SONY E 16-50mm F3.5-5.6 OSS II - Opis i dane produktu
-
Zgłoś

Sony E PZ 16-50mm F3.5-5.6 OSS II
obiektyw zmiennoogniskowy, SELP16502*wersja oemCharakterystyka
Obiektyw APS-C do codziennego użytkuTen obiektyw 16–50 mm (w przeliczeniu na format pełnoklatkowy: 24–75 mm) z elektryczną regulacją zoomu waży tylko 107 gramów, a po wyłączeniu skraca się do 31,3 mm. Ma dużą wytrzymałość i współpracuje z funkcją kompensacji „oddychania” w zgodnych korpusach. Zaawansowany system AF działa niezawodnie nawet w czasie regulacji zoomu, a wbudowana stabilizacja zapobiega zamazywaniu się obrazu.
obiektyw zmiennoogniskowy, SELP16502*wersja oemCharakterystyka
- APS-C | f/3,5 do 5,6
- 24-75 mm (odpowiednik dla pełnej klatki)
- Optyczna stabilizacja obrazu SteadyShot
- Autofokus podczas powiększania
Obiektyw APS-C do codziennego użytkuTen obiektyw 16–50 mm (w przeliczeniu na format pełnoklatkowy: 24–75 mm) z elektryczną regulacją zoomu waży tylko 107 gramów, a po wyłączeniu skraca się do 31,3 mm. Ma dużą wytrzymałość i współpracuje z funkcją kompensacji „oddychania” w zgodnych korpusach. Zaawansowany system AF działa niezawodnie nawet w czasie regulacji zoomu, a wbudowana stabilizacja zapobiega zamazywaniu się obrazu.

Doskonałe parametry optyczneInnowacyjna konstrukcja optyczna z czterema soczewkami asferycznymi i jedną ze szkła ED (o bardzo małej dyspersji) zapewnia wysoką rozdzielczość w całym zakresie zoomu 16–50 mm (odpowiednik 24–75 mm w formacie pełnoklatkowym), małe przekłamania barw, dużą wyrazistość i gładki efekt bokeh. Minimalna odległość od obiektu wynosi 0,25 m (min. ogniskowa) / 0,30 m (maks. ogniskowa), a maksymalne powiększenie 0,215×, można więc ukazać z bliska każdy szczegół.

Wydajny system AF, w pełni wykorzystujący możliwości korpusuDzięki zaawansowanemu silnikowi liniowemu i szybkiemu systemowi sterowania łatwiej jest uchwycić ruchliwe dzieci i zwierzęta w najlepszym momencie. Większa wydajność śledzenia umożliwia nagrywanie filmów z wysokim klatkażem — 4K 120p lub FHD 240p — a w przypadku korpusu α9 III również zdjęcia seryjne z szybkością 120 kl./s. Ustawianie ostrości działa płynnie, dokładnie i bardzo cicho.
Zaawansowane funkcje dla autorów filmówPłynna, cicha, elektryczna regulacja zoomu bardzo ułatwia filmowanie, a przy tym nie przerywa pracy systemu AF. Aby film był maksymalnie wyraźny, wbudowany system stabilizacji optycznej współpracuje ze stabilizacją w korpusie, włącznie z trybem Active Mode. Pod kontrolą pozostają też zmiany kąta widzenia podczas regulacji ostrości: można je kompensować w samym korpusie lub, dzięki zapisywanym metadanym, także w czasie edycji materiału.
Mały i lekki — a przez to wyjątkowo poręczny i mobilnyObiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II jest mały i lekki: waży tylko 107 gramów, a po wyłączeniu aparatu chowa się i skraca do zaledwie 31,3 mm. Odznacza się jednak wytrzymałością, dzięki czemu sprosta wyzwaniom napotykanym w codziennej pracy.
Elastyczność regulacji ustawień w kompaktowym obiektywieZintegrowany pierścień zoomu/ostrości na obiektywie E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II pozwala szybko, dokładnie regulować wybrany parametr. Z kolei dźwignia zoomu zapewnia płynność i stałą prędkość zmian ogniskowej. Obiektyw umożliwia użycie filtrów 40,5 mm.
Elastyczność regulacji ustawień w kompaktowym obiektywieZintegrowany pierścień zoomu/ostrości na obiektywie E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II pozwala szybko, dokładnie regulować wybrany parametr. Z kolei dźwignia zoomu zapewnia płynność i stałą prędkość zmian ogniskowej. Obiektyw umożliwia użycie filtrów 40,5 mm.
Konfiguracja obiektywuImponujące parametry optyczne oraz precyzyjna konstrukcja stworzona do współpracy z korpusami Sony są gwarancją uniwersalności i niezawodności w szerokim zakresie zastosowań.
Wykres MTFFunkcja przeniesienia modulacji (MTF) określa zdolność obiektywu do reprodukcji drobnych detali. Jest mierzona jako kontrast między gęsto ułożonymi liniami.
Zalety obiektywów Sony do filmowaniaPoznaj cztery niepowtarzalne zalety obiektywów Sony z mocowaniem typu E przeznaczonych do filmowania. Połączenie obiektywów i kamer firmy Sony stworzy Ci lepsze warunki do produkcji filmów.
Obiektyw APS-C do fotografowania i filmowaniaTen obiektyw 16–50 mm (w przeliczeniu na format pełnoklatkowy: 24–75 mm) z elektryczną regulacją zoomu idealnie sprawdzi się w codziennym fotografowaniu i filmowaniu. Waży tylko 107 gramów, a po wyłączeniu aparatu skraca się do 31,3 mm. Zaawansowany system AF niezawodnie ustawia ostrość nawet w czasie regulacji zoomu, a wbudowana stabilizacja zapobiega zamazywaniu się obrazu. W połączeniu ze zgodnymi korpusami
możliwa jest kompensacja zmian kąta widzenia podczas regulacji ostrości.
Doskonałe parametry optyczneW konstrukcji optycznej z dziewięcioma soczewkami w ośmiu grupach zastosowano cztery soczewki asferyczne i jedną ze szkła ED (o bardzo małej dyspersji). Zapewnia to wysoką rozdzielczość w całym zakresie zoomu 16–50 mm (odpowiednik 24–75 mm w formacie pełnoklatkowym), małe przekłamania barw, znakomitą wyrazistość i gładki efekt bokeh.
Naturalne rozmycie tła eksponujące główny motyw7-listkowa przysłona kołowa w obiektywie E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II pomaga wytworzyć naturalnie wyglądający efekt bokeh i wyeksponować główny motyw.
Przybliż się i uchwyć szczegółyObiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II przyda się także do zdjęć zbliżeniowych. Minimalna odległość od obiektu wynosi 0,25 m (min. ogniskowa) / 0,30 m (maks. ogniskowa), a maksymalne powiększenie 0,215×, dzięki czemu można pokazać z bliska każdy szczegół przedmiotu leżącego na stole itp.
Maksymalne wykorzystanie systemu AF korpusów αDzięki zaawansowanemu silnikowi liniowemu i szybkiemu systemowi sterowania obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II pozwala z łatwością uchwycić poruszające się dzieci lub zwierzęta w najbardziej efektownym momencie. Większa wydajność śledzenia umożliwia nagrywanie filmów z wysokim klatkażem — 4K 120p lub FHD 240p — a w przypadku korpusu α9 III również zdjęcia seryjne z szybkością 120 kl./s. Ustawianie ostrości działa płynnie, dokładnie i cicho.
Zaawansowane funkcje dla autorów filmówPłynna, cicha, elektryczna regulacja zoomu idealnie sprawdza się podczas filmowania. Nie wpływa też na działanie niezawodnego systemu AF. Aby film był maksymalnie wyraźny, wbudowany system stabilizacji współpracuje ze stabilizacją w korpusie. Pod kontrolą pozostają też nieprzyjemne dla oka zmiany kąta widzenia podczas regulacji ostrości. W rezultacie film jest wyjątkowo płynny i stabilny.
Poręczność i mobilność w każdym miejscuObiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II jest mały i lekki: waży tylko 107 gramów, a po wyłączeniu aparatu chowa się i skraca do zaledwie 31,3 mm. Odznacza się jednak wytrzymałością, dzięki czemu sprosta wyzwaniom napotykanym w codziennej pracy.
Elastyczność regulacji ustawień w kompaktowym obiektywieZintegrowany pierścień zoomu/ostrości na obiektywie E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II pozwala szybko, dokładnie regulować wybrany parametr. Z kolei dźwignia zoomu zapewnia płynność i stałą prędkość zmian ogniskowej. Obiektyw umożliwia użycie filtrów 40,5 mm.
Przyjazny dla środowiskaFirma Sony realizuje projekt „Road to Zero”, który ma na celu osiągnięcie zerowego śladu ekologicznego do 2050 r. Kompleksowo ograniczyliśmy wpływ tego produktu na środowisko — od projektowania poprzez łańcuch dostaw, produkcję i pakowanie. Systematycznie wprowadzamy też materiały opakowaniowe bez tworzyw sztucznych. Torby na produkt powstają z włóknin pochodzenia roślinnego.
*wersja oem brak oryginalnego opakowania produkt wyjęty z wersji kit , obiektyw nowy nie używany.
Wykres MTFFunkcja przeniesienia modulacji (MTF) określa zdolność obiektywu do reprodukcji drobnych detali. Jest mierzona jako kontrast między gęsto ułożonymi liniami.
Zalety obiektywów Sony do filmowaniaPoznaj cztery niepowtarzalne zalety obiektywów Sony z mocowaniem typu E przeznaczonych do filmowania. Połączenie obiektywów i kamer firmy Sony stworzy Ci lepsze warunki do produkcji filmów.
Obiektyw APS-C do fotografowania i filmowaniaTen obiektyw 16–50 mm (w przeliczeniu na format pełnoklatkowy: 24–75 mm) z elektryczną regulacją zoomu idealnie sprawdzi się w codziennym fotografowaniu i filmowaniu. Waży tylko 107 gramów, a po wyłączeniu aparatu skraca się do 31,3 mm. Zaawansowany system AF niezawodnie ustawia ostrość nawet w czasie regulacji zoomu, a wbudowana stabilizacja zapobiega zamazywaniu się obrazu. W połączeniu ze zgodnymi korpusami
możliwa jest kompensacja zmian kąta widzenia podczas regulacji ostrości.
Doskonałe parametry optyczneW konstrukcji optycznej z dziewięcioma soczewkami w ośmiu grupach zastosowano cztery soczewki asferyczne i jedną ze szkła ED (o bardzo małej dyspersji). Zapewnia to wysoką rozdzielczość w całym zakresie zoomu 16–50 mm (odpowiednik 24–75 mm w formacie pełnoklatkowym), małe przekłamania barw, znakomitą wyrazistość i gładki efekt bokeh.
Naturalne rozmycie tła eksponujące główny motyw7-listkowa przysłona kołowa w obiektywie E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II pomaga wytworzyć naturalnie wyglądający efekt bokeh i wyeksponować główny motyw.
Przybliż się i uchwyć szczegółyObiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II przyda się także do zdjęć zbliżeniowych. Minimalna odległość od obiektu wynosi 0,25 m (min. ogniskowa) / 0,30 m (maks. ogniskowa), a maksymalne powiększenie 0,215×, dzięki czemu można pokazać z bliska każdy szczegół przedmiotu leżącego na stole itp.
Maksymalne wykorzystanie systemu AF korpusów αDzięki zaawansowanemu silnikowi liniowemu i szybkiemu systemowi sterowania obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II pozwala z łatwością uchwycić poruszające się dzieci lub zwierzęta w najbardziej efektownym momencie. Większa wydajność śledzenia umożliwia nagrywanie filmów z wysokim klatkażem — 4K 120p lub FHD 240p — a w przypadku korpusu α9 III również zdjęcia seryjne z szybkością 120 kl./s. Ustawianie ostrości działa płynnie, dokładnie i cicho.
Zaawansowane funkcje dla autorów filmówPłynna, cicha, elektryczna regulacja zoomu idealnie sprawdza się podczas filmowania. Nie wpływa też na działanie niezawodnego systemu AF. Aby film był maksymalnie wyraźny, wbudowany system stabilizacji współpracuje ze stabilizacją w korpusie. Pod kontrolą pozostają też nieprzyjemne dla oka zmiany kąta widzenia podczas regulacji ostrości. W rezultacie film jest wyjątkowo płynny i stabilny.
Poręczność i mobilność w każdym miejscuObiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II jest mały i lekki: waży tylko 107 gramów, a po wyłączeniu aparatu chowa się i skraca do zaledwie 31,3 mm. Odznacza się jednak wytrzymałością, dzięki czemu sprosta wyzwaniom napotykanym w codziennej pracy.
Elastyczność regulacji ustawień w kompaktowym obiektywieZintegrowany pierścień zoomu/ostrości na obiektywie E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II pozwala szybko, dokładnie regulować wybrany parametr. Z kolei dźwignia zoomu zapewnia płynność i stałą prędkość zmian ogniskowej. Obiektyw umożliwia użycie filtrów 40,5 mm.
Przyjazny dla środowiskaFirma Sony realizuje projekt „Road to Zero”, który ma na celu osiągnięcie zerowego śladu ekologicznego do 2050 r. Kompleksowo ograniczyliśmy wpływ tego produktu na środowisko — od projektowania poprzez łańcuch dostaw, produkcję i pakowanie. Systematycznie wprowadzamy też materiały opakowaniowe bez tworzyw sztucznych. Torby na produkt powstają z włóknin pochodzenia roślinnego.
*wersja oem brak oryginalnego opakowania produkt wyjęty z wersji kit , obiektyw nowy nie używany.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | Sony |
Model | 16-50MM - 2 P ZOOM |
|
|
Fizyczne |
|
Waga | 107 g |
Charakterystyka |
|
Typ bagnetu ?Typ bagnetu ma kluczowe znaczenie przy zakupie obiektywu, ponieważ decyduje o kompatybilności między obiektywem a aparatem fotograficznym. Każdy producent aparatu ma swój własny system mocowania obiektywów, który może się różnić. Właściwy typ bagnetu musi być wybrany, aby obiektyw pasował do aparatu i mógł być zamocowany bez problemów. Niewłaściwy typ bagnetu uniemożliwi zamocowanie obiektywu lub spowoduje problemy z funkcjonalnością. | Sony E |
Techniczne |
|
Ogniskowa ?Ogniskowa to jedna z podstawowych cech obiektywu, określająca jego zdolność do zbierania światła i kształtowania obrazu. Ogniskowa jest wyrażona w milimetrach i odnosi się do odległości między ogniskiem soczewki a płaszczyzną, na której skupia się obraz. | 16-50 mm |
Światłosiła ?Światłosiła obiektywu to parametr określający, jak dużo światła jest w stanie przepuścić dany obiektyw. Wyraża się on w liczbach przysłony, np. f/1.8, f/2.8, f/4 itd. Im mniejsza wartość przysłony, tym większe światło pada na matrycę aparatu, co pozwala na uzyskanie jaśniejszych zdjęć w słabych warunkach oświetleniowych. | f/3,5-5,6 |
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
SONY E 16-50mm F3.5-5.6 OSS II - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
SONY E 16-50mm F3.5-5.6 OSS II- Oferty
-
Sprawdź Smart! okazje
- Dane i opinie o allegro.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Obiektywy od allegro.pl
Warianty tego produktu
-
669,00złObiektyw Sony 16-50 II Czarny
-
- Dane i opinie o faxtel.com.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Obiektywy od faxtel.com.pl
Warianty tego produktu
-
798,98złTEL: 666 987 896 | WPISZ TYLKO KOD "RABAT-20" I KUP O 20,00 ZŁ TANIEJ ! OFICJALNA POLSKA DYSTRYBUCJA - GWARANCJA PRODUCENTA - OBIEKTYW SONY E PZ 16–50
-
ODBIERZ W JEDNYM z 600 SKLEPÓW
- Dane i opinie o Media Expert
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Obiektywy od Media Expert
Warianty tego produktu
-
1 299,99złObiektyw SONY E 16-50mm F3.5-5.6 OSS II | DO 100 ZŁ RABATU NA START W APCE | Do 30 rat 0% i do sierpnia nie płacisz RRSO 0% | DARMOWY TRANSPORT!
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 669,00zł 16%
Najniższa cena z 30 dni w serwisie: 798,97 złCzęsto kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
SONY E 16-50mm F3.5-5.6 OSS II - Opinie
Klienci, którzy kupili SONY E 16-50mm F3.5-5.6 OSS II, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane