Sirui anamorficzny 50mm T2.9 1.6x L-Mount - Opis i dane produktu
-
Zgłoś

Sirui Venus Anamorphic 50mm F2.9
anamorficzny obiektyw stałoogniskowy, 1.6x, FF, Leica LCharakterystyka
anamorficzny obiektyw stałoogniskowy, 1.6x, FF, Leica LCharakterystyka
- Obejmuje matrycę pełnoklatkową
- Zakres przysłony: T2,9 do T16
- Odszumianie 2,4:1 i 2,8:1
- Efekty niebieskiej smugi
- 10-listkowa przysłona, eliptyczny efekt bokeh
- Poziome pole widzenia obiektywu sferycznego 31 mm
- Średnica przedniego filtra: 82 mm
- Minimalna ogniskowa: 75 cm
- Skala ostrości w stopach i metrach

Obiektyw Leica L-mount 50mm T2.9 Anamorphic 1.6x firmy Sirui został zaprojektowany z myślą o wypełnieniu ekranu kinowego bogatymi szczegółami, kinowym bokeh i artystycznymi efektami flary. Jedną z charakterystycznych cech tego obiektywu jest to, że po skierowaniu na źródło światła tworzy poziome niebieskie smugi, nadając nagranemu materiałowi senną lub science fiction estetykę. W przypadku aparatów pełnoklatkowych obiektyw ten zwiększa poziomy kąt widzenia o 60%, co odpowiada szerszemu obiektywowi sferycznemu 31 mm, i umożliwia kamerze dobre widzenie po lewej i prawej stronie obiektu. Obraz zarejestrowany w formacie 16:9 jest zmniejszany do anamorficznego współczynnika proporcji 2,8:1, podczas gdy nagrywanie w formacie 3:2 daje obraz końcowy 2,4:1.

Kluczowym aspektem obiektywów anamorficznych jest owalny bokeh, który może delikatnie zniekształcać obiekty i światła w oddali, zapewniając abstrakcyjne tło dla aktorów. Przysłona T2.9 zapewnia płytką głębię ostrości, rozmywając wszystko przed lub za wybraną płaszczyzną ostrości. Posiada żeński gwint 1/4"-20 dla wszechstronności montażu, a jej pierścienie ostrości i przysłony są przystosowane do użycia z systemem follow focus.
Szerszy niż szerszyObiektyw ten charakteryzuje się 1,6-krotnym współczynnikiem ściśnięcia. Podczas fotografowania w formacie 3:2 uzyskamy współczynnik proporcji 2,4:1.
Gdy czujnik jest ustawiony na 16: 9, otrzymasz znacznie szerszy współczynnik proporcji 2,8: 1, a wrażenia wizualne zapewniane przez niego są najwyższej jakości i wciągające jak format IMAX.
Szerszy niż szerszyObiektyw ten charakteryzuje się 1,6-krotnym współczynnikiem ściśnięcia. Podczas fotografowania w formacie 3:2 uzyskamy współczynnik proporcji 2,4:1.
Gdy czujnik jest ustawiony na 16: 9, otrzymasz znacznie szerszy współczynnik proporcji 2,8: 1, a wrażenia wizualne zapewniane przez niego są najwyższej jakości i wciągające jak format IMAX.

Klatki jak chceszNiezależnie od tego, czy kręcisz wielkie sceny, czy ciasne ujęcia, obrazy uzyskane za pomocą tego obiektywu będą najwyższej jakości, wysokiej rozdzielczości i dobrej ostrości. Jako obiektyw pełnoklatkowy oznacza, że może fotografować szerzej niż jego odpowiedniki z matrycą APS-C, pozostawiając dużo miejsca na pan-and-scan lub przebijanie w postprodukcji.
Na przykład, jeśli część obrazu jest zbędna, wystarczy ją wykadrować bez obawy o utratę pikseli.
Na przykład, jeśli część obrazu jest zbędna, wystarczy ją wykadrować bez obawy o utratę pikseli.

50 mm - prawdziwie uniwersalny obiektywJako trzecie oko strzelców, ogniskowa 50 mm ma kąt widzenia bardzo zbliżony do ludzkich oczu. Wyposażony w 1,6-krotny współczynnik ściśnięcia, ten obiektyw 50 mm może zapewnić horyzontalny kąt widzenia, jakiego można oczekiwać od zwykłego obiektywu 31 mm i super organiczne rozmycie tła, które pomaga uczynić opowiadaną historię znacznie bardziej zniuansowaną i wciągającą.
Piękny owalny bokehTen obiektyw, z 1,6-krotnym współczynnikiem ściśnięcia, tworzy owalny bokeh o przyjemniejszym kształcie niż obiektywy z 1,33-krotnym ściśnięciem, nadając materiałowi filmowemu dodatkową wyrazistość i estetykę.
Piękny owalny bokehTen obiektyw, z 1,6-krotnym współczynnikiem ściśnięcia, tworzy owalny bokeh o przyjemniejszym kształcie niż obiektywy z 1,33-krotnym ściśnięciem, nadając materiałowi filmowemu dodatkową wyrazistość i estetykę.
Żywe flary obiektywuSkierowanie źródła światła bezpośrednio na ten obiektyw pozwala uzyskać charakterystyczne niebieskie flary obiektywu, z których słyną obiektywy anamorficzne, dodając odrobinę magii do obrazu.
Maksymalna przysłona T2,9Podczas fotografowania przy szeroko otwartej przysłonie T2.9 z ostrością skoncentrowaną na obiekcie, uzyskasz płytką głębię ostrości obrazu z obiektem w ostrości i innymi obszarami nieostrymi. Korzystanie z szerokiego otworu przysłony w warunkach słabego oświetlenia umożliwia aparatowi uzyskanie większej ilości światła i osiągnięcie krótszego czasu otwarcia migawki. Ponadto pierścień przysłony jest zaprojektowany bezstopniowo, aby zapewnić płynną kontrolę przysłony.
Obudowa obiektywu kinowegoObiektyw ten wygląda bardzo elegancko, ponieważ cały tubus wykonany jest ze stopu aluminium. Co więcej, pierścienie przysłony i ostrości są dostosowane do przyjemnego oporu i łatwej instalacji systemu follow-focus. Dzięki otworowi na śrubę 1/4” w dolnej części, obiektyw można zamontować bezpośrednio na płytce szybkiego zwalniania, aby zachować równowagę całego zestawu.
Idealne dopasowanie do aparatów pełnoklatkowychObiektyw posiada natywne mocowanie dla systemów RF, L, E i Z, kompatybilne z takimi pełnoklatkowymi kamerami jak Panasonic S1H, S5, RED KOMODO, RED V-RAPTOR ST, Canon R5, R6, C70, Sony FX-3, FX-6 oraz Nikon Z6 i Z7. Jako niedroga alternatywa dla markowych pełnoklatkowych obiektywów anamorficznych, obiektyw ten sprawi, że anamorfia będzie dostępna dla większej liczby osób w większej liczbie sytuacji.
Maksymalna przysłona T2,9Podczas fotografowania przy szeroko otwartej przysłonie T2.9 z ostrością skoncentrowaną na obiekcie, uzyskasz płytką głębię ostrości obrazu z obiektem w ostrości i innymi obszarami nieostrymi. Korzystanie z szerokiego otworu przysłony w warunkach słabego oświetlenia umożliwia aparatowi uzyskanie większej ilości światła i osiągnięcie krótszego czasu otwarcia migawki. Ponadto pierścień przysłony jest zaprojektowany bezstopniowo, aby zapewnić płynną kontrolę przysłony.
Obudowa obiektywu kinowegoObiektyw ten wygląda bardzo elegancko, ponieważ cały tubus wykonany jest ze stopu aluminium. Co więcej, pierścienie przysłony i ostrości są dostosowane do przyjemnego oporu i łatwej instalacji systemu follow-focus. Dzięki otworowi na śrubę 1/4” w dolnej części, obiektyw można zamontować bezpośrednio na płytce szybkiego zwalniania, aby zachować równowagę całego zestawu.
Idealne dopasowanie do aparatów pełnoklatkowychObiektyw posiada natywne mocowanie dla systemów RF, L, E i Z, kompatybilne z takimi pełnoklatkowymi kamerami jak Panasonic S1H, S5, RED KOMODO, RED V-RAPTOR ST, Canon R5, R6, C70, Sony FX-3, FX-6 oraz Nikon Z6 i Z7. Jako niedroga alternatywa dla markowych pełnoklatkowych obiektywów anamorficznych, obiektyw ten sprawi, że anamorfia będzie dostępna dla większej liczby osób w większej liczbie sytuacji.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | Sirui |
Rodzaj ?Rodzaj w obiektywach oznacza ich specyfikację i przeznaczenie. Może to być np. obiektyw szerokokątny, teleobiektyw, makro itp. Każdy rodzaj ma różne cechy, które wpływają na rodzaj zdjęć, jakie można z nimi wykonać. | Anamorficzny |
Charakterystyka |
|
Typ bagnetu ?Typ bagnetu ma kluczowe znaczenie przy zakupie obiektywu, ponieważ decyduje o kompatybilności między obiektywem a aparatem fotograficznym. Każdy producent aparatu ma swój własny system mocowania obiektywów, który może się różnić. Właściwy typ bagnetu musi być wybrany, aby obiektyw pasował do aparatu i mógł być zamocowany bez problemów. Niewłaściwy typ bagnetu uniemożliwi zamocowanie obiektywu lub spowoduje problemy z funkcjonalnością. | Panasonic L |
Średnica filtra ?Średnica filtra w obiektywie to wymiar określający rozmiar filtrów, które można zamocować na obiektywie. Zwykle określana jest w milimetrach i znajduje się na obudowie obiektywu lub na jego korku. Aby wybrać odpowiedni rozmiar filtra, należy zmierzyć średnicę zewnętrzną gwintu obiektywu lub sprawdzić w specyfikacji technicznej, jaki jest wymagany rozmiar filtra. Filtry o różnych średnicach nie są kompatybilne ze sobą, więc należy wybrać filtr, który pasuje do średnicy obiektywu. | 82 mm |
Techniczne |
|
Obiektyw do matryc | Pełna klatka |
Ogniskowa ?Ogniskowa to jedna z podstawowych cech obiektywu, określająca jego zdolność do zbierania światła i kształtowania obrazu. Ogniskowa jest wyrażona w milimetrach i odnosi się do odległości między ogniskiem soczewki a płaszczyzną, na której skupia się obraz. | 50 mm |
Stabilizacja ?Stabilizacja w aparatach bezlusterkowych to technologia redukująca drgania aparatu podczas fotografowania, co pomaga uzyskać klarowne i ostre zdjęcia nawet przy długich czasach naświetlania lub podczas filmowania. Działa poprzez kompensację drgań ręki użytkownika lub ruchów obiektywu, zapewniając lepszą jakość obrazu. | Bez stabilizacji |
Produkty rekomendowane
Sirui anamorficzny 50mm T2.9 1.6x L-Mount - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Sirui anamorficzny 50mm T2.9 1.6x L-Mount- Oferty
-
ZAPYTAJ O INDYWIDUALNĄ OFERTĘ!
- Dane i opinie o creativetools.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Obiektywy od creativetools.pl
Warianty tego produktu
-
6 779,00złSIRUI Anamorphic Lens 1,6x Full Frame 50mm T2.9 L-Mount
-
- Dane i opinie o dcfoto.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Obiektywy od dcfoto.pl
Warianty tego produktu
-
6 890,00złObiektyw anamorficzny Sirui Venus 1,6X 50mm T2,9 Leica L-mount
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 6 779,00zł
Często kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Zobacz także
Wybrane oferty
?
Sirui anamorficzny 50mm T2.9 1.6x L-Mount - Opinie
Klienci, którzy kupili Sirui anamorficzny 50mm T2.9 1.6x L-Mount, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane