Komunikacja wizerunkowa e-public relations

Książka wydana w 2015 roku. Autor książki: Smektała Tymon. Okładka: Miękka. Kod ISBN: 9788372778284
4,8
2 opinie
37,09
Program Ochrony Kupujących
Wysyłka od 4,99 zł
Wysyłka jutro
Ikona zapakuj na prezent
Zapakuj na prezent

Komunikacja wizerunkowa e-public relations - Opis i dane produktu

Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Otwierasz firmę? Chcesz poprawić swoją sytuację finansową? A może jesteś doświadczonym przedsiębiorcą chcącym rozwinąć swoje umiejętności? Setki tytułów z szeroko rozumianego biznesu, ekonomii czy zarządzania w jednym miejscu na molemole.com! Sprawdź czego możesz się nauczyć od bestsellerowych autorów, m.in Roberta Kiyosakiego, Briana Tracy'ego czy Phillipa Kotlera!

Mole Mole to nowe, wyjątkowe miejsce na księgarskiej mapie Polski. To nowoczesne, przytulne małe księgarnie oraz sklep internetowy, przyjazne pasjonatom czytania, wielbicielom dobrej książki i literatury, ceniącym sobie wybór i przyjazne, nieśpieszne zakupy. W naszych księgarniach znajdziecie wyselekcjonowaną ofertę tytułów a na molemole.com możecie buszować wśród dziesiątek tysięcy pozycji książkowych. Nasz bogaty księgozbiór to moc inspiracji i publikacje z niemalże wszystkich dziedzin!

Podstawowe informacje

Autor Smektała Tymon
Wybrani autorzy ? Tymon Smektała
Wybrane wydawnictwa ? Astrum
Okładka ? Miękka
Format 14.5x20.5cm
Rok wydania ? 2015
Ilość stron ? 196
Język oryginału Polski
Tematyka ? Kariera, Samodoskonalenie
ISBN 9788372778284

Produkty rekomendowane

Komunikacja wizerunkowa e-public relations - Opinie

Klienci, którzy kupili Komunikacja wizerunkowa e-public relations, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.

4,8
2 opinie
/
0%
akcja
/
0%
fabuła
/
100%
jakość wydania
Liczba głosów: 2 Liczba opinii: 2
Ocena: 5/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
Szerokie ujęcie PR, książka przydatna do prac naukowych.
Zalety
jakość wydania
Ocena: 4,5/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
OK
Skomentuj opinię

Produkty rekomendowane

Komunikacja wizerunkowa e-public relations - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Produkty rekomendowane

Wybrane oferty

Komunikacja wizerunkowa e-public relations - Pozostałe oferty

Historia cen - trend cenowy

Aktualnie najniższa cena: 32,59

Często kupowane razem

Produkty rekomendowane