Sonus Faber Olympica I Orzech - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
W familii Sonus Faber czas na serię, która jest o krok od prawdziwego bogactwa firmy, najdroższych modeli głośnikowych, sama nie będąca tanią. Są to kolumny, które swoją prezencją, barwą i wykończeniem mogą naprawdę skraść niejedno audiofilskie serce. Jeśli seria Venere była bardziej stonowana niż Chameleon, ale nie przestająca być jednak nowoczesna to Olympica jest już prawdziwie klasycznym Sonus Faber w swoim wyrazie pozostającym w antycznym świecie.
Olympica I i II to modele, które tworzone są według klasycznego przepisu Sonus Faber, łączącego wzór liry, drewno i skórę. Monitor ma alumniową masywną nogę, która podtrzymuje piękną skrzynię, w której zamontowane są dwa głośniki, a podłogowa kolumna to po prostu rozszerzenie, rozciągnięcie podstawkowego z dodaniem membrany średniotonowej. W swoim wyglądzie jednak jedna i druga propozycja to absolutnie fantastyczne produkty, kojące uszy i oczy.
Coś, co jest bardzo niekonwencjonalnego w tych modelach to na pewno bass-reflex. Chwilę znajdzie nam sprawdzenie, gdzie projektanci go zamontowali.
Niecierpliwym pragniemy podpowiedzieć, że należy szukać go z tyłu, na obudowie. Górna część konstrukcji pokryta została prawdziwą skórą, dodając przez to
bardzo dużo elegancji, reprezentując tym samym styl firmy. Każdy detal tych produktów został przemyślany, zaprojektowany a na końcu wyśmienicie podany, przez co możemy podziwiać prawdziwe dzieła sztuki. Można przez chwilę zapomnieć, że to głośnik. To prześliczny element wystroju wnętrza, mówiący wiele o dobrym smaku
i wyrafinowaniu słuchacza.
Antyczny wygląd skrywa w sobie uśpiony, a budzony tylko przez wzmacniacz, dźwięk godny starożytnym mistrzom muzyki. Tak jak Sonus Faber cały czas podkreśla w wyglądzie głośników kształt liry, tak ma to swoje przełożenie na wybrzmienie. Jest szczegółowe, naturalne, każdy detal jest wyraźnie słyszalny, niczym niezmącony, jak w amfiteatrze tysiące lat temu.
Olympica I i II to na każdym kroku podkreślające swój włoski rodowód głośniki, będące czymś więcej niż tylko reproduktorem dźwięku. Każdy posiadacz tych pięknych konstrukcji odkryje, że szlachetność barwy dźwięku to dla Sonus Faber prawdziwy priorytet.
Olympica I.
Teatr Olimpijski: to projekt, planowanie, harmonia, proporcji, akustyka i czułość. To także poszukiwanie piękna, zachwyt, mistrzowska obróbka materiałów oraz emocje. Teatr Olimpijski (Teatro Olimpico) to jedno z największych dzieł jakie stworzył tuż przed śmiercią, architekt Andrea Palladio. Budynek był darem dla miasta Vicenza, i stanowi cenny klejnot oraz uniwersalny przykład piękna i pomysłowości. Prawdziwe i przykładne wartości, którymi wszyscy mogą się cieszyć i tworzyć własne, dzięki swej wspaniałej i promiennej obecności. Firma Sonus faber, która tworzy na pięknej i szczęśliwej ziemi nie mogła nie przyjąć tej lekcji i tych zasad jako swoich własnych. Od samego początku, nierozerwalnie łączy je z własną historią, a następnie stosuje w swoich zestawach głośnikowych, które z dumą rozbrzmiewają w harmonii z miastem i sztuką, która je zainspirowała. W uznaniu wyjątkowej spuścizny Andrea Palladio, Sonus faber postanowiła stworzyć zestaw Sonus faber Olympica. Stanowi on szczery hołd na rzecz Teatru Olimpijskiego, świątyni geometrycznej przyjemności w brzmieniu muzyki, obiektu, z którego dźwięk płynnie i rozwija się, tworząc dokładny model odniesienia dla akustycznych wzlotów.
Projekt.
Sonus faber chciał stworzyć rodzinę głośników bogatą w treści, ale również sugestywnie nawiązującą wizualnie do zmysłowych emocji, jakie zawsze były charakterystyczne dla zestawów głośnikowych Sonus faber. Drewno i skóra oraz ponadczasowe wartości starannego rzemiosła, produkcji i pasji, są bez wątpienia w stanie wytłumaczyć sens miłości do rzemiosła i Muzyki. Sonus faber Olympica jest częścią rodziny pasywnych zestawów głośnikowych, które wzbogacają już istniejący katalog fabryki Arcugnano. Pod względem estetycznym charakteryzują się użyciem dwóch kultowych i szlachetnych materiałów wykorzystywanych wcześniej przez Sonus faber: czyli drewna orzechowego i skóry. Premiera zestawów przygotowana została w dwóch etapach. W pierwszym zaprezentowano trzy modele Olympica I (2-drożny model podstawkowy), Olympica II (3-drożna kolumna podłogowa) i Olympica III (3-drożna kolumna podłogowa). Zostały one przedstawione w trakcie wystawy Hi-End w Monachium, w dniach 9 - 12 maja 2013 roku. Druga część premiery miała miejsce pod koniec lata tego samego roku. Dzięki nowemu projektowi, firma Sonus faber była w stanie, harmonijnie połączyć kwintesencję stylu z wprowadzeniem istotnych elementów i innowacji technologicznych. Udało się tym samym spotkać nowoczesność z klasycznym stylistycznym kanonem Sonus faber. Było to możliwe dzięki ogromnemu wysiłkowi zespołowej pracy w kierowanym przez Paolo Tezzon i Livio Cucuzza, dziale badawczo-rozwojowym. Nie bez znaczenia był także znaczny wzrost zaangażowania sił i środków. Nowa linia Sonus faber Olympica reprezentuje także koncepcję, dzięki której firma może zaoferować swoim klientom szeroką gamę modeli, tak aby każdy mógł znaleźć odpowiednie dla siebie rozwiązanie: (system stereo lub kino domowe), mógł go dobrać adekwatnie do rozmiarów mieszkania (zestawy podstawkowe, podłogowe, w różnych wymiarach). Sonus faber jednocześnie zadbał o historyczną jakość w zakresie wykorzystywanych materiałów, cech konstrukcyjnych, osiągów, no i oczywiście urzekającego uroku głośników zaprojektowanych jako instrumenty muzyczne, które całkowicie produkowane są we Włoszech.
OBUDOWA - W konstrukcji obudowy wykorzystano naturalne drewno orzechowe. Górna i dolna część obudowy wykonana jest z drewna orzechowego, piękne połączonego z jasnym drewnem klonowym i wykończeniem w tradycyjnym stylu: drewnem z klonu lakierowanym na orzech oraz z bardziej nowoczesnym - grafitowym.
STAND WYKONANY Z ALUMINIUM - Model podstawkowy korzysta ze specjalnego standu, który wykonany jest z anodyzowanego aluminium. Jego koncepcja wyewoluowała z modelu Guarneri. Stand ten pozwala na ustawienie głośnika z odpowiednim wychyleniem i tak jak i w modelach podłogowych, wyposażony jest w nastawne, wykonane ze stali kwasoodpornej podpory.
NATURALNA SKÓRA - Górną część zestawu pokryto naturalną skórą na której widać wytłoczone logo marki Sonus faber) widoczny jest także aluminiowy pierścień. Front pokryty jest także naturalną skórą, która kryje wszelkie elementy montażowe. Tylny panel jest również pokryty skórą, w zagłębieniu umieszczono tabliczkę z numerem seryjnym, poniżej znajdują się terminale z przyłączami kablowymi.
BAS-REFLEX - Ostatni, istotny akcent estetyczny to nietypowe położenie i nowa geometria bocznego portu bas-reflex. Zaprojektowano go w orientacji pionowej i ozdobiono perforowaną blachą, którą umieszczono w sąsiedztwie jego wylotu.
PRZETWORNIK ŚREDNIOTONOWY - Przetwornik średniotonowy o średnicy 150 mm, posiada membranę wykonaną z oryginalnej mieszanki materiałów takich jak celuloza, kapok oraz kenaf.
MID-WOOFER - 150 mm Mid-woofer with a cone made of an original mixture of cellulose, kapok and kenaf.
PARAMETRY TECHNICZNE
SYSTEM - 2 drożny w stojącym uchywcie, paralaminarny system głośnikowy wentylowany o „ukrytym przepływie”
OBUDOWA - Wzbogacony kształt Liry, system widma rezonansu o stłumionej rozpiętości oraz o postępującej grubości, potrójnie zakrzywionych ścianach szafy. Wytrzymałe zaciski wertykalne z orzecha włoskiego.
GŁOŚNIK WYSOKOTONOWY (TWEETER) - „Wierzchołek strzały” DAD 29XTR2 (ang. Damped Apex Dome, pol. Kopuła o Wytłumionych Wierzchołkach, synteza klasycznej kopuły oraz przetwornika pierścieniowego) . Zaprojektowany przez Sonus faber 29 mm głośnik o ruchomej cewce. Ultra dynamiczna liniowość otrzymywana jest dzięki nowemu Neodymowemu systemowi silnika.
GŁOŚNIK ŚREDNIONISKOTONOWY - Sonus faber MW15XTR. Zaprojektowany całkowicie przez Sonus faber 150 mm średniotonowy o ultra dynamicznej liniowości. Drut CCAW użyty został na „pozbawionej prądów wirowych” cewce drgającej o kompozytowym formierzu. Dynamicznie liniowy silnik pola magnetycznego zawiera potrójne pierścienie Kellog/Goeller. Specjalna, niestandardowa membrana zrobiona z wysuszonej na powietrzu, nieprasowanej mieszanki tradycyjnej pulpy celulozowej, kapoku, kenafu i innych naturalnych włókien, opracowanych w zgodzie z jak najbardziej naturalnym dźwiękiem.By w jeszcze większym stopniu powstrzymać jakiekolwiek pozostałe zabarwienia stożkowe, użyliśmy przezroczystej i lepkiej powłoki o wytłumiającej powierzchni. Użyto specjalnych anty-kompresorów koncentrycznych, zaprojektowanych by usunąć rezonanse szczelinowe oraz zniekształcenia.
ZWROTNICA - Bezrezonansowy design o postępującym nachyleniu, zoptymalizowana amplituda/charakterystyka fazowa zapewniająca optymalną wydajność przestrzeni/czasu.„Topologia Paracross” na górnej-przepustowości tweetera i dolnej przepustowości g.średniotonowergo. Zwrotnica: 2.500 Hz.
CHARAKTERYSTYKA CZĘSTOTLIWOŚCIOWA - 50 Hz – 30.000 Hz, załączone porty strojenia.
CZUŁOŚĆ - 87 dB SPL (2.83 V/1m).
NOMINALNA IMPEDENCJA - 4 ohm.
SUGEROWANA MOC WYJŚCIOWA WZMACNIACZA - 40W – 150W, bez przesterowania.
MAKSYMALNE DŁUGOTRWAŁE NAPIĘCIE WEJŚCIOWE(IEC-268-5) - 20V rms.
WYMIARY (WxSxD) - 354 x 222 x 368 mm
OPCJONALNY DEDYKOWANY STAND (WxSxD) - 708 x 297 x 376 mm
WYMIARY CAŁKOWITE (WxSxD) - 1068 x 287 x 435 mm
WAGA - 15 kg netto, 17 kg brutto
Przedstawione podstawki nie wchodzą w skład zestawu.
DOSTĘPNE WYKOŃCZENIA
Chcesz zobaczyć wiecej - zapraszamy
Olympica a new classic emotion
Olympica I i II to modele, które tworzone są według klasycznego przepisu Sonus Faber, łączącego wzór liry, drewno i skórę. Monitor ma alumniową masywną nogę, która podtrzymuje piękną skrzynię, w której zamontowane są dwa głośniki, a podłogowa kolumna to po prostu rozszerzenie, rozciągnięcie podstawkowego z dodaniem membrany średniotonowej. W swoim wyglądzie jednak jedna i druga propozycja to absolutnie fantastyczne produkty, kojące uszy i oczy.
Coś, co jest bardzo niekonwencjonalnego w tych modelach to na pewno bass-reflex. Chwilę znajdzie nam sprawdzenie, gdzie projektanci go zamontowali.
Niecierpliwym pragniemy podpowiedzieć, że należy szukać go z tyłu, na obudowie. Górna część konstrukcji pokryta została prawdziwą skórą, dodając przez to
bardzo dużo elegancji, reprezentując tym samym styl firmy. Każdy detal tych produktów został przemyślany, zaprojektowany a na końcu wyśmienicie podany, przez co możemy podziwiać prawdziwe dzieła sztuki. Można przez chwilę zapomnieć, że to głośnik. To prześliczny element wystroju wnętrza, mówiący wiele o dobrym smaku
i wyrafinowaniu słuchacza.
Antyczny wygląd skrywa w sobie uśpiony, a budzony tylko przez wzmacniacz, dźwięk godny starożytnym mistrzom muzyki. Tak jak Sonus Faber cały czas podkreśla w wyglądzie głośników kształt liry, tak ma to swoje przełożenie na wybrzmienie. Jest szczegółowe, naturalne, każdy detal jest wyraźnie słyszalny, niczym niezmącony, jak w amfiteatrze tysiące lat temu.
Olympica I i II to na każdym kroku podkreślające swój włoski rodowód głośniki, będące czymś więcej niż tylko reproduktorem dźwięku. Każdy posiadacz tych pięknych konstrukcji odkryje, że szlachetność barwy dźwięku to dla Sonus Faber prawdziwy priorytet.
Olympica I.
Teatr Olimpijski: to projekt, planowanie, harmonia, proporcji, akustyka i czułość. To także poszukiwanie piękna, zachwyt, mistrzowska obróbka materiałów oraz emocje. Teatr Olimpijski (Teatro Olimpico) to jedno z największych dzieł jakie stworzył tuż przed śmiercią, architekt Andrea Palladio. Budynek był darem dla miasta Vicenza, i stanowi cenny klejnot oraz uniwersalny przykład piękna i pomysłowości. Prawdziwe i przykładne wartości, którymi wszyscy mogą się cieszyć i tworzyć własne, dzięki swej wspaniałej i promiennej obecności. Firma Sonus faber, która tworzy na pięknej i szczęśliwej ziemi nie mogła nie przyjąć tej lekcji i tych zasad jako swoich własnych. Od samego początku, nierozerwalnie łączy je z własną historią, a następnie stosuje w swoich zestawach głośnikowych, które z dumą rozbrzmiewają w harmonii z miastem i sztuką, która je zainspirowała. W uznaniu wyjątkowej spuścizny Andrea Palladio, Sonus faber postanowiła stworzyć zestaw Sonus faber Olympica. Stanowi on szczery hołd na rzecz Teatru Olimpijskiego, świątyni geometrycznej przyjemności w brzmieniu muzyki, obiektu, z którego dźwięk płynnie i rozwija się, tworząc dokładny model odniesienia dla akustycznych wzlotów.
Projekt.
Sonus faber chciał stworzyć rodzinę głośników bogatą w treści, ale również sugestywnie nawiązującą wizualnie do zmysłowych emocji, jakie zawsze były charakterystyczne dla zestawów głośnikowych Sonus faber. Drewno i skóra oraz ponadczasowe wartości starannego rzemiosła, produkcji i pasji, są bez wątpienia w stanie wytłumaczyć sens miłości do rzemiosła i Muzyki. Sonus faber Olympica jest częścią rodziny pasywnych zestawów głośnikowych, które wzbogacają już istniejący katalog fabryki Arcugnano. Pod względem estetycznym charakteryzują się użyciem dwóch kultowych i szlachetnych materiałów wykorzystywanych wcześniej przez Sonus faber: czyli drewna orzechowego i skóry. Premiera zestawów przygotowana została w dwóch etapach. W pierwszym zaprezentowano trzy modele Olympica I (2-drożny model podstawkowy), Olympica II (3-drożna kolumna podłogowa) i Olympica III (3-drożna kolumna podłogowa). Zostały one przedstawione w trakcie wystawy Hi-End w Monachium, w dniach 9 - 12 maja 2013 roku. Druga część premiery miała miejsce pod koniec lata tego samego roku. Dzięki nowemu projektowi, firma Sonus faber była w stanie, harmonijnie połączyć kwintesencję stylu z wprowadzeniem istotnych elementów i innowacji technologicznych. Udało się tym samym spotkać nowoczesność z klasycznym stylistycznym kanonem Sonus faber. Było to możliwe dzięki ogromnemu wysiłkowi zespołowej pracy w kierowanym przez Paolo Tezzon i Livio Cucuzza, dziale badawczo-rozwojowym. Nie bez znaczenia był także znaczny wzrost zaangażowania sił i środków. Nowa linia Sonus faber Olympica reprezentuje także koncepcję, dzięki której firma może zaoferować swoim klientom szeroką gamę modeli, tak aby każdy mógł znaleźć odpowiednie dla siebie rozwiązanie: (system stereo lub kino domowe), mógł go dobrać adekwatnie do rozmiarów mieszkania (zestawy podstawkowe, podłogowe, w różnych wymiarach). Sonus faber jednocześnie zadbał o historyczną jakość w zakresie wykorzystywanych materiałów, cech konstrukcyjnych, osiągów, no i oczywiście urzekającego uroku głośników zaprojektowanych jako instrumenty muzyczne, które całkowicie produkowane są we Włoszech.
OBUDOWA - W konstrukcji obudowy wykorzystano naturalne drewno orzechowe. Górna i dolna część obudowy wykonana jest z drewna orzechowego, piękne połączonego z jasnym drewnem klonowym i wykończeniem w tradycyjnym stylu: drewnem z klonu lakierowanym na orzech oraz z bardziej nowoczesnym - grafitowym.
STAND WYKONANY Z ALUMINIUM - Model podstawkowy korzysta ze specjalnego standu, który wykonany jest z anodyzowanego aluminium. Jego koncepcja wyewoluowała z modelu Guarneri. Stand ten pozwala na ustawienie głośnika z odpowiednim wychyleniem i tak jak i w modelach podłogowych, wyposażony jest w nastawne, wykonane ze stali kwasoodpornej podpory.
NATURALNA SKÓRA - Górną część zestawu pokryto naturalną skórą na której widać wytłoczone logo marki Sonus faber) widoczny jest także aluminiowy pierścień. Front pokryty jest także naturalną skórą, która kryje wszelkie elementy montażowe. Tylny panel jest również pokryty skórą, w zagłębieniu umieszczono tabliczkę z numerem seryjnym, poniżej znajdują się terminale z przyłączami kablowymi.
BAS-REFLEX - Ostatni, istotny akcent estetyczny to nietypowe położenie i nowa geometria bocznego portu bas-reflex. Zaprojektowano go w orientacji pionowej i ozdobiono perforowaną blachą, którą umieszczono w sąsiedztwie jego wylotu.
PRZETWORNIK ŚREDNIOTONOWY - Przetwornik średniotonowy o średnicy 150 mm, posiada membranę wykonaną z oryginalnej mieszanki materiałów takich jak celuloza, kapok oraz kenaf.
MID-WOOFER - 150 mm Mid-woofer with a cone made of an original mixture of cellulose, kapok and kenaf.
PARAMETRY TECHNICZNE
SYSTEM - 2 drożny w stojącym uchywcie, paralaminarny system głośnikowy wentylowany o „ukrytym przepływie”
OBUDOWA - Wzbogacony kształt Liry, system widma rezonansu o stłumionej rozpiętości oraz o postępującej grubości, potrójnie zakrzywionych ścianach szafy. Wytrzymałe zaciski wertykalne z orzecha włoskiego.
GŁOŚNIK WYSOKOTONOWY (TWEETER) - „Wierzchołek strzały” DAD 29XTR2 (ang. Damped Apex Dome, pol. Kopuła o Wytłumionych Wierzchołkach, synteza klasycznej kopuły oraz przetwornika pierścieniowego) . Zaprojektowany przez Sonus faber 29 mm głośnik o ruchomej cewce. Ultra dynamiczna liniowość otrzymywana jest dzięki nowemu Neodymowemu systemowi silnika.
GŁOŚNIK ŚREDNIONISKOTONOWY - Sonus faber MW15XTR. Zaprojektowany całkowicie przez Sonus faber 150 mm średniotonowy o ultra dynamicznej liniowości. Drut CCAW użyty został na „pozbawionej prądów wirowych” cewce drgającej o kompozytowym formierzu. Dynamicznie liniowy silnik pola magnetycznego zawiera potrójne pierścienie Kellog/Goeller. Specjalna, niestandardowa membrana zrobiona z wysuszonej na powietrzu, nieprasowanej mieszanki tradycyjnej pulpy celulozowej, kapoku, kenafu i innych naturalnych włókien, opracowanych w zgodzie z jak najbardziej naturalnym dźwiękiem.By w jeszcze większym stopniu powstrzymać jakiekolwiek pozostałe zabarwienia stożkowe, użyliśmy przezroczystej i lepkiej powłoki o wytłumiającej powierzchni. Użyto specjalnych anty-kompresorów koncentrycznych, zaprojektowanych by usunąć rezonanse szczelinowe oraz zniekształcenia.
ZWROTNICA - Bezrezonansowy design o postępującym nachyleniu, zoptymalizowana amplituda/charakterystyka fazowa zapewniająca optymalną wydajność przestrzeni/czasu.„Topologia Paracross” na górnej-przepustowości tweetera i dolnej przepustowości g.średniotonowergo. Zwrotnica: 2.500 Hz.
CHARAKTERYSTYKA CZĘSTOTLIWOŚCIOWA - 50 Hz – 30.000 Hz, załączone porty strojenia.
CZUŁOŚĆ - 87 dB SPL (2.83 V/1m).
NOMINALNA IMPEDENCJA - 4 ohm.
SUGEROWANA MOC WYJŚCIOWA WZMACNIACZA - 40W – 150W, bez przesterowania.
MAKSYMALNE DŁUGOTRWAŁE NAPIĘCIE WEJŚCIOWE(IEC-268-5) - 20V rms.
WYMIARY (WxSxD) - 354 x 222 x 368 mm
OPCJONALNY DEDYKOWANY STAND (WxSxD) - 708 x 297 x 376 mm
WYMIARY CAŁKOWITE (WxSxD) - 1068 x 287 x 435 mm
WAGA - 15 kg netto, 17 kg brutto
Przedstawione podstawki nie wchodzą w skład zestawu.
DOSTĘPNE WYKOŃCZENIA
Chcesz zobaczyć wiecej - zapraszamy
Olympica a new classic emotion
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | Sonus Faber |
Moc znamionowa RMS ?Moc znamionowa RMS w głośnikach oznacza moc, którą głośnik może wytrzymać przez dłuższy okres czasu bez uszkodzenia. Jest to wartość średnia mocy, którą głośnik jest w stanie przenieść bez obciążenia i jest używana jako wskaźnik jego wydajności. Przy wyborze głośnika ważne jest, aby moc znamionowa RMS była odpowiednia do wymagań systemu audio, w którym będzie używany. | 35 W |
Konstrukcja ?Konstrukcja w głośnikach oznacza liczbę dróg lub pasm częstotliwości, które głośnik jest w stanie reprodukować. Na przykład, głośniki jednodrożne obsługują jeden zakres częstotliwości, głośniki dwudrożne obsługują dwa (niskie i wysokie), a głośniki trójdrożne obsługują trzy (niskie, średnie i wysokie). Istnieją również głośniki z większą liczbą dróg, takie jak głośniki czterodrożne, pięciodrożne, które zapewniają jeszcze większą precyzję i szeroki zakres reprodukcji dźwięku. | 2 drożna |
Moc maksymalna | 250 W |
Kolor | Czarne |
Kod producenta | FABEROLYMPICAI |
Produkty rekomendowane
Sonus Faber Olympica I Orzech - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Podobne oferty wybrane przez Ceneo
-
Dzwoń po rabat-pytaj o raty 0%
- Dane i opinie o planetadzwieku.com
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Kolumny podstawkowe od planetadzwieku.com
Warianty tego produktu
-
5 299,00złKolumna podstawkowa Sonus Faber Sonetto II
-
- Dane i opinie o audiotrendt.com.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Kolumny podstawkowe od audiotrendt.com.pl
Warianty tego produktu
-
5 299,00złSonus Faber Sonetto II Walnut ✦ Raty 0% ✦ Dostawa gratis!
-
Dzwoń po rabat-pytaj o raty 0%
- Dane i opinie o planetadzwieku.com
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Kolumny podstawkowe od planetadzwieku.com
Warianty tego produktu
-
14 000,00złVivid Audio KAYA S12 - Black Matte
-
- Dane i opinie o q21.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Kolumny podstawkowe od q21.pl
Warianty tego produktu
-
14 999,00złSonus faber Olympica Nova I (czarny) - Cena za szt. - Raty 50x0% lub specjalna oferta! - Dostawa 0zł! - Odsłuchy - Polska gwarancja
-
- Dane i opinie o q21.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Kolumny podstawkowe od q21.pl
Warianty tego produktu
-
14 999,00złSonus faber Olympica Nova I (orzech) - Cena za szt. - Raty 50x0% lub specjalna oferta! - Dostawa 0zł! - Odsłuchy - Polska gwarancja
-
Dzwoń po rabat-pytaj o raty 0%
- Dane i opinie o planetadzwieku.com
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Kolumny podstawkowe od planetadzwieku.com
Warianty tego produktu
-
14 999,00złKolumna podstawkowa Sonus Faber Olympica Nova I (czarny)
-
- Dane i opinie o audiotrendt.com.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Kolumny podstawkowe od audiotrendt.com.pl
Warianty tego produktu
-
14 999,00złSonus Faber Olympica Nova I Walnut ✦ Raty 0% ✦ Dostawa gratis!
-
Podaj swoją cenę:www|502451780
- Dane i opinie o sklep.audiocolor.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Kolumny podstawkowe od sklep.audiocolor.pl
Warianty tego produktu
-
14 999,00złSonus faber Olympica Nova I kolumna głośnikowa podstawkowa (sztuka/czarny) | SALON WARSZAWA | Raty | Leasing |
-
- Dane i opinie o nautilus2.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Kolumny podstawkowe od nautilus2.pl
Warianty tego produktu
-
14 999,00złSONUS FABER OLYMPICA NOVA I Walnut - Kup na raty RRSO 0% - Negocjuj cenę 17 875 12 12 - Autoryzowany salon
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 0,00zł
Sonus Faber Olympica I Orzech - Opinie
Klienci, którzy kupili Sonus Faber Olympica I Orzech, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane