Shure GLXD14E/B98

Mikrofony Bezprzewodowe Dynamiczne Shure.
5,0 5 0 1 głos Napisz opinię
Darmowa wysyłka
Wysyłka w 1 dzień

Shure GLXD14E/B98 - Opis i dane produktu

Shure P3TERA-H20 - Bezprzewodowy system monitorowy PSM300 (518-542 MHz)

System monitorowania osobistego PSM300 dostarcza szczegółowe przetwarzanie cyfrowe audio w jakości 24-bit, niezawodną transmisię i bezprzewodową swobodę w każdym zakątku sceny. Łatwy w użyciu, PSM300 oferuje dostosowaną kontrolę nad osobistym miksem z dwóch kanałów audio.

Ten zestaw zawiera: nadajnik bezprzewodowy P3T oraz odbiornik bezprzewodowy P3RA Stereo Bodypack

Optymalne poziomy głośności

Kiedy używane są monitory podłogowe, inżynierowie dźwięku często stają w obliczu wojny głośności między dźwiękiem wzmocnionym a niewzmocnionym. Wokalistom, gitarzystom akustycznym i klawiszowcom trudno jest usłyszeć siebie nad wzmocnionymi dźwiękami gitar elektrycznych i basowych, nie wspominając o perkusji, która jest naturalnie głośna. Wszyscy więc pytają: „Czy możesz mnie głośniej ustawić?”
„Może”, to najlepsze, co inżynier może zaoferować z powodu ograniczeń wynikających z rozmiaru wzmacniacza mocy, możliwości głośników oraz potencjalnego wzmocnienia akustycznego. Jeśli akustyka pomieszczenia jest słaba, uzyskanie spokoju staje się jeszcze trudniejsze. Dzięki systemowi monitorowania osobistego w słuchawkach, wykonawcy cieszą się dźwiękiem w jakości studia w kontekście występu na żywo. Mogą wybierać, co słyszą, a inżynierowie nie są skazani na ciągłą walkę.

Eliminacja sprzężenia zwrotnego

Jeśli rozumiesz, co powoduje sprzężenie zwrotne, zrozumiesz, dlaczego monitory osobiste w słuchawkach są lepszym wyborem w porównaniu do monitorów podłogowych.
Sprzężenie zwrotne występuje, gdy wzmocniony dźwięk z głośnika jest przechwytywany przez mikrofon i ponownie wzmacniany. Często zdarza się to na zatłoczonych scenach, gdzie mikrofony i głośniki monitorowe są zbyt blisko siebie. Kiedy cały zespół prosi inżyniera o podgłośnienie ich mikrofonów, sprzężenie zwrotne jest nieuniknione. Wzmocnienie przed sprzężeniem zwrotnym to ilość, o jaką można podgłośnić mikrofon przed wystąpieniem sprzężenia. Monitory osobiste w słuchawkach eliminują problemy z wzmocnieniem przed sprzężeniem zwrotnym, uszczelniając „głośniki” w uszach wykonawców, izolując je tym samym od mikrofonów.

Zdrowie słuchu

Powtarzające się narażenie na wysokie poziomy ciśnienia dźwięku z monitorów podłogowych może prowadzić do utraty słuchu. Zatyczki do uszu pomagają niektórym wykonawcom, ale nawet najlepsze zatyczki zmieniają odpowiedź częstotliwości na tyle, że dźwięk brzmi jak przytłumiony. Kiedy wykonawcy prawidłowo używają ich na odpowiednich poziomach głośności, monitory w słuchawkach oferują taką samą ochronę słuchu jak zatyczki do uszu, jednocześnie dostarczając wykonawcom tylko te dźwięki, które muszą usłyszeć. Mając regulatory w swoich rękach, wykonawcy mogą dostosować głośność według potrzeb. To najlepszy scenariusz dla zdrowia słuchu.

Zmniejszenie obciążenia głosu

Najpotężniejszy wokalista nie ma szans w porównaniu z głośno wzmocnioną gitarą czy nawet perkusją. Kiedy wokaliści nie słyszą siebie w miksie sceny — co często się zdarza przy monitorach podłogowych — zmuszają swoje głosy do nadmiernego wysiłku. Głos jest częścią ciała i podlega obciążeniu, co może uszkodzić struny głosowe i skrócić karierę wokalisty. Monitory osobiste w słuchawkach pozwalają wokalistom wyraźnie słyszeć siebie, bez potrzeby krzyczenia nad wzmacniaczami gitarowymi i monitorami podłogowymi. Oprócz własnych wokali, mogą oni włączać w swoje miksy tyle innych instrumentów, ile chcą.

Mobilność

Tradycyjny system monitorów podłogowych zawiera co najmniej trzy monitory o wadze około 20 kg każdy, plus przynajmniej jeden wzmacniacz o wadze 25 kg każdy.
Kompletny system monitorowania w słuchawkach mieści się w walizce, a także eliminuje bałagan związany z monitorami podłogowymi i kablami głośnikowymi, co nadaje scenie czystszy, bardziej profesjonalny wygląd, co ma znaczenie dla zespołów występujących na weselach, w usługach religijnych i na wydarzeniach korporacyjnych, gdzie obowiązują inne standardy estetyczne niż w przeciętnym klubie nocnym.

Wolność na scenie

Kiedy używasz monitorów podłogowych, jesteś ograniczony do „słodkiego punktu” na scenie, gdzie miks brzmi najlepiej. Kierunkowy charakter głośników, zwłaszcza na wysokich częstotliwościach, ma na to wpływ. Używanie monitorów w słuchawkach jest jak korzystanie ze słuchawek: dźwięk podąża tam, gdzie ty. Więc jeśli główny wokalista chce zagrać dla publiczności po obu stronach sceny, słyszy ten sam miks, gdziekolwiek się udaje.

Osobista kontrola

Najbardziej znaczącym aspektem monitorowania w słuchawkach jest posiadanie bezpośredniej kontroli nad tym, co słyszysz. Nadal będziesz polegać na dźwiękowcu, ale możesz dostosować ogólną głośność i wybrać różne miksy samodzielnie.
Aby dostosować głośność, po prostu obróć pokrętło na bodypacku. Jeśli używasz miksu stereo, usłyszysz ten sam miks w obu uszach, ale możesz panoramować w lewo i w prawo, jeśli chcesz słyszeć więcej lub mniej w jednym uchu. Jeśli używasz systemu z MixMode®, usłyszysz zsumowany miks w obu uszach. Stamtąd możesz użyć regulacji w bodypacku, aby dostosować równowagę źródeł dźwięku. Na przykład możesz preferować wokale i gitarę w lewym uchu, a perkusję i bas w prawym.
Kiedy członkowie zespołu kontrolują swoje własne miksy, inżynier monitorowy może skupić się na tworzeniu najlepszego możliwego miksu dla publiczności.

SPECYFIKACJA

Nadajnik bezprzewodowy P3T
  • Wysyła miks stereo lub mono bezprzewodowo do wykonawców na scenie
  • Zakres częstotliwości 518-542 MHz, pasmo strojenia 24 MHz
  • FM, MPX Stereo Modulation
  • Szczegółowe, 24-bitowe audio cyfrowe
  • Niezawodne połączenie analogowe na odległość do 90 metrów
  • Synchronizacja IR jednym przyciskiem łączy nadajnik z odbiornikiem bodypack
  • Wysokokontrastowy wyświetlacz LCD z pomiarem audio
  • Wybieralny poziom linii/aux
  • ¼” (6.3 mm) TRS zbalansowane wejścia i wyjścia pętli
  • Odłączana antena ¼ fali
  • Zasilacz europejski w zestawie
  • Zestaw do montażu w racku w zestawie
  • Wymiary: 43 × 198 × 172 mm
  • Waga: 783 g
P3RA Premium Wireless Bodypack Receiver
  • Użyj MixMode® lub trybu stereo, aby stworzyć osobisty miks 2-kanałowy
  • Łatwe w regulacji pokrętła głośności i miksu
  • Funkcja skanowania szybko znajduje wolną częstotliwość
  • Pasmo przenoszenia audio: 38 Hz – 15 kHz
  • Ponad 90 dB zakresu dynamicznego dla precyzyjnego, czystego dźwięku
  • Wyświetlacz LCD z menu nawigacyjnym
  • 2-pasmowy EQ z wzmocnieniem wysokich i niskich częstotliwości
  • Ogranicznik głośności ustawia maksymalny poziom wzmocnienia
  • 2 baterie AA lub opcjonalny akumulator Shure SB900A
  • Do 5 godzin 30 minut pracy na 2 bateriach AA, lub do 7 godzin na SB900A
  • Smukły, lekki bodypack łatwo mocuje się do paska lub paska gitary
  • Wytrzymała, metalowa konstrukcja
  • Temperatura pracy: −18 do 63 °C
  • Wymiary: 99 x 66 x 23 mm
  • Waga: 196 g (z bateriami)

Podstawowe informacje

Marka Shure
Rodzaj ? Bezprzewodowe
Typ ? Dynamiczne
Przeznaczenie ? Krawatowe

Produkty rekomendowane

Shure GLXD14E/B98 - Opinie

Klienci, którzy kupili Shure GLXD14E/B98, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.

/
0%
jakość
/
0%
wygląd
/
0%
trwałość
Liczba głosów: 1 Liczba opinii: 0

Produkty rekomendowane

Shure GLXD14E/B98 - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Produkty rekomendowane

Shure GLXD14E/B98Oferty

Historia cen - trend cenowy

Aktualnie najniższa cena: 3 650,00

Często kupowane razem

Produkty rekomendowane

Zobacz także