Nokian Tyres WR A4 255/55R18 109H FR - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozachPoprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technologii Functional Performance Siping
Wyjątkowo stabilne i wyważone zachowanie przy dużych prędkościach
Najwyższy komfort
Najważniejsze innowacje:Functional Performance Siping. Lepsza przyczepność zimą, większa precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w stylowym wzorze bieżnika ma precyzyjny kształt i dokładnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na doskonałą przyczepność i znakomite prowadzenie. Sztywny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej oraz dostosowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i komfortowo toczyć się w różnych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.
Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez solidne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane przez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping oferuje największą powierzchnię styku i jest w pełni skuteczny przy różnym skręcie kół, zwiększając przyczepność na śniegu (także topniejącym), oraz pozwala zachować większą kontrolę.
Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, doskonała odporność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która zawiera kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola”, zapewnia doskonałą przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka poprawia stabilność podczas jazdy i trwałość opony. Olej rzepakowy „canola” zapewnia wytrzymałość na rozerwanie. Dzięki niej opona jest niezwykle odporna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego gwarantuje doskonałą przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe parametry niezależnie od temperatury i przebiegu. Ekstremalnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.
Groove Lifts. Doskonałe prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które zwiększają sztywność i poprawiają prowadzenie.
Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws zostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak bardzo potrzebnej przyczepności na drogach w zimie. Gwarantują one zawsze dobrą przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.
Technologia Nokian Tyres Coanda. Skuteczna ochrona przed aquaplaningiem. Zakrzywiona forma bloków bieżnika o kształcie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Doskonała odporność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana nawet pomimo stopniowego zużywania się opony.
Technologia Silent Sidewall. Większy komfort podczas jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy między ścianą boczną a bieżnikiem aktywnie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i zapobiega przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych przez ścianę boczną do kabiny samochodu.
Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa trwałość, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, zwiększając wytrzymałość okolic stopki. Ta innowacja równie skutecznie ogranicza hałas we wnętrzu pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, zapobiegając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.
Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki ułatwiają usuwanie śniegu i błota pośniegowego.
Wyjątkowo stabilne i wyważone zachowanie przy dużych prędkościach
Najwyższy komfort
Najważniejsze innowacje:Functional Performance Siping. Lepsza przyczepność zimą, większa precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w stylowym wzorze bieżnika ma precyzyjny kształt i dokładnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na doskonałą przyczepność i znakomite prowadzenie. Sztywny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej oraz dostosowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i komfortowo toczyć się w różnych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.
Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez solidne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane przez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping oferuje największą powierzchnię styku i jest w pełni skuteczny przy różnym skręcie kół, zwiększając przyczepność na śniegu (także topniejącym), oraz pozwala zachować większą kontrolę.
Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, doskonała odporność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która zawiera kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola”, zapewnia doskonałą przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka poprawia stabilność podczas jazdy i trwałość opony. Olej rzepakowy „canola” zapewnia wytrzymałość na rozerwanie. Dzięki niej opona jest niezwykle odporna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego gwarantuje doskonałą przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe parametry niezależnie od temperatury i przebiegu. Ekstremalnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.
Groove Lifts. Doskonałe prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które zwiększają sztywność i poprawiają prowadzenie.
Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws zostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak bardzo potrzebnej przyczepności na drogach w zimie. Gwarantują one zawsze dobrą przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.
Technologia Nokian Tyres Coanda. Skuteczna ochrona przed aquaplaningiem. Zakrzywiona forma bloków bieżnika o kształcie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Doskonała odporność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana nawet pomimo stopniowego zużywania się opony.
Technologia Silent Sidewall. Większy komfort podczas jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy między ścianą boczną a bieżnikiem aktywnie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i zapobiega przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych przez ścianę boczną do kabiny samochodu.
Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa trwałość, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, zwiększając wytrzymałość okolic stopki. Ta innowacja równie skutecznie ogranicza hałas we wnętrzu pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, zapobiegając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.
Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki ułatwiają usuwanie śniegu i błota pośniegowego.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | Nokian Tyres |
Model ?Model opony to unikalna identyfikacja lub nazwa produktu, określająca jego cechy, specyfikacje i zastosowania, ułatwiająca jego rozpoznanie i wybór przez klienta. | Wr a4 |
Model | Wr a4 |
Klasa opony ?Klasa opony odpowiada za jej zakres cenowy oraz jakość. Wyróżniamy opony klasy ekonomicznej, średniej i premium. | Premium |
Szerokość ?Parametr szerokości opony to wymiar opony wyrażony w milimetrach bądź calach i określa szerokość bieżnika opony. Jest to pierwsza liczba w trójcyfrowym kodzie rozmiaru opony, który zazwyczaj znajduje się na jej boku. | 255 |
Profil ?Parametr profilu w oponie samochodowej określa stosunek wysokości bocznej ściany opony do jej szerokości. Jest to zwykle wyrażane jako procent szerokości opony. Na przykład, opona o oznaczeniu 225/50R17 ma szerokość 225 mm, profil 50% i średnicę wewnętrzną 17 cali. Profil opony ma wpływ na wiele właściwości, takich jak stabilność, komfort jazdy, przyczepność i trwałość. | 55 |
Średnica ?Średnica opony samochodowej to jeden z jej podstawowych wymiarów i oznacza odległość między jej zewnętrznymi punktami kontaktu z drogą, mierzonych przez środek koła. W oznaczeniu wymiarów opony, parametr ten zazwyczaj jest podawany w calach. Przykładowo, dla opony o oznaczeniu 205/55 R16, średnica wynosiłaby 16 cali. Parametr ten ma znaczenie w kontekście doboru felg, na której będzie montowana opona, ponieważ średnica felgi musi odpowiadać średnicy opony. | 18 |
Indeks nośności ?Indeks nośności w oponach jest liczbą, która określa maksymalne obciążenie, jakie dana opona może udźwignąć przy określonym ciśnieniu powietrza. Jest to ważne oznaczenie dla bezpieczeństwa jazdy, ponieważ przekroczenie maksymalnego obciążenia może prowadzić do uszkodzenia opony lub innych poważnych problemów z samochodem. Indeks nośności jest wyrażony w postaci liczby od 62 do 126, gdzie każda liczba odpowiada określonej wartości nośności w kilogramach. | 109 |
Indeks prędkości ?Indeks prędkości informuje o maksymalnej, dopuszczalnej prędkości dla danej opony, np. N-do 140 km/h | H do 210 km/h |
Rok produkcji ?Rok produkcji jest ważnym parametrem, ponieważ wiek opony wpływa na jej trwałość i właściwości. Zazwyczaj jest oznaczony na boku opony jako czterocyfrowy numer, gdzie dwie ostatnie cyfry oznaczają rok produkcji. Wybierając opony, warto zwracać uwagę na ten parametr, aby zapewnić bezpieczeństwo i wydajność na drodze. | 2022 |
Etykieta |
|
Opór toczenia ?Opór toczenia to siła działająca przeciwnie do kierunku jazdy opony. Im opór jest niższy, tym mniejsze zapotrzebowanie energetyczne i zużycie paliwa. | C |
Przyczepność na mokrej nawierzchni ?Przyczepność na mokrej nawierzchni to zdolność przylegania opony do jezdni pokrytej warstwą wody. Skala od A do G oznacza jaka jest droga hamowania na mokrej nawierzchni. Symbol A określa najkrótszą, a F najdłuższą. | B |
Klasa zewnętrznego hałasu toczenia ?Poziom emisji hałasu opony to trzystopniowa skala, na której 1 oznacza najniższy hałas generowany przez oponę podczas jazdy. Parametr ten wpływa na komfort jazdy oraz oddziaływanie na środowisko. | A |
Hałas zewnętrzny [dB] ?Ten parametr określa poziom hałasu zewnętrznego emitowanego przez oponę, wyrażony w decybelach. | 70 |
Kod certyfikacji | 510961 |
Dodatkowe informacje |
|
Zastosowane technologie ?Zastosowane technologie to rozwiązania, które podnoszą komfort i bezpieczeństwo jazdy. | Rant ochronny |
Produkty rekomendowane
Nokian Tyres WR A4 255/55R18 109H FR - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
-
- Dane i opinie o oponyoryginalne.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Opony zimowe od oponyoryginalne.pl
Warianty tego produktu
-
624,75zł255/55R18 109H Nokian WR A4
-
- Dane i opinie o miwan.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Opony zimowe od miwan.pl
Warianty tego produktu
-
993,00złNokian WR A4 255/55 R18 109 H - szybka i pewna realizacja
Nokian Tyres WR A4 255/55R18 109H FR - Pozostałe oferty
-
- Dane i opinie o Plusgum
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Opony zimowe od Plusgum
Warianty tego produktu
-
582,47złRok produkcji 2022255/55R18 opona NOKIAN WR A4 XL 109H
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 582,47zł
Często kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Nokian Tyres WR A4 255/55R18 109H FR - Opinie
Klienci, którzy kupili Nokian Tyres WR A4 255/55R18 109H FR, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane