MONITOROWANIE I POMIARY. Wielowymiarowy proces zarządzania jakością w ujęciu systemowym. - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Niniejsza monografia omawia kompleksowo proces monitorowania i pomiarów, która to tematyka nie została jak dotąd ujęta holistycznie i nie objęła zarówno aspektów monitorowania i pomiarów wyrobów, procesów, jak i całego systemu. W pracy oparto się na ponad stu dwudziestu pozycjach bibliograficznych związanych z podejmowanym tematem. Istotnym źródłem informacji, składającym się na podstawę merytoryczną monografii – stanowiły międzynarodowe normy ISO serii 9000, odnoszące się do przyjętych definicji, wymagań oraz wytycznych do doskonalenia systemu zarządzania jakością. Książka ma charakter teoretyczno-praktyczny, a autorzy pragną, aby stanowiła podstawę do głębszych rozważań na temat procesu monitorowania i pomiarów, z uwzględnieniem wymiaru systemowego.
Spis treści
1. PROCES MONITOROWANIA I POMIARÓW ............................................. 9
1.1. Zasada zarządzania jakością i terminologia ...................................... 9
1.2. Wymagania dotyczące procesu monitorowania i pomiarów
oraz wytyczne w zakresie doskonalenia procesu ............................. 20
1.3. Instrumenty wspierające proces monitorowania i pomiarów ............. 31
1.3.1. Analiza FMEA ............................................................................ 31
1.3.2. Six Sigma i karty kontrolne .................................................... 38
1.3.3. Benchmarking ........................................................................... 46
1.3.4. Zrównoważona karta wyników – BSC ......................................53
2. MONITOROWANIE I POMIARY WYROBÓW ............................................ 57
2.1. Specyfika monitorowania i pomiarów wyrobów ................................... 57
2.2. Mierniki jakości wyrobów ..................................................................... 65
2.2.1. Arkusz kontrolny ...................................................................... 65
2.2.2. Audyt wyrobu ............................................................................ 67
2.2.3. AQL – Limit Akceptowalnej Jakości ........................................ 68
2.2.4. QFD – metoda rozwinięcia funkcji jakości ............................. 70
2.3. Nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym .................................. 72
3. MONITOROWANIE I POMIARY PROCESÓW............................................ 84
3.1. Specyfika monitorowania i pomiarów procesów ................................ 84
3.2. Mierniki procesów – przykłady ............................................................ 93
3.3. Dokumentowanie monitorowania i pomiarów procesów ................ 107
4. MONITOROWANIE I POMIARY SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ . 118
4.1. Zadowolenie klienta ..............................................................................118
4.2. Audyt wewnętrzny ............................................................................... 134
4.3. Przegląd zarządzania ........................................................................... 150
5. MODEL ZARZĄDZANIA PROCESEM MONITOROWANIA I POMIARÓW . 166
Podsumowanie ..................................................................................................... 175
BIBLIOGRAFIA ...................................................................................................... 177
SPIS TABEL ....................................................................................................... 185
SPIS RYSUNKÓW............................................................................................. 187
SPIS ZAŁĄCZNIKÓW ....................................................................................... 189
1. PROCES MONITOROWANIA I POMIARÓW ............................................. 9
1.1. Zasada zarządzania jakością i terminologia ...................................... 9
1.2. Wymagania dotyczące procesu monitorowania i pomiarów
oraz wytyczne w zakresie doskonalenia procesu ............................. 20
1.3. Instrumenty wspierające proces monitorowania i pomiarów ............. 31
1.3.1. Analiza FMEA ............................................................................ 31
1.3.2. Six Sigma i karty kontrolne .................................................... 38
1.3.3. Benchmarking ........................................................................... 46
1.3.4. Zrównoważona karta wyników – BSC ......................................53
2. MONITOROWANIE I POMIARY WYROBÓW ............................................ 57
2.1. Specyfika monitorowania i pomiarów wyrobów ................................... 57
2.2. Mierniki jakości wyrobów ..................................................................... 65
2.2.1. Arkusz kontrolny ...................................................................... 65
2.2.2. Audyt wyrobu ............................................................................ 67
2.2.3. AQL – Limit Akceptowalnej Jakości ........................................ 68
2.2.4. QFD – metoda rozwinięcia funkcji jakości ............................. 70
2.3. Nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym .................................. 72
3. MONITOROWANIE I POMIARY PROCESÓW............................................ 84
3.1. Specyfika monitorowania i pomiarów procesów ................................ 84
3.2. Mierniki procesów – przykłady ............................................................ 93
3.3. Dokumentowanie monitorowania i pomiarów procesów ................ 107
4. MONITOROWANIE I POMIARY SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ . 118
4.1. Zadowolenie klienta ..............................................................................118
4.2. Audyt wewnętrzny ............................................................................... 134
4.3. Przegląd zarządzania ........................................................................... 150
5. MODEL ZARZĄDZANIA PROCESEM MONITOROWANIA I POMIARÓW . 166
Podsumowanie ..................................................................................................... 175
BIBLIOGRAFIA ...................................................................................................... 177
SPIS TABEL ....................................................................................................... 185
SPIS RYSUNKÓW............................................................................................. 187
SPIS ZAŁĄCZNIKÓW ....................................................................................... 189
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | Walaszczyk Anna,Mnich Joanna |
Format | b5 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 197 |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2024 |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Miękka |
Produkty rekomendowane
MONITOROWANIE I POMIARY. Wielowymiarowy proces zarządzania jakością w ujęciu systemowym. - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
MONITOROWANIE I POMIARY. Wielowymiarowy proces zarządzania jakością w ujęciu systemowym.- Oferty
-
- Dane i opinie o PolskaKsiegarnia.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
56,00złMONITOROWANIE I POMIARY. Wielowymiarowy proces zarządzania jakością w ujęciu systemowym.
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 56,00zł
MONITOROWANIE I POMIARY. Wielowymiarowy proces zarządzania jakością w ujęciu systemowym. - Opinie
Klienci, którzy kupili MONITOROWANIE I POMIARY. Wielowymiarowy proces zarządzania jakością w ujęciu systemowym., mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane