Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2 - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2
Wydawnictwo: SuperMemo WorldEAN: 9788379840946
Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.
Kurs języka angielskiego Business English – Marketing and advertising jest skoncentrowany na słownictwie ze świata reklamy: zarówno tej tradycyjnej (prasowej i telewizyjnej), jak i cyfrowej (e-commerce). Ponadto poznasz zagadnienia związane z pozyskiwaniem klienta oraz etyką biznesową w języku angielskim na profesjonalnym poziomie.
Do Twojej dyspozycji oddajemy podręcznik do nauki około 300 nowych słów i zwrotów biznesowych, zawierający: teksty i dialogi, ćwiczenia z kluczem, słownik, zadania przygotowujące do egzaminów biznesowych Cambridge i telc oraz komentarze językowe i kulturowe, uzupełniony o:
Do Twojej dyspozycji oddajemy podręcznik do nauki około 300 nowych słów i zwrotów biznesowych, zawierający: teksty i dialogi, ćwiczenia z kluczem, słownik, zadania przygotowujące do egzaminów biznesowych Cambridge i telc oraz komentarze językowe i kulturowe, uzupełniony o:
+ kurs multimedialny do nauki wszystkich treści z podręcznika, w którym znajdziesz 640 różnorodnych ćwiczeń, dostępny w aplikacjach SuperMemo dla systemów Android, iOS oraz Windows PC
+ 7 filmów ze scenami z dialogami z kursu
+ nagrania MP3, 70 minut nagrań w wykonaniu brytyjskich lektorów, do osłuchiwania się ze słownictwem i wymową, np. podczas spaceru, jazdy samochodem lub ćwiczeń.*
+ 7 filmów ze scenami z dialogami z kursu
+ nagrania MP3, 70 minut nagrań w wykonaniu brytyjskich lektorów, do osłuchiwania się ze słownictwem i wymową, np. podczas spaceru, jazdy samochodem lub ćwiczeń.*
Tematy przewodnie w podręczniku i kursie multimedialnym to:
+ zagadnienia promocji i reklamy (rozdział: Newspaper ads, outdoor advertising)
+ reklama telewizyjna i elektroniczna (rozdział: TV and Internet ads)
+ handel elektroniczny (rozdział: E-commerce) + zarządzanie marką (rozdział: Building a brand) + zdobywanie i utrzymywanie klientów (rozdział: Winning customers)
+ zagadnienia dotyczące etyki w biznesie (rozdział: Business ethics).
+ zagadnienia promocji i reklamy (rozdział: Newspaper ads, outdoor advertising)
+ reklama telewizyjna i elektroniczna (rozdział: TV and Internet ads)
+ handel elektroniczny (rozdział: E-commerce) + zarządzanie marką (rozdział: Building a brand) + zdobywanie i utrzymywanie klientów (rozdział: Winning customers)
+ zagadnienia dotyczące etyki w biznesie (rozdział: Business ethics).
* Kupując książkę, otrzymujesz kod dostępu do jej rozszerzeń multimedialnych.
SuperMemo to między innymi:
+ oparta o badania naukowe, wielokrotnie nagradzana metoda SuperMemo, pozwalająca zapamiętywać tysiące słów z blisko 100% skutecznością
+ bogaty słownik pozwalający wyszukiwać i dodawać nowe słowa do nauki
+ dostęp do wielu kursów językowych
SuperMemo to między innymi:
+ oparta o badania naukowe, wielokrotnie nagradzana metoda SuperMemo, pozwalająca zapamiętywać tysiące słów z blisko 100% skutecznością
+ bogaty słownik pozwalający wyszukiwać i dodawać nowe słowa do nauki
+ dostęp do wielu kursów językowych
+ możliwość tworzenia własnych notatek personalizujących treść kursu
+ możliwość nauki online oraz w aplikacjach przygotowanych na: komputer, tablet oraz smartfon.
Uczysz się, jak i gdzie chcesz. Zawsze logujesz się na jedno konto użytkownika, wspólne dla serwisu online oraz programu i aplikacji mobilnych SuperMemo , dzięki czemu Twoje postępy w nauce są wszędzie identyczne!
Wymagania sprzętowe:
PC: Windows® 7 SP1 PL/EN, Windows® 8 PL/EN, Windows® 10 PL/EN, 2 GB RAM, ekran 1024 x 768, 450 MB miejsca na dysku, .NET Framework v4.6.
Android: smartfon lub tablet z systemem operacyjnym Android 5.0 lub nowszym (aplikacja do pobrania w sklepie Google Play).
iOS: iPhone/iPad z systemem operacyjnym iOS 8 lub nowszym (aplikacja do pobrania w sklepie App Store).
Do pobrania kursu i jego aktywacji wymagane jest połączenie z internetem. W trakcie rozwoju aplikacji wymagania mogą ulec zmianie. Aktualne wymagania dostępne są na stronie www.supermemo /apps.
Autorzy: Warżała-Wojtasiak Magdalena, Wojtasiak Wojciech Język: angielski Wydawnictwo: SuperMemo World ISBN: 9788379840946 Rok wydania: 2020 Liczba stron: 128 Oprawa: Pudełko kartonowe Format: 14.1x19.7 Ciężar: 0.24 kg Typ publikacji: Książka Kategoria: Język angielski
+ możliwość nauki online oraz w aplikacjach przygotowanych na: komputer, tablet oraz smartfon.
Uczysz się, jak i gdzie chcesz. Zawsze logujesz się na jedno konto użytkownika, wspólne dla serwisu online oraz programu i aplikacji mobilnych SuperMemo , dzięki czemu Twoje postępy w nauce są wszędzie identyczne!
Wymagania sprzętowe:
PC: Windows® 7 SP1 PL/EN, Windows® 8 PL/EN, Windows® 10 PL/EN, 2 GB RAM, ekran 1024 x 768, 450 MB miejsca na dysku, .NET Framework v4.6.
Android: smartfon lub tablet z systemem operacyjnym Android 5.0 lub nowszym (aplikacja do pobrania w sklepie Google Play).
iOS: iPhone/iPad z systemem operacyjnym iOS 8 lub nowszym (aplikacja do pobrania w sklepie App Store).
Do pobrania kursu i jego aktywacji wymagane jest połączenie z internetem. W trakcie rozwoju aplikacji wymagania mogą ulec zmianie. Aktualne wymagania dostępne są na stronie www.supermemo /apps.
Autorzy: Warżała-Wojtasiak Magdalena, Wojtasiak Wojciech Język: angielski Wydawnictwo: SuperMemo World ISBN: 9788379840946 Rok wydania: 2020 Liczba stron: 128 Oprawa: Pudełko kartonowe Format: 14.1x19.7 Ciężar: 0.24 kg Typ publikacji: Książka Kategoria: Język angielski
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | Warżała-Wojtasiak Magdalena, Wojtasiak Wojciech |
Wybrani autorzy ?Wybrani autorzy to pisarze, którzy wyróżniają się w danej dziedzinie literatury, znani z tworzenia wyjątkowych i cenionych dzieł literackich. | Praca zbiorowa |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | SuperMemo World |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Miękka |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2018 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 128 |
Rodzaj ?Rodzaj w książkach do nauki języków określa ich specyfikę i przeznaczenie. Może to być podręcznik, kurs, podróżniczy przewodnik, słownik, czy też zbiór ćwiczeń. Wybór odpowiedniego rodzaju pozwala dopasować materiał do indywidualnych potrzeb uczącego się oraz sposobu nauki, zapewniając efektywny rozwój umiejętności językowych. | Pomoce audio, Słowniki |
Poziom zaawansowania ?Poziom zaawansowania w książkach do nauki języków określa stopień trudności materiału dostosowany do umiejętności uczącego się. Wybierając książkę odpowiedniego poziomu, użytkownik może skutecznie rozwijać swoje umiejętności językowe na odpowiednim poziomie trudności, co przyczynia się do efektywnej nauki i osiągnięcia zamierzonych celów. | Business English |
ISBN | 9788379840946 |
Model | Pudełko kartonowe |
Produkty rekomendowane
Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2 - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
-
Najgorętsze okazje do -30%
- Dane i opinie o Empik
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
45,99złAngielski. Business English. Marketing and advertising. Ppoziom B1-B2
-
- Dane i opinie o bookland.com.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
43,72złBusiness English - Marketing and Advertising
-
- Dane i opinie o skupszop.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
64,18złBusiness English Marketing and advertising B1/B2
Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2 - Pozostałe oferty
-
- Dane i opinie o ksiegarnia.pwn.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
39,85złBusiness English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2
-
- Dane i opinie o Ameo.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
42,07złBusiness English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2
-
Zapakuj na prezent
- Dane i opinie o matfel.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
45,42złBusiness English Marketing and advertising B1/B2 - Magdalena Warżała-Wojtasiak, Wojciech Wojtasiak
-
- Dane i opinie o Księgarnia DobraKsiazka.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
46,89złBusiness English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2
-
- Dane i opinie o dvdmax.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
51,99złBusiness English Marketing and advertising B1/B2 [KSIĄŻKA]
-
- Dane i opinie o Aleksiazka.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
55,00złBusiness English Marketing and advertising B1/B2
-
-
- Dane i opinie o Alturio.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
93,18złBusiness English Marketing and advertising B1/B2
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 39,85zł
Często kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2 - Opinie
Klienci, którzy kupili Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane