Portal Games Neuroshima - Ruiny - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
"Ruiny" to szesnasty dodatek w serii Neuroshimy. Jego tematem są opuszczone budowle, gruzowiska, zawalone wieżowce i wszystko co się z nimi łączy. Co znajdziecie w środku?
Wyprawa w ruiny: (…) Gdy wjeżdżasz do osady, masz przed sobą zamieszkane ruiny. Gdy czujesz się dumnym mieszkańcem metropolii – wciąż otacza cię bezmiar ruin. Gdy ruszasz w drogę, często nawet na moment nie tracisz ich z oczu. Kryjesz się w nich, gdy potrzebujesz schronienia. Szukasz tu pożywienia, odzienia i sprzętu. Przygotowujesz zasadzki i polujesz. Prowadzisz interesy i odpoczywasz. Całe nasze życie to ruiny. A gdy wreszcie przestaną być dla nas łaskawe, staną się naszym cmentarzem.
Nowe Pochodzenia z ruin: (…) Podobno tych biedaków, uciekinierów z Tobb’s Motel rozpoznasz na kilometr. Przez ponad dwadzieścia lat byli więzieni przez psychopatę. Zostało to z nimi na zawsze. Pierwsze, co się podobno rzuca w oczy to blizny.
Nowa Profesja: Przepatrywacz: (…) Rzecz w tym, że robota Przepatrywacza, oprócz tego, że jest dość niebezpieczna, jest też cholernie, ale to cholernie wciągająca. Odwiedzasz miejsca, do których przeciętny zjadacz starych puszek wojskowych nie ma dostępu. Wciskasz się do pomieszczeń, miejsc, w których nie stanęła żywa stopa od kilkudziesięciu lat.
Księga Szczura: (…) Lubię swoje życie. Każdy Szczur lubi to, co robi. Wielu ludzi patrzy na nas, patrzy jak żyjemy i myśli sobie, że to rozpaczliwa egzystencja, łażenie w biedzie, w brudzie, w samotności. Gówno wiedzą o życiu Szczura.
GLIZDA czyli księga poszukiwacza: (…) Jeden gada z napotkanym łowcą, drugi reperuje wóz, a ty właśnie pomyślałeś, jakim zarąbistym pomysłem byłoby pójść i przetrzepać jakiś trudniej dostępny, zasypany gruzem budynek. Wszystko przecież wskazuje na to, że tam będzie coś, po co nie pofatygował się dotąd żaden przybłęda. I znów: deklarujesz, dostajesz zielone światło od MG i nie zawracając mu głowy, samemu sprawdzasz w GLIZDZIE, co z tego wyszło. Właśnie po to dostajesz do ręki GLIZDĘ. Przydatna zabawka, co nie?
Zdobywaj wiedzę z przedwojennych źródeł: (…) Efektem przeczytania książki jest zdobyta wiedza, zapisywana na karcie postaci jako Wiedza Książkowa. Wiedza Książkowa będzie dawać bohaterowi ułatwienia do Umiejętności testowanych ze Sprytem.
Walka w ruinach: (…) Zaczęło się. Przeciwnik jest tam, gdzie ma być. Rozgrywacie standardową walkę z segmentami, procentami i rzutami na trafienie. Tyle tylko, że ty masz przewagę – Manewry.
Jak rozpada się świat?: (…) A woda jest dla miasta jak kwas dla ciała. Kiedyś trzymana w ryzach, teraz powolutku, ale odpowiednio skutecznie do jego skali rozkłada go – i nie ma przed nią ratunku. Wszędzie dotrze, a gdzie dotrze, tam niesie korozję, tam daje życie roślinom, tam drąży mury i kruszy skały czy beton.
Zagrożenia w ruinach: (…) Gracze wdrapują się na dach jakiegoś budynku, po kilkunastu krokach osuwa się jakiś fragment i wraz z dachówkami, blachą gracze lecą w dół; albo są w jakimś budynku, niby parter, niby zwykła łazienka, ale nie, kafelki na podłodze zaczynają trzeszczeć i sru, wanna, kibel, gracze, wszystko leci w dół, do piwnic.
Miękka okładka
128 stron
Wyprawa w ruiny: (…) Gdy wjeżdżasz do osady, masz przed sobą zamieszkane ruiny. Gdy czujesz się dumnym mieszkańcem metropolii – wciąż otacza cię bezmiar ruin. Gdy ruszasz w drogę, często nawet na moment nie tracisz ich z oczu. Kryjesz się w nich, gdy potrzebujesz schronienia. Szukasz tu pożywienia, odzienia i sprzętu. Przygotowujesz zasadzki i polujesz. Prowadzisz interesy i odpoczywasz. Całe nasze życie to ruiny. A gdy wreszcie przestaną być dla nas łaskawe, staną się naszym cmentarzem.
Nowe Pochodzenia z ruin: (…) Podobno tych biedaków, uciekinierów z Tobb’s Motel rozpoznasz na kilometr. Przez ponad dwadzieścia lat byli więzieni przez psychopatę. Zostało to z nimi na zawsze. Pierwsze, co się podobno rzuca w oczy to blizny.
Nowa Profesja: Przepatrywacz: (…) Rzecz w tym, że robota Przepatrywacza, oprócz tego, że jest dość niebezpieczna, jest też cholernie, ale to cholernie wciągająca. Odwiedzasz miejsca, do których przeciętny zjadacz starych puszek wojskowych nie ma dostępu. Wciskasz się do pomieszczeń, miejsc, w których nie stanęła żywa stopa od kilkudziesięciu lat.
Księga Szczura: (…) Lubię swoje życie. Każdy Szczur lubi to, co robi. Wielu ludzi patrzy na nas, patrzy jak żyjemy i myśli sobie, że to rozpaczliwa egzystencja, łażenie w biedzie, w brudzie, w samotności. Gówno wiedzą o życiu Szczura.
GLIZDA czyli księga poszukiwacza: (…) Jeden gada z napotkanym łowcą, drugi reperuje wóz, a ty właśnie pomyślałeś, jakim zarąbistym pomysłem byłoby pójść i przetrzepać jakiś trudniej dostępny, zasypany gruzem budynek. Wszystko przecież wskazuje na to, że tam będzie coś, po co nie pofatygował się dotąd żaden przybłęda. I znów: deklarujesz, dostajesz zielone światło od MG i nie zawracając mu głowy, samemu sprawdzasz w GLIZDZIE, co z tego wyszło. Właśnie po to dostajesz do ręki GLIZDĘ. Przydatna zabawka, co nie?
Zdobywaj wiedzę z przedwojennych źródeł: (…) Efektem przeczytania książki jest zdobyta wiedza, zapisywana na karcie postaci jako Wiedza Książkowa. Wiedza Książkowa będzie dawać bohaterowi ułatwienia do Umiejętności testowanych ze Sprytem.
Walka w ruinach: (…) Zaczęło się. Przeciwnik jest tam, gdzie ma być. Rozgrywacie standardową walkę z segmentami, procentami i rzutami na trafienie. Tyle tylko, że ty masz przewagę – Manewry.
Jak rozpada się świat?: (…) A woda jest dla miasta jak kwas dla ciała. Kiedyś trzymana w ryzach, teraz powolutku, ale odpowiednio skutecznie do jego skali rozkłada go – i nie ma przed nią ratunku. Wszędzie dotrze, a gdzie dotrze, tam niesie korozję, tam daje życie roślinom, tam drąży mury i kruszy skały czy beton.
Zagrożenia w ruinach: (…) Gracze wdrapują się na dach jakiegoś budynku, po kilkunastu krokach osuwa się jakiś fragment i wraz z dachówkami, blachą gracze lecą w dół; albo są w jakimś budynku, niby parter, niby zwykła łazienka, ale nie, kafelki na podłodze zaczynają trzeszczeć i sru, wanna, kibel, gracze, wszystko leci w dół, do piwnic.
Miękka okładka
128 stron
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | Portal Games |
Rodzaj | Systemy (język polski) |
System RPG | Neuroshima |
Typ | Podręczniki |
Wydanie ?Wydanie gry określa konkretną wersję produktu, która może zawierać różnice w zawartości, dodatkowe treści, aktualizacje lub edycje specjalne. Wersje mogą być standardowe, deluxe, kolekcjonerskie itp. Wybór odpowiedniego wydania może wpłynąć na dodatkowe treści oraz doświadczenie gracza, dlatego warto zwrócić uwagę na dostępne opcje przed zakupem. | Polskie |
Minimalna liczba graczy ?Minimalna liczba graczy to najmniejsza liczba osób, która jest wymagana do rozegrania danej gry. | 1 |
Produkty rekomendowane
Portal Games Neuroshima - Ruiny - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
-
- Dane i opinie o czytam.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry fabularne RPG od czytam.pl
Warianty tego produktu
-
26,04zł---> Zamów do godz. 16.00 ---> Wyślemy dzisiaj ! wysyłka od 4.99!! Neuroshima: Ruiny Portal Games
Portal Games Neuroshima - Ruiny - Pozostałe oferty
-
- Dane i opinie o megaksiazki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry fabularne RPG od megaksiazki.pl
Warianty tego produktu
-
24,39złNeuroshima: Ruiny PORTAL
-
- Dane i opinie o Księgarnia DobraKsiazka.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry fabularne RPG od Księgarnia DobraKsiazka.pl
Warianty tego produktu
-
26,26złNeuroshima: Ruiny
-
- Dane i opinie o matfel.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry fabularne RPG od matfel.pl
Warianty tego produktu
-
28,33złNeuroshima: Ruiny PORTAL
-
- Dane i opinie o EDUKAMP.PL
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry fabularne RPG od EDUKAMP.PL
Warianty tego produktu
-
30,49złNeuroshima: Ruiny PORTAL EDUKAMP
-
- Dane i opinie o swiatksiazki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry fabularne RPG od swiatksiazki.pl
Warianty tego produktu
-
30,70złNeuroshima: Ruiny PORTAL | Odbiór w księgarni za 0 zł lub bezpłatna wysyłka od 149 zł
-
- Dane i opinie o Terazgry.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry fabularne RPG od Terazgry.pl
Warianty tego produktu
-
32,30złNeuroshima Ruiny
-
- Dane i opinie o Alturio.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry fabularne RPG od Alturio.pl
Warianty tego produktu
-
38,19złNeuroshima: Ruiny PORTAL
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 24,39zł
Często kupowane razem
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Portal Games Neuroshima - Ruiny - Opinie
Klienci, którzy kupili Portal Games Neuroshima - Ruiny, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane