Sprzedaż produktów i usług reklamowych - LESZEK ZABOROWSKI - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Podręcznik jest napisany prostym, nieskomplikowanym językiem i zawiera wyjaśnienie wielu wyrażeń ze słownictwa branżowego stosowanego na rynku reklamowym. Oferuje podstawowy zasób wiedzy, niezbędny do rozpoczęcia pracy w podmiotach rynku reklamowego, dlatego może być przydatny również dla osób, które poszukują pracy w reklamie lub niedawno ją rozpoczęły. Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w jak najbardziej praktyczny sposób i zobrazowane wzorami dokumentów, wyliczeniami oraz przykładami rzeczywistych zdarzeń.Podręcznik składa się z ośmiu rozdziałów:1. Miejsce i znaczenie agencji reklamowej w gospodarce.2. Produkty reklamowe na rynku.3. Opracowywanie ofert handlowych na rynku reklamowym.4. Ceny na rynku reklamowym, wynagrodzenie agencji reklamowej, wycena ofert handlowych.5. Prezentacje.6. Typy klientów agencji reklamowych oraz tworzenie i zarządzanie bazą danych klientów.7. Spotkania biznesowe, w tym rozmowy sprzedażowe i negocjacje.8. Realizacja zleceń i dokumentowanie sprzedaży.Podręcznik został dopuszczony do użytku szkolnego przez Ministra Edukacji Narodowej i wpisany do wykazu MEN pod numerem 35/2016.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Miękka |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2016 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 200 |
Szkoła ?Rodzaj szkoły wskazuje, do jakiego typu placówki edukacyjnej przeznaczone są podręczniki, uwzględniając różnice między nimi, co pozwala dopasować materiały do programu nauczania. | Szkoła średnia |
Przedmiot ?Przedmiot w podręcznikach szkolnych to konkretna dziedzina nauki lub temat, który jest omawiany i uczony w danej książce. | Przedmioty zawodowe |
Rodzaj ?Rodzaj książki w podręcznikach szkolnych określa jej formę i treść. | Tradycyjne podręczniki |
ISBN | 9788377350591 |
Produkty rekomendowane
Sprzedaż produktów i usług reklamowych - LESZEK ZABOROWSKI - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Sprzedaż produktów i usług reklamowych - LESZEK ZABOROWSKI- Oferty
-
- Dane i opinie o Księgarnia znak.com.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
31,30złSprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik Szkoły ponadgimnazjalne | [DARMOWA DOSTAWA OD 89ZŁ]
-
- Dane i opinie o matras.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
32,22złSprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik Szkoły ponadgimnazjalne
-
- Dane i opinie o chodnikliteracki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
32,22złSprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik Szkoły ponadgimnazjalne
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 31,30zł
Często kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Sprzedaż produktów i usług reklamowych - LESZEK ZABOROWSKI - Opinie
Klienci, którzy kupili Sprzedaż produktów i usług reklamowych - LESZEK ZABOROWSKI, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane