Jak towarzyszyć uczniom w rozwoju społeczno-zawodowym?

Książka wydana w 2010 roku. Autor książki: Kania Iwona. Okładka: Miękka. Kod ISBN: 9788376412054
4,8
3 opinie
36,21
Program Ochrony Kupujących
Wysyłka od 4,99 zł
Wysyłka jutro
Ikona zapakuj na prezent
Zapakuj na prezent

Jak towarzyszyć uczniom w rozwoju społeczno-zawodowym? - Opis i dane produktu

Publikacja ma wspierać nauczycieli, doradców zawodowych, psychologów, pedagogów oraz trenerów, chcących w systematyczny sposób pracować z uczniami, w szczególności w ramach obligatoryjnych dla szkoły i kierowanych do uczniów działań doradczych. Działania te dotyczą pomocy uczniom w procesie rozwoju, istotnych z punktu widzenia rynku pracy, kompetencji społecznych oraz przygotowaniu uczniów do samodzielnego projektowania własnej kariery edukacyjnej i zawodowej. Spis treści: Przedmowa. Uczenie się przez doświadczenie Rozdział 1. Jak wypracować zasady pracy grupowej? – Kontrakt grupowy Ćwiczenia: „Normy w naszej grupie” „Trójkąt satysfakcji” Rozdział 2. Jak zintegrować grupę? – „Łamacze lodów” Ćwiczenia: „Mam na imię i lubię” „Drzewo – podobieństwa i różnice” „Rymowanka” „Sherlock Holmes” „Zwariowany korowód” „A teraz powiedz mi, kim jestem” Rozdział 3. Jak wspierać uczniów w odkrywaniu indywidualnych „zasobów” – mocnych stron, związanych z funkcjonowaniem w zespole zadaniowym? Ćwiczenia: „Maszyny” „Skuteczny zespół” „Gwoździe” „Mafia” „Kwadraty” „Zagubiony w biurowcu” „Fabryka samolotów” „Plac budowy” „Kasyno” „Korek” „Dylemat więźnia” Rozdział 4. Jak ułatwić uczniom rozpoznanie indywidualnych „zasobów” – mocnych stron, związanych z pełnieniem ról zawodowych? Ćwiczenia: „Lista” „Na przyjęciu” „Firmowe przyjęcie” „Diagnoza z wykorzystaniem Kwestionariusza Preferencji Zawodowych JOB – 6” „Analiza studium przypadku Marzycielka” „Stokrotka” „Postaci z bajek” „Zawód pod lupą” Rozdział 5. Jak rozwijać u uczniów umiejętności konstruktywnego komunikowania się z innymi? Ćwiczenia: „Uszkodzone urządzenie” „Wydzieranka” „Ostry jak brzytwa” „Definiowanie” „Głuchy telefon – plotka werbalna” „Mówca” „Regulatory” „Plotka niewerbalna” Rozdział 6. Jak rozwijać u uczniów umiejętności zarządzania sobą w czasie, w tym planowania i pracy z celem? Ćwiczenia: „Piłeczka” „Tort dnia” „Analiza ABC” „Akumulatory” „Moja droga” „Planuję realizację celu” „Mój cel” „Prawie Apokalipsa” „Projekt Noego” Rozdział 7. Jak przybliżyć uczniom problematykę rynku pracy? Ćwiczenia: „Rynek Pracy” „Rozmowa kwalifikacyjna” „Dlaczego Oni to robią?” „Obawy” Rozdział 8. Jak podnosić poziom energii w grupie? – „Enerdżajzery” (ćwiczenia stymulujące do działania) Ćwiczenia: „Ewolucja” „Krasnale, myszki, wampiry” „Impuls” „Sałatka owocowa” „Skojarzenia” Załączniki do rozdziału 1. Jak wypracować wspólnie z grupą zasady pracy grupowej? Załączniki: A Ćwiczenie „Kontrakt grupowy” A Ćwiczenie „Trójkąt satysfakcji” Załączniki do rozdziału 3. Jak wspierać uczniów w odkrywaniu indywidualnych zasobów – mocnych stron związanych z funkcjonowaniem w zespole zadaniowym? Załączniki: A Ćwiczenie „Maszyny” A Ćwiczenie „Gwoździe” A Ćwiczenie „Mafia” A Ćwiczenie „Kwadraty” A Ćwiczenie „Zagubiony w biurowcu” A Ćwiczenie „Plac budowy” A Ćwiczenie „Kasyno” (Tabela z punktacją) B Ćwiczenie „Kasyno” (Tabela do zapisywania wyników) A Ćwiczenie „Korek” A Ćwiczenie „Dylemat więźnia” (Matryca wyników) B Ćwiczenie „Dylemat więźnia” (Tabela wyników i zapisu przebiegu gry) Załączniki do rozdziału 4. Jak ułatwić uczniom rozpoznanie indywidualnych zasobów – mocnych stron związanych z pełnieniem ról zawodowych? Załączniki: A Ćwiczenie „Lista” A Ćwiczenie „Na przyjęciu” (Formularz do pracy indywidualnej) A Ćwiczenie „Firmowe przyjęcie” (Formularz do pracy indywidualnej) B Ćwiczenie „Firmowe przyjęcie” (Lista wartości) C Ćwiczenia „Firmowe przyjęcie” (Moje wartości) A Ćwiczenie „Diagnoza w wykorzystaniem Kwestionariusza Preferencji Zawodowych JOB-6” A Ćwiczenie „Marzycielka” A Ćwiczenie „Postaci z bajek”Załączniki do rozdziału 5. Jak rozwijać u uczniów umiejętności konstruktywnego komunikowania się z innymi? Załączniki: A Ćwiczenie „Uszkodzone urządzenie” B Ćwiczenie „Uszkodzone urządzenie” C Ćwiczenie „Uszkodzone urządzenie” A Ćwiczenie „Ostry jak brzytwa” A Ćwiczenie „Definiowanie” A Ćwiczenie „Mówca” A Ćwiczenie „Regulatory” (Wskazówki A) B Ćwiczenie „Regulatory” (Wskazówki B) Załączniki do rozdziału 6. Jak rozwijać u uczniów umiejętności zarządzania sobą w czasie oraz planowania i pracy z celem? Załączniki: A Ćwiczenie „Tort dnia” (Karta 1) B Ćwiczenie „Tort dnia” (Karta 2) A Ćwiczenie „Analiza ABC” B Ćwiczenie „Analiza ABC” A Ćwiczenie „Akumulatory” (Indywidualna krzywa efektywności) B Ćwiczenie „Akumulatory” (Rytm mojego dnia) C Ćwiczenie „Akumulatory” (Podnoszę swoją efektywność) A Ćwiczenie „Moja droga” A Ćwiczenie „Planuję realizację celu” A Ćwiczenie „Mój cel” A Ćwiczenie „Prawie Apokalipsa” A Ćwiczenie „Projekt Noego” (Elementy konstrukcji Arki) B Ćwiczenie „Projekt Noego” (Diagram Gantta) Załączniki do rozdziału 7. Jak przybliżyć uczniom problematykę rynku pracy? Załączniki: A Ćwiczenie „Obawy” Bibliografia

Podstawowe informacje

Autor Kania Iwona
Wybrane wydawnictwa ? Difin
Okładka ? Miękka
Format 16x23 cm
Rok wydania ? 2010
Ilość stron ? 208
Język oryginału Polski
Tematyka ? Dziecko i ciąża, Rodzina, Samodoskonalenie, Kariera
ISBN 9788376412054

Produkty rekomendowane

Jak towarzyszyć uczniom w rozwoju społeczno-zawodowym? - Opinie

Klienci, którzy kupili Jak towarzyszyć uczniom w rozwoju społeczno-zawodowym?, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.

4,8
3 opinie
/
0%
akcja
/
100%
fabuła
/
100%
jakość wydania
Liczba głosów: 3 Liczba opinii: 1
Ocena: 4,5/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
ok
Ocena: 5/5
5,0/5
Skomentuj opinię
Ocena: 5/5
5,0/5
Skomentuj opinię

Produkty rekomendowane

Jak towarzyszyć uczniom w rozwoju społeczno-zawodowym? - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Produkty rekomendowane

Wybrane oferty

Jak towarzyszyć uczniom w rozwoju społeczno-zawodowym? - Pozostałe oferty

Historia cen - trend cenowy

Aktualnie najniższa cena: 30,19

Często kupowane razem

Produkty rekomendowane