Kellogg on Branding: The Marketing Faculty of the Kellogg School of Management

Książka wydana w 2005 roku. Autor książki: Alice M. Tybout Tim Calkins Philip Kotler. Okładka: Twarda. Kod ISBN: 9780471690160
4,5 5 0 1 głos Napisz opinię
4,5
1 opinia
Wysyłka od 12,99 zł
Na zamówienie

Kellogg on Branding: The Marketing Faculty of the Kellogg School of Management - Opis i dane produktu

This book includes the Foreword by renowned marketing guru. Philip Kotler sets the stage for a comprehensive review of the latest strategies for building, leveraging, and rejuvenating brands. Destined to become a marketing classic, "Kellogg on Branding" includes chapters written by respected Kellogg marketing professors and managers of successful companies.It includes: the latest thinking on key branding concepts, including brand positioning and design; strategies for launching new brands, leveraging existing brands, and managing a brand portfolio; techniques for building a brand-centered organization; insights from senior managers who have fought branding battles and won. This is the first book on branding from the faculty of the Kellogg School, the respected resource for dynamic marketing information for todays ever-changing and challenging environment. Kellogg is the brand that executives and marketing managers trust for definitive information on proven approaches for solving marketing dilemmas and seizing marketing opportunities.

Podstawowe informacje

Autor Alice M. Tybout Tim Calkins Philip Kotler
Wybrani autorzy ? Praca zbiorowa
Okładka ? Twarda
Rok wydania ? 2005
Ilość stron ? 352
Język ? Po angielsku
ISBN 9780471690160

Produkty rekomendowane

Kellogg on Branding: The Marketing Faculty of the Kellogg School of Management - Opinie

Klienci, którzy kupili Kellogg on Branding: The Marketing Faculty of the Kellogg School of Management, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.

4,5
1 opinia
/
0%
akcja
/
0%
fabuła
/
0%
jakość wydania
Liczba głosów: 1 Liczba opinii: 0
Ocena: 4,5/5
4,5/5

Produkty rekomendowane

Kellogg on Branding: The Marketing Faculty of the Kellogg School of Management - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Produkty rekomendowane

Kellogg on Branding: The Marketing Faculty of the Kellogg School of ManagementOferty

Historia cen - trend cenowy

Aktualnie najniższa cena: 116,16

Często kupowane razem

Produkty rekomendowane