Continental Top Contact Ii 700X37C (37-622) Zwijana Reflex Czarny (Co0100441)

Wysyłka od 9,00 zł
Wysyłka do 3 dni

Continental Top Contact Ii 700X37C (37-622) Zwijana Reflex Czarny (Co0100441) - Opis i dane produktu

Continental to niemiecki producent opon i dętek rowerowych oraz innych wyrobów gumowych mających zastosowanie nie tylko w branży rowerowej. Współpraca z najlepszymi grupami zawodowymi na świecie oraz ponad 100 letnie doświadczenie sprawia, że produkty Continental cechuują się najwyższą precyzją wykonania. W naszej ofercie znajdziesz opony MTB, szosowe, trekkingowe przeznaczone dla każdego rowerzysty.

Opona Top CONTACT II - Punkt odniesienia wśród opon trekkingowych!

Ręczna robota rodem z Niemiec. Idealna opona dedykowana do turystyki rowerowej. Gwarantuje dobre prowadzenie na każdej nawierzchni. Jest superszybka i jednocześnie wytrzymała oraz odporna na poślizgi.

    CECHY:
    • Najwyższa półka, najwyższe standardy
    • Najnowsze technologie, ręcznie dobierane materiały
    • Wydajne opony dla ambitnego rowerzysty
    • Jakość w codziennym użytkowaniu
    • Bieżnik zaprojektowany do różnych nawierzchni
    • Mocny oplot


    • Najlepsza opona dla turystyki rowerowej
    • Produkowana ręcznie w Niemczech
    • Charakterystyczna i bionicznie zaprojektowana środkowa część bieżnika oraz boki z lamelkami
    • Opona gwarantuje wyjątkowe prowadzenie na każdej nawierzchni
    • Nowa, lepiej opracowana mieszanka bieżnika jest superszybka i jednocześnie wytrzymała
    • Odporna na poślizg
    • Wersja zwijana jest jeszcze lżejsza i łatwiejsza w montażu
    • Subtelna, odporna na przecięcia nylonowa osnowa
    • Praktycznie niemożliwy do przebicia Vectran Breaker
    • Prawdziwa niemiecka ręczna produkcja to cechy tej ulepszonej wersji
    SPECYFIKACJA:
    • Przeznaczenie - opony miejskie / trekkingowe
    • Segment - Allround
    • Warunki - Szuter / Mieszane / Asfalt
    • TPI - 3/180
    • PU - 10


    TECHNOLOGIA:


      Vectran - Wyznacznik standardów ochrony przed przebiciem

      Vectran™ to syntetycznie produkowane włókno zainspirowane naturą. Tak jak pajęcza nić, Vectran™ to polimer ciekłokrystaliczny (LCP). Materiał Vectran™ jest przędzony ze stopionego ciekłego polimeru Vectra i dalej przetwarzany w celu uzyskania specjalnej przędzy. Podobnie jak nić pajęcza, Vectran™ ma olbrzymią wytrzymałość na rozdarcie i bardzo niską masę.

      To idealne cechy materiału, który wykorzystujmy w oponach rowerowych Continental typu premium jako wkładka chroniąca przed przebiciem. Vectran™ Breaker jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniej chroni przed przecięciami niż porównywalne oploty nylonowe. Vectran™ Breaker nie wpływa negatywnie na opory toczenia. Vectran™ ma mocne miejsce w zestawieniu Technologii Breaker:





    ECO – opony które oszczędzają prąd

    Opony Continental z logo ECO czerpią ze stuletniego doświadczenia w konstruowaniu opon do skuterów i motocykli. Zostały opracowane do rowerów elektrycznych rozwijających prędkości do 25 km/h. Gwarantują niskie opory toczenia i wysoką odporność na przebicia. Testowane są na e-bike’ach, aby zapobiec przedwczesnemu zużyciu na skutek dodatkowej siły napędowej. Niektóre opony, takie jak Top CONTACT II, posiadają również certyfi kat ECE-R 75, oznacza to, że mogą być wykorzystywane w szybkichrowerach elektrycznych, do prędkości 50 km/h.




    Osnowy i TPI
    Konstrukcja osnowy – budowa głównego oplotu.


    Osnowa jest głównym oplotem wszystkich opon. Konstrukcja osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Firma Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy wykonane z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon dobrze łączy się z kauczukiem i wykazuje dobrą odporność w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decydujeo specyfi cznych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI (threads per inch), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 2,54 cm. Rozpowszechniły się tkaniny o 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI i 110 TPI. Bardzo drobny splot tkaniny sprawia, że opona jest elastyczna i chroni osnowę przed przebiciem. Luźny splot tkaniny to większa odporność na przecięcie i większa wytrzymałość opony. Wybór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breakermoże być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i zwiększenia ochrony przed przebiciem. Wzależności od przeznaczenia stosowane są różne struktury ochronne i materiały. Należą do nich na przykład wysokoelastycznykauczuk specjalny, stosowany w rodzinie opon Plus, a także tkaninowe warstwy ochronne PolyX i Vectran™ w naszychsportowych oponach wyścigowych. Budowa opony jest opisana w jej specyfi kacji technicznej. Podawana jest liczba warstw, suma TPI i rodzaj ochrony przed przebiciem: 3/180 + Vectran™ oznacza trzy warstwy tkaniny 60 TPI z dodatkową ochroną Vectran™ Breaker.





    Pamiętaj o właściwym doborze opon i obręczy

    W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja Techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania rozmiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych informacji o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, szczególnie przyciśnieniu powietrza powyżej 3 bar. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokośćobręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. haczyk) oraz średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość między zakrzywionymikrawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można otrzymać od organizacji ETRTO.



Podstawowe informacje

Marka Continental
Rodzaj ? Opony zwijane
Przeznaczenie Szosowe

Techniczne

Rozmiar ? 700x28C
Szerokość cale (") ? 1,1
Średnica koła ? 28 cali

Produkty rekomendowane

Continental Top Contact Ii 700X37C (37-622) Zwijana Reflex Czarny (Co0100441) - Opinie

Klienci, którzy kupili Continental Top Contact Ii 700X37C (37-622) Zwijana Reflex Czarny (Co0100441), mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.

/
0%
jakość
/
0%
trwałość
/
0%
wygoda
Liczba głosów: 0 Liczba opinii: 0

Produkty rekomendowane

Continental Top Contact Ii 700X37C (37-622) Zwijana Reflex Czarny (Co0100441) - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Produkty rekomendowane

Wybrane oferty

Continental Top Contact Ii 700X37C (37-622) Zwijana Reflex Czarny (Co0100441) - Pozostałe oferty

Historia cen - trend cenowy

Aktualnie najniższa cena: 232,16

Często kupowane razem

Produkty rekomendowane