Atomos Shogun Studio Ii 4K Dual Recorder Monitor - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Atomos Shogun Studio II
Shogun Studio II Rackmount 4K Dual Recorder & Monitor firmy Atomos posiada dwa 7" monitory o wysokiej jasności 3000 cd/m². Umożliwia ciągłe nagrywanie i monitorowanie 4K60 na obu kanałach, a także obsługuje cztery nagrania SDI ISO 1080p60 w konfiguracji wielokamerowej. Rozwiązanie 3RU posiada wejścia/wyjścia SDI i HDMI z konwersją sygnału, wejścia/wyjścia stereofoniczne XLR na kanał o mocy fantomowej 48V oraz kompatybilność z kodekami ProRes RAW, ProRes, DNxHR i Adobe CDNG.
Najważniejsze cechy:
Dwa monitory 7" 3000 cd/m²
4K60 Ciągła rejestracja/monitorowanie
Wejścia/wyjścia SDI & HDMI z konwersją
Wejścia/wyjścia Stereo XLR na kanał i moc fantomowa
Specyfikacja:
Waga - 5kg
Wymiary – 3Ru
Montaż w stojaku - Zdejmowane uszy w stojaku
Wymiary - 447 x 152 x 251 mm, 17,6 x 6,0 x 9,9 "(bez uszu rackowych)490 x 152 x 251 mm, 19,3 x 6,0 x 9,9 "(z uszami rackowymi)
Materiał - wysokiej klasy stal
Całość chłodzona aktywnymi wentylatorami
Zasilanie
Pobór mocy – 20-60W
Redundancja zasilania - Tak
Kompatybilne baterie - Nie
Napięcie wejściowe (akumulator) -
DC Out - Nie
Moc ciągła * Patent w toku przygotowań
Ekran dotykowy
Rozmiar - 7.1”
Rozdzielczość - 1920 x 1200
PPI - 320
Współczynnik proporcji - natywny 16:9
Skalibrowany fabrycznie do REC709 HDTV
Obsługa Look up table (LUT) - 3D LUT (format plików .cube)
Luma waveform, RGB parade, Vectorscope, Vectorscope zoom
Technologia - Panel SuperAtom IPS (dotykowy panel pojemnościowy), kalibracja do Rec.709 z opcjonalną jednostką X-Rite
Narzędzia do analizy wideo - Luma waveform, RGB parade, Vectorscope, Vectorscope zoom
Kalibracja - Fabryczna kalibracja do Rec.709 za pomocą opcjonalnego urządzenia X-Rite
HDR
AtomHDR - Tak
Obsługiwane formaty logów - Sony SLog2 / SLog3, Canon CLog / CLog2, Arri Log C, Panasonic Vlog, JVC JLog, Red LogFilm, FujiFilm Flog
Obsługiwa Gammuts Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cineCanon Cinema / BT2020 / DCI P3 / DCI P3+Panasonic V GamutArri Alexa Wide Gamut
Głębokość - 8 bitów
Jasność - 400nit
PQ in/out In = Post Out = Monitor - Tak / Tak
Wejścia/wyjścia wideo
HDMI 1 x HDMI (1.4b) na kanał
SDI 1 x 4K-SDI 12G/6G lub HD-SDI 3G/1,5G na kanał
Sygnał - Nieskompresowany true 10-bit lub 8-bit 422 (zależne od kamery)
Wyjście wideo (play out)
HDMI 1 x HDMI (1.4b) na kanał
SDI 1x 4K-SDI 12G/6G lub HD-SDI 3G/1,5G (SMPTE) na kanał
Sygnał - Nieskompresowany true 10-bit lub 8-bit 422 (odtwarzanie zależy od pliku)
Obsługiwane kodeki i częstotliwość klatek na sekundę (nagrywanie i odtwarzanie)
Raw to ProRes / DNxHR - Obsługiwane kamery (Sony FS5/FS7/FS700, Canon C300MKII, C500)Kodeki Apple ProRes HQ, 422, LT AVID DNxHR HQX. HQ, SQ, LBFrame rates 4K DCI / 4K UHD; 24/25/30B 2K / 1080p; 24/SF24/25/SF25/30/SF30
Video to ProRes / DNxHRKodeki Apple ProRes HQ, 422, LT AVID DNxHR HQX. HQ, SQ, LBFrame rates 4K DCI / 4K UHD; 24/25/30 2K*** / 1080p; 24/SF24/25/SF25/30/SF30/50/60/100/120 1080i; 50/60i 720p; 50/60p
Onboard processing
HDMI - 24/25/30pSF > 24/25/30p (2:2 pulldown)60i > 24p (3:2 pulldown)
SDI - Tak - Zawsze "on"
Analogowe audio - On HDMI/SDI loop out (Rec & Playout)
Audio in/out (48kHz PCM audio)
HDMI - 2 lub 8ch 24-bit, w zalezności od kamery
SDI - 12ch 48kHz 24-bit
Analog Audio – 2 x XLR in / 2 x XLR na każdy z kanałów.Mic lub line level z phantomem 48V
Przetwarzanie - Sterowanie wzmocnienia na Line i wyjściu słuchawkowym
Maksymalna jakość dźwięku - 24 bit, 48kHz
Opóźnienie audio - Ustawienie opóźnienia +1 do 99 klatek
Zdalne sterowanie
HDMI - Auto HDMI Trigger, Wspierane protokoły - Canon, Sony, Atomos Open Standard
SDI - SDI trigger camera selectable
RS422 - RS422 machine control
AMP - przez Ethernet RJ45 10/100
Serial - Calibration (front)
Timecode
HDMI - Zaembedowany timecode z kamery lub urządzenia wideo
SDI - Zaembedowany timecode z kamery lub urządzenia wideo
LTC In - Tak (LTC loop back)
GenLock In - Tak (GenLock loop back)
Playback
Playlist - Tak (run down lub reverse order) dla wybranych, ulubionych lub wszystkich klipów
Opcje Playback - Loop in & out markets
Niniejszy opis jest właśnością intelektualną creativetools.pl
Nagrywanie
Dwukanałowy nagrywanie - 4K Master z HD proxy. Zapis obu wersji ProRes i DNxHR, niezależny zapis dwukanałowy.
Nagrywanie ciągłe - Nagrywanie jednokanałowe 4K / HD automatycznie przełącza się między napędami, gdy pojemność dysku jest wystarczająca.
Pre-roll record - Tak (HD 8s, 4K 2s)
Własny timelapse - Tak (możliwość wyświetlania do 10 klatek na sekundę i pojedynczych odstępów czasowych, może być wyzwalany z wewnętrznego zegara).
Oznaczanie metadanych - Tak (dostępnych jest 10 tagów)
Recording Media
Drive slots - 2 (po jednym na każdy kanał)
Rodzaje połączeń napędów - SATA
Obsługiwane media4K / HD (50/60/120p*) - SSD 2,5", dysk twardy (7.200 do 1080p60)HD - SSD 2,5", HDD (5 400 do 1080p30)
Walizka Master Caddy Caddy II (w zestawie) - 75 mm x 105 mm x 12 mm
Master caddy dock - 2,5" SATA na USB 2,0/3,0
Obsługiwane aplikacje FCPX/FCP7+Media Composer 5.0+Premiere 5.5+EDIUS 6.0+Vegas Pro 10+LightworksAutodesk Smoke 2015
Obsługa języka XML - FCPX XML natywny, FCP7 obsługiwany z konwersją (kompatybilny z Adobe)
Akcesoria w zestawie
Shogun Studio
2x Rack uszy ze śrubami
5x Caddies Master II
4x Gumowe stopki
2x Duże gumowe stopki,
2x kabel zasilający IEC
1x ściereczka do czyszczenia ekranu
Opcjonalne wyposażenie - dodatkowe Master Caddy II x 5, kalibrator X-Rite
Gwarancja - 1 rok. Przedłużona do 3 lat przy rejestracji produktu
Shogun Studio II Rackmount 4K Dual Recorder & Monitor firmy Atomos posiada dwa 7" monitory o wysokiej jasności 3000 cd/m². Umożliwia ciągłe nagrywanie i monitorowanie 4K60 na obu kanałach, a także obsługuje cztery nagrania SDI ISO 1080p60 w konfiguracji wielokamerowej. Rozwiązanie 3RU posiada wejścia/wyjścia SDI i HDMI z konwersją sygnału, wejścia/wyjścia stereofoniczne XLR na kanał o mocy fantomowej 48V oraz kompatybilność z kodekami ProRes RAW, ProRes, DNxHR i Adobe CDNG.
Najważniejsze cechy:
Dwa monitory 7" 3000 cd/m²
4K60 Ciągła rejestracja/monitorowanie
Wejścia/wyjścia SDI & HDMI z konwersją
Wejścia/wyjścia Stereo XLR na kanał i moc fantomowa
Specyfikacja:
Waga - 5kg
Wymiary – 3Ru
Montaż w stojaku - Zdejmowane uszy w stojaku
Wymiary - 447 x 152 x 251 mm, 17,6 x 6,0 x 9,9 "(bez uszu rackowych)490 x 152 x 251 mm, 19,3 x 6,0 x 9,9 "(z uszami rackowymi)
Materiał - wysokiej klasy stal
Całość chłodzona aktywnymi wentylatorami
Zasilanie
Pobór mocy – 20-60W
Redundancja zasilania - Tak
Kompatybilne baterie - Nie
Napięcie wejściowe (akumulator) -
DC Out - Nie
Moc ciągła * Patent w toku przygotowań
Ekran dotykowy
Rozmiar - 7.1”
Rozdzielczość - 1920 x 1200
PPI - 320
Współczynnik proporcji - natywny 16:9
Skalibrowany fabrycznie do REC709 HDTV
Obsługa Look up table (LUT) - 3D LUT (format plików .cube)
Luma waveform, RGB parade, Vectorscope, Vectorscope zoom
Technologia - Panel SuperAtom IPS (dotykowy panel pojemnościowy), kalibracja do Rec.709 z opcjonalną jednostką X-Rite
Narzędzia do analizy wideo - Luma waveform, RGB parade, Vectorscope, Vectorscope zoom
Kalibracja - Fabryczna kalibracja do Rec.709 za pomocą opcjonalnego urządzenia X-Rite
HDR
AtomHDR - Tak
Obsługiwane formaty logów - Sony SLog2 / SLog3, Canon CLog / CLog2, Arri Log C, Panasonic Vlog, JVC JLog, Red LogFilm, FujiFilm Flog
Obsługiwa Gammuts Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cineCanon Cinema / BT2020 / DCI P3 / DCI P3+Panasonic V GamutArri Alexa Wide Gamut
Głębokość - 8 bitów
Jasność - 400nit
PQ in/out In = Post Out = Monitor - Tak / Tak
Wejścia/wyjścia wideo
HDMI 1 x HDMI (1.4b) na kanał
SDI 1 x 4K-SDI 12G/6G lub HD-SDI 3G/1,5G na kanał
Sygnał - Nieskompresowany true 10-bit lub 8-bit 422 (zależne od kamery)
Wyjście wideo (play out)
HDMI 1 x HDMI (1.4b) na kanał
SDI 1x 4K-SDI 12G/6G lub HD-SDI 3G/1,5G (SMPTE) na kanał
Sygnał - Nieskompresowany true 10-bit lub 8-bit 422 (odtwarzanie zależy od pliku)
Obsługiwane kodeki i częstotliwość klatek na sekundę (nagrywanie i odtwarzanie)
Raw to ProRes / DNxHR - Obsługiwane kamery (Sony FS5/FS7/FS700, Canon C300MKII, C500)Kodeki Apple ProRes HQ, 422, LT AVID DNxHR HQX. HQ, SQ, LBFrame rates 4K DCI / 4K UHD; 24/25/30B 2K / 1080p; 24/SF24/25/SF25/30/SF30
Video to ProRes / DNxHRKodeki Apple ProRes HQ, 422, LT AVID DNxHR HQX. HQ, SQ, LBFrame rates 4K DCI / 4K UHD; 24/25/30 2K*** / 1080p; 24/SF24/25/SF25/30/SF30/50/60/100/120 1080i; 50/60i 720p; 50/60p
Onboard processing
HDMI - 24/25/30pSF > 24/25/30p (2:2 pulldown)60i > 24p (3:2 pulldown)
SDI - Tak - Zawsze "on"
Analogowe audio - On HDMI/SDI loop out (Rec & Playout)
Audio in/out (48kHz PCM audio)
HDMI - 2 lub 8ch 24-bit, w zalezności od kamery
SDI - 12ch 48kHz 24-bit
Analog Audio – 2 x XLR in / 2 x XLR na każdy z kanałów.Mic lub line level z phantomem 48V
Przetwarzanie - Sterowanie wzmocnienia na Line i wyjściu słuchawkowym
Maksymalna jakość dźwięku - 24 bit, 48kHz
Opóźnienie audio - Ustawienie opóźnienia +1 do 99 klatek
Zdalne sterowanie
HDMI - Auto HDMI Trigger, Wspierane protokoły - Canon, Sony, Atomos Open Standard
SDI - SDI trigger camera selectable
RS422 - RS422 machine control
AMP - przez Ethernet RJ45 10/100
Serial - Calibration (front)
Timecode
HDMI - Zaembedowany timecode z kamery lub urządzenia wideo
SDI - Zaembedowany timecode z kamery lub urządzenia wideo
LTC In - Tak (LTC loop back)
GenLock In - Tak (GenLock loop back)
Playback
Playlist - Tak (run down lub reverse order) dla wybranych, ulubionych lub wszystkich klipów
Opcje Playback - Loop in & out markets
Niniejszy opis jest właśnością intelektualną creativetools.pl
Nagrywanie
Dwukanałowy nagrywanie - 4K Master z HD proxy. Zapis obu wersji ProRes i DNxHR, niezależny zapis dwukanałowy.
Nagrywanie ciągłe - Nagrywanie jednokanałowe 4K / HD automatycznie przełącza się między napędami, gdy pojemność dysku jest wystarczająca.
Pre-roll record - Tak (HD 8s, 4K 2s)
Własny timelapse - Tak (możliwość wyświetlania do 10 klatek na sekundę i pojedynczych odstępów czasowych, może być wyzwalany z wewnętrznego zegara).
Oznaczanie metadanych - Tak (dostępnych jest 10 tagów)
Recording Media
Drive slots - 2 (po jednym na każdy kanał)
Rodzaje połączeń napędów - SATA
Obsługiwane media4K / HD (50/60/120p*) - SSD 2,5", dysk twardy (7.200 do 1080p60)HD - SSD 2,5", HDD (5 400 do 1080p30)
Walizka Master Caddy Caddy II (w zestawie) - 75 mm x 105 mm x 12 mm
Master caddy dock - 2,5" SATA na USB 2,0/3,0
Obsługiwane aplikacje FCPX/FCP7+Media Composer 5.0+Premiere 5.5+EDIUS 6.0+Vegas Pro 10+LightworksAutodesk Smoke 2015
Obsługa języka XML - FCPX XML natywny, FCP7 obsługiwany z konwersją (kompatybilny z Adobe)
Akcesoria w zestawie
Shogun Studio
2x Rack uszy ze śrubami
5x Caddies Master II
4x Gumowe stopki
2x Duże gumowe stopki,
2x kabel zasilający IEC
1x ściereczka do czyszczenia ekranu
Opcjonalne wyposażenie - dodatkowe Master Caddy II x 5, kalibrator X-Rite
Gwarancja - 1 rok. Przedłużona do 3 lat przy rejestracji produktu
Marka | Atomos |
Produkty rekomendowane
Atomos Shogun Studio Ii 4K Dual Recorder Monitor - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Atomos Shogun Studio Ii 4K Dual Recorder Monitor- Oferty
-
SPRAWDŹ NASZE PROMOCJE + 10x0%
- Dane i opinie o creativetools.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Pozostałe akcesoria video od creativetools.pl
Warianty tego produktu
-
16 136,00złAtomos Shogun Studio II
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 16 136,00zł
Często kupowane razem
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Atomos Shogun Studio Ii 4K Dual Recorder Monitor - Opinie
Klienci, którzy kupili Atomos Shogun Studio Ii 4K Dual Recorder Monitor, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane