Goki Szachy Wielkich Wikingów KUBB (56686) - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Szachy wielkich wikingów KUBB
Szachy wielkich wikingów KUBB
Zabawna gra zręcznościowa "Szachy wielkich wikingów" idealnie nadaje się do gry w większym gronie. Ilość uczestników zabawy waha się od 2 do 12 osób. Proste zasady gry gwarantują świetną rozrywkę. Drużyna, która jako pierwsza przewróci króla i inne pionki przeciwnika, wygrywa. Szachy wielkich wikingów znakomicie nadają się do zabawy na zewnątrz. Grę można ustawić na trawniku, żwirze lub piasku. Zestaw składa się z 21 drewnianych elementów, instrukcji oraz poręcznej torby do przechowywania.
Metoda Montessori - zabawka sensoryczna – rozwijająca poznanie zmysłowe, służy pobudzaniu aktywności umysłowej.
Wymiary: 4,5 x 4,5 x 25cm
Wiek: 5+
OPIS I ZASADY GRY
Zawartość: W skład zestawu „Szachy wikingów” wchodzą: 1 król, 6 kijków do rzucania, 4 słupki graniczne i 10 drewnianych kloców.
Krótki opis gry:
W „Szachy wikingów” może grać jednocześnie od 2 do 12 osób. Pole gry powinno być gładkie i płaskie o wymiarach 5 x 8 m (lub mniejsze, w zależności od wprawy graczy). Gracze dzielą się na 2 grupy i ustawiają za linią graniczną. W grze chodzi o to, aby przy pomocy rzucanych kijków przewrócić wszystkie klocki przeciwnika. Gdy wszystkie klocki zostaną przewrócone, do gry wchodzi król. Wygrywa ta drużyna, która przewróci króla.
Jak grać?
Ustawcie się poza liniami bazowymi. Aby ustalić, która drużyna zaczyna, niech wybrani zawodnicy z obu rzucą kołkiem w kierunku króla. Czyj kołek upadnie najbliżej króla (nie przewracając go) tego drużyna ma prawo rozpocząć.
Rzuty kołkami wykonuje się zza linii bazowej, od dołu (bez podkręcania). Każda drużyna w jednej rundzie ma 6 rzutów (6 prób przewrócenia klocków przeciwnika). Klocki, które stoją na swoich wyjściowych pozycjach są określane mianem klocków podstawowych, a klocki przewrócone (zbite) to klocki w polu. Po każdej rundzie zbitych obrońców drużyna A przerzuca na pole drużyny B (tzn. za króla i w obrębie boiska), a drużyna B ustawia je tam, gdzie upadły.
Po pierwszej rundzie do akcji wchodzi drużyna B. Uwaga! Najpierw musi przewrócić tych przerzuconych obrońców, a dopiero później starać się przewrócić obrońców z linii bazowej. Jeśli uda jej się strącić przerzucone kubby, wyrzuca się je już z gry. Jeśli nie uda się tego zrobić, drużyna A ma prawo kolejne rzuty wykonywać z linii, gdzie wciąż stoją przerzuceni obrońcy. Gra toczy się aż do momentu, gdy jedna z drużyn przewróci wszystkich obrońców przeciwnika. Dopiero wtedy można próbować przewrócić króla. Jeśli w toku zmagań któraś drużyna przewróci króla wcześniej, przegrywa.
Metoda Marii Montessori
Celem pedagogiki M. Montessori jest wspieranie spontanicznej i twórczej aktywności dziecka, rozwijanie indywidualnych cech osobowości dziecka, wpływ na zdobywanie wiedzy, formowanie prawidłowego charakteru oraz umiejętności szkolnych i umiejętności współdziałania w grupie.
Cele te realizowane są poprzez pomoc dziecku w: osiąganiu długotrwałej koncentracji, uniezależnieniu od nagrody, rozwijaniu samodzielności i wiary we własne siły, rozwijaniu indywidualnych uzdolnień przy jednoczesnej umiejętności współpracy z innymi.
Zadania pedagogiki Montessori realizowane są przez uczenie przez działanie, nacisk na samodzielność, koncentrację i wytrwałość, naukę w ciszy, obserwację i przestrzeganie reguł – nie rań, nie niszcz, nie przeszkadzaj.
Ważną częścią Pedagogiki Montessori są pomoce dydaktyczne, najważniejsze cechy tych pomocy to: prostota, precyzja i estetyka wykonania, uwzględnienie zasady stopniowania trudności i możliwość samodzielnej kontroli błędów.
Dzięki właściwemu otoczeniu dziecko rozwija się w harmonijny sposób, czuje się radosne i szczęśliwe, szybko się uczy i rozwija z łatwością przyswajając kolejne zadania.
Szachy wielkich wikingów KUBB
Zabawna gra zręcznościowa "Szachy wielkich wikingów" idealnie nadaje się do gry w większym gronie. Ilość uczestników zabawy waha się od 2 do 12 osób. Proste zasady gry gwarantują świetną rozrywkę. Drużyna, która jako pierwsza przewróci króla i inne pionki przeciwnika, wygrywa. Szachy wielkich wikingów znakomicie nadają się do zabawy na zewnątrz. Grę można ustawić na trawniku, żwirze lub piasku. Zestaw składa się z 21 drewnianych elementów, instrukcji oraz poręcznej torby do przechowywania.
Metoda Montessori - zabawka sensoryczna – rozwijająca poznanie zmysłowe, służy pobudzaniu aktywności umysłowej.
Wymiary: 4,5 x 4,5 x 25cm
Wiek: 5+
OPIS I ZASADY GRY
Zawartość: W skład zestawu „Szachy wikingów” wchodzą: 1 król, 6 kijków do rzucania, 4 słupki graniczne i 10 drewnianych kloców.
Krótki opis gry:
W „Szachy wikingów” może grać jednocześnie od 2 do 12 osób. Pole gry powinno być gładkie i płaskie o wymiarach 5 x 8 m (lub mniejsze, w zależności od wprawy graczy). Gracze dzielą się na 2 grupy i ustawiają za linią graniczną. W grze chodzi o to, aby przy pomocy rzucanych kijków przewrócić wszystkie klocki przeciwnika. Gdy wszystkie klocki zostaną przewrócone, do gry wchodzi król. Wygrywa ta drużyna, która przewróci króla.
Jak grać?
Ustawcie się poza liniami bazowymi. Aby ustalić, która drużyna zaczyna, niech wybrani zawodnicy z obu rzucą kołkiem w kierunku króla. Czyj kołek upadnie najbliżej króla (nie przewracając go) tego drużyna ma prawo rozpocząć.
Rzuty kołkami wykonuje się zza linii bazowej, od dołu (bez podkręcania). Każda drużyna w jednej rundzie ma 6 rzutów (6 prób przewrócenia klocków przeciwnika). Klocki, które stoją na swoich wyjściowych pozycjach są określane mianem klocków podstawowych, a klocki przewrócone (zbite) to klocki w polu. Po każdej rundzie zbitych obrońców drużyna A przerzuca na pole drużyny B (tzn. za króla i w obrębie boiska), a drużyna B ustawia je tam, gdzie upadły.
Po pierwszej rundzie do akcji wchodzi drużyna B. Uwaga! Najpierw musi przewrócić tych przerzuconych obrońców, a dopiero później starać się przewrócić obrońców z linii bazowej. Jeśli uda jej się strącić przerzucone kubby, wyrzuca się je już z gry. Jeśli nie uda się tego zrobić, drużyna A ma prawo kolejne rzuty wykonywać z linii, gdzie wciąż stoją przerzuceni obrońcy. Gra toczy się aż do momentu, gdy jedna z drużyn przewróci wszystkich obrońców przeciwnika. Dopiero wtedy można próbować przewrócić króla. Jeśli w toku zmagań któraś drużyna przewróci króla wcześniej, przegrywa.
Metoda Marii Montessori
Celem pedagogiki M. Montessori jest wspieranie spontanicznej i twórczej aktywności dziecka, rozwijanie indywidualnych cech osobowości dziecka, wpływ na zdobywanie wiedzy, formowanie prawidłowego charakteru oraz umiejętności szkolnych i umiejętności współdziałania w grupie.
Cele te realizowane są poprzez pomoc dziecku w: osiąganiu długotrwałej koncentracji, uniezależnieniu od nagrody, rozwijaniu samodzielności i wiary we własne siły, rozwijaniu indywidualnych uzdolnień przy jednoczesnej umiejętności współpracy z innymi.
Zadania pedagogiki Montessori realizowane są przez uczenie przez działanie, nacisk na samodzielność, koncentrację i wytrwałość, naukę w ciszy, obserwację i przestrzeganie reguł – nie rań, nie niszcz, nie przeszkadzaj.
Ważną częścią Pedagogiki Montessori są pomoce dydaktyczne, najważniejsze cechy tych pomocy to: prostota, precyzja i estetyka wykonania, uwzględnienie zasady stopniowania trudności i możliwość samodzielnej kontroli błędów.
Dzięki właściwemu otoczeniu dziecko rozwija się w harmonijny sposób, czuje się radosne i szczęśliwe, szybko się uczy i rozwija z łatwością przyswajając kolejne zadania.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | Goki |
Rodzaj ?Rodzaje gier planszowych różnią się między sobą mechaniką rozgrywki, np. strategią, rywalizacją, współpracą lub elementami losowymi. Wybór rodzaju wpływa na doświadczenie i styl gry. | Szachy |
Czas gry ?Czas gry oznacza średnią ilość czasu, jaką należy poświęcić na rozgrywkę jednej partii danej gry. Czas ten może się różnić w zależności od gry i może trwać kilka minut lub kilka godzin. Informacje o czasie gry zazwyczaj znajdują się na opakowaniu lub w instrukcji do gry. | Do 30 minut |
Wiek graczy ?Wiek graczy oznacza przedział wiekowy, dla którego dana gra jest odpowiednia. Producenci gier określają wiek graczy na opakowaniu lub w instrukcji do gry. Zazwyczaj jest on określany jako minimum wieku, od którego można rozpocząć grę. | od 3 lat |
Minimalna liczba graczy ?Minimalna liczba graczy to najmniejsza liczba osób, która jest wymagana do rozegrania danej gry. | 1 |
Maksymalna liczba graczy ?Maksymalna liczba graczy oznacza maksymalną liczbę osób, które mogą wziąć udział w danej grze jednocześnie. | 1 |
Popularne gry kolekcjonerskie ?Lista popularnych gier kolekcjonerskich to zestawienie najchętniej wybieranych tytułów, gdzie gracze rywalizują między sobą, kolekcjonują postaci, przedmioty lub karty. | nie dotyczy |
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Goki Szachy Wielkich Wikingów KUBB (56686) - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Goki Szachy Wielkich Wikingów KUBB (56686)- Oferty
-
- Dane i opinie o babystuff.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry planszowe od babystuff.pl
Warianty tego produktu
-
141,50złDuży KUBB gra Wikingów z bawełnianą torbą "Brązowy król"
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 141,50zł
Często kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Zobacz także
Wybrane oferty
?
Goki Szachy Wielkich Wikingów KUBB (56686) - Opinie
Klienci, którzy kupili Goki Szachy Wielkich Wikingów KUBB (56686), mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane