Kellogg on Branding: The Marketing Faculty of the Kellogg School of Management - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
This book includes the Foreword by renowned marketing guru. Philip Kotler sets the stage for a comprehensive review of the latest strategies for building, leveraging, and rejuvenating brands. Destined to become a marketing classic, "Kellogg on Branding" includes chapters written by respected Kellogg marketing professors and managers of successful companies.It includes: the latest thinking on key branding concepts, including brand positioning and design; strategies for launching new brands, leveraging existing brands, and managing a brand portfolio; techniques for building a brand-centered organization; insights from senior managers who have fought branding battles and won. This is the first book on branding from the faculty of the Kellogg School, the respected resource for dynamic marketing information for todays ever-changing and challenging environment. Kellogg is the brand that executives and marketing managers trust for definitive information on proven approaches for solving marketing dilemmas and seizing marketing opportunities.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | Alice M. Tybout Tim Calkins Philip Kotler |
Wybrani autorzy ?Wybrani autorzy to pisarze, którzy wyróżniają się w danej dziedzinie literatury, znani z tworzenia wyjątkowych i cenionych dzieł literackich. | Praca zbiorowa |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Twarda |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2005 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 352 |
Język ?Język w książkach z literatury obcojęzycznej określa język, w którym została napisana treść. Może to być angielski, francuski, niemiecki itp. Wybierając książkę, warto zwrócić uwagę na język, którym posługuje się autor, aby czytelnik mógł wybrać pozycję odpowiadającą swoim preferencjom językowym i umiejętnościom. | Po angielsku |
ISBN | 9780471690160 |
Produkty rekomendowane
Kellogg on Branding: The Marketing Faculty of the Kellogg School of Management - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Kellogg on Branding: The Marketing Faculty of the Kellogg School of Management- Oferty
-
- Dane i opinie o libristo.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
116,16złKellogg on Branding
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 116,16zł
Często kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Kellogg on Branding: The Marketing Faculty of the Kellogg School of Management - Opinie
Klienci, którzy kupili Kellogg on Branding: The Marketing Faculty of the Kellogg School of Management, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane