Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3

CMOS. Rozdzielczość efektywna: 24,2 Mpix. Rozdzielczość filmów: 6K
9 039,00
Program Ochrony Kupujących
Darmowa wysyłka
Wysyłka w 1 dzień
Sprawdź nasze PROMOCJE!

Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3 - Opis i dane produktu

Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3 - zdjęcie 2
DC-S5M2NE

Lumix pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy DC-S5M2 + obiektyw S-R1840 18–40 mm

  • Nowy przetwornik 24,2 MP z technologią Dual Native ISO i mechanizmem nowej generacji
  • Szybki, dokładny, niezawodny system autofokusu — AF z wykrywaniem fazy
  • Aktywna stabilizacja obrazu Zastosowana technologia zaawansowanej stabilizacji obrazu wideo umożliwia rejestrowanie materiału podczas chodzenia
  • Nagrywanie bez ograniczeń w 10-bitowej jakości C4K/4K 60p/50p 4:2:2
Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3 - zdjęcie 3

Odkrywaj swój twórczy wszechświat.

LUMIX DC-S5IIN (zestaw z korpusem S5II i obiektywem LUMIX S 18–40 mm / F4,5-6,3)Zaawansowane funkcje, takie jak PDAF i I.S. (stabilizacja obrazu) sprawiają, że korzystanie z aparatu LUMIX S5IIX jest naprawdę satysfakcjonującym doświadczeniem. Rejestruj wysokiej jakości zdjęcia i filmy z możliwością nieograniczonego nagrywania i ciesz się większą mobilnością dzięki temu kompaktowemu, pełnoklatkowemu aparatowi bezlusterkowemu.
Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3 - zdjęcie 4

Oprogramowanie sprzętowe 3.0 wspomaga dynamiczny styl robienia zdjęć

Gotowy na najbardziej ambitne sesje zdjęciowe

Fazowy hybrydowy autofokus umożliwia fotografowanie ciągłe z zachowaniem szybkości i precyzji, a wysoce zaawansowany autofokus w aparacie LUMIX S5II przesuwa granice fotografii sportowej, przyrodniczej i samochodowej/motocyklowej*. Ponadto funkcja trybu pre-burst pozwala cofać się w czasie*. Teraz możesz uchwycić obraz w idealnym momencie.
Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3 - zdjęcie 5
Świetny do fotografowania w ruchu

LUMIX S5II ułatwia także nagrywanie filmów w ruchu. Aktywna stabilizacja obrazu wykrywa drgania aparatu i optymalizuje współczynniki korekcji, aby kompensować nawet znaczny ruch, a zaawansowana cyfrowa stabilizacja obrazu* tłumi zniekształcenia na brzegach obrazu występujące podczas nagrywania filmów. Teraz możesz więc uzyskiwać piękne ujęcia, nawet jeśli musisz szybko się poruszać, gdy aparat rejestruje obraz.
Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3 - zdjęcie 6

Oprogramowanie sprzętowe 3.0 wprowadza pierwsze funkcje aparatu LUMIX

Nagrywanie wideo proxy

Ta nowa funkcja rejestruje plik proxy o niskiej przepływności podczas nagrywania wideo. Jednoczesne nagrywanie pliku proxy, który jest powiązany z oryginalnym nagraniem wideo, umożliwia szybsze przejście od produkcji do publikacji.

Natywna integracja Camera to Cloud z użyciem Adobe Frame.io
Platforma Frame.io Camera to Cloud umożliwia automatyczne przesyłanie i udostępniane zdjęć i filmów, a także tworzenie ich kopii zapasowych i wspólną pracę nad nimi w chmurze.

Zarządzanie ciepłem pozwala na nieograniczony czas nagrywania

Nieograniczony czas nagrywania w 10-bitowej jakości 4:2:2 C4K/4K 60p/50p*. Przy kompaktowej obudowie aparatu LUMIX S5II, porównywalnej z modelem S5, nowa zoptymalizowana struktura odprowadzania ciepła umożliwia nagrywanie przez dłuższy czas, nawet w przypadku materiałów mocno obciążających aparat (np. wideo w wysokiej rozdzielczości ponad 4K lub wideo HFR).

Zobowiązanie LUMIX do zapewnienia najwyższej jakości obrazu

Nowy mechanizm zapewnia bardziej realistyczne kolory, lepszą rozdzielczość i naturalny efekt trójwymiarowości, a w połączeniu z technologią Dual Native ISO skuteczne tłumienie szumów nawet w przypadku rejestrowania materiału z wysoką czułością, z zachowaniem wierności odwzorowania nawet w ciemnych obszarach.

Łatwa gradacja barw z funkcją REAL TIME LUT

Zdjęcia i filmy z zastosowaną tabelą LUT mogą być rejestrowane wewnętrznie bez specjalnego oprogramowania. Nawet jeśli nie masz specjalistycznych umiejętności w zakresie edycji, aparat pomoże Ci rozszerzyć zakres ekspresji w żądanym stopniu.

Wytrzymały korpus na każde warunki pogodowe

Aparat może być używany w szerokim zakresie warunków pogodowych. Wytrzymała, wykonana ze stopu magnezu rama głównej konstrukcji aparatu oraz uszczelnienie wszystkich połączeń, pokręteł i przycisków sprawiają, że aparat jest odporny na kurz i zachlapanie*.

Intuicyjna obsługa

Intuicyjny, odpowiednio zaprojektowany układ i 8-kierunkowy joystick pozwalają na intuicyjne wybieranie obszaru ostrości z prostą obsługą jednym kciukiem, co umożliwia szybkie fotografowanie.

Powiązane produkty

Obiektywy umożliwiające wysokiej jakości ekspresję fotograficzną i wideo

Seria LUMIX S zapewnia najwyższą wydajność optyczną, mobilność i obsługę bez kompromisów. Nawet po zmianie obiektywu wszystkie zdjęcia będą miały spójne odwzorowanie, przez co powstaną wysokiej jakości dzieła sztuki.

Wyższy stopień ekspresji wizualnej

Korzystaj z wyjścia danych wideo RAW, nagrywania ProRes, wideo All-Intra, zewnętrznego nagrywania USB-SSD i przewodowej/bezprzewodowej transmisji na żywo dla profesjonalnej produkcji wideo.

SPECYFIKACJA

TYP

  • Typ: Bezlusterkowy aparat cyfrowy
  • Mocowanie obiektywu: Mocowanie L-Mount

PRZETWORNIK OBRAZU

  • Typ: Pełnoklatkowa matryca CMOS 35 mm (35,6 mm x 23,8 mm)
  • Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli: 24,20 megapiksela / 25,28 megapiksela
  • Powłoka antyodblaskowa: Tak
  • Proporcje / Filtr kolorów: 3:2 / Filtr kolorów podstawowych
  • System redukujący kurz: Typ z przesunięciem matrycy


ZAKRES

  • Ponad 14-stopniowa charakterystyka (V-Log)

ZDJĘCIA

  • Format zapisu pliku: JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW
  • Współczynnik proporcji: 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 / 65:24 / 2:1

Rozmiar pliku (w pikselach) w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych

  • 3:2: 6000x4000(L) / 4272x2848(M) / 3024x2016(S) / 12000x8000(XL)* / 8496x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości.
  • 4:3: 5328x4000(L) / 3792x2848(M) / 2688x2016(S) / 10656x8000(XL)* / 7552x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości.
  • 16:9: 6000x3368(L) / 4272x2400(M) / 3024x1704(S) / 12000x6736(XL)* / 8496x4784(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości.
  • 1:1: 4000x4000(L) / 2848x2848(M) / 2016x2016(S) / 8000x8000(XL)* / 5664x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości.
  • 65:24: 6000x2208(L)
  • 2:1: 6000x3000(L)

Rozmiar pliku (w pikselach) w przypadku korzystania z obiektywów APS-C/Super 35 mm

  • 3:2: 3984x2656(L) / 2880x1920(M) / 2064x1376(S)
  • 4:3: 3536x2656(L) / 2560x1920(M) / 1840x1376(S)
  • 16:9: 3984x2240(L) / 2880x1624(M) / 1920x1080(S)
  • 1:1: 2656x2656(L) / 1920x1920(M) / 1376x1376(S)
  • Jakość obrazu: RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard (High Resolution mode: Combined / RAW / RAW+Fine / Fine)
  • Przestrzeń barw: sRGB, AdobeRGB

SLOW & QUICK

MOV / 59,94 Hz / FULL (*¹)

  • [FHD] 1920x1080: 59.94p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się.

MOV / 59,94 Hz / APS-C (*¹)

  • [C4K] 4096x2160: 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
  • [4K] 3840x2160: 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
  • [FHD] 1920x1080: 59.94p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się.


MOV / 50,00 Hz / FULL (*¹)

  • [FHD] 1920x1080: 50.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się.

MOV / 50,00 Hz / APS-C (*¹)

  • [C4K] 4096x2160: 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
  • [4K] 3840x2160: 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
  • [FHD] 1920x1080: 50.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się.


MOV / 24,00 Hz / FULL (*¹)

  • [FHD] 1920x1080: 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się.

MOV / 24,00 Hz / APS-C (*¹)

  • [C4K] 4096x2160: 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
  • [4K] 3840x2160: 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
  • [FHD] 1920x1080: 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się.


WYJŚCIE DANYCH RAW HDMI (*⁵)

Zgodne urządzenia zewnętrzne: Monitor/rejestrator ATOMOS HDMI „Ninja V+” /„Ninja V” / „Shogun CONNECT” *Odwiedź witrynę internetową ATOMOS, aby uzyskać informacje o odpowiedniej wersji oprogramowania układowego ATOMOS Ninja V+ , ATOMOS Ninja V lub ATOMOS Shogun CONNECT. *Do edytowania wideo w formacie RAW nagranego przy użyciu ATOMOS Ninja V+ lub ATOMOS Ninja V jest wymagane oprogramowanie obsługujące format ProRes RAW. Zastosuj LUT (tabelę odwzorowań) dostępną w poniższej witrynie pomocy technicznej klienta, aby nadać tę samą gradację kolorów, co tryby V-Log/V-Gamut https://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/download/lut/s1h_raw_lut/ *W zależności od sytuacji niektóre funkcje mogą być niedostępne.Blackmagic Video Assist 5" 12G HDR, Blackmagic Video Assist 7" 12G HDR *Odwiedź witrynę internetową Blackmagic Design, aby uzyskać informacje o odpowiedniej wersji oprogramowania układowego Blackmagic Video Assist 12G HDR. *Do odtwarzania i edytowania danych Blackmagic RAW jest wymagane rozwiązanie DaVinci Resolve lub DaVinci Resolve Studio. Rozwiązanie DaVinci Resolve Studio jest wymagane do dostarczania projektów, w których są używane dane Blackmagic RAW o rozdzielczości przewyższającej 3840x2160. *W zależności od sytuacji niektóre funkcje mogą być niedostępne.

Jakość nagrywania / 59,94Hz / FULL

  • [5,9K] 5888x3312 (16:9): 29,97p, 12 bitów (LPCM) 23,98p, 12 bitów (LPCM)

Jakość nagrywania / 59,94Hz / APS-C

  • [4,1K] 4128x2176 (17:9): 59,94p, 12 bitów (LPCM) 29,97p, 12 bitów (LPCM) 23,98p, 12 bitów (LPCM)
  • [3,5K] 3536x2656 (4:3)" 29,97p, 12 bitów (LPCM) 23,98p, 12 bitów (LPCM)


Jakość nagrywania / 50,00Hz / FULL

  • [5,9K] 5888x3312 (16:9): 25,00p, 12 bitów (LPCM)

Jakość nagrywania / 50,00Hz / APS-C

  • [4,1K] 4128x2176 (17:9): 50,00p, 12 bitów (LPCM) 25,00p, 12 bitów (LPCM)
  • [3,5K] 3536x2656 (4:3): 50,00p, 12 bitów (LPCM) 25,00p, 12 bitów (LPCM)
  • Format audio: LPCM (2 kanały, 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity*) (4 kanały, 48 kHz/24 bity**, 96 kHz/24 bity**) *Po podłączeniu mikrofonu Φ3,5 mm lub DMW-XLR1 (do nabycia osobno). **Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (do nabycia osobno).


WIZJER

  • Typ: Wizjer OLED Live View Finder
  • Pikseli: Około 3,68 mln punktów
  • Pole widzenia / Powiększenie: Około 100% / Około 0,78x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1, gdy proporcje są ustawione na 3:2
  • Dystans widzenia / Regulacja dioptrii: Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 – +2,0 (dpt)
  • Czujnik oczu: Tak
  • Prędkość wyświetlacza: 120 kl./s / 60 kl./s


WYŚWIETLACZ TYLNY

  • Typ: Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym
  • Rozmiar monitora: O swobodnie ustawianym kącie, 7,6cm (3 cale), proporcje 3:2
  • Pikseli: Około 1,84 mln punktów
  • Pole widzenia: Około 100%

REGULACJA OSTROŚCI (*³)

  • Typ: System autofokusa z wykrywaniem fazy / system autofokusa z detekcją kontrastu
  • Technologia DFD: Tak
  • Tryb ustawiania ostrości: AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF
  • Tryb AF: Śledzenie / Pełny obszar AF / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint * Automatyczne wykrywanie można włączyć, aby przełączać między trybami Człowiek / Zwierzę / Samochód (*⁷) / Motocykl (*⁷). Za wyjątkiem włączonej opcji Pinpoint.
  • Zakres wykrywania AF: EV -6 - 18 (F1,4, równoważne z ISO100, AFS)
  • Niestandardowe ustawienie AF: Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu
  • Lampka wspomagania AF: Tak
  • Blokada AF: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF
  • Sterowanie pierścieniem ostrości: Nieliniowe / Liniowe (90°/ 120°/ 150°/ 180°/ 210°/ 240°/ 270°/ 300°/ 330°/ 360°/ 720°/ 1080°/ Maksimum)
  • Inne: AF-ON, AF-ON: do bliży, AF-ON: Do dali, Focus Limiter, Focus Peaking, 1-obszarowa szybkość przesuwania AF, mikroregulacja AF, ciągły AF (podczas nagrywania filmów), priorytet ostrości/migawki, przełączanie ostrości w pionie / w poziomie, przytrzymanie blokady AF/AE, AF+MF, MF Assist, MF Guide, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF, zakres punktów AF (*⁶), AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, szybki AF, AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ramka ostrości w pętli, powiększone wyświetlanie na żywo (film), migawka dotykowa, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, odzyskiwanie ostrości obiektywu


KONTROLA EKSPOZYCJI

  • System pomiaru światła: 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania
  • Tryb pomiaru światła: Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony
  • Zakres pomiaru: EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100)
  • Pokrętło trybu: Program AE (P) / Priorytet przysłony AE (A) / Priorytet migawki AE (S) / Ekspozycja manualna (M) / Creative Video (P/A/S/M)* / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny * Dostępne są te same operacje ekspozycji, co w trybie P/A/S/M.
  • Kompensacja ekspozycji: 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów)
  • Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa): [Normalny] Auto / 50* / 100-51200 / 102400* / 204800* (krok 1/3 lub 1 EV) * Rozszerzone ISO[V-Log] Auto / 320* / 640-51200 (krok 1/3 lub 1 EV) * Rozszerzone ISO [HLG] Auto / 400-51200 / 102400* / 204800* (krok 1/3 lub 1 EV) * Rozszerzone ISO
  • Podwójne natywne ISO: [Normalny] Natywne ISO: 100, 640 Auto: Auto / 50* / 100–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO Niski: Auto /50* / 100-800 * Rozszerzone ISO Wysoki: Auto / 320* / 640–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO[V-Log] Natywne ISO: 640, 4000 Auto: Auto /320* / 640–51200 * Rozszerzone ISO Niski: Auto /320* / 640-5000 * Rozszerzone ISO Wysoki: Auto /2000* / 4000–51200 * Rozszerzone ISO [HLG] Natywne ISO: 400, 2500 Auto: Auto / 400–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzone ISO Niski: Auto / 400–3200 Wysoki: Auto / 2500–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzone ISO [Cinelike D2 / Cinelike V2] Natywne ISO: 200, 1250 Auto: Auto / 100* / 200–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO Niski: Auto /100* / 200-1600 * Rozszerzone ISO Wysoki: Auto / 640* / 1250–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO
  • Blokada AE: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE


SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU

  • B.I.S. (5 osi / 5 pkt*) * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=60 mm w przypadku użycia obiektywu S-R2060]. Dual I.S. 2 (6,5 pkt*) * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=200 mm w przypadku użycia obiektywu S-E70200].

BALANS BIELI

  • Balans bieli: AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4
  • Regulacja balansu bieli: zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone
  • Ustawienie temperatury barwowej: 2500–10000 K w 100 K


MIGAWKA

  • Typ: Migawka szczelinowa
  • Czas otwarcia migawki: Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8 000 – 60 Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60 Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/8000–60 Filmy: 1/16 000–1/25 Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/16 000–1/2
  • Samowyzwalacz: 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s / czas niestandardowy
  • Pilot zdalnego sterowania: Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie)
  • Tryb cichy / Tryb migawki: Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR)


BRACKETING

  • Zakres AE: 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne
  • Bracketing przysłony: 3, 5 lub wszystkie pozycje
  • Bracketing ostrości: 1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 10 poziomach
  • Zakres balansu bieli: Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów


WYKONYWANIE ZDJĘĆ SERYJNYCH

Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych

  • Przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia: H: 9 kl./s (AFS/MF), 7 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) M: 5 kl./s (AFS/MF) (z funkcją Live View), 5 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View)
  • Przysłona elektroniczna: SH30: 30 kl./s (AFS/AFC/MF) SH30 PRE: 30 kl./s (AFS/AFC/MF) (*⁷) Wys.: 9 kl./s (AFS/MF), 8 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) M: 5 kl./s (AFS/MF) (z funkcją Live View), 5 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) Nis.: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View)
  • Liczba nagrywanych obrazów: H/M/L* RAW+JPEG: ponad 200 zdjęć RAW: ponad 200 zdjęć JPEG: ponad 300 zdjęć * Do momentu spadku szybkości zdjęć seryjnych. Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic. * Gdy używana jest karta SD o klasie szybkości „UHS-II Speed Class 3 (U3)”.SH RAW / RAW+JPEG / JPEG: 200 zdjęć


LAMPA BŁYSKOWA

  • Rodzaj lampy błyskowej: Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)
  • Prędkość synchronizacji: Poniżej 1/250 s * Liczba przewodnia zmniejsza się przy 1/250 s. Tylko po ustawieniu trybu M lub S.
  • Tryb lampy błyskowej: Auto* / Auto/Redukcja czerwonych oczu* / Wł. wymuszenie / Wł. wymuszenie/Redukcja czerwonych oczu / Powolna synchronizacja / Powolna synchronizacja/Redukcja czerwonych oczu / Wył. wymuszenie * Tylko w trybie iA.
  • Synchronizacja lampy błyskowej: Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę
  • Regulacja mocy lampy błyskowej: 1/3 EV z krokiem ±3 EV
  • Sterowanie bezprzewodowe: Tak (w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (opcjonalna)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan.


WIRTUALNE ZWIĘKSZENIE ZAKRESU ZOOMU

  • 2,0x (EX S) (w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych), 1,9x (EX S) (w przypadku korzystania z obiektywów APS-C / Super 35 mm), 1,4x (EX M) * Tylko podczas rejestracji zdjęć.

USTAWIENIA KOLORU

Style zdjęć

  • Style zdjęć: Standardowy / Żywy / Naturalny / L. Classic Neo / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochromatyczny / L. Monochromatyczny D / L. Monochromatyczny S / LEICA Monochromatyczny (8*) / Cinelike D2 / Cinelike V2 / Like709 / V-Log / REAL TIME LUT / Like2100 (HLG) / Like2100 (HLG) - pełny zakres* / Mój styl zdjęć 1–4 (5–10)* * Ustaw na WŁ. w pozycji Pokaż/ukryj styl zdjęć, aby wybrać.
  • Regulacja obrazu: Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Szum kolorów / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB / LUT *Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć.
  • Filtr: Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Cross Process (Filtr filmowy) / Bleach Bypass
  • Biblioteka LUT Library: Vlog_709 / Ustaw 1–10 *REAL TIME LUT w Styl zdjęć, Zastosuj LUT w Przycisk Fn, Zastosuj LUT w Przetwarzanie RAW, LUT View Assist w V-Log View Assist, LUT można zastosować z poziomu tych ustawień.


FUNKCJA NAGRYWANIA FILMÓW

  • Fotografia poklatkowa: Tak
  • Animacja poklatkowa: Tak
  • Kadrowanie na żywo: Tak (obsługa przycinania z wideo 5,9K (FULL) 30p/25p/24p do rozmiarów 4K/FHD)
  • Tryb SS/wzmocnienia: Migawka/ISO / Kąt/ISO / Migawka/dB
  • Poziom luminancji: 8 bitów: 0‒255 / 16‒235 / 16‒255 10 bitów: 0‒1023 / 64‒940 / 64‒1023
  • Funkcja skanowania synchronizacji: Tak
  • Poziom funkcji Master Pedestal: 31 stopni
  • Paski koloru / Obszar testowy 1 kHz: Tak (SMPTE / EBU / ARIB) / Tak
  • Podgląd LUT: Obsługiwane typy plików: .vlt, .cube Wyświetlacz / HDMI
  • Podgląd HLG: Wyświetlacz (TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) / HDMI (AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.)
  • Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze: 2,0x / 1,8x / 1,5x / 1,33x / 1,30x / WYŁ
  • Monitor przebiegu / zakres wektora: Możliwość wyboru
  • Funkcja Knee Control: Tak (w trybie Like709)
  • Czerwony wskaźnik ramki nagrywania: Wł. / wył.


INFORMACJE O POZYCJI POZIOMEJ

  • Zdjęcie / film (WŁ. / WYŁ.)

WSKAŹNIK WYPOZIOMOWANIA

  • Tak

PRZYCISK FUNKCYJNY

  • NAGRYWANIE: Komp. ekspozycji / Dual Native ISO / Czułość / Balans bieli / Styl zdjęć / Zastosuj LUT / Tryb pomiaru / Proporcje / Jakość obrazu / Rozmiar obrazu / Pomiar punktowy 1 zdjęcia / Długa ekspozycja NR / Min. szybkość migawki / 1 zdjęcie RAW+JPG / Zakres i.Dynamic / Kompensacja cieniowania kolorów / Efekt filtra / Jednorazowa AE / AE sterowana dotykiem / Blokada AWB / Tryb ekspozycji / Skanowanie synchronizacji / Tryb AF / Ustawienie wykrywania AF/ Wykrywanie obiektu / Niestandardowe ustawienie AF (zdjęcia) / Niestandardowe ustawienie AF (wideo) / Focus Limiter / Ustawienie zakresu Focus Limiter / Focus Peaking / Czułość Focus Peaking / 1-obszarowa szybkość przesuwania AF / Blokada pierścienia ustawiania ostrości / BLOKADA AE / BLOKADA AF / BLOKADA AF/AE / AF-ON / AF-ON: do bliży / AF-ON: do dali / Ustawianie strefy ostrości / Powiększone wyświetlanie na żywo (film) / Tryb lampy błyskowej / Regulacja lampy błyskowej / Konfiguracja bezprzewodowej lampy błyskowej / Ustawianie trybu napędu / Bracketing / Tryb cichy / Stabilizacja obrazu / Typ migawki / Zewn. telekonwerter / Nagrywanie - format plików / Jakość zapisu filmów / Jakość zapisu filmów (moja lista) / Ustawienie wolne i szybkie / Wyświetlanie kodu czasowego / Informacje o dźwięku / Wyświetlanie poziomu nagrywania dźwięku / Wyciszanie źródła dźwięku / Regulacja poziomu nagrywania dźwięku / Jakość nagrywania dźwięku / Ograniczenie poziomu nagrywania dźwięku / 4-kanałowe wejście mikrofonu / Ustawienie adaptera mikrofonu XLR / Kanał monitorowania dźwięku / Stabilizacja obrazu / Elektroniczna stabilizacja obrazu (wideo) / Boost I.S. (wideo) / Obszar obrazu wideo / Przejście ostrości / Kadrowanie na żywo / Q.MENU / Przełącznik nagrywania/odtwarzania / Nagrywanie wideo / Nagrywanie wideo (tryb Creative Video) / Przełącznik wizjera/wyświetlacza / Blokada obsługi / Przełącznik obsługi pokrętłem / Podgląd / Podgląd przysłony / Stały podgląd / Wskaźnik poziomu / Histogram / Punktowy pomiar luminancji / Znacznik klatki wideo / Linie siatki zdjęcia / Poprawa jakości podglądu na żywo / Monochromatyczny podgląd na żywo / Tryb nocny / Ustawianie wizjera/wyświetlacza / Wyświetlanie z priorytetem wideo / Wzór zebry / LUT View Assist (wyświetlacz) / LUT View Assist (HDMI) / Wybór LUT / HLG View Assist (wyświetlacz) / HLG View Assist (HDMI) / Sheer Overlay / Zakres stanu I.S. Zakres statusu / WFM / Zakres wektor / Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / Paski koloru / Sterowanie pierścieniem ostrości / Mikroregulacja AF / Informacje o obiektywie / Docelowe gniazdo karty / Wi-Fi / Tryb wentylatora / Zapis do trybu niestandardowego / Brak ustawienia / Wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj”) / Zakres punktów AF (*6) / Nagrywanie proxy (*7) / REAL TIME LUT (*8) / Przywracanie ustawień domyślnych
  • ODTWARZANIE: Powiększenie z punktu AF / funkcja LUT View Assist (wyświetlacz) / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / obróbka RAW / usuwanie pojedynczych elementów / ochrona / ocena 1, 2, 3, 4, 5 / kopiowanie / przełącznik nagrywania/odtwarzania / przełącznik wizjera/wyświetlacza / nagrywanie wideo / nagrywanie wideo (tryb Creative Video) tryb nocny / zmiana gniazda karty / kanał monitorowania dźwięku / Wi-Fi / tryb wentylatora / wysyłanie obrazu (smartfon) / funkcja LUT View Assist (HDMI) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / brak ustawienia / Wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj”) / Wyślij obrazy do platformy Frame.io (*⁷) / Przywracanie ustawień domyślnych


INTERFEJS

  • USB: USB typu C (SuperSpeed USB 10 Gb/s (USB 3.2 drugiej generacji))

HDMI (*⁴)

  • HDMI: HDMI typu A Audio: WŁ. / WYŁ., MP4 2 kanały, MOV: 2 kanały (gdy [4-kanałowe wejście mikrofonu] jest wyłączone), 4 kanały (gdy [4-kanałowe wejście mikrofonu] jest włączone.)
  • Przekazywanie sygnału do monitora: 4:2:2 10 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:2 10 bitów] or [4:2:0 10 bitów].) 4:2:2 8 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:0 8 bitów].)
  • Odtwarzanie: 59.94Hz: C4K/60p / C4K/30p / 4K/60p / 4K/30p / 1080/120p / 1080p / 1080i / 720p* / 480p* 50.00Hz: C4K/50p / C4K/25p / 4K/50p / 4K/25p / 1080/100p / 1080p / 1080i / 720p* / 576p* 24.00Hz: C4K/24p / 4K/24p / 1080p * Tylko podczas odtwarzania.
  • Wejście zdalnego sterowania: φ2,5 mm


Audio

  • Wbudowany mikrofon: Stereo Redukcja szumu wiatru: WYŁ. / Standardowa / Wysoka
  • Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio: φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE Redukcja wiatru: Wyłączona / Niska / Standardowa / Wysoka * Po podłączeniu mikrofonu 3,5 mm (sprzedawanego oddzielnie). Specjalny mikrofon: Stereofoniczny / Kierunkowy * Po podłączeniu DMW-MS2 (sprzedawanego oddzielnie).
  • Mikrofon XLR: Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie)
  • 4-kanałowe wejście mikrofonu: Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie)
  • Głośnik: Monofoniczny
  • Wyjście słuchawek: φ3,5 mm
  • Gniazdo na kartę SD: Gniazdo 1,Gniazdo 2 Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC* * Zgodne ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC.


Gniazdo wejścia/wyjścia kodu czasowego

  • Zliczanie: Rec Run / Free Run
  • Tryb kodu czasowego: Tryb Drop Frame / Non-Drop Frame (przy wybranej częstotliwości systemu [59,94 Hz]).
  • Wyjście kodu czasowego HDMI: Wł. / wył.

WENTYLATOR

  • Auto1 / Auto2 / Szybki / Normalny / Wolny* / Wyłączony** * Opcji tej nie można wybrać, jeśli rozdzielczość jest wyższa niż C4K lub szybkość klatek przekracza 60p. ** Opcję Wyłączony można ustawić w trybie iA/P/A/S/M.


TECHNOLOGIA BEZPRZEWODOWA

  • Wi-Fi: 2.4GHz bands (STA/AP) (IEEE802.11b/g/n) 5GHz bands (STA) (IEEE 802.11a/n/ac) Zabezpieczenia: WPA/WPA2/WPA3
  • Bluetooth: Bluetooth® 5.0 (Bluetooth Low Energy (BLE))

OCHRONA PRZED KURZEM I ZACHLAPANIAMI*

  • Tak * Odporność na pył i zachlapanie nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli aparat zostanie narażony na bezpośredni kontakt z pyłem i wodą.


MOC

  • Baterie: Akumulator litowo-jonowy (7,2 V, 2200 mAh, 16 Wh) (w zestawie) Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB, USB Power Delivery
  • Czas działania baterii (standard CIPA): Około 370 zdjęć, 1250 zdjęć (wizjer LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R2060 / S-S50 * W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę.
  • Czas ciągłego nagrywania (filmy) (*¹): MP4 [4K/60p]: Ok. 90 min (APS-C), MP4 [FHD/60p]: Ok. 130 min (FULL) * W przypadku obiektywu S-R2060 / S-S50. Przy pełnym naładowaniu baterii.
  • Rzeczywisty czas nagrywania (filmy) (*¹): MP4 [4K/60p]: Ok. 45 min (APS-C), MP4 [FHD/60p]: Ok. 65 min (FULL) *W przypadku obiektywu S-R2060 / S-S50. Przy pełnym naładowaniu baterii.
  • Uchwyt z akumulatorem: DMW-BGS5 (sprzedawany oddzielnie)


WYMIARY / CIĘŻAR

  • Wymiary

Podstawowe informacje

Marka Panasonic

Przetwornik obrazu

Rozdzielczość efektywna ? 24,2 Mpix
Stabilizacja obrazu ? Bez stabilizacji obrazu
Rozdzielczość filmów ? 6K
Zoom optyczny ? 0x

Zapis danych

Karty pamięci ? SD, SDHC, SDXC

Podgląd zdjęć

Wizjer ? Z wizjerem
Rozmiar wyświetlacza LCD ? 2"

Techniczne

Rodzaj matrycy ? CMOS
Model DC-S5M2NE
Cechy dodatkowe ? Matryca pełnoklatkowa

Fizyczne

Kolor Czarne

Produkty rekomendowane

Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3 - Opinie

Klienci, którzy kupili Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.

/
0%
funkcjonalność
/
0%
jakość zdjęć
/
0%
szybkość działania
Liczba głosów: 0 Liczba opinii: 0

Produkty rekomendowane

Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3 - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Produkty rekomendowane

Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3Oferty

Historia cen - trend cenowy

Aktualnie najniższa cena: 7 499,99

Często kupowane razem

Produkty rekomendowane