Sprzedaż bez sprzedawania psychologia dobrego wpływu na klienta - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?). Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów. „Sprzedaż bez sprzedawania” jest książką wyjątkową pod co najmniej czterema względami. Po pierwsze, stanowi przegląd palących i realnych problemów, z jakimi spotykają się wszyscy przedsiębiorcy, bez względu na rodzaj biznesu, jakim się zajmują. Po drugie, autor nie zadowala się jedynie stworzeniem rzetelnego opisu zagrożeń i dylematów, lecz także przedstawia własne propozycje ich rozwiązań, z precyzyjnymi wskazówkami co i jak należy robić. Po trzecie, jego porady są ugruntowane w solidnej wiedzy na temat psychologicznych mechanizmów funkcjonowania człowieka w organizacji, co chroni nas czytelników przed merytorycznymi nadużyciami, jakie pojawiają się (zbyt) często w poradnikach, a które wywołane są wybujałą fantazją piszących albo wręcz brakiem wiedzy. I wreszcie po czwarte, książka jest napisana w sposób zrozumiały (co wciąż jest wyjątkiem w polskim piśmiennictwie naukowym), a na dodatek ze swadą i humorem. Wymienić można chociażby iście mistrzowski styl, w jakim pokazane są przykłady działania Systemu 1 i Systemu 2 w codzienności działań sprzedażowych. Sądzę że prof. Kahneman mógłby śmiało posiłkować się nimi w swoich wystąpieniach. Z recenzji prof. dr. hab. Rafała Ohme
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Otwierasz firmę? Chcesz poprawić swoją sytuację finansową? A może jesteś doświadczonym przedsiębiorcą chcącym rozwinąć swoje umiejętności? Setki tytułów z szeroko rozumianego biznesu, ekonomii czy zarządzania w jednym miejscu na molemole.com! Sprawdź czego możesz się nauczyć od bestsellerowych autorów, m.in Roberta Kiyosakiego, Briana Tracy'ego czy Phillipa Kotlera!
Mole Mole to nowe, wyjątkowe miejsce na księgarskiej mapie Polski. To nowoczesne, przytulne małe księgarnie oraz sklep internetowy, przyjazne pasjonatom czytania, wielbicielom dobrej książki i literatury, ceniącym sobie wybór i przyjazne, nieśpieszne zakupy. W naszych księgarniach znajdziecie wyselekcjonowaną ofertę tytułów a na molemole.com możecie buszować wśród dziesiątek tysięcy pozycji książkowych. Nasz bogaty księgozbiór to moc inspiracji i publikacje z niemalże wszystkich dziedzin!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Otwierasz firmę? Chcesz poprawić swoją sytuację finansową? A może jesteś doświadczonym przedsiębiorcą chcącym rozwinąć swoje umiejętności? Setki tytułów z szeroko rozumianego biznesu, ekonomii czy zarządzania w jednym miejscu na molemole.com! Sprawdź czego możesz się nauczyć od bestsellerowych autorów, m.in Roberta Kiyosakiego, Briana Tracy'ego czy Phillipa Kotlera!
Mole Mole to nowe, wyjątkowe miejsce na księgarskiej mapie Polski. To nowoczesne, przytulne małe księgarnie oraz sklep internetowy, przyjazne pasjonatom czytania, wielbicielom dobrej książki i literatury, ceniącym sobie wybór i przyjazne, nieśpieszne zakupy. W naszych księgarniach znajdziecie wyselekcjonowaną ofertę tytułów a na molemole.com możecie buszować wśród dziesiątek tysięcy pozycji książkowych. Nasz bogaty księgozbiór to moc inspiracji i publikacje z niemalże wszystkich dziedzin!
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | Fortuna Paweł |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | PWN |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Miękka |
Format | 14.5x20.5cm |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2018 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 366 |
Tematyka ?Tematyka określa główny obszar zagadnień poruszanych w poradniku psychologicznym. Wybór odpowiedniej tematyki pomaga znaleźć książkę dopasowaną do indywidualnych potrzeb i zainteresowań. | Kariera |
ISBN | 9788301197803 |
Model | miękka ze skrzydełkami |
Produkty rekomendowane
Sprzedaż bez sprzedawania psychologia dobrego wpływu na klienta - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
-
- Dane i opinie o Empik
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
50,99złSprzedaż bez sprzedawania
-
- Dane i opinie o profinfo.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
53,76złSprzedaż bez sprzedawania
Sprzedaż bez sprzedawania psychologia dobrego wpływu na klienta - Pozostałe oferty
-
- Dane i opinie o megaksiazki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
47,99złSprzedaż bez sprzedawania Fortuna Paweł
-
- Dane i opinie o ksiegarnia.pwn.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
49,92złSprzedaż bez sprzedawania
-
- Dane i opinie o smakliter.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
50,98złSprzedaż bez sprzedawania
-
- Dane i opinie o Ameo.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
51,83złSprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta
-
- Dane i opinie o zdrowepodejscie.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
51,94złSprzedaż bez sprzedawania
-
- Dane i opinie o chodnikliteracki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
52,99złSprzedaż bez sprzedawania Psychologia dobrego wpływu na klienta
-
- Dane i opinie o matras.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
53,28złSprzedaż bez sprzedawania Psychologia dobrego wpływu na klienta
-
-
- Dane i opinie o Księgarnia znak.com.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
54,99złSprzedaż bez sprzedawania Psychologia dobrego wpływu na klienta | [DARMOWA DOSTAWA OD 89ZŁ]
-
- Dane i opinie o Księgarnia DobraKsiazka.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
55,76złSprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta
-
- Dane i opinie o vivelo.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
57,41złSprzedaż bez sprzedawania
-
- Dane i opinie o Księgi Barneja
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
57,60złSprzedaż bez sprzedawania - Paweł Fortuna
-
- Dane i opinie o matfel.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
59,10złSprzedaż bez sprzedawania - Paweł Fortuna
-
- Dane i opinie o dvdmax.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
60,99złSprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta - Paweł Fortuna [KSIĄŻKA]
Pokaż wszystkie 16 ofert
?
Dlaczego niektóre oferty są ukryte?
Domyślnie wyświetlamy maksymalnie 15 ofert: do 3 ofert które mogą zostać wyświetlone w obszarze "Wybrane oferty" (oferty, których kolejność wyświetlenia została opłacona przez kontrahenta) oraz do 12 spośród pozostałych prezentowanych od najniższej do najwyższej ceny z uwzględnieniem dodatkowych parametrów, takich jak: preferencje użytkownika i liczba przejść do sklepu.
Po kliknięciu w 'pokaż wszystkie oferty' pojawi się pełna lista ofert z wszystkich sklepów.
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 47,99zł
Często kupowane razem
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Sprzedaż bez sprzedawania psychologia dobrego wpływu na klienta - Opinie
Klienci, którzy kupili Sprzedaż bez sprzedawania psychologia dobrego wpływu na klienta, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane