LOGO Design Love, Annotated and Expanded Edition - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
In this updated and expanded edition of his bestselling guide to logo design, Irish graphic designer David Airey includes an entirely new chapter on how to develop an iconic brand identity from concept to completion using real world case studies from A-list designers. This fully revised edition also includes more of just about everything that made the first edition so great: more case studies, more sketches, more logos, more tips for working with clients, more insider stories, and more useful information for getting the job and getting it done right. David not only shares his experiences working with clients, including sketches and final results of his successful designs, but uses the work of many well-known designers to explain why well-crafted brand identity systems are important, how to create iconic logos and brand identities, and how to best work with clients to achieve success as a designer. Contributors include Gerard Huerta, who designed the logos for Time magazine and Waldenbooks; Lindon Leader, who created the current FedEx brand identity system as well as the CIGNA logo; Sagmeister & Walsh, Moving Brands, and many more.In this book, you'll learn: * Best practices for extending a logo into an entire brand identity system* Why one logo is more effective than another* How to create your own iconic designs* What sets some designers above the rest*30 practical design tips for creating logos that last
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | David Airey |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | Pearson |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Miękka |
Format | 0 |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2014 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 240 |
Język ?Język w książkach z literatury obcojęzycznej określa język, w którym została napisana treść. Może to być angielski, francuski, niemiecki itp. Wybierając książkę, warto zwrócić uwagę na język, którym posługuje się autor, aby czytelnik mógł wybrać pozycję odpowiadającą swoim preferencjom językowym i umiejętnościom. | Po angielsku |
ISBN | 9780321985200 |
Produkty rekomendowane
LOGO Design Love, Annotated and Expanded Edition - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
LOGO Design Love, Annotated and Expanded Edition- Oferty
-
- Dane i opinie o megaksiazki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
127,49złLogo Design Love David Airey
-
- Dane i opinie o libristo.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
136,94złLogo Design Love
-
- Dane i opinie o dvdmax.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
181,99złLogo Design Love Annotated & Expanded Ed - David Airey [KSIĄŻKA]
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 127,49zł
Często kupowane razem
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
LOGO Design Love, Annotated and Expanded Edition - Opinie
Klienci, którzy kupili LOGO Design Love, Annotated and Expanded Edition, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane