New Typography - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Since its initial publication in Berlin in 1928, Jan Tschichold's "The New Typography" has been recognized as the definitive treatise on book and graphic design in the machine age. First published in English in 1995, with an excellent introduction by Robin Kinross, this new edition includes a foreword by Rich Hendel, who considers current thinking about Tschichold's life and work.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | J. Tschichold |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Miękka |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2006 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 286 |
ISBN | 9780520250123 |
Produkty rekomendowane
New Typography - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
New Typography- Oferty
-
- Dane i opinie o megaksiazki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
129,49złThe New Typography Tschichold, Jan
-
- Dane i opinie o libristo.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
200,07złNew Typography
-
- Dane i opinie o dvdmax.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
210,99złThe New Typography (Weimar and Now: German Cultural Criticism): 8 - Jan Tschichold [KSIĄŻKA]
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 129,49zł
Często kupowane razem
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
New Typography - Opinie
Klienci, którzy kupili New Typography, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane