Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Słownik zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | Kozierkiewicz Roman |
Wybrani autorzy ?Wybrani autorzy to pisarze, którzy wyróżniają się w danej dziedzinie literatury, znani z tworzenia wyjątkowych i cenionych dzieł literackich. | Roman Kozierkiewicz |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | Beck |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Twarda |
Format | 13.0x20.2cm |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2007 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 428 |
Rodzaj ?Rodzaj w książkach do nauki języków określa ich specyfikę i przeznaczenie. Może to być podręcznik, kurs, podróżniczy przewodnik, słownik, czy też zbiór ćwiczeń. Wybór odpowiedniego rodzaju pozwala dopasować materiał do indywidualnych potrzeb uczącego się oraz sposobu nauki, zapewniając efektywny rozwój umiejętności językowych. | Słowniki |
Poziom zaawansowania ?Poziom zaawansowania w książkach do nauki języków określa stopień trudności materiału dostosowany do umiejętności uczącego się. Wybierając książkę odpowiedniego poziomu, użytkownik może skutecznie rozwijać swoje umiejętności językowe na odpowiednim poziomie trudności, co przyczynia się do efektywnej nauki i osiągnięcia zamierzonych celów. | Business English |
Seria | SŁOWNIKI |
ISBN | 9788374834889 |
Produkty rekomendowane
Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski- Oferty
-
- Dane i opinie o megaksiazki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
87,89złDictionary of Marketing Terms. English-Polish, Polish-English. Słownik terminologii marketingowej.
-
- Dane i opinie o Księgarnia DobraKsiazka.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
89,85złDictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
-
Zapakuj na prezent
- Dane i opinie o matfel.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
90,61złSłownik terminologii marketingowej. Angielsko-polski, pol-ang - Roman Kozierkiewicz
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 87,89zł
Często kupowane razem
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski - Opinie
Klienci, którzy kupili Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane