Tokina AT-X 16-28 T3 MF Cinema Canon - Opis i dane produktu
-
Zgłoś


AT-X 16-28 T3 MF CINEMA
Tokina AT-X 16-28 T3 MF Cinema bazuje na znakomitych parametrach optycznych wersji fotograficznej popularnego obiektywu AT-X PRO FX 16-28 – jednego z najostrzejszych i najjaśniejszych szerokokątnych zoomów zaprojektowanych dla formatu FF. Wersja filmowa współpracuje z przetwornikami formatu APS-C, Super 35 mm oraz mniejszymi. Posiada szereg udogodnień zwiększających komfort filmowania, m.in. pierścienie zębate kompatybilne z systemem follow-focus oraz płynną regulacją przysłony.
Tokina AT-X 16-28 T3 MF Cinema bazuje na znakomitych parametrach optycznych wersji fotograficznej popularnego obiektywu AT-X PRO FX 16-28 – jednego z najostrzejszych i najjaśniejszych szerokokątnych zoomów zaprojektowanych dla formatu FF. Wersja filmowa współpracuje z przetwornikami formatu APS-C, Super 35 mm oraz mniejszymi. Posiada szereg udogodnień zwiększających komfort filmowania, m.in. pierścienie zębate kompatybilne z systemem follow-focus oraz płynną regulacją przysłony.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
• w konstrukcji optycznej obiektywu zastosowano dużą przednią soczewkę asferyczną o średnicy 56 mm i dwa elementy asferyczne znajdujące się w tylnej części obiektywu
• trzy soczewki ze szkła o bardzo niskim współczynniku dyspersji (SD) pozwalają ograniczyć masę i rozmiary obiektywu oraz korygować aberrację chromatyczną
• wysokiej jakości optyka oraz zastosowanie najlepszych materiałów gwarantują doskonałą ostrością w całym polu obrazu, dużą jasność i znacznie zredukowaną dystorsję, dzięki czemu obiektyw może być używany wraz z aparatami i kamerami pracującymi w standardzie 4K
• wsparcie dla systemu LDS (Lens Data Support)
• wytrzymały, w pełni metalowy tubus z pierścieniami zmiany ogniskowej, ostrości oraz przysłony wyposażonymi w zębatki, które ułatwiają stosowanie systemów follow-focus
• Średnica tubusu wynosi 114mm co pozwala wykorzystywać szeroką gamę akcesoriów takich jak filtry, matt-boxy, itd.
• 9-cio listkowa, bezstopniowa przysłona o kołowym otworze
• skala ostrości, zoomu oraz przysłony naniesiona jest po obu stronach obiektywu aby zapewnić podgląd ustawionych parametrów oraz ułatwić mocowanie systemów follow-focus
• w konstrukcji optycznej obiektywu zastosowano dużą przednią soczewkę asferyczną o średnicy 56 mm i dwa elementy asferyczne znajdujące się w tylnej części obiektywu
• trzy soczewki ze szkła o bardzo niskim współczynniku dyspersji (SD) pozwalają ograniczyć masę i rozmiary obiektywu oraz korygować aberrację chromatyczną
• wysokiej jakości optyka oraz zastosowanie najlepszych materiałów gwarantują doskonałą ostrością w całym polu obrazu, dużą jasność i znacznie zredukowaną dystorsję, dzięki czemu obiektyw może być używany wraz z aparatami i kamerami pracującymi w standardzie 4K
• wsparcie dla systemu LDS (Lens Data Support)
• wytrzymały, w pełni metalowy tubus z pierścieniami zmiany ogniskowej, ostrości oraz przysłony wyposażonymi w zębatki, które ułatwiają stosowanie systemów follow-focus
• Średnica tubusu wynosi 114mm co pozwala wykorzystywać szeroką gamę akcesoriów takich jak filtry, matt-boxy, itd.
• 9-cio listkowa, bezstopniowa przysłona o kołowym otworze
• skala ostrości, zoomu oraz przysłony naniesiona jest po obu stronach obiektywu aby zapewnić podgląd ustawionych parametrów oraz ułatwić mocowanie systemów follow-focus
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | Tokina |
Rodzaj ?Rodzaj w obiektywach oznacza ich specyfikację i przeznaczenie. Może to być np. obiektyw szerokokątny, teleobiektyw, makro itp. Każdy rodzaj ma różne cechy, które wpływają na rodzaj zdjęć, jakie można z nimi wykonać. | Szerokokątne |
Charakterystyka |
|
Typ bagnetu ?Typ bagnetu ma kluczowe znaczenie przy zakupie obiektywu, ponieważ decyduje o kompatybilności między obiektywem a aparatem fotograficznym. Każdy producent aparatu ma swój własny system mocowania obiektywów, który może się różnić. Właściwy typ bagnetu musi być wybrany, aby obiektyw pasował do aparatu i mógł być zamocowany bez problemów. Niewłaściwy typ bagnetu uniemożliwi zamocowanie obiektywu lub spowoduje problemy z funkcjonalnością. | Canon |
Typ ogniskowania ?Typ ogniskowania - ogniskowanie to zjawisko fizyczne zachodzące w soczewkach obiektywu odpowiadajace za ustawienie ostrości. | Zmiennoogniskowe zoom |
Średnica filtra ?Średnica filtra w obiektywie to wymiar określający rozmiar filtrów, które można zamocować na obiektywie. Zwykle określana jest w milimetrach i znajduje się na obudowie obiektywu lub na jego korku. Aby wybrać odpowiedni rozmiar filtra, należy zmierzyć średnicę zewnętrzną gwintu obiektywu lub sprawdzić w specyfikacji technicznej, jaki jest wymagany rozmiar filtra. Filtry o różnych średnicach nie są kompatybilne ze sobą, więc należy wybrać filtr, który pasuje do średnicy obiektywu. | 112 mm |
Techniczne |
|
Obiektyw do matryc | Pełna klatka |
Ustawienie ostrości ?Ustawienie ostrości w aparatach bezlusterkowych określa, na którym obszarze zdjęcia ma być skupiona ostrość. Dzięki temu można uzyskać wyraźne i ostre zdjęcia, eliminując nieostry lub rozmyty efekt. Aparaty oferują różne metody ustawiania ostrości, w tym automatyczne i manualne, co pozwala dostosować się do różnych warunków fotografowania. | Manualne |
Liczba listków | 9 |
Ogniskowa ?Ogniskowa to jedna z podstawowych cech obiektywu, określająca jego zdolność do zbierania światła i kształtowania obrazu. Ogniskowa jest wyrażona w milimetrach i odnosi się do odległości między ogniskiem soczewki a płaszczyzną, na której skupia się obraz. | 28 mm |
Światłosiła ?Światłosiła obiektywu to parametr określający, jak dużo światła jest w stanie przepuścić dany obiektyw. Wyraża się on w liczbach przysłony, np. f/1.8, f/2.8, f/4 itd. Im mniejsza wartość przysłony, tym większe światło pada na matrycę aparatu, co pozwala na uzyskanie jaśniejszych zdjęć w słabych warunkach oświetleniowych. | f/2,8 |
Stabilizacja ?Stabilizacja w aparatach bezlusterkowych to technologia redukująca drgania aparatu podczas fotografowania, co pomaga uzyskać klarowne i ostre zdjęcia nawet przy długich czasach naświetlania lub podczas filmowania. Działa poprzez kompensację drgań ręki użytkownika lub ruchów obiektywu, zapewniając lepszą jakość obrazu. | Bez stabilizacji |
Ostrość od | 0,35 m |
Dystrybucja | next77 |
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Tokina AT-X 16-28 T3 MF Cinema Canon - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Tokina AT-X 16-28 T3 MF Cinema Canon- Oferty
-
- Dane i opinie o dcfoto.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Obiektywy od dcfoto.pl
Warianty tego produktu
-
11 750,00złObiektyw Tokina AT-X 16-28 T3 MF Cinema Canon
-
- Dane i opinie o foto-tip.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Obiektywy od foto-tip.pl
Warianty tego produktu
-
11 750,00złTokina 16-28mm T3 Cine do Canon
-
- Dane i opinie o foto-szop.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Obiektywy od foto-szop.pl
Warianty tego produktu
-
12 599,00złObiektyw Tokina AT-X 16-28 T3 MF Cinema Canon
-
Sprawdź nasze PROMOCJE!
- Dane i opinie o cyfrowe.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Obiektywy od cyfrowe.pl
Warianty tego produktu
-
13 850,00złTokina AT-X 16-28 T3 / Canon
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 11 750,00zł
Często kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Zobacz także
Wybrane oferty
?
Tokina AT-X 16-28 T3 MF Cinema Canon - Opinie
Klienci, którzy kupili Tokina AT-X 16-28 T3 MF Cinema Canon, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane