Continental Conti CrossTrac HD3 13 R22.5 156/150K - Opis i dane produktu
-
Zgłoś


SPECYFIKACJA
Conti CrossTrac HD3
Typ: Ciężarowe
Sezon: Całoroczne
Oś pojazdu: Napędowa
Przeznaczenie: OffRoad



Stworzone dla żwirowni. I na drogi prowadzące do niej.
Dzięki oponom Conti CrossTrac
przewieziesz urobek po drogach
asfaltowych i w terenie.


Dwa światy. Jedno rozwiązanie.
Jeżeli walczysz z kamieniami
i trudnymi nawierzchniami,
utorujemy Ci drogę
Utrzymanie dróg, budownictwo, leśnictwo – transport do i z miejsca
budowy, może stanowić nie lada wyzwanie. Do realizacji tych zadań
będziesz potrzebował niezawodnego sprzętu, który równie dobrze
poradzi sobie na drogach asfaltowych i w terenie, od świtu do nocy.
Odkryj nową linię opon marki Continental Conti CrossTrac, stworzonych
do najbardziej wymagających zastosowań na drogach asfaltowych
i w terenie. Skorzystaj z portfolio usług, dzięki którym znacząco
obniżysz całkowity koszt rozwiązania.

Trudne miejsca. Długie jazdy.
Conti CrossTrac.
Po prostu jedzie dalej.
Nowa linia opon Conti CrossTrac została zaprojektowana na bazie
najnowocześniejszych technologii opon do pojazdów ciężarowych
i wieloletniego doświadczenia Continental, pamiętając o tym, że opona
musi spełniać wymagania czasami bardzo różnych zastosowań. W wyniku
tego procesu powstała opona oferująca zrównoważoną elastyczność
w połączeniu z doskonałą żywotnością, przyczepnością i wytrzymałością
w najtrudniejszym terenie i płynną jazdą na drogach asfaltowych.

Niezawodne na drogach
asfaltowych
Opony Conti CrossTrac idealnie spełniają wszelkie
wymagania jazdy po drogach asfaltowych: zapewniają
duże przebiegi, stabilną jazdę i zmniejszone zużycie
paliwa.

Nie do zatrzymania na nierównym,
kamienistym podłożu
Dzięki zwiększonej odporności na wyszczerbianie
i ubytki, opony Conti CrossTrac to prawdziwe konie
pociągowe, radzące sobie w każdym terenie
i w najtrudniejszych warunkach.


Złożone wyzwanie. Kompleksowe rozwiązanie.
Opony Conti CrossTrac elastycznie dopasowują się do potrzeb
Twojego biznesu. Ponadto idealnie nadają się do stosowania
z cyfrowymi rozwiązaniami monitorowania opon: ContiConnect™
i ContiPressureCheck™. Po zużyciu zyskują drugie życie po bieżnikowaniu w ramach rozwiązania ContiLityCycle™.

Inteligentne na swój wytrzymały sposób.
Wysokowydajna przyczepność
i wszechstronność.
Zazwyczaj bieżnik z szerokimi rowkami, zoptymalizowany pod kątem uzyskania
jak najlepszej przyczepności, powoduje szybsze i większe zużywanie się opony
na suchych, utwardzonych nawierzchniach. Jednak innowacyjny wzór bieżnika
i najnowocześniejsze mieszanki zastosowane w nowych oponach Conti CrossTrac
zapewniają idealną równowagę pomiędzy wydajnością na nawierzchniach
nieutwardzonych i utwardzonych.

Conti CrossTrac HS3
Optymalna obsługa
osi prowadzącej
Opony Conti CrossTrac HS3 posiadają
zoptymalizowaną czterorowkową konstrukcję
z dużymi żebrami, aby zapewnić równomierny
rozkład obciążenia na całej powierzchni styku
z nawierzchnią. Doskonała odporność na
ścieranie zapewnia niewiarygodne właściwości
jezdne zarówno na drogach utwardzonych,
jak i luźnych nawierzchniach szutrowych.

Conti CrossTrac HD3
Niezawodna przyczepność
osi napędowej
Opony Conti CrossTrac HD3 posiadają
bieżnik kierunkowy, który zapewnia doskonałą
odporność na ścieranie i przyczepność
na drogach asfaltowych i w terenie. Nowe
krawędzie o podwyższonej chwytności
zapewniają maksymalną przyczepność
na nieutwardzonych nawierzchniach
i zmniejszają zatrzymywanie kamieni, a duże
żebra zwiększają odporność na rozerwanie.

Conti CrossTrac HT3
Wysoki przebiegi
dla osi naczepowej
Opony Conti CrossTrac HT3 posiadają
wyjątkowo wytrzymałą i odporną
na ścieranie konstrukcję barków, zapewniającą
dodatkową stabilność boczną. Elastyczna
środkowa część bieżnika dostosowuje się
do wszystkich nawierzchni i ogranicza
ryzyko rozerwania lub przebicia opony.

Kauczuk naturalny.
Węgiel aktywny.
Węgiel aktywny.

Sadza chroniąca przed przecięciami
Specyficzny rodzaj sadzy aktywnej zastosowany w mieszance zapewnia imponującą odporność na przecięcia i stabilność zabezpieczającą przed przebiciami.
Naturalnie odporna
Wyjątkowo duża zawartość kauczuku naturalnego gwarantuje wysoką wytrzymałość i odporność na wyszczerbienia i ubytki.
Połączenie dwóch światów
Zmieszanie różnych związków w warstwie bieżnika i w warstwie bazowej umożliwia zrównoważenie się wymagań przeciwstawnych zastosowań. Mieszanka warstwy bazowej jest zoptymalizowana pod kątem niskich oporów toczenia, podczas gdy mieszanka bieżnika ma zapewnić optymalną przyczepność.

Conti CrossTrac. Rzut oka na udoskonalenia






Najpierw zużycie. Potem bieżnikowanie.
Opony Conti CrossTrac
żyją dłużej.
Wysokiej jakości mieszanka, ogromna wiedza specjalistyczna plus dodatkowe
kilka centymetrów kauczuku. Z tego są zbudowane opony Conti CrossTrac.
Dodatkowo, dzięki wytrzymałemu karkasowi, żywotność tych opon znacząco
przekracza typowy cykl życia opony.

Wytrzymały karkas
Wytrzymały karkas o wyjątkowo stabilnej konstrukcji to jeden z powodów, dla których opony Continental są tak ekonomiczne. Więcej kauczuku w strefie korony opony zapewnia dodatkową warstwę ochrony i zmniejsza ryzyko przebicia.
Bardzo stabilna stopka
Wykonana z bardzo stabilnej mieszanki, która znacząco ogranicza zmęczenie materiału. Położenie stopki zapewnia optymalne rozłożenie obciążenia we wszystkich warunkach obciążeniowych.

Gotowy na bieżnikowanie?
ContiLifeCycle służy pomocą
Zaawansowane rozwiązania bieżnikowania na zimno i na gorąco Continental
zapewniają dodatkowy przebieg w drugim, a nawet trzecim życiu opony. Skorzysta
na tym nie tylko Twój budżet, ale również środowisko – ponowne użytkowanie
karkasu opony zapewnia oszczędność energii i zasobów.
ContiTread
Portfolio wstępnie wulkanizowanych bieżników Continental do bieżnikowania na zimno bazuje na nowej technologii produkcji opon. Aby zapewnić najwyższą jakość produktu i procesu, bieżnikowanie jest realizowane przez certyfikowaną sieć partnerską.ContiRe
Opony bieżnikowane na gorąco są odnawiane od stopki do stopki, stosując taką samą technikę jak w nowych oponach Continental. Każda opona ContiRe™ jest poddawana gruntownym testom jakości i otrzymuje gwarancję.


Przejdź na kolejny
poziom.
Korzystaj z cyfrowego
monitorowania opon.
Niedopompowane opony to najczęstsza przyczyna awarii i wezwań serwisowych.
Czy wiesz, że 20% niedopompowanie oznacza również zmniejszenie żywotności
karkasu opony o 30%? W związku z tym kontrola odpowiedniego ciśnienia
i temperatury zmniejsza zużycie opony oraz koszty z tym związanie i wydłuża
do maksimum czas jej pracy. Przygotuj swoją flotę na przyszłość z innowacyjnymi
cyfrowymi rozwiązaniami monitoringu opon firmy Continental – dostępnymi teraz
dla pojazdów użytkowych.
Rozwiązania ContiPressureCheck™ i ContiConnect™, systemy cyfrowego monitoringu opon firmy Continental, bazują na czujnikach
opon. Inteligentne czujniki w trybie ciągłym mierzą temperaturę i ciśnienie wewnątrz opony i dostarczają dane, które są wyświetlane
na Twojej desce rozdzielczej – w kabinie kierowcy lub w portalu sieciowym nadzorującym flotę pojazdów.


W trosce o bezpieczeństwo
Zanim jakakolwiek innowacja firmy Continental trafi do produkcji, przechodzi etap intensywnych testów. Nasze metody - zarówno te znane od dawna, jak i zupełnie nowe - gwarantują najwyższy poziom testowania
Zanim jakakolwiek innowacja firmy Continental trafi do produkcji, przechodzi etap intensywnych testów. Nasze metody - zarówno te znane od dawna, jak i zupełnie nowe - gwarantują najwyższy poziom testowania

Niemiecka technologia
Eksperci Continental to twórcy pierwszej opony z bieżnikiem, a niemiecka technologia i precyzja są znane na całym świecie. Dlatego podczas pracy nad każdym nowym produktem Continental pozostaje wierny swojej bogatej tradycji.
Eksperci Continental to twórcy pierwszej opony z bieżnikiem, a niemiecka technologia i precyzja są znane na całym świecie. Dlatego podczas pracy nad każdym nowym produktem Continental pozostaje wierny swojej bogatej tradycji.

Naszym celem jest perfekcja
Od czasu założenia Continental w 1871 roku eksperci firmy stale doskonalą rozwiązania służące zapewnieniu bezpieczeństwa na drogach, poczynając od pierwszej na świecie bieżnikowanej opony, a kończąc na innowacyjnych systemach bezpieczeństwa.
Od czasu założenia Continental w 1871 roku eksperci firmy stale doskonalą rozwiązania służące zapewnieniu bezpieczeństwa na drogach, poczynając od pierwszej na świecie bieżnikowanej opony, a kończąc na innowacyjnych systemach bezpieczeństwa.

Zasoby dotyczące bezpieczeństwa i produktów
Ostrzeżenia i wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, zostały zamieszczone w tym dokumencie. Można pobrać go tutaj
NAZWA PRODUCENTA:
CONTINENTAL AG,
ADRES PRODUCENTA:
P.O. Box 169,
30001 Hanover
Germany
ADRES E-MAIL:
biuro-warszawa@continental.com
CONTINENTAL AG,
ADRES PRODUCENTA:
P.O. Box 169,
30001 Hanover
Germany
ADRES E-MAIL:
biuro-warszawa@continental.com

Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | Continental |
Model | CONTI CROSSTRAC HD3 |
Szerokość ?Parametr szerokości opony to wymiar opony wyrażony w milimetrach bądź calach i określa szerokość bieżnika opony. Jest to pierwsza liczba w trójcyfrowym kodzie rozmiaru opony, który zazwyczaj znajduje się na jej boku. | 150 |
Profil ?Parametr profilu w oponie samochodowej określa stosunek wysokości bocznej ściany opony do jej szerokości. Jest to zwykle wyrażane jako procent szerokości opony. Na przykład, opona o oznaczeniu 225/50R17 ma szerokość 225 mm, profil 50% i średnicę wewnętrzną 17 cali. Profil opony ma wpływ na wiele właściwości, takich jak stabilność, komfort jazdy, przyczepność i trwałość. | 80 |
Średnica ?Średnica opony samochodowej to jeden z jej podstawowych wymiarów i oznacza odległość między jej zewnętrznymi punktami kontaktu z drogą, mierzonych przez środek koła. W oznaczeniu wymiarów opony, parametr ten zazwyczaj jest podawany w calach. Przykładowo, dla opony o oznaczeniu 205/55 R16, średnica wynosiłaby 16 cali. Parametr ten ma znaczenie w kontekście doboru felg, na której będzie montowana opona, ponieważ średnica felgi musi odpowiadać średnicy opony. | 22.5 |
Indeks nośności ?Indeks nośności w oponach jest liczbą, która określa maksymalne obciążenie, jakie dana opona może udźwignąć przy określonym ciśnieniu powietrza. Jest to ważne oznaczenie dla bezpieczeństwa jazdy, ponieważ przekroczenie maksymalnego obciążenia może prowadzić do uszkodzenia opony lub innych poważnych problemów z samochodem. Indeks nośności jest wyrażony w postaci liczby od 62 do 126, gdzie każda liczba odpowiada określonej wartości nośności w kilogramach. | 156/150 |
Indeks prędkości ?Indeks prędkości informuje o maksymalnej, dopuszczalnej prędkości dla danej opony, np. N-do 140 km/h | K do 110 km/h |
Dystrybucja | Continental |
|
|
Etykieta |
|
Opór toczenia | E |
Kod certyfikacji | 505887 |
Produkty rekomendowane
Continental Conti CrossTrac HD3 13 R22.5 156/150K - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Continental Conti CrossTrac HD3 13 R22.5 156/150K- Oferty
-
- Dane i opinie o Plusgum
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Opony ciężarowe całoroczne od Plusgum
Warianty tego produktu
-
2 392,10zł13R22.5 opona CONTINENTAL Conti CrossTrac HD3 18PR 156/150K
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 2 392,10zł
Continental Conti CrossTrac HD3 13 R22.5 156/150K - Opinie
Klienci, którzy kupili Continental Conti CrossTrac HD3 13 R22.5 156/150K, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane