Spełnienie. Nowy wymiar twojego sukcesu - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
„Jeśli będziemy mieć szczęście, to na grę zwaną życiem mamy do dyspozycji około trzydziestu tysięcy dni. To, w jaki sposób będziemy grać, zależy od tego, co jest dla nas najważniejsze”. – fragment książki.
W książce "Spełnienie" Arianna Huffington przekonuje nas o konieczności przedefiniowania pojęcia sukcesu we współczesnym świecie. Osobiste przebudzenie autorki wiązało się ze złamaną kością policzkową i okropną raną pod okiem – skutkami upadku, który był rezultatem wyczerpania i braku wystarczającej ilości snu. Współzałożycielka i redaktorka naczelna Huffington Post Media Group – jednej z najszybciej rozwijających się firm medialnych na świecie –uznawana za jedną z najbardziej wpływowych kobiet na naszym globie, była, według wszelkich tradycyjnych miar, prawdziwą kobietą sukcesu. Jednak gdzieś między kolejnymi badaniami, które miały wskazać medyczne podłoże wyczerpania, zaczęła się zastanawiać, czy to aby na pewno taka właśnie ma być cena sukcesu.
Coraz więcej ludzi zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że aby wieść naprawdę udane życie, trzeba czegoś więcej niż wysoka pensja i biuro z widokiem. Gonitwa za dwoma tradycyjnymi wyznacznikami szczęścia – pieniędzmi i władzą – doprowadziła do prawdziwej epidemii wypalenia zawodowego i chorób wywołanych stresem, pogorszenia jakości naszych relacji z innymi, życia rodzinnego i, jak na ironię, także naszych karier. Będąc w stałym kontakcie z całym światem – 24 godziny, 7 dni w tygodniu – straciliśmy kontakt z tym, co tak naprawdę najważniejsze.
W przemówieniu wygłoszonym na uroczystości rozdania dyplomów w Smith College wiosną 2013 r. Arianna porównała dążenie do pieniędzy i władzy do dwóch nóg trójnogiego stołka. Może i uda nam się przez chwilę na nim wysiedzieć, ale wcześniej czy później stracimy równowagę. Aby wieść zdrowe, zrównoważone i konstruktywne życie, potrzebujemy trzeciej nogi – trzeciej miary definiującej sukces. Ta trzecia miara obejmuje dobrostan, zdolność do czerpania z własnej intuicji i wewnętrznej mądrości, poczucie zadziwienia oraz umiejętność okazywania współczucia i dzielenia się z innymi. W swojej bardzo osobistej książce Arianna szczerze mówi o swoich własnych problemach z właściwym zarządzaniem czasem i znalezieniem odpowiednich priorytetów w prowadzeniu kariery i wychowywaniu dwóch córek. Opowiada o ciągłym żonglowaniu terminami w pracy, kryzysie rodzinnym i całym tym pośpiechu, który w końcu doprowadził do jej (dosłownego) upadku i momentu przebudzenia. Opierając się na wynikach najnowszych badań z zakresu psychologii, sportu, snu i fizjologii, które dowodzą ogromnego znaczenia medytacji, zastanowienia się, chwilowego wyłączenia się i postaw altruistycznych, Arianna pokazuje nam drogę ku rewolucji, jakiej musimy dokonać w naszej kulturze, sposobie myślenia, naszej pracy i w naszym życiu.
Arianna Huffington jest współzałożycielką, prezesem i redaktorem naczelnym Huffington Post Media Group, jednej z najbardziej wpływowych firm w branży medialnej i informacyjnej. Jest autorką czternastu książek, w tym Third World America i On Becoming Fearless, a także matką dwóch córek, Christiny i Isabelli.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Czy człowiek nie uczy się przez całe życie? Nie jest w stanie ciągłęj zmiany, ciągłęgo rozwoju? Niezależnie czy intensywnie pracujesz nad rozwojem swojej strony zawodowej, kariery czy części prywatnej, swoich pasji i marzeń, realcji z bliskimi to w dziale rozwoju osobistego na pewno znajdziesz coś dla siebie! Setki książek czekają by wesprzeć Cię w Twoim pragnieniu zmiany na lepsze!
Mole Mole to nowe, wyjątkowe miejsce na księgarskiej mapie Polski. To nowoczesne, przytulne małe księgarnie oraz sklep internetowy, przyjazne pasjonatom czytania, wielbicielom dobrej książki i literatury, ceniącym sobie wybór i przyjazne, nieśpieszne zakupy. W naszych księgarniach znajdziecie wyselekcjonowaną ofertę tytułów a na molemole.com możecie buszować wśród dziesiątek tysięcy pozycji książkowych. Nasz bogaty księgozbiór to moc inspiracji i publikacje z niemalże wszystkich dziedzin!
W książce "Spełnienie" Arianna Huffington przekonuje nas o konieczności przedefiniowania pojęcia sukcesu we współczesnym świecie. Osobiste przebudzenie autorki wiązało się ze złamaną kością policzkową i okropną raną pod okiem – skutkami upadku, który był rezultatem wyczerpania i braku wystarczającej ilości snu. Współzałożycielka i redaktorka naczelna Huffington Post Media Group – jednej z najszybciej rozwijających się firm medialnych na świecie –uznawana za jedną z najbardziej wpływowych kobiet na naszym globie, była, według wszelkich tradycyjnych miar, prawdziwą kobietą sukcesu. Jednak gdzieś między kolejnymi badaniami, które miały wskazać medyczne podłoże wyczerpania, zaczęła się zastanawiać, czy to aby na pewno taka właśnie ma być cena sukcesu.
Coraz więcej ludzi zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że aby wieść naprawdę udane życie, trzeba czegoś więcej niż wysoka pensja i biuro z widokiem. Gonitwa za dwoma tradycyjnymi wyznacznikami szczęścia – pieniędzmi i władzą – doprowadziła do prawdziwej epidemii wypalenia zawodowego i chorób wywołanych stresem, pogorszenia jakości naszych relacji z innymi, życia rodzinnego i, jak na ironię, także naszych karier. Będąc w stałym kontakcie z całym światem – 24 godziny, 7 dni w tygodniu – straciliśmy kontakt z tym, co tak naprawdę najważniejsze.
W przemówieniu wygłoszonym na uroczystości rozdania dyplomów w Smith College wiosną 2013 r. Arianna porównała dążenie do pieniędzy i władzy do dwóch nóg trójnogiego stołka. Może i uda nam się przez chwilę na nim wysiedzieć, ale wcześniej czy później stracimy równowagę. Aby wieść zdrowe, zrównoważone i konstruktywne życie, potrzebujemy trzeciej nogi – trzeciej miary definiującej sukces. Ta trzecia miara obejmuje dobrostan, zdolność do czerpania z własnej intuicji i wewnętrznej mądrości, poczucie zadziwienia oraz umiejętność okazywania współczucia i dzielenia się z innymi. W swojej bardzo osobistej książce Arianna szczerze mówi o swoich własnych problemach z właściwym zarządzaniem czasem i znalezieniem odpowiednich priorytetów w prowadzeniu kariery i wychowywaniu dwóch córek. Opowiada o ciągłym żonglowaniu terminami w pracy, kryzysie rodzinnym i całym tym pośpiechu, który w końcu doprowadził do jej (dosłownego) upadku i momentu przebudzenia. Opierając się na wynikach najnowszych badań z zakresu psychologii, sportu, snu i fizjologii, które dowodzą ogromnego znaczenia medytacji, zastanowienia się, chwilowego wyłączenia się i postaw altruistycznych, Arianna pokazuje nam drogę ku rewolucji, jakiej musimy dokonać w naszej kulturze, sposobie myślenia, naszej pracy i w naszym życiu.
Arianna Huffington jest współzałożycielką, prezesem i redaktorem naczelnym Huffington Post Media Group, jednej z najbardziej wpływowych firm w branży medialnej i informacyjnej. Jest autorką czternastu książek, w tym Third World America i On Becoming Fearless, a także matką dwóch córek, Christiny i Isabelli.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Czy człowiek nie uczy się przez całe życie? Nie jest w stanie ciągłęj zmiany, ciągłęgo rozwoju? Niezależnie czy intensywnie pracujesz nad rozwojem swojej strony zawodowej, kariery czy części prywatnej, swoich pasji i marzeń, realcji z bliskimi to w dziale rozwoju osobistego na pewno znajdziesz coś dla siebie! Setki książek czekają by wesprzeć Cię w Twoim pragnieniu zmiany na lepsze!
Mole Mole to nowe, wyjątkowe miejsce na księgarskiej mapie Polski. To nowoczesne, przytulne małe księgarnie oraz sklep internetowy, przyjazne pasjonatom czytania, wielbicielom dobrej książki i literatury, ceniącym sobie wybór i przyjazne, nieśpieszne zakupy. W naszych księgarniach znajdziecie wyselekcjonowaną ofertę tytułów a na molemole.com możecie buszować wśród dziesiątek tysięcy pozycji książkowych. Nasz bogaty księgozbiór to moc inspiracji i publikacje z niemalże wszystkich dziedzin!
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | Arianna Huffington |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | MT Biznes |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Miękka |
Format | 141 x 218 |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2014 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 248 |
Język oryginału | Angielski |
Tematyka ?Tematyka określa główny obszar zagadnień poruszanych w poradniku psychologicznym. Wybór odpowiedniej tematyki pomaga znaleźć książkę dopasowaną do indywidualnych potrzeb i zainteresowań. | Kariera, Kobieta i mężczyzna |
ISBN | 9788377468388 |
Produkty rekomendowane
Spełnienie. Nowy wymiar twojego sukcesu - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Spełnienie. Nowy wymiar twojego sukcesu- Oferty
-
- Dane i opinie o dedalus.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
8,00złSpełnienie Nowy wymiar twojego sukcesu Arianna Huffington
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 8,00zł
Spełnienie. Nowy wymiar twojego sukcesu - Opinie
Klienci, którzy kupili Spełnienie. Nowy wymiar twojego sukcesu, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane