Panasonic Lumix DC-GH5S + Leica 12-60mm F/2.8-4.0 - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
DC-GH5M2LE
Hybrydowy aparat bezlusterkowy z funkcją transmisji strumieniowej na żywo i możliwością nagrywania wideo w 10-bitowej jakości C4K 60p/50p.
- Przetwornik cyfrowy Live MOS o rozdzielczości 20,3 megapiksela z powłoką antyodblaskową
- Jednoczesne nagrywanie wewnętrzne/zewnętrzne w 10-bitowej jakości C4K/4K 60p/50p
- Nagrywanie filmów w 10-bitowym formacie C4K/4K 30p/25p/24p 4:2:2, tryb V-Log L i nieograniczony czas nagrywania
- Bezprzewodowa transmisja strumieniowa na żywo
- Nośniki do nagrywania: Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC*
- Typ: Matryca Live MOS (17,3 x 13,0 mm)
- Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli: 20,33 megapiksela / 21,77 megapiksela
- Powłoka antyodblaskowa
Uwolnij swoją kreatywność. Transmituj na żywo.
Hybrydowy aparat bezlusterkowy z funkcją transmisji strumieniowej na żywo i możliwością nagrywania wideo w 10-bitowej jakości C4K 60p/50p.Idealne narzędzie do tworzenia materiałów filmowych
LUMIX GH5M2 to hybrydowy aparat, który spełni potrzeby wszystkich twórców. Od transmisji strumieniowej i tworzenia materiałów gotowych do zaprezentowania po nagrywanie wideo w trybie bez kompresji V-Log L w 12 stopniach zakresu dynamicznego do zaawansowanej obróbki w postprodukcji. Dzięki trybom nagrywania 10-bitowego C4K/4K 60p/50p 4:2:0 i 10-bitowego C4K/4K 30p/25p/24p 4:2:2 z kompresją ALL-Intra 400 Mb/s nie są nakładane ograniczenia w przypadku jakichkolwiek ustawień. * Jest obsługiwane jednoczesne nagrywanie wewnętrzne z wyprowadzaniem sygnału HDMI w czasie rzeczywistym w trybie 10-bitowym. * Pod warunkiem, że aparat jest używany w środowisku, w którym jego działanie jest gwarantowane. Czas nagrywania zależy od pojemności akumulatora i karty pamięci SD. Nagrywanie może zostać automatycznie zatrzymane w trybie anamorficznym i 10-bitowej jakości C4K/4K 60p/50p w celu ochrony aparatu.Zainstalowana fabrycznie funkcja V-Log L
Aparat LUMIX GH5M2 zapewnia 12-stopniowy zakres dynamiczny dzięki zainstalowanej fabrycznie funkcji V-Log L, a moduły gradacji kolorów mogą korzystać z tych samych tablic odwzorowań, których używają w funkcji V-Log.Ładowanie/zasilanie przez USB
Ta funkcja umożliwia zasilanie aparatu, jest więc bardzo wygodna podczas długich sesji zdjęciowych w studiu i poza nim. W przypadku używania w połączeniu ze sprzedawaną osobno ładowarką DMW-BTC15 (zgodną ze specyfikacją USB Power Delivery) może być on ładowany podczas zasilania.* * Aby ta funkcja działała, akumulator musi znajdować się w aparacie i utrzymywać pewną ilość energii.Bezprzewodowa transmisja strumieniowa na żywo (protokół RTMP/RTMPS)
Realizuj bezprzewodowe transmisje strumieniowe na żywo w pomieszczeniach i na zewnątrz, korzystając z łatwej w obsłudze aplikacji LUMIX Sync (Android/iOS). Transmituj strumieniowo wydarzenia na żywo w dowolnym momencie i z każdego miejsca w jakości zapewnianej tylko przez aparat bezlusterkowy. Zasadniczo możliwa jest transmisja strumieniowa na żywo do platform zgodnych z protokołem RTMP/RTMPS (nie jest gwarantowana zgodność ze wszystkimi platformami). W niektórych przypadkach transmisja na żywo może okazać się niemożliwa wskutek wprowadzenia zmian w usłudze na danej platformie. Więcej informacji można znaleźć, zapoznając się z regulaminem platformy. ・Android i Google Play są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Google Inc. ・IOS jest znakiem towarowym lub zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Cisco w Stanach Zjednoczonych oraz w innych krajach i jest używany na podstawie licencji.Ulepszona matryca MOS 20,3 Mpix z powłoką antyodblaskową
Powłoka antyodblaskowa skutecznie niweluje odblask, pozwalając uchwycić realistyczną kompozycję świetlną nawet w trudnych warunkach z silnym oświetleniem, na przykład przy fotografowaniu pod światło i zapewniając wysoką jakość wizualną zarówno w przypadku filmów, jak i zdjęć.Autofokus z technologią sztucznej inteligencji
Obejmuje szybki i precyzyjny autofokus oraz technologię deep learning używaną do rozpoznawania ciał, głów, twarzy i oczu ludzi, a także zwierząt.Stabilizacja obrazu Dual I.S. 2 (6,5 punktu)
Stabilizacja Dual I.S.2 w 5 osiach (stabilizator obrazu) łączy stabilizację Body I.S. oraz system O.I.S.w obiektywie, oferując korekcję o wartości 6,5 punktu.* *Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ostrzenia f=140 mm (odpowiednik aparatu 35 mm, f=280 mm) przy obiektywie H-FS14140.SPECYFIKACJA
- Typ: Bezlusterkowy aparat cyfrowy
- Nośniki do nagrywania: Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC* (* Zgodne ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC)
- Mocowanie obiektywu: Mocowanie Mikro Cztery Trzecie
PRZETWORNIK OBRAZU
- Typ: Matryca Live MOS (17,3 x 13,0 mm)
- Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli: 20,33 megapiksela / 21,77 megapiksela
- Powłoka antyodblaskowa: Tak
- Proporcje / Filtr kolorów: 4:3 / Filtr kolorów podstawowych
- System redukujący kurz: Typ z przesunięciem matrycy
ZAKRES
- 12-stopniowa charakterystyka (V-Log L)
ZDJĘCIA
- Zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW
- 6K PHOTO (*¹) / 4K PHOTO (*¹): 6K PHOTO: MP4 (H.265/HEVC, format audio: AAC (2 kan.)), 4K PHOTO: MP4 (H.264/MPEG-4 AVC, format audio: AAC (2 kan.)), Wyodrębnione zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31)
- Współczynnik proporcji: 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1
- Rozmiar pliku (w pikselach)
- 4:3: 5184x3888 (L) / 3712x2784 (M) / 2624x1968 (S) / 4992x3744 (6K PHOTO) / 3328x2496 (4K PHOTO)
- 3:2: 5184x3456 (L) / 3712x2480 (M) / 2624x1752 (S) / 5184x3456 (6K PHOTO) / 3504x2336 (4K PHOTO)
- 0.6729166667: 5184x2920 (L) / 3840x2160 (M) / 1920x1080 (S) / 3840x2160 (4K PHOTO)
- 1:1: 3888x3888 (L) / 2784x2784 (M) / 1968x1968 (S) / 2880x 2880 (4K PHOTO)
- Jakość obrazu: RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard
- Przestrzeń barw: sRGB, AdobeRGB
FILMY
- Format zapisu pliku: MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC (format audio: LPCM (2 kan. 48 kHz/16 bitów, 48 kHz/24 bity*, 96 kHz/24 bity*)) *Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie)., MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC (format audio: AAC (2 kan.))
- Częstotliwość systemu: 59,94 Hz / 50,00 Hz / 24,00 Hz
- Obszar obrazu wideo: Pełny / Piksel po pikselu
- MOV (*¹) Dźwięk o wysokiej rozdzielczości można wybrać tylko podczas korzystania z adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie).
- 59,94 Hz [C4K] 4096x2160: 59,94p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG; 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości); 29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.; 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 59,94 Hz [4K] 3840x2160: 59,94p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.; 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości); 29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.; 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 59,94 Hz [anamorficzne 6K] 4992x3744 (4:3): 29,97p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.; 23,98p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 59,94 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3): 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości); 29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.; 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 59,94 Hz [FHD] 1920x1080: 59,94p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.; 29,97p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.; 23,98p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 50,00 Hz [C4K] 4096x2160: 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.; 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości); 25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 50,00 Hz [4K] 3840x2160: 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.; 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości); 25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 50,00Hz [anamorficzne 6K] 4992x3744 (4:3): 25,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 50,00 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3): 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.; 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości); 25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 50,00 Hz [FHD] 1920x1080: 50,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.; 25,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 24,00 Hz [C4K] 4096x2160: 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 24,00 Hz [4K] 3840x2160: 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 24,00Hz [anamorficzne 6K] 4992x3744 (4:3): 24,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 24,00 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3)
- 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- 24,00 Hz [FHD] 1920x1080: 24,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
- MP4 (*¹)
- 59,94 Hz [4K] 3840x2160
- 59,94p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)
- 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)
- 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)
- 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
- 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
- 59,94 Hz [FHD] 1920x1080
- 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
- 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
- 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
- 50,00 Hz [4K] 3840x2160
- 50,00p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)
- 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)
- 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
- 50,00 Hz [FHD] 1920x1080
- 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
- 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
- 24.00Hz – -
TRANSMISJA STRUMIENIOWA
- Protokół: RTMP / RTMPS
- Jakość transmisji strumieniowej
- NTSC (59,94 Hz ) [FHD] 1920x1080: 59,94p, 16 Mb/s* / 8 Mb/s (H.264) * Brak możliwości wyboru przy ustawieniu RTMPS., 29,97p, 6 Mb/s / 3 Mb/s (H.264)
- NTSC (59,94 Hz) [HD] 1280x720: 59,94p, 6 Mb/s (H.264), 29,97p, 4 Mb/s (H.264)
- PAL (50,00 Hz) [FHD] 1920x1080: 50,00p, 16 Mb/s* / 8 Mb/s (H.264) * Brak możliwości wyboru przy ustawieniu RTMPS., 25,00p, 6 Mb/s / 3 Mb/s (H.264)
- PAL (50,00 Hz ) [HD] 1280x720: 50,00p, 6 Mb/s (H.264), 25,00p, 4 Mb/s (H.264)
WIZJER
- Typ: Wizjer OLED Live View Finder
- Pikseli: Około 3,68 mln punktów
- Pole widzenia / Powiększenie: Około 100% / około 1,52x / 0,76x (odpowiednik aparatu 35 mm) z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1 gdy proporcje są ustawione na 4:3
- Dystans widzenia / Regulacja dioptrii: Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 - +3,0 (dpt)
- Czujnik oczu: Tak
- Prędkość wyświetlacza: 120 kl./s / 60 kl./s
WYŚWIETLACZ TYLNY
- Typ: Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym
- Rozmiar monitora: O swobodnie ustawianym kącie, 7,5 cm (3 cale), proporcje 3:2
- Pikseli: Około 1,84 mln punktów
- Pole widzenia: Około 100%
REGULACJA OSTROŚCI
- Typ: Kontrastowy system AF
- Technologia DFD: Tak
- Tryb ustawiania ostrości: AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF
- Tryb AF: Automatyczne wykrywanie (Twarz, Oczy, Ciało, Zwierzę) / Śledzenie / 225-obszarowy / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa (kwadratowa) / Strefa (owalna) / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint / Niestandardowy 1, 2, 3 (funkcja dotyku jest dostępna dla pełnego obszaru) (skalowalny rozmiar kadru AF i elastyczna pozycja AF)
- Zakres wykrywania AF: EV -4 - 18 (F2,0, równoważne z ISO100, AFS)
- Niestandardowe ustawienie AF: Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu
- Lampka wspomagania AF: Tak
- Blokada AF: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF
- Post Focus / Focus Stacking: Tak/Tak
- Sterowanie pierścieniem ostrości: Nieliniowe / liniowe * Po zamocowaniu zgodnego obiektywu.
- Inne: Focus Peaking / 1-obszarowa szybkość przesuwania AF, AF-ON / AF-ON: do bliży, AF-ON: do dali, priorytet ostrości/migawki, przełączanie ostrości w pionie / w poziomie, przytrzymanie blokady AF/AE, AF+MF, MF Assist, MF Guide, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF, zakres punktów AF, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, szybki AF, ciągły AF (podczas nagrywania filmów), AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ramka ostrości w pętli, punkt początkowy AFC (225-obszarowy), migawka dotykowa, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, odzyskiwanie ostrości obiektywu
KONTROLA EKSPOZYCJI
- System pomiaru światła: 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania
- Tryb pomiaru światła: Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony
- Zakres pomiaru: EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100)
- Tryb nagrywania: Program AE / Priorytet przysłony AE / Priorytet migawki AE / Ekspozycja manualna / Creative Video / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny
- Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa): Zdjęcia: Auto / 100 (rozszerzony) / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 (możliwość zmiany na krok 1/3 EV); Tryb Creative Video: Auto / 100 (rozszerzony) / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 (możliwość zmiany na krok 1/3 EV)
- Kompensacja ekspozycji: 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów)
- Blokada AE: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE
SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU
- Typ z przesunięciem matrycy (5 osi / 6,5 punktów*)
- * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ostrzenia f=60 mm (odpowiednik aparatu 35 mm, f=120 mm) przy obiektywie H-ES12060.
- Dual I.S. (6,5 punktu*, zgodność z Dual I.S. 2)
- * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ostrzenia f=140 mm (odpowiednik aparatu 35 mm, f=280 mm) przy obiektywie H-FS14140.
BALANS BIELI
- Balans bieli: AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4
- Regulacja balansu bieli: zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone
- Ustawienie temperatury barwowej: 2500–10000 K w 100 K
MIGAWKA
- Typ: Migawka szczelinowa
- Czas otwarcia migawki: Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8 000 – 60, Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60, Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/16 000–60, Filmy: 1/16 000 – 1/25
- Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/16 000 – 1/2
- Samowyzwalacz: 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s / czas niestandardowy
- Pilot zdalnego sterowania: Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie)
- Tryb cichy / Tryb migawki: Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR)
BRACKETING
- Zakres AE: 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne
- Bracketing przysłony: 3, 5 lub wszystkie pozycje
- Bracketing ostrości: 1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 10 poziomach
- Zakres balansu bieli: Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów
WYKONYWANIE ZDJĘĆ SERYJNYCH
- Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych
- Przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia
- AFS/MF: H: 12 kl./s, M: 7 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
- AFC: H: 9 kl./s (z funkcją Live View), M: 7 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
- Przysłona elektroniczna
- AFS/MF: H: 12 kl./s, M: 7 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
- AFC: H: 7 kl./s (z funkcją Live View), M: 7 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
- Liczba nagrywanych obrazów
- RAW / RAW+JPEG: ponad 108 zdjęcia
- JPEG: Ponad 999 zdjęć (gdy używana jest karta SD o klasie szybkości „UHS-II Speed Class 3 (U3)” włożona do gniazda kart 1).
- * Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic.
6K PHOTO (*¹) / 4K PHOTO (*¹)
- Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych: 6K PHOTO: 30 kl./s, 4K PHOTO: 60 kl./s, 30 kl./s
- Informacje EXIF: Tak (każdy plik JPEG wykadrowany z pliku seryjnego 6K/4K jest zgodny ze standardem EXIF).
FOTOGRAFIA POKLATKOWA
- Tak
ANIMACJA POKLATKOWA
- Tak
LAMPA BŁYSKOWA
- Rodzaj lampy błyskowej: Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)
- Tryb lampy błyskowej: Auto* / auto/redukcja czerwonych oczu* / wł. wymuszenie / wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu / powolna synchronizacja / powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu / wył. wymuszenie *Tylko w trybie iA.
- Synchronizacja lampy błyskowej
- Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę
- Regulacja mocy lampy błyskowej
- 1/3 EV z krokiem ±3 EV
- Prędkość synchronizacji
- Poniżej 1/250 sekundy
- Sterowanie bezprzewodowe
- Tak (w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (opcjonalna)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan.
- Gniazdo synchronizacji lampy błyskowej Tak
WIRTUALNE ZWIĘKSZENIE ZAKRESU ZOOMU
- 2,0x (EX S), 1,4x (EX M) *Tylko podczas rejestracji zdjęć.
STYL ZDJĘĆ
- Style zdjęć: Standardowy / Żywy / Naturalny / L. Classic Neo / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochrome / L. Monochrome D / L. Monochrome S / Cinelike D2 / Cinelike V2 / Like709 / V-Log L/XL / Hybrid Log-Gamma / Mój styl zdjęć 1–10
- Regulacja obrazu: Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Szum kolorów / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB
*Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć.
FILTR
- Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Monochrome (Czarno-białe) / Dynamic Monochrome (Dynamiczne czarno-białe) / Rough Monochrome (Surowe czarno-białe)* / Silky Monochrome (Jedwabiste czarno-białe)* / Impressive Art (Impresja) / High Dynamic (Dynamika) / Cross Process (Filtr filmowy) / Toy Effect (Aparat zabawkowy) / Toy Pop / Bleach Bypass / Miniature Effect (Efekt miniatury) / Soft Focus (Rozmycie)* / Fantasy (Fantazja) / Star Filter (Gwiazdki)* / One Point Color (Jeden kolor) / Sunshine (Słońce)*
* Tylko do zdjęć.
FUNKCJA NAGRYWANIA FILMÓW
- Poziom funkcji Master Pedestal: 31 stopni
- Poziom luminancji: 8 bitów: 0‒255 / 16‒235 / 16‒255, 10 bitów: 0‒1023 / 64‒940 / 64‒1023
- Monitor przebiegu / zakres wektora: Możliwość wyboru
- Podgląd LUT: Wyświetlacz / HDMI
- Podgląd HLG: Wyświetlacz (TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) / HDMI (AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.)
- Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze: 2,0x / 1,8x / 1,5x / 1,33x / 1,30x / WYŁ
- Funkcja skanowania synchronizacji: Tak
- Kod czasowy: Zliczanie: możliwość wyboru między metodą Rec Run a metodą Free Run, tryb kodu czasowego: możliwość wyboru między trybem Drop Frame a trybem Non-Drop Frame (przy wybranym ustawieniu NTSC (59,94 Hz).
- Tryb SS/wzmocnienia: Czas otwarcia przysłony/ISO / kąt/ISO / czas otwarcia przysłony/dB
- Paski koloru / Obszar testowy 1 kHz: Tak (SMPTE / EBU / ARIB) / Tak
- Funkcja Knee Control: Tak (w trybie Like709)
- Pozostałe funkcje: Czerwony wskaźnik kadru nagrywania, niebieski wskaźnik kadru transmisji strumieniowej,
INFORMACJE O POZYCJI POZIOMEJ
- Zdjęcie / film (WŁ. / WYŁ.)
WSKAŹNIK WYPOZIOMOWANIA
- Tak
PRZYCISK FUNKCYJNY
- NAGRYWANIE Komp. ekspozycji / Czułość / Balans bieli / Styl zdjęć / Tryb pomiaru / Proporcje / Jakość obrazu / Rozmiar obrazu / Pomiar punktowy 1 zdjęcia / Długa ekspozycja NR / Min. szybkość migawki / 1 zdjęcie RAW+JPG / Zakres i.Dynamic / Efekt filtra / Jednorazowa AE / AE sterowana dotykiem / Tryb ekspozycji / Skanowanie synchronizacji / Tryb AF / Niestandardowe ustawienie AF (zdjęcia) / Niestandardowe ustawienie AF (wideo) / Focus Peaking / Czułość Focus Peaking / 1-obszarowa szybkość przesuwania AF / Blokada pierścienia ustawiania ostrości / BLOKADA AE / BLOKADA AF / BLOKADA AF/AE / AF-ON / AF-ON: do bliży / AF-ON: do dali / Zakres punktów AF / Ustawianie strefy ostrości / Tryb lampy błyskowej / Regulacja lampy błyskowej. / konfiguracja bezprzewodowej lampy błyskowej / tryb napędu / 1 zdjęcie 6K/4K PHOTO / bracketing / tryb cichy / stabilizacja obrazu / typ migawki / zewn. telekonwerter / Tryb Live View Composite / Format nagrywania plików filmów / Jakość zapisu filmów / Jakość zapisu filmów (moja lista) / zmienna liczba klatek / wyświetlanie kodu czasowego / wyświetlanie poziomu nagrywania dźwięku / wyciszanie źródła dźwięku / regulacja poziomu nagrywania dźwięku / ograniczenie poziomu nagrywania dźwięku / ustawienie adaptera mikrofonu XLR / specjalna regulacja kierunkowości mikrofonu / stabilizacja obrazu / elektroniczna stabilizacja obrazu (wideo) / Boost I.S. (wideo) / obszar obrazu wideo / przejście ostrości / kadrowanie na żywo / Q.MENU / przełącznik nagrywania/odtwarzania / nagrywanie wideo / przełącznik wizjera/wyświetlacza / blokada obsługi / przełącznik obsługi pokrętłem / podgląd / podgląd przysłony / stały podgląd / wskaźnik poziomu / histogram / punktowy pomiar luminancji / znacznik klatki wideo / linie siatki zdjęcia / poprawa jakości podglądu na żywo / monochromatyczny podgląd na żywo / tryb nocny / styl wizjera/wyświetlacza / wyświetlanie z priorytetem wideo / Wzór zebry / LUT View Assist (wyświetlacz) / LUT View Assist (HDMI) / wybór LUT / HLG View Assist (wyświetlacz) / HLG View Assist (HDMI) / Sheer Overlay / Zakres stanu I.S. / zakres wektor/WFM / widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / paski koloru / sterowanie pierścieniem ostrości / sterowanie powiększeniem / powiększenie krokowe / szybkość powiększania / docelowe gniazdo karty / wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj” / przywracanie ustawień domyślnych
- ODTWARZANIE Powiększenie z punktu AF / funkcja LUT View Assist (wyświetlacz) / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / obróbka RAW / zbiorcze zapisywanie zdjęć 6K/4K PHOTO / usuwanie pojedynczych elementów / ochrona / ocena 1, 2, 3, 4, 5 / kopiowanie / przełącznik nagrywania/odtwarzania / przełącznik wizjera/wyświetlacza / nagrywanie wideo / tryb nocny / zmiana gniazda karty / Wi-Fi / wysyłanie obrazu (smartfon) / funkcja LUT View Assist (HDMI) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / odtwarzanie zdjęć 6K/4K / brak ustawienia / Wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj”) / przywracanie ustawień domyślnych
DRUK
- Zgodność z PictBridge
INTERFEJS
- USB: SuperSpeed USB 3.1 typ C pierwszej generacji
- HDMI (*²)
- HDMI: HDMI typu A, Audio: Stereo
- Przekazywanie sygnału do monitora: 4:2:2 10 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:2 10bit] lub [4:2:0 10bit]).; 4:2:2 8 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:0 8bit]).; Konwersja w dół: Auto / 4K / 1080p / 1080i / WYŁ.
- Odtwarzanie: 59,94Hz: Auto / C4K/60p / C4K/30p / 4K/60p / 4K/30p / 1080p / 1080i / 720p / 480p; 50,00Hz: Auto / C4K/50p / C4K/25p / 4K/50p / 4K/25p / 1080p / 1080i / 720p / 576p; 24,00 Hz: Auto / C4K/24p / 4K/24p / 1080p
- Wejście zdalnego sterowania φ2,5 mm
- Mikrofon: Stereo, redukcja szumu wiatru: WYŁ. / niska* / standardowa / wysoka *tylko po podłączeniu DMW-MS2 (opcjonalnie).
- Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio: φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio, Możliwość wyboru MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE., Tryby Stereo /Obiektyw Auto / Kierunkowy / Super kierunkowy / Ręczny są dostępne tylko po podłączeniu mikrofonu DMW-MS2 (do nabycia osobno).
- Mikrofon XLR: Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie)
- Głośnik: Monofoniczny
- Wyjście słuchawek: φ3,5 mm
- Gniazdo na kartę SD: Gniazdo 1, gniazdo 2
TECHNOLOGIA BEZPRZEWODOWA
- Wi-Fi: 2,4 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11 b/g/n), Wi-Fi 5 GHz (STA) (IEEE 802.11 a/n/ac) *Pasmo Wi-Fi 5 GHz jest niedostępne w niektórych
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | Panasonic |
Rodzaj ?Rodzaj aparatu określa konfigurację sprzętu. Body to sam korpus aparatu bez obiektywu. Z adapterem oznacza, że aparat ma dodatkowy element umożliwiający podłączenie obiektywów z innych systemów. Z obiektywem wskazuje, że aparat sprzedawany jest w zestawie z obiektywem, gotowy do użytku od razu po wyjęciu z pudełka. | z obiektywem 12-60 mm |
|
|
Przetwornik obrazu |
|
Rozdzielczość efektywna ?Rozdzielczość efektywna aparatu cyfrowego jest określana za pomocą dwóch liczb określających liczbę pikseli w matrycy. Pierwsza to liczba wszystkich pikseli (np. 8,2MP), druga to liczba pikseli efektywnych (np.8,0MP). Liczba wszystkich pikseli określa nam, ile pikseli światłoczułych jest na matrycy aparatu. Liczba pikseli efektywnych określa z kolei, ile z tych pikseli stanowi punkty robionego zdjęcia (w praktyce jest równa iloczynowi wskazanej rozdzielczości aparatu). | 20 Mpix |
Rozdzielczość filmów ?Rozdzielczość filmów to parametr mówiący o tym, w jakiej rozdzielczości będą nagrywane filmy przez dany apart cyfrowy. Główną rolą aparatu jest robienie zdjęć, dlatego nagrywane filmy będą zazwyczaj gorszej jakości, niż te nagrane sprzętem do tego przeznaczonym. Jest to dodatkowa funkcja. Standardowa rozdzielczość nagrań aparatem cyfrowym wynosi 160x120, 320x240, lub 640x480 pikseli. Nawet najwyższa rozdzielczość nie zapewni dobrej jakość filmów. | 4K |
Rozmiar matrycy ?Rozmiar matrycy w aparatach bezlusterkowych wpływa na jakość obrazu. Wyróżniamy APS-C, Micro Four Thirds oraz pełnoklatkowe. Im większa matryca, tym lepsza jakość zdjęć, szczególnie przy słabym oświetleniu. | 4/3 cala |
Lampa błyskowa |
|
Lampa błyskowa ?Lampa błyskowa to wbudowane źródło światła w aparatach bezlusterkowych, pomagające oświetlić scenę podczas robienia zdjęć w warunkach słabego oświetlenia. Zapewnia dodatkowe światło, poprawiając jakość zdjęć i redukując efekty cieni oraz czerwonych oczu. | Brak |
Zapis danych |
|
Karty pamięci ?Nośniki danych, na których zapisywane są zdjęcia i filmy. Popularne rodzaje to karty SD oraz ich wersje rozszerzone, jak SDHC i SDXC. Wielkość karty zależy od potrzeb użytkownika i możliwości aparatu. | SD, SDHC, SDXC |
Podgląd zdjęć |
|
Wizjer ?Wizjer - element aparatu fotograficznego, który umożliwia podgląd kadru przed wykonaniem zdjęcia. Istnieje podział wizjerów na elektroniczne, charakterystyczne dla bezlusterkowców, i optyczne, które znajdziemy w lustrzankach. Wizjery mogą różnić się budową i działaniem. Lustrzanki w wizjerze przedstawiają obraz naturalny, podczs gdy aparaty cyfrowe ukazują obraz cyfrowo przetworzony. Wybierając zatem bezlusterkowec wysokiej jakości, należy zawsze szukać modelu z wysoką rozdzielczością wizjera. | Z wizjerem |
Rozmiar wyświetlacza LCD ?Określa wielkość ekranu, na którym można podglądać i przeglądać zrobione zdjęcia oraz ustawienia aparatu. Większy ekran zazwyczaj oznacza wygodniejsze korzystanie z interfejsu, podgląd detali i kompozycji zdjęć oraz łatwiejsze kadrowanie. | 3" |
Techniczne |
|
Rodzaj matrycy ?Rodzaj matrycy w aparatach bezlusterkowych to czynnik kluczowy wpływający na jakość obrazu. Wyróżniamy matryce APS-C, Micro Four Thirds oraz pełnoklatkowe. Każdy rodzaj oferuje inne parametry i cechy, wpływając na rozmiar, zakres dynamiki oraz czułość aparatu. | Live MOS |
Zasilanie ?Zasilanie w aparatach bezlusterkowych opiera się głównie na akumulatorach litowo-jonowych, zapewniając mobilność i wydłużony czas pracy. Niektóre modele oferują także opcję zasilania zewnętrznego przez port USB, co zwiększa elastyczność użytkowania. | Baterie lub akumulatory |
Funkcje ?Aparaty bezlusterkowe oferują zaawansowane funkcje, w tym szybki autofocus, wysoką jakość obrazu, możliwość wymiany obiektywów oraz kompaktową konstrukcję. Pozwalają na kreatywne fotografowanie z łatwością przenoszenia i obsługi. | Focus peaking |
Rodzaj migawki ?Rodzaj migawki w aparatach bezlusterkowych może być mechaniczny, elektroniczny, hybrydowa lub szczelinowa. | Szczelinowa |
Złącza i porty ?Złącza i porty w aparatach bezlusterkowych to interfejsy do podłączania dodatkowych akcesoriów i przesyłania danych. Mogą zawierać porty USB, HDMI, mikrofonowe, słuchawkowe i gniazdo dla karty pamięci. Umożliwiają ładowanie, przesyłanie zdjęć oraz podłączanie mikrofonów czy innych akcesoriów. | Wi-Fi, Bluetooth |
Model | GH5M2L |
Komunikacja ?Komunikacja to proces przekazywania sygnałów dźwiękowych między różnymi urządzeniami lub głośnikami, obejmuje połączenia przewodowe, takie jak HDMI, optyczne lub analogowe, oraz bezprzewodowe, takie jak Bluetooth, Wi-Fi lub NFC, umożliwiając różne sposoby podłączenia i strumieniowania dźwięku. | Wi-Fi |
Cechy dodatkowe ?Cechy dodatkowe w aparatach bezlusterkowych to funkcje, które rozszerzają możliwości fotografowania. | Hot Shoe |
Fizyczne |
|
Kolor | Czarne |
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Panasonic Lumix DC-GH5S + Leica 12-60mm F/2.8-4.0 - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
-
- Dane i opinie o pl.panasonic.com
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Aparaty bezlusterkowe od pl.panasonic.com
Warianty tego produktu
-
6 999,00złPanasonic DC-GH5M2L Lumix hybrydowy aparat bezlustekowy + obiektyw H-ES12060 12-60mm, F2.8-4.0 (transmisja strumieniowa, Live MOS 20.3MP), czarny
Panasonic Lumix DC-GH5S + Leica 12-60mm F/2.8-4.0 - Pozostałe oferty
-
- Dane i opinie o notopstryk.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Aparaty bezlusterkowe od notopstryk.pl
Warianty tego produktu
-
6 999,00złAparat Panasonic Lumix GH5M2 body + Obiektyw Leica 12-60 mm f/2.8-4.0
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 6 999,00zł
Często kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Panasonic Lumix DC-GH5S + Leica 12-60mm F/2.8-4.0 - Opinie
Klienci, którzy kupili Panasonic Lumix DC-GH5S + Leica 12-60mm F/2.8-4.0, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane