W czym mogę pomóc?

Książka wydana w 2009 roku. Autor książki: Grzegorz Ptaszek (red.), Krzysztof Kaszewski (red.). Okładka: Miękka. Kod ISBN: 9788375070576
5,0 5 0 1 głos Napisz opinię
5,0
1 opinia
Wysyłka od 9,90 zł
Wysyłka do 7 dni

W czym mogę pomóc? - Opis i dane produktu

Call center to stosunkowo nowe w Polsce zjawisko marketingowe i komunikacyjne, które zrewolucjonizowało kontakt firmy z klientem. Monografia zawiera analizy rozmów telefonicznych zarejestrowanych na infoliniach Grupy PZU S.A. W centrum uwagi autorów poszczególnych artykułów znajdują się m.in. stosowane przez konsultantów i klientów środki językowe, alty mowy, strategie komunikacyjne - oraz ich skuteczność. Tom jest kolejnym ogniwem serii poświęconej współczesnej komunikacji medialnej, wydawanej przez zespół Pracowni Języka Elektronicznych Środków Przekazu na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Podstawowe informacje

Autor Grzegorz Ptaszek (red.), Krzysztof Kaszewski (red.)
Okładka ? Miękka
Format 16,5x23,5 cm
Rok wydania ? 2009
Ilość stron ? 148
Tematyka ? Kariera, Rodzina
ISBN 9788375070576

Produkty rekomendowane

W czym mogę pomóc? - Opinie

Klienci, którzy kupili W czym mogę pomóc?, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.

5,0
1 opinia
/
0%
akcja
/
0%
fabuła
/
0%
jakość wydania
Liczba głosów: 1 Liczba opinii: 0
Ocena: 5/5
5,0/5

Produkty rekomendowane

W czym mogę pomóc? - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Produkty rekomendowane

W czym mogę pomóc?Oferty

Historia cen - trend cenowy

Aktualnie najniższa cena: 24,38

Często kupowane razem

Produkty rekomendowane