Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010 - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Dobrze, że pojawiła się publikacja poświęcona analizie telewizyjnej reklamy politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej, zwłaszcza, że na \"polskim rynku naukowym\" nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empirycznych. Dzięki połączeniu rozważań teoretycznych i badań empirycznych powstała cenna pozycja szeroko i interdyscyplinarnie omawiająca tytułowe zagadnienie i uzupełniajaca polskie badania nad komunikowaniem politycznym. Autorce udało się scharakteryzować reklamy polityczne w badanym okresie, ale także ukazać ich rosnące znaczenie w kolejnych kampaniach. Zaletą publikacji jest ciekawa i poprawnie metodologicznie przeprowadzona analiza narzędzi perswazji stosowanych w polskich telewizyjnych reklamach politycznych, obejmująca zarówno kwestie merytoryczne (retorykę), jak i wizualizację przekazu.
ISBN: 9788377841631
EAN: 9788377841631
Wydawnictwo: UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Autorzy: Adamik-Szysiak Małgorzata
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 276
Oprawa: twarda
ISBN: 9788377841631
EAN: 9788377841631
Wydawnictwo: UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Autorzy: Adamik-Szysiak Małgorzata
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 276
Oprawa: twarda
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | Adamik-Szysiak Małgorzata |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | UMCS |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Twarda |
Format | 17.0x24.5cm |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2012 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 276 |
ISBN | 9788377841631 |
Produkty rekomendowane
Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010 - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010- Oferty
-
- Dane i opinie o Ameo.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
34,23złTelewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 34,23zł
Często kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010 - Opinie
Klienci, którzy kupili Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane