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (do nabycia osobno).
WIZJER
- Typ: Wizjer OLED Live View Finder
- Pikseli: Około 3,68 mln punktów
- Pole widzenia / Powiększenie: Około 100% / Około 0,78x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1, gdy proporcje są ustawione na 3:2
- Dystans widzenia / Regulacja dioptrii: Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 – +2,0 (dpt)
- Czujnik oczu: Tak
- Prędkość wyświetlacza: 120 kl./s / 60 kl./s
WYŚWIETLACZ TYLNY
- Typ: Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym
- Rozmiar monitora: O swobodnie ustawianym kącie, 7,6cm (3 cale), proporcje 3:2
- Pikseli: Około 1,84 mln punktów
- Pole widzenia: Około 100%
REGULACJA OSTROŚCI (*³)
- Typ: System autofokusa z wykrywaniem fazy / system autofokusa z detekcją kontrastu
- Technologia DFD: Tak
- Tryb ustawiania ostrości: AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF
- Tryb AF: Śledzenie / Pełny obszar AF / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint * Automatyczne wykrywanie można włączyć, aby przełączać między trybami Człowiek / Zwierzę / Samochód (*⁷) / Motocykl (*⁷). Za wyjątkiem włączonej opcji Pinpoint.
- Zakres wykrywania AF: EV -6 - 18 (F1,4, równoważne z ISO100, AFS)
- Niestandardowe ustawienie AF: Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu
- Lampka wspomagania AF: Tak
- Blokada AF: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF
- Sterowanie pierścieniem ostrości: Nieliniowe / Liniowe (90°/ 120°/ 150°/ 180°/ 210°/ 240°/ 270°/ 300°/ 330°/ 360°/ 720°/ 1080°/ Maksimum)
- Inne: AF-ON, AF-ON: do bliży, AF-ON: Do dali, Focus Limiter, Focus Peaking, 1-obszarowa szybkość przesuwania AF, mikroregulacja AF, ciągły AF (podczas nagrywania filmów), priorytet ostrości/migawki, przełączanie ostrości w pionie / w poziomie, przytrzymanie blokady AF/AE, AF+MF, MF Assist, MF Guide, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF, zakres punktów AF (*⁶), AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, szybki AF, AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ramka ostrości w pętli, powiększone wyświetlanie na żywo (film), migawka dotykowa, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, odzyskiwanie ostrości obiektywu
KONTROLA EKSPOZYCJI
- System pomiaru światła: 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania
- Tryb pomiaru światła: Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony
- Zakres pomiaru: EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100)
- Pokrętło trybu: Program AE (P) / Priorytet przysłony AE (A) / Priorytet migawki AE (S) / Ekspozycja manualna (M) / Creative Video (P/A/S/M)* / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny * Dostępne są te same operacje ekspozycji, co w trybie P/A/S/M.
- Kompensacja ekspozycji: 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów)
- Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa): [Normalny] Auto / 50* / 100-51200 / 102400* / 204800* (krok 1/3 lub 1 EV) * Rozszerzone ISO[V-Log] Auto / 320* / 640-51200 (krok 1/3 lub 1 EV) * Rozszerzone ISO [HLG] Auto / 400-51200 / 102400* / 204800* (krok 1/3 lub 1 EV) * Rozszerzone ISO
- Podwójne natywne ISO: [Normalny] Natywne ISO: 100, 640 Auto: Auto / 50* / 100–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO Niski: Auto /50* / 100-800 * Rozszerzone ISO Wysoki: Auto / 320* / 640–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO[V-Log] Natywne ISO: 640, 4000 Auto: Auto /320* / 640–51200 * Rozszerzone ISO Niski: Auto /320* / 640-5000 * Rozszerzone ISO Wysoki: Auto /2000* / 4000–51200 * Rozszerzone ISO [HLG] Natywne ISO: 400, 2500 Auto: Auto / 400–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzone ISO Niski: Auto / 400–3200 Wysoki: Auto / 2500–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzone ISO [Cinelike D2 / Cinelike V2] Natywne ISO: 200, 1250 Auto: Auto / 100* / 200–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO Niski: Auto /100* / 200-1600 * Rozszerzone ISO Wysoki: Auto / 640* / 1250–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO
- Blokada AE: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE
SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU
- B.I.S. (5 osi / 5 pkt*) * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=60 mm w przypadku użycia obiektywu S-R2060]. Dual I.S. 2 (6,5 pkt*) * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=200 mm w przypadku użycia obiektywu S-E70200].
BALANS BIELI
- Balans bieli: AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4
- Regulacja balansu bieli: zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone
- Ustawienie temperatury barwowej: 2500–10000 K w 100 K
MIGAWKA
- Typ: Migawka szczelinowa
- Czas otwarcia migawki: Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8 000 – 60 Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60 Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/8000–60 Filmy: 1/16 000–1/25 Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/16 000–1/2
- Samowyzwalacz: 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s / czas niestandardowy
- Pilot zdalnego sterowania: Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie)
- Tryb cichy / Tryb migawki: Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR)
BRACKETING
- Zakres AE: 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne
- Bracketing przysłony: 3, 5 lub wszystkie pozycje
- Bracketing ostrości: 1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 10 poziomach
- Zakres balansu bieli: Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów
WYKONYWANIE ZDJĘĆ SERYJNYCH
Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych- Przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia: H: 9 kl./s (AFS/MF), 7 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) M: 5 kl./s (AFS/MF) (z funkcją Live View), 5 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View)
- Przysłona elektroniczna: SH30: 30 kl./s (AFS/AFC/MF) SH30 PRE: 30 kl./s (AFS/AFC/MF) (*⁷) Wys.: 9 kl./s (AFS/MF), 8 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) M: 5 kl./s (AFS/MF) (z funkcją Live View), 5 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) Nis.: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View)
- Liczba nagrywanych obrazów: H/M/L* RAW+JPEG: ponad 200 zdjęć RAW: ponad 200 zdjęć JPEG: ponad 300 zdjęć * Do momentu spadku szybkości zdjęć seryjnych. Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic. * Gdy używana jest karta SD o klasie szybkości „UHS-II Speed Class 3 (U3)”.SH RAW / RAW+JPEG / JPEG: 200 zdjęć
LAMPA BŁYSKOWA
- Rodzaj lampy błyskowej: Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)
- Prędkość synchronizacji: Poniżej 1/250 s * Liczba przewodnia zmniejsza się przy 1/250 s. Tylko po ustawieniu trybu M lub S.
- Tryb lampy błyskowej: Auto* / Auto/Redukcja czerwonych oczu* / Wł. wymuszenie / Wł. wymuszenie/Redukcja czerwonych oczu / Powolna synchronizacja / Powolna synchronizacja/Redukcja czerwonych oczu / Wył. wymuszenie * Tylko w trybie iA.
- Synchronizacja lampy błyskowej: Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę
- Regulacja mocy lampy błyskowej: 1/3 EV z krokiem ±3 EV
- Sterowanie bezprzewodowe: Tak (w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (opcjonalna)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan.
WIRTUALNE ZWIĘKSZENIE ZAKRESU ZOOMU
- 2,0x (EX S) (w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych), 1,9x (EX S) (w przypadku korzystania z obiektywów APS-C / Super 35 mm), 1,4x (EX M) * Tylko podczas rejestracji zdjęć.
USTAWIENIA KOLORU
Style zdjęć- Style zdjęć: Standardowy / Żywy / Naturalny / L. Classic Neo / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochromatyczny / L. Monochromatyczny D / L. Monochromatyczny S / LEICA Monochromatyczny (8*) / Cinelike D2 / Cinelike V2 / Like709 / V-Log / REAL TIME LUT / Like2100 (HLG) / Like2100 (HLG) - pełny zakres* / Mój styl zdjęć 1–4 (5–10)* * Ustaw na WŁ. w pozycji Pokaż/ukryj styl zdjęć, aby wybrać.
- Regulacja obrazu: Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Szum kolorów / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB / LUT *Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć.
- Filtr: Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Cross Process (Filtr filmowy) / Bleach Bypass
- Biblioteka LUT Library: Vlog_709 / Ustaw 1–10 *REAL TIME LUT w Styl zdjęć, Zastosuj LUT w Przycisk Fn, Zastosuj LUT w Przetwarzanie RAW, LUT View Assist w V-Log View Assist, LUT można zastosować z poziomu tych ustawień.
FUNKCJA NAGRYWANIA FILMÓW
- Fotografia poklatkowa: Tak
- Animacja poklatkowa: Tak
- Kadrowanie na żywo: Tak (obsługa przycinania z wideo 5,9K (FULL) 30p/25p/24p do rozmiarów 4K/FHD)
- Tryb SS/wzmocnienia: Migawka/ISO / Kąt/ISO / Migawka/dB
- Poziom luminancji: 8 bitów: 0‒255 / 16‒235 / 16‒255 10 bitów: 0‒1023 / 64‒940 / 64‒1023
- Funkcja skanowania synchronizacji: Tak
- Poziom funkcji Master Pedestal: 31 stopni
- Paski koloru / Obszar testowy 1 kHz: Tak (SMPTE / EBU / ARIB) / Tak
- Podgląd LUT: Obsługiwane typy plików: .vlt, .cube Wyświetlacz / HDMI
- Podgląd HLG: Wyświetlacz (TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) / HDMI (AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.)
- Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze: 2,0x / 1,8x / 1,5x / 1,33x / 1,30x / WYŁ
- Monitor przebiegu / zakres wektora: Możliwość wyboru
- Funkcja Knee Control: Tak (w trybie Like709)
- Czerwony wskaźnik ramki nagrywania: Wł. / wył.
INFORMACJE O POZYCJI POZIOMEJ
- Zdjęcie / film (WŁ. / WYŁ.)
WSKAŹNIK WYPOZIOMOWANIA
- Tak
PRZYCISK FUNKCYJNY
- NAGRYWANIE: Komp. ekspozycji / Dual Native ISO / Czułość / Balans bieli / Styl zdjęć / Zastosuj LUT / Tryb pomiaru / Proporcje / Jakość obrazu / Rozmiar obrazu / Pomiar punktowy 1 zdjęcia / Długa ekspozycja NR / Min. szybkość migawki / 1 zdjęcie RAW+JPG / Zakres i.Dynamic / Kompensacja cieniowania kolorów / Efekt filtra / Jednorazowa AE / AE sterowana dotykiem / Blokada AWB / Tryb ekspozycji / Skanowanie synchronizacji / Tryb AF / Ustawienie wykrywania AF/ Wykrywanie obiektu / Niestandardowe ustawienie AF (zdjęcia) / Niestandardowe ustawienie AF (wideo) / Focus Limiter / Ustawienie zakresu Focus Limiter / Focus Peaking / Czułość Focus Peaking / 1-obszarowa szybkość przesuwania AF / Blokada pierścienia ustawiania ostrości / BLOKADA AE / BLOKADA AF / BLOKADA AF/AE / AF-ON / AF-ON: do bliży / AF-ON: do dali / Ustawianie strefy ostrości / Powiększone wyświetlanie na żywo (film) / Tryb lampy błyskowej / Regulacja lampy błyskowej / Konfiguracja bezprzewodowej lampy błyskowej / Ustawianie trybu napędu / Bracketing / Tryb cichy / Stabilizacja obrazu / Typ migawki / Zewn. telekonwerter / Nagrywanie - format plików / Jakość zapisu filmów / Jakość zapisu filmów (moja lista) / Ustawienie wolne i szybkie / Wyświetlanie kodu czasowego / Informacje o dźwięku / Wyświetlanie poziomu nagrywania dźwięku / Wyciszanie źródła dźwięku / Regulacja poziomu nagrywania dźwięku / Jakość nagrywania dźwięku / Ograniczenie poziomu nagrywania dźwięku / 4-kanałowe wejście mikrofonu / Ustawienie adaptera mikrofonu XLR / Kanał monitorowania dźwięku / Stabilizacja obrazu / Elektroniczna stabilizacja obrazu (wideo) / Boost I.S. (wideo) / Obszar obrazu wideo / Przejście ostrości / Kadrowanie na żywo / Q.MENU / Przełącznik nagrywania/odtwarzania / Nagrywanie wideo / Nagrywanie wideo (tryb Creative Video) / Przełącznik wizjera/wyświetlacza / Blokada obsługi / Przełącznik obsługi pokrętłem / Podgląd / Podgląd przysłony / Stały podgląd / Wskaźnik poziomu / Histogram / Punktowy pomiar luminancji / Znacznik klatki wideo / Linie siatki zdjęcia / Poprawa jakości podglądu na żywo / Monochromatyczny podgląd na żywo / Tryb nocny / Ustawianie wizjera/wyświetlacza / Wyświetlanie z priorytetem wideo / Wzór zebry / LUT View Assist (wyświetlacz) / LUT View Assist (HDMI) / Wybór LUT / HLG View Assist (wyświetlacz) / HLG View Assist (HDMI) / Sheer Overlay / Zakres stanu I.S. Zakres statusu / WFM / Zakres wektor / Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / Paski koloru / Sterowanie pierścieniem ostrości / Mikroregulacja AF / Informacje o obiektywie / Docelowe gniazdo karty / Wi-Fi / Tryb wentylatora / Zapis do trybu niestandardowego / Brak ustawienia / Wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj”) / Zakres punktów AF (*6) / Nagrywanie proxy (*7) / REAL TIME LUT (*8) / Przywracanie ustawień domyślnych
- ODTWARZANIE: Powiększenie z punktu AF / funkcja LUT View Assist (wyświetlacz) / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / obróbka RAW / usuwanie pojedynczych elementów / ochrona / ocena 1, 2, 3, 4, 5 / kopiowanie / przełącznik nagrywania/odtwarzania / przełącznik wizjera/wyświetlacza / nagrywanie wideo / nagrywanie wideo (tryb Creative Video) tryb nocny / zmiana gniazda karty / kanał monitorowania dźwięku / Wi-Fi / tryb wentylatora / wysyłanie obrazu (smartfon) / funkcja LUT View Assist (HDMI) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / brak ustawienia / Wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj”) / Wyślij obrazy do platformy Frame.io (*⁷) / Przywracanie ustawień domyślnych
INTERFEJS
- USB: USB typu C (SuperSpeed USB 10 Gb/s (USB 3.2 drugiej generacji))
HDMI (*⁴)
- HDMI: HDMI typu A Audio: WŁ. / WYŁ., MP4 2 kanały, MOV: 2 kanały (gdy [4-kanałowe wejście mikrofonu] jest wyłączone), 4 kanały (gdy [4-kanałowe wejście mikrofonu] jest włączone.)
- Przekazywanie sygnału do monitora: 4:2:2 10 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:2 10 bitów] or [4:2:0 10 bitów].) 4:2:2 8 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:0 8 bitów].)
- Odtwarzanie: 59.94Hz: C4K/60p / C4K/30p / 4K/60p / 4K/30p / 1080/120p / 1080p / 1080i / 720p* / 480p* 50.00Hz: C4K/50p / C4K/25p / 4K/50p / 4K/25p / 1080/100p / 1080p / 1080i / 720p* / 576p* 24.00Hz: C4K/24p / 4K/24p / 1080p * Tylko podczas odtwarzania.
- Wejście zdalnego sterowania: φ2,5 mm
Audio
- Wbudowany mikrofon: Stereo Redukcja szumu wiatru: WYŁ. / Standardowa / Wysoka
- Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio: φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE Redukcja wiatru: Wyłączona / Niska / Standardowa / Wysoka * Po podłączeniu mikrofonu 3,5 mm (sprzedawanego oddzielnie). Specjalny mikrofon: Stereofoniczny / Kierunkowy * Po podłączeniu DMW-MS2 (sprzedawanego oddzielnie).
- Mikrofon XLR: Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie)
- 4-kanałowe wejście mikrofonu: Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie)
- Głośnik: Monofoniczny
- Wyjście słuchawek: φ3,5 mm
- Gniazdo na kartę SD: Gniazdo 1,Gniazdo 2 Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC* * Zgodne ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC.
Gniazdo wejścia/wyjścia kodu czasowego
- Zliczanie: Rec Run / Free Run
- Tryb kodu czasowego: Tryb Drop Frame / Non-Drop Frame (przy wybranej częstotliwości systemu [59,94 Hz]).
- Wyjście kodu czasowego HDMI: Wł. / wył.
WENTYLATOR
- Auto1 / Auto2 / Szybki / Normalny / Wolny* / Wyłączony** * Opcji tej nie można wybrać, jeśli rozdzielczość jest wyższa niż C4K lub szybkość klatek przekracza 60p. ** Opcję Wyłączony można ustawić w trybie iA/P/A/S/M.
TECHNOLOGIA BEZPRZEWODOWA
- Wi-Fi: 2.4GHz bands (STA/AP) (IEEE802.11b/g/n) 5GHz bands (STA) (IEEE 802.11a/n/ac) Zabezpieczenia: WPA/WPA2/WPA3
- Bluetooth: Bluetooth® 5.0 (Bluetooth Low Energy (BLE))
OCHRONA PRZED KURZEM I ZACHLAPANIAMI*
- Tak * Odporność na pył i zachlapanie nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli aparat zostanie narażony na bezpośredni kontakt z pyłem i wodą.
MOC
- Baterie: Akumulator litowo-jonowy (7,2 V, 2200 mAh, 16 Wh) (w zestawie) Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB, USB Power Delivery
- Czas działania baterii (standard CIPA): Około 370 zdjęć, 1250 zdjęć (wizjer LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R2060 / S-S50 * W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę.
- Czas ciągłego nagrywania (filmy) (*¹): MP4 [4K/60p]: Ok. 90 min (APS-C), MP4 [FHD/60p]: Ok. 130 min (FULL) * W przypadku obiektywu S-R2060 / S-S50. Przy pełnym naładowaniu baterii.
- Rzeczywisty czas nagrywania (filmy) (*¹): MP4 [4K/60p]: Ok. 45 min (APS-C), MP4 [FHD/60p]: Ok. 65 min (FULL) *W przypadku obiektywu S-R2060 / S-S50. Przy pełnym naładowaniu baterii.
- Uchwyt z akumulatorem: DMW-BGS5 (sprzedawany oddzielnie)
WYMIARY / CIĘŻAR
- Wymiary
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | Panasonic |
|
|
Przetwornik obrazu |
|
Rozdzielczość efektywna ?Rozdzielczość efektywna aparatu cyfrowego jest określana za pomocą dwóch liczb określających liczbę pikseli w matrycy. Pierwsza to liczba wszystkich pikseli (np. 8,2MP), druga to liczba pikseli efektywnych (np.8,0MP). Liczba wszystkich pikseli określa nam, ile pikseli światłoczułych jest na matrycy aparatu. Liczba pikseli efektywnych określa z kolei, ile z tych pikseli stanowi punkty robionego zdjęcia (w praktyce jest równa iloczynowi wskazanej rozdzielczości aparatu). | 24,2 Mpix |
Stabilizacja obrazu ?Stabilizacja obrazu to jedna z funkcji w aparatach z wymienną optyką. Są dwa rodzaje stabilizacji: stabilizacja w korpusie lub stabilizacja w obiektywie. Stabilizacja umieszczona w korpusie aparatu jest bardzie powszechna, gdyż jest skuteczniejsza niż ta dostępna w obiektywie. Możemy również założyć na aparat dowolny obiektyw, również taki bez stabilizacji (jest on tańszy od obiektywu ze stabilizacją), a funkcja ta wciąż będzie działać. | Bez stabilizacji obrazu |
Rozdzielczość filmów ?Rozdzielczość filmów to parametr mówiący o tym, w jakiej rozdzielczości będą nagrywane filmy przez dany apart cyfrowy. Główną rolą aparatu jest robienie zdjęć, dlatego nagrywane filmy będą zazwyczaj gorszej jakości, niż te nagrane sprzętem do tego przeznaczonym. Jest to dodatkowa funkcja. Standardowa rozdzielczość nagrań aparatem cyfrowym wynosi 160x120, 320x240, lub 640x480 pikseli. Nawet najwyższa rozdzielczość nie zapewni dobrej jakość filmów. | 6K |
Zoom optyczny ?Zoom optyczny to jeden z parametrów aparatu cyfrowego. Informuje nas o tym, ile razy można zwiększyć ogniskową w obiektywnie zmiennoogniskowym, a więc jaki jest zakres przybliżenia. Przykładowo, pięciokrotny zoom (zoom x5 ]) mówi o tym, że najdłuższa ogniskowa w danym obiektywie będzie pięć razy dłuższa, niż jego najkrótsza ogniskowa. Zoom optyczny to ważny parametr, gdyż umożliwia wykonania przybliżenia na interesujący nas obiekt. | 0x |
Zapis danych |
|
Karty pamięci ?Nośniki danych, na których zapisywane są zdjęcia i filmy. Popularne rodzaje to karty SD oraz ich wersje rozszerzone, jak SDHC i SDXC. Wielkość karty zależy od potrzeb użytkownika i możliwości aparatu. | SD, SDHC, SDXC |
Podgląd zdjęć |
|
Wizjer ?Wizjer - element aparatu fotograficznego, który umożliwia podgląd kadru przed wykonaniem zdjęcia. Istnieje podział wizjerów na elektroniczne, charakterystyczne dla bezlusterkowców, i optyczne, które znajdziemy w lustrzankach. Wizjery mogą różnić się budową i działaniem. Lustrzanki w wizjerze przedstawiają obraz naturalny, podczs gdy aparaty cyfrowe ukazują obraz cyfrowo przetworzony. Wybierając zatem bezlusterkowec wysokiej jakości, należy zawsze szukać modelu z wysoką rozdzielczością wizjera. | Z wizjerem |
Rozmiar wyświetlacza LCD ?Określa wielkość ekranu, na którym można podglądać i przeglądać zrobione zdjęcia oraz ustawienia aparatu. Większy ekran zazwyczaj oznacza wygodniejsze korzystanie z interfejsu, podgląd detali i kompozycji zdjęć oraz łatwiejsze kadrowanie. | 2" |
Techniczne |
|
Rodzaj matrycy ?Rodzaj matrycy w aparatach bezlusterkowych to czynnik kluczowy wpływający na jakość obrazu. Wyróżniamy matryce APS-C, Micro Four Thirds oraz pełnoklatkowe. Każdy rodzaj oferuje inne parametry i cechy, wpływając na rozmiar, zakres dynamiki oraz czułość aparatu. | CMOS |
Model | DC-S5M2NE |
Cechy dodatkowe ?Cechy dodatkowe w aparatach bezlusterkowych to funkcje, które rozszerzają możliwości fotografowania. | Matryca pełnoklatkowa |
Fizyczne |
|
Kolor | Czarne |
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3 - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3- Oferty
-
Sprawdź Smart! okazje
- Dane i opinie o allegro.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Aparaty bezlusterkowe od allegro.pl
Warianty tego produktu
-
7 499,99złPanasonic DC-S5M2NE Aparat Lumix pełnoklatkowy obiektyw S-R1840
-
DORADZAM ZAKUP W TYM SKLEPIE!
- Dane i opinie o fotoforma.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Aparaty bezlusterkowe od fotoforma.pl
Warianty tego produktu
-
9 039,00złAparat Panasonic LUMIX S5II + S 18-40mm F4.5-6.3 + obiektyw Lumix S 50 mm f/1.8 z rabatem 50% | Raty 20x0% na cały asortyment!
-
Sprawdź nasze PROMOCJE!
- Dane i opinie o cyfrowe.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Aparaty bezlusterkowe od cyfrowe.pl
Warianty tego produktu
-
9 039,00złPanasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3
-
- Dane i opinie o net-s.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Aparaty bezlusterkowe od net-s.pl
Warianty tego produktu
-
9 234,53złDARMOWA DOSTAWA ! - Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 7 499,99zł
Często kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Zobacz także
Wybrane oferty
?
Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3 - Opinie
Klienci, którzy kupili Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane