KATALIZATOR SPORTOWY FI 50 2-3L EURO 3 - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Katalizator sportowy wykonany ze stali nierdzewnej z wkładem metalowym dedykowany do samochodów o pojemności 2000-3000cm3
Do wyboru mamy kilka opcji gęstości komórek w katalizatorze. Do samochodów produkcji seryjnej stosuje się najczęściej katalizatory 400CPSi w silnikach benzynowych natomiast w silnikach diesla 200CPSi, przy czym w samochodach sportowych lub tuningowanych lepiej zastosować katalizator sportowy o gęstości na poziomie 100-200CPSi dla umożliwienia jak najlepszego przepływu spalin.
CPSi - cell per square inch (komórka na cal kwadratowy) - inaczej gęstość komórek w katalizatorze.
W ofercie mamy dostępne katalizatory o wkładzie ceramicznym oraz metalowym. Podstawową różnicą pomiędzy wkładem metalowym a ceramicznym jest wytrzymałość na wstrząsy - katalizator ceramiczny może się pokruszyć przy bezpośrednim uderzeniu puszki katalizatora w kamień, natomiast metalowy powinien wytrzymać. Drugą istotną różnicą jest wytrzymałość na szok temperaturowy - ceramika wytrzymuje temperaturę do 850oC natomiast metal 1300oC. Ostatnią różnicą jest cena - metalowy jest zazwyczaj droższy.
Wymiary:
Sprawdź na jaką normę potrzebujesz katalizator w tabelce poniżej:
Norma emisji
spalin Data
wprowadzenia
DIESEL
EURO 1 07/1992
EURO 2 01/1996
EURO 3 01/2000
EURO 4 09/2005
EURO 5 2009-2014
BENZYNA
EURO 1 07/1992
EURO 2 01/1996
EURO 3 01/2000
EURO 4 01/2005
EURO 5 2009-2014
Do wyboru mamy kilka opcji gęstości komórek w katalizatorze. Do samochodów produkcji seryjnej stosuje się najczęściej katalizatory 400CPSi w silnikach benzynowych natomiast w silnikach diesla 200CPSi, przy czym w samochodach sportowych lub tuningowanych lepiej zastosować katalizator sportowy o gęstości na poziomie 100-200CPSi dla umożliwienia jak najlepszego przepływu spalin.
CPSi - cell per square inch (komórka na cal kwadratowy) - inaczej gęstość komórek w katalizatorze.
W ofercie mamy dostępne katalizatory o wkładzie ceramicznym oraz metalowym. Podstawową różnicą pomiędzy wkładem metalowym a ceramicznym jest wytrzymałość na wstrząsy - katalizator ceramiczny może się pokruszyć przy bezpośrednim uderzeniu puszki katalizatora w kamień, natomiast metalowy powinien wytrzymać. Drugą istotną różnicą jest wytrzymałość na szok temperaturowy - ceramika wytrzymuje temperaturę do 850oC natomiast metal 1300oC. Ostatnią różnicą jest cena - metalowy jest zazwyczaj droższy.
Wymiary:
- Średnica - 50mm
- Długość - 240-248mm
- Szerokość/Wysokość: 122mm
Sprawdź na jaką normę potrzebujesz katalizator w tabelce poniżej:
Norma emisji
spalin Data
wprowadzenia
DIESEL
EURO 1 07/1992
EURO 2 01/1996
EURO 3 01/2000
EURO 4 09/2005
EURO 5 2009-2014
BENZYNA
EURO 1 07/1992
EURO 2 01/1996
EURO 3 01/2000
EURO 4 01/2005
EURO 5 2009-2014
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | MTuning |
Fizyczne |
|
Typ samochodu ?Typ samochodu określa, czy dany produkt kompatybilny jest z samochodami osobowymi - przystosowanymi do przewozu pasażerów, czy też dostawczymi lub ciężarowymi - zaprojektowanymi z myślą o transporcie różnej ilości towaru. | Samochody osobowe |
Produkty rekomendowane
KATALIZATOR SPORTOWY FI 50 2-3L EURO 3 - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
KATALIZATOR SPORTOWY FI 50 2-3L EURO 3- Oferty
-
- Dane i opinie o TOMITO
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Katalizatory od TOMITO
Warianty tego produktu
-
1 670,00złKatalizator sportowy FI 50 2-3L EURO 3 100 CPSI
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 1 670,00zł
KATALIZATOR SPORTOWY FI 50 2-3L EURO 3 - Opinie
Klienci, którzy kupili KATALIZATOR SPORTOWY FI 50 2-3L EURO 3, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane