Granna Squla Quiz Klasa 4-6 - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
SQULA QUIZ KLASA 3-4,
to kolejny etap gry przeznaczony dla nieco starszych dzieci powyżej 9. roku życia.
Pytania są zgodne z systemem nauczania wyznaczonym uczniom przez MEN.
Więc nie tylko będzie to wspaniały zestaw pytań do nauki, ale również zostały one skonstruowane w taki sposób,
aby dziecko za pomocą zabawy poszerzało swoją wiedzę.
Dodatkowym atutem jest to, że w pudełku znajduje się karta z dostępem do platformy squla.pl,
gdzie dzieci znajdą informacje oraz zadania związane z daną dziedziną.
A w pudełku znajdziemy talię kart zapytaniami z takich dziedzin jak:
przyroda, język polski, język angielski, matematyka.
Zagwozdki są również podzielone na kilka kategorii, które są oznaczone:
1. Białą kartką ze znakiem zapytania - dotyczą one języka polskiego oraz historii.
Będą one między innymi dotyczyły:
- rozpoznawania ważniejszych dat historycznych,
- nazewnictwa części garderoby oraz ubiór np. rycerzy,
- ustalenia kolejnych dni tygodni,
- zakańczania zaczętych przysłów oraz odmiany słów przez czasy,
- uzupełnienia wyrazów brakującymi literami,
-pisowni wyrazów z 'nie'.
2. Planetą Ziemią z lupką -
oznaczone są pytania związane z przyrodą. I będą one dotyczyć:
- rozpoznawania województw oraz państw na mapie,
- rozpoznawania zjawisk oraz pojęć w przyrodzie a także drzew i zwierząt.
3. Flagą Brytyjską -
oznaczone są pytania z zakresu wiedzy o języku angielskim. Będą dotyczyć:
- rozpoznawania słów, nauki sformułowań zdań oraz czasów prostych występujących w tym języku.
4. Czerwonym X -
oznaczone są pytania z dziedziny zajęć technicznych, np.
- nauki znaków drogowych,
- zachowań pieszych na jezdni.
5. Ekierką i linijką -
oznaczone są pytania z zakresu matematyki i dotyczą:
- waluty i uiszczania opłat,
- podstaw geometrii,
- rozpoznawania ilości, długości, miar, wag, nauki czasu zegarowego,
- typowych działań matematycznych: dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia.
Gra polega na tym, że każdy z graczy na początku otrzymuje po 1 żetonie o wartości '1'.
Wygraną osobą będzie ta, która zbierze jak najwięcej punktów.
Jeżeli odpowiemy poprawnie na wylosowane z talii pytanie szybciej od pozostałych uczestników to otrzymamy kolejny żeton '1'.
Niestety gdy odpowiemy błędnie to będziemy musieli oddać nasz punkt kolejnej osobie z kolejki.
Dodatkowo w grze występują nie tylko żetony z '1' ale także z '2' punktami oraz
specjalne 'Psotniki' pozwalające na wyznaczenie kolejnej osoby do udzielenie odpowiedzi a także
'Szczęściarz', która daje nam prawo do zabrania cudzego żetonu!
Czas rozgrywki możemy ustalić sami w grupie, aby dopasować poziom rozgrywki do wszystkich graczy.
W pudełku znajdziemy:
- 108 kart z zadaniami
- 2 karty kontrolne
- 36 żetonów
- instrukcja
- karta z kodem dostępu do Squla.pl
to kolejny etap gry przeznaczony dla nieco starszych dzieci powyżej 9. roku życia.
Pytania są zgodne z systemem nauczania wyznaczonym uczniom przez MEN.
Więc nie tylko będzie to wspaniały zestaw pytań do nauki, ale również zostały one skonstruowane w taki sposób,
aby dziecko za pomocą zabawy poszerzało swoją wiedzę.
Dodatkowym atutem jest to, że w pudełku znajduje się karta z dostępem do platformy squla.pl,
gdzie dzieci znajdą informacje oraz zadania związane z daną dziedziną.
A w pudełku znajdziemy talię kart zapytaniami z takich dziedzin jak:
przyroda, język polski, język angielski, matematyka.
Zagwozdki są również podzielone na kilka kategorii, które są oznaczone:
1. Białą kartką ze znakiem zapytania - dotyczą one języka polskiego oraz historii.
Będą one między innymi dotyczyły:
- rozpoznawania ważniejszych dat historycznych,
- nazewnictwa części garderoby oraz ubiór np. rycerzy,
- ustalenia kolejnych dni tygodni,
- zakańczania zaczętych przysłów oraz odmiany słów przez czasy,
- uzupełnienia wyrazów brakującymi literami,
-pisowni wyrazów z 'nie'.
2. Planetą Ziemią z lupką -
oznaczone są pytania związane z przyrodą. I będą one dotyczyć:
- rozpoznawania województw oraz państw na mapie,
- rozpoznawania zjawisk oraz pojęć w przyrodzie a także drzew i zwierząt.
3. Flagą Brytyjską -
oznaczone są pytania z zakresu wiedzy o języku angielskim. Będą dotyczyć:
- rozpoznawania słów, nauki sformułowań zdań oraz czasów prostych występujących w tym języku.
4. Czerwonym X -
oznaczone są pytania z dziedziny zajęć technicznych, np.
- nauki znaków drogowych,
- zachowań pieszych na jezdni.
5. Ekierką i linijką -
oznaczone są pytania z zakresu matematyki i dotyczą:
- waluty i uiszczania opłat,
- podstaw geometrii,
- rozpoznawania ilości, długości, miar, wag, nauki czasu zegarowego,
- typowych działań matematycznych: dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia.
Gra polega na tym, że każdy z graczy na początku otrzymuje po 1 żetonie o wartości '1'.
Wygraną osobą będzie ta, która zbierze jak najwięcej punktów.
Jeżeli odpowiemy poprawnie na wylosowane z talii pytanie szybciej od pozostałych uczestników to otrzymamy kolejny żeton '1'.
Niestety gdy odpowiemy błędnie to będziemy musieli oddać nasz punkt kolejnej osobie z kolejki.
Dodatkowo w grze występują nie tylko żetony z '1' ale także z '2' punktami oraz
specjalne 'Psotniki' pozwalające na wyznaczenie kolejnej osoby do udzielenie odpowiedzi a także
'Szczęściarz', która daje nam prawo do zabrania cudzego żetonu!
Czas rozgrywki możemy ustalić sami w grupie, aby dopasować poziom rozgrywki do wszystkich graczy.
W pudełku znajdziemy:
- 108 kart z zadaniami
- 2 karty kontrolne
- 36 żetonów
- instrukcja
- karta z kodem dostępu do Squla.pl
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | Granna |
Rodzaj ?Rodzaje gier to różne kategorie rozrywki charakteryzujące się różnymi mechanikami i celami rozgrywki. | Edukacyjne, Karciane |
Wiek graczy ?Wiek graczy oznacza przedział wiekowy, dla którego dana gra jest odpowiednia. Producenci gier określają wiek graczy na opakowaniu lub w instrukcji do gry. Zazwyczaj jest on określany jako minimum wieku, od którego można rozpocząć grę. | od 9 lat |
Przeznaczenie ?Określa ich cel i sposób zabawy lub użytkowania. To może być zabawa edukacyjna, kreatywna, ruchowa, relaksacyjna lub funkcjonalność jak przechowywanie, transport, opieka nad dzieckiem itp. Wybór zależy od potrzeb i rozwoju dziecka oraz celów, jakie chce osiągnąć rodzic lub opiekun. Przeznaczenie wpływa na wartość zabawki lub akcesorium dla dziecka. | Uniwersalne |
Czas gry ?Czas gry oznacza średnią ilość czasu, jaką należy poświęcić na rozgrywkę jednej partii danej gry. Czas ten może się różnić w zależności od gry i może trwać kilka minut lub kilka godzin. Informacje o czasie gry zazwyczaj znajdują się na opakowaniu lub w instrukcji do gry. | Do 15 minut |
Minimalna liczba graczy ?Minimalna liczba graczy to najmniejsza liczba osób, która jest wymagana do rozegrania danej gry. | 1 |
Maksymalna liczba graczy ?Maksymalna liczba graczy oznacza maksymalną liczbę osób, które mogą wziąć udział w danej grze jednocześnie. | 6 |
Fizyczne |
|
Materiał ?Materiały gier dziecięcych to różnorodne surowce, takie jak plastik, drewno, karton, tkanina i inne, używane do produkcji komponentów i akcesoriów w grach dla dzieci. | Karton |
Model | kartonowa |
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Granna Squla Quiz Klasa 4-6 - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Granna Squla Quiz Klasa 4-6- Oferty
-
- Dane i opinie o skladnicaksiegarska.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry dziecięce od skladnicaksiegarska.pl
Warianty tego produktu
-
48,99złSQULA QUIZ KLASA 4-6 GRA EDUKACYJNA 9+
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 48,99zł
Często kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Granna Squla Quiz Klasa 4-6 - Opinie
Klienci, którzy kupili Granna Squla Quiz Klasa 4-6, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane