CTEK MXS 5.0

Prostownik do akumulatora Ctek o maksymalnym natężeniu: 5 A
4,7
128 opinii
100+ kupionych ostatnio
405,73
Program Ochrony Kupujących
Wysyłka od 8,99 zł
Kup do 10:00 - wysyłka dzisiaj

CTEK MXS 5.0 - Opis i dane produktu

CTEK MXS 5.0

CTEK MXS 5.0

Ładowarka mikroprocesorowa Ctek MXS 5.0 to najpopularniejszy model tego szwedzkiego producenta. Wykorzystuje najnowszą technologię, która dotychczas występowała tylko w urządzeniach CTEK linii Proffesional. Połączenie niezawodności, wszechstronności sprawiło, że model MXS 5.0 zyskał ogromną popularność i jest wykorzystywany zarówno w podstawowych zastosowaniach prywatnych jak i o wysokich wymaganiach.

Poza podstawową funkcją ładowania automatyczna ładowarka CTEK MXS 5.0 oferuje przydatne dodatkowe funkcje takie jak diagnoza akumulatora sygnalizująca czy akumulator nadaje się do ładowania i jest w stanie utrzymać ładunek. Poza normalnym ładowaniem użytkownik może skorzystać z funkcji regeneracji, która umożliwia odnowę całkowicie rozładowanych akumulatorów z rozwarstwionym elektrolitem. To jednak nie wszystko. Kolejnymi interesującymi funkcjami są unikalne ładowanie podtrzymujące, tryb optymalnego ładowania w niskich temperaturach oraz sprawne ładowanie coraz częściej spotykanych akumulatorów AGM.
    
CTEK MXS 5.0 Prostota

Prostota obsługi 

Urządzenie CTEK MXS 5.0 jest niezwykle proste w obsłudze i w czytelny sposób komunikuje aktualny status pracy. Dzięki temu łatwo sprawdzisz na, którym z pośród ośmiu etapów ładowania jest podłączony akumulator. Jak wspomniano wcześniej ładowarka umożliwia ładowanie akumulatorów od 1.2 do 110 Ah, jest to realizowane przy użyciu prądu od 0.8 A do 5A. Model ten może także służyć do podtrzymania akumulatorów o pojemności do 160 Ah. Oznacza to, że model MXS 5.0 świetnie sprawdzi się jako urządzenie domowe, choć możesz także wykorzystać je w np. w swoim warsztacie.

Jeśli chodzi o ochronę przed wodą i pyłem to ładowarka wyróżnia się klasą ochrony IP65 (pełna pyłoodoporność, odporność na strugę wody). Urządzenie jest w pełni bezpieczne dla samochodu i akumulatora. Używając jej nawet w przypadku ładowania akumulatora umieszczonego w samochodzie nie musisz martwić się o ewentualne uszkodzenia podzespołów elektronicznych. Zabezpieczenie przed iskrzeniem i odwrotną biegunowością oraz ochroną przeciwzwarciową sprawia, że po podłączeniu MXS 5.0 do samochodu możesz spać spokojnie.
    
CTEK MXS 5.0 - Funkcjonalność

Co wyróżnia ładowarki CTEK?


Produkty firmy CTEK charakteryzują się kilkoma cechami, które czynią je wyjątkowymi na rynku:
  • bezpieczne dla ludzi: proste w montażu, odporne na iskrzenie oraz zwarcie i odwrotną polaryzację, nie trzeba wyjmować akumulatora do ładowania.
  • bezpieczne dla pojazdów: regulują parametry ładowania, dzięki czemu nie stwarzają ryzyka uszkodzenia wyposażenia elektrycznego i elektronicznego pojazdu
  • w pełni automatyczne: mikrokomputer steruje całym procesem ładowania, dzięki czemu użytkownik nie musi niczego nadzorować, ani być ekspertem od akumulatorów
  • dobre dla akumulatora: wyposażone w unikatową funkcję odsiarczania, która pozwala na przywrócenie żywotności rozładowanym akumulatorom. Napięcie i natężenie prądu ładowania są komputerowo
  • stabilizowane: co pozwala na wydłużenie czasu eksploatacji akumulatora (wahania parametrów ładowania są mniejsze od 2%, podczas gdy w tradycyjnych prostownikach sięgają nawet 400%).
  • wydajne: układ sterujący potrafi naładować akumulator w 100%, dzięki czemu nie występuje efekt stopniowego tracenia pojemności przez akumulator
  • wytrzymałe: odporne na wstrząsy i kurz (IP44), przystosowane do użycia na zewnątrz (IP65), pracują w temperaturach -20 do +50 st.
  • produkty wysokiej jakości: w całości zaprojektowane w Szwecji, są urządzeniami działającymi niezawodnie przez długie lata.

Podstawowe informacje

Marka Ctek
Model MXS 5.0
Natężenie maksymalne (A) ? 5
Pojemność akumulatora ? 1,2 - 110 Ah
Znamionowe napięcie wyprostowane ? 12V
Napięcie zasilające 12 V

Fizyczne

Wymiary 291x149x55
Waga 2 kg

Produkty rekomendowane

CTEK MXS 5.0 - Opinie

Klienci, którzy kupili CTEK MXS 5.0, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.

4,7
128 opinii
/
83%
jakość
/
84%
łatwość obsługi
/
67%
szybkość ładowania
Liczba głosów: 128 Liczba opinii: 128
CeneoAI
Podsumowanie wygenerowane przez sztuczną inteligencję na podstawie 30 najbardziej użytecznych opinii użytkowników.
Użytkownicy napisali
Użytkownicy są bardzo zadowoleni z prostownika CTEK MXS 5.0, chwaląc jego prostą obsługę, solidną konstrukcję i skuteczność w ładowaniu akumulatorów. Wiele osób docenia automatyczne funkcje urządzenia oraz długi okres gwarancji, co daje poczucie bezpieczeństwa. Choć niektórzy zwracają uwagę na powolne ładowanie, ogólna opinia jest pozytywna, a produkt sprawdza się w różnych warunkach.
Zalety wspomniane przez większość
Solidność wykonania
Łatwość obsługi
Funkcje regeneracyjne
Długi czas gwarancji
Wszechstronność
Nieliczni wspomnieli następujące wady
Czas ładowania
0
Ocena: 5/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
Solidna i zgrabna konstrukcja. Prosty panel. Łatwa do opanowania instrukcja. Na razie pierwsze ładowanie akumulatora zaliczone. Chodziło mi głównie o prostownik taki który pokaże, że akumulator jest naładowany oraz taki którym można bezpiecznie ładować akumulator bez odpinania go od samochodu. Samochód żyje i akumulator jest naładowany więc oczekiwania spełnione. Dodatkowe opcje może w przyszłości się przydadzą. Zobaczymy jak będzie po naładowaniu drugiego, w samochodzie bardziej nafaszerowanego elektroniką. Myślę że wystawienie opinii za rok byłoby bardziej rzetelne, i przydatne innym, podparte wielokrotnym zastosowaniem urządzenia.
W internecie można znaleźć same pozytywne opinie o ładowarce CTEK wychwalające to urządzenie pod niebiosa tymczasem ja użytkuję 2 szt. ładowarek CTEK MXS 5.0 od kilku lat i mam bardzo duże wątpliwości, co do rzekomo rewelacyjnej ich jakości..?!W posiadanych 4 autach systematycznie podpinam ładowarki w systemie zamiennym tak, żeby żaden CTEK nigdy nie leżał, regularnie na poszczególnych akumulatorach ładowarkach mam "7-kę", a zdarzyło się kilka razy, że i "8-kę", więc niby wszystko Ok..?!Tymczasem od początku roku zostałem zmuszony do wymiany kolejno 3 akumulatorów, najpierw "Vartę" 110Ah od Iveco, potem "Vartę" 45 Ah od Corsy, a teraz padła mi "Varta" 60Ah od Avensisa, wszystkie akumulatory wytrzymały po ok. 4 lata, więc w zasadzie mój normalny "nominał" osiągany bez "cetkowania", więc jestem mocno zaskoczony i bardzo rozczarowany..?!!!Podsumowując, nie wiem, co wy tak wychwalacie w tych ładowarkach, ale ja nie dostrzegłem w nich niczego szczególnego, regularne ładowanie akumulatorów aut na postoju nie wydłużyło ich żywotności, a te, które skończyły żywot i nie były już w stanie uruchomić silnika w dalszym ciągu przyjmowały i dalej przyjmują pełny cykl ładowania do etapu "7", więc Cetek się na nich jakoś nie poznał, bo ani niczego nie sygnalizował, ani nie przerywał ładowania..!Poza tym, już na początku chronicznie odpadają plastikowe osłony "żabek"/zacisków ładowarki, gdyż plastikowe zarobienia osłon na metalowych "żabkach" nie wytrzymują siły sprężyn, co moim zdaniem mocno kompromituje szwedzkich inżynierów, bo tam wystarczyło dać nity lub śruby nylonowe, a tak, to klasycznie przypomina jakieś tanie chińskie badziewie..!Co ciekawe, każdy z wychwalających CTEK-a pod niebiosa robi to zaraz po zakupie ładowarki, a poza tym nikt z nich nie ma zielonego pojęcia, jak i czy w ogóle one działają, bo niby, jak to sprawdzić ..?!!!No, jeżeli ta cała "zaawansowana i opatentowana technologia" w tych ładowarkach działa, jak te odpadające osłonki żabek, to naprawdę szkoda pienię
Odpowiedz
Co do urywających się plastików w zaciskach zgadzam sie w 100%   Ja je po prostu zanitowałem. Teraz kilka słów na temat ładowarki CFEK MXS 5.0  Mam ją ponad 10 lat i doładowuję nią Centra Futura 100 ah / 900 A.  w BMW e 60  bo mało jeżdżę i auto czasami długo stoi. Pierwszy akumulator Centra Futura wytrzymał  6 lat, Kupiłem drugi taki sam i też wytrzymał 6 lat. (nie reklamuje centry)  Jestem osobą która przy pierwszych oznakach że akumulator traci żywot zaraz kupuje nowy. Nie ładuję co kilka dni żeby jeszcze pojezdzić  kilka miesięcy. Wydaje mi się że Twój problem nie tkwi w ładowarce a w akumulatorach. Zauważ że wszystkie to Varta i żaden z nich nie wytrzymał więcej jak 4 lata. Kup akumulatory różnych marek i wtedy porównasz.  Ja teraz przymierzam sie do kupna akumulatora YUASA  wapniowy CA/CA  podobno wytrzymują 8 - 10 lat  tylko nie wiem czy CTEK da radę bo potrzebują większego prądu podczas ładowania.
Drwaland tzn nie jest wcale dobrze dla akumulatora, żeby cały czas był maksymalnie naładowany. Przy dużych mrozach trwających kilka lub kilkanaście dni warto naładować do pełna akumulator, natomiast w pozostałych okresach wystarczy doładować raz na kilka miesięcy. Auto, które stoi nie ruszane np zabytek to ładuje do pełna raz na półtora miesiąca.
W internecie można znaleźć same pozytywne opinie o ładowarce CTEK wychwalające to urządzenie pod niebiosa tymczasem ja użytkuję 2 szt. ładowarek CTEK MXS 5.0 od kilku lat i mam bardzo duże wątpliwości, co do rzekomo rewelacyjnej ich jakości..?!W posiadanych 4 autach systematycznie podpinam ładowarki w systemie zamiennym tak, żeby żaden CTEK nigdy nie leżał, regularnie na poszczególnych akumulatorach na ładowarkach mam "7-kę", a zdarzyło się kilka razy, że i "8-kę", więc niby wszystko Ok..?! Tymczasem od początku roku zostałem zmuszony do wymiany kolejno 3 akumulatorów, najpierw "Vartę" 110Ah od Iveco, potem "Vartę" 45 Ah od Corsy, a teraz padła mi "Varta" 60Ah od Avensisa, wszystkie akumulatory wytrzymały po ok. 4 lata, więc w zasadzie mój normalny "nominał" osiągany bez "cetkowania", więc jestem mocno zaskoczony i bardzo rozczarowany..?!!! Podsumowując, nie wiem, co wy tak wychwalacie w tych ładowarkach, ale ja nie dostrzegłem w nich niczego szczególnego, regularne ładowanie akumulatorów aut na postoju nie wydłużyło ich żywotności, a te, które skończyły żywot i nie były już w stanie uruchomić silnika w dalszym ciągu przyjmowały i dalej przyjmują pełny cykl ładowania do etapu "7", więc Cetek się na nich jakoś nie poznał, bo ani niczego nie sygnalizował, ani nie przerywał ładowania..! Poza tym, już na początku chronicznie odpadają plastikowe osłony "żabek"/zacisków ładowarki, gdyż te plastikowe zarobienia osłon na metalowych "żabkach" nie wytrzymują siły sprężyn, co moim zdaniem mocno kompromituje szwedzkich inżynierów, bo tam wystarczyło dać nity lub śruby nylonowe, a tak, to klasycznie przypomina to, jakieś tanie chińskie badziewie..! Co ciekawe, każdy z wychwalających CTEK-a pod niebiosa robi to zaraz po zakupie ładowarki, a poza tym nikt z nich nie ma zielonego pojęcia, jak i czy w ogóle one działają, bo niby, jak to sprawdzić..?!!!No, jeżeli ta cała "zaawansowana i opatentowana technologia" działa, jak te odpadające osłonki żabek, to na
Odpowiedz
DrwalandJa rownież jestem użytkownikiem od paru lat  CTEKa i się nim nie zachwycam bo po roku czasu awarii uległ przycisk MODE Po rozmowach ze sprzedawcą stwierdził że może uzna w ramach gwarancji ale muszę przysłać go w oryginałnym opakowaniu więc mu podziękowałem prostownik pracuje ale nie moge go przełączyć na inne funkcje. Taki to cud techniki.
Jestem użytkownikiem  CTEK MXS 10 od niespełna trzech lat. Z moich doświadczeń uważam, że szkoda wydanej "kasy". Robi dokładnie to samo co ładowarka za 150zł. Nie jest wstanie rozpoznać uszkodzonego akumulatora co było dla mnie dużym zaskoczeniem!!!! Przechodził cały cykl, a akumulator miał uszkodzoną jedną celę. Szok. Przycisk Menu działa jak mu się zachce (sporadycznie użytkowana na zewnątrz). Osłony zacisków urwały się zaraz na początku. Tą ładowarką podczas jednego cyklu ładowania nie zrobicie gęstości elektrolitu. Ot taki bezpieczny półsrodek - nie zniszczę Ci akumulatora, ale i Ci go nie naładuję.
Odpowiedz
Pokaż wszystkie komentarze (5)
Ocena: 4,5/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
Zdecydowałem się na ten prostownik ze względu na dobre opinie oraz potrzebę naładowania głęboko rozładowanego akumulatora AGM. Po 48 godzinach ładowania wzbudził akumulator, który wszyscy mechanicy mówili że muszę wymienić. Jeżdżę na nim cały czas jakby się nic nie stało. Prostownik właściwie jest Plug&Play, jedyne co użytkownik musi wiedzieć to jaki akumulator ładuje. 0,5 gwiazdki odjęte jest za czas ładowania do osiągnięcia ostatniej fazy ładowania, która w moim przypadku trwała ponad 10 dni. Sam produkt jest bardzo dobry i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń.
Zalety
jakość
łatwość obsługi
Kupiono w
3 komentarze
Ocena: 5/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
O takiej ładowarce marzyłem jeszcze w latach 90-tych. Cały proces ładowania sprowadza się do podłączenia klem i potem do zasilania. Ładowanie z rekondycjonowaniem trwało ok. 10 godz. (skończyło się gdy już spałem) ale nad ranem i w kolejne dni - akumulator działa jak nowy. Polecam ale zanim kupisz sprawdź jaki masz akumulator. Jest kilka typów takich ładowarek do różnych warunków i różnych akumulatorów.
Skomentuj opinię
Ocena: 3/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
Produkt na pewno dość dobry, jednak czuję się trochę zawiedziony, gdyż nie spełnia oczekiwań, które były znacznie większe, bazując na opisach dostępnych w internecie, na temat produktu, a głównie dotyczy to regeneracji akumulatorów, które nie trzymają ładunku. Prostownik/regenerator, ładuje dość dobrze, choć zajmuje to dużo czasu z powodu niskiego prądu łądowania, W czasie ładowania funcja testująca akumulator, oraz funkcja regenerująca go, jeśli ją włączymy, powinny ocenić stan akumulatora, i jeśli jest możliwość jego regeneracji, zregenerować. Na jednym z etapów testowania akumulatora, przyrząd ocenia, czy trzyma on ładunek, aby podjąć decyzję, czy akumulator da się zregenerować/naprawić. To niestety nie zawsze działą. W moim przypadku nie zadziało w ogóle (testowałem dwa akumulatory), i stąd wynika moje rozczarowanie. Poza tym, jeśli chodzi o ładowanie akumulatorów, nie ma problemu.
Zalety
jakość
łatwość obsługi
szybkość ładowania
Kupiono w
Skomentuj opinię
Ocena: 5/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
Dla mnie szybkość ładowania ( powolność) nie ma znaczenia. Ładowarka jest przeznaczona do akumulatora wykorzystywanego w silniku elektrycznym łódki, więc zawsze mam czas, aby akumulator naładować. Pełna automatyka, łatwość obsługi oraz pięcioletnia gwarancja to plusy urządzenia.
Skomentuj opinię
Ocena: 5/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
LADOWARKA CTEK mxs5,0,sprawdzila sie ladowalem 2× w tym z programem Recond,auto zapala o kazdej porze dnia i nocy,nawet w mrozie,gdzie wczesniej nocy akumulator niewytrzymywal,ładowarka warta swojej ceny,dodatkowo duzo akcesoriow mozna dokupic.Polecam
Kupiono w
Skomentuj opinię
Ocena: 5/5
Ładowarkę zamówiłem w środę późną nocą w sklepie strefakierowcy.pl, w czwartek rano już wysłali a w piątek po raz pierwszy podłączyłem na próbę do swojego akumulatora. Wszystko przebiegło poprawnie, podłączyłem na noc i rano już był naładowany. Zakup ten już planowałem od dłuższego czasu i w końcu teraz po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii kupiłem. Nie żałuje, myślę że się przyda na lata... a w końcu gwarancja 5 lat. Co do podłączenia łądowarki do aku to banalnie proste a dodatkowo dostajemy szybkozłączke którą możemy podpiąć na stałe do samochodu, super sprawa.
Zalety
jakość
łatwość obsługi
Skomentuj opinię
Ocena: 5/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
Bardzo dobry prostownik praktycznie bezobsługowy. Cena trochę wysoka ale warto odłożyć i cieszyć się tym, że włącza się prostownik i tyle. Jestem bardzo zadowolony i 5 lat gwarancji producenta to o czymś świadczy.
Kupiono w
Skomentuj opinię
Ocena: 5/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
Może nie jest to najszybszy prostownik na świecie ale za to nie ugotował mi akumulatora co niestety przytrafiło mi się przy innym (marketowym) prostowniku. POLECAM!
Kupiono w
1 komentarz
Ocena: 5/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
Przemyślana, pod względem obsługi, konstrukcja. Solidne, profesjonalne wykonanie. Pierwsza reanimacja akumulatora udana i co najważniejsze "pacjent" spisuje się bardzo dobrze pomimo ciągłego przebywania pod chmurką.
Kupiono w
Skomentuj opinię

Produkty rekomendowane

CTEK MXS 5.0 - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Polska instrukcja
Odpowiedz
To pytanie nie ma odpowiedzi. Bądź pierwszy!
Ładowanie w samochodzie
Czy dopuszczalne jest ładowanie akumulatora bez odłączania klemy ujemnej od masy?
Odpowiedz
Nie powinno nic się stać. ładowarka daje czyste napięcie bez tętnień i poza programem Recond(15,8V) nie przekracza napięcia ładowania alternatora.
Ładowanie
Czy można tą ładowarką ładować akumulator EFB ??
Odpowiedz
Sklep
Dzień dobry,

Ładowarka o oznaczeniu 56-998 nadaje się również do akumulatorów EFB.

Pozdrawiamy,
Inter Cars
dioda 7 to bat. naladowana , czy mozna jeszcze ladowac dalej do 8
funkcja AGM oraz RECONT co one oznaczaja i do czego sluza
Odpowiedz
Wszystko jest w instrukcji do danego typu.
Zacznę od końca... Recond to tryb (etap) gdzie napięcie = 15,8V / 1,5A max. Ma zazadanie wzburzenie elektrolitu celem jego przemieszania. Zapobiega to rozwarstwieniu elektrolitu. Sedmentacja elektrolitu zachodzi po wplywem grawitacji (rozdzielenie na kwas i wodę, gdzie cięższy kwas opada). Płyty z rozwastwionym elektrolitem pracują w rożniących się warunkach - górą są niedoładowane/dołem przeładowanie, dlatego dołem kratki korodują, do tego szybsza degradacja z powodu PCL2.
AGM to tryb dla akumulatorów z matą szklaną (elektrolit w niej uwięziont nie chlupie - nie mylić z akumulatorami gel'owymi, które laduje się w trybie podstawowym , ale BEZ RECOND !!! ) ; AGM vel "gwiazdka" to zimowe ładowanie akumulatorów z elektrolitem płynnym (to ten w którym chlupie). 14,7V / ... A (prąd max uzależniony od możliwosści modelu lub wybramego przez użytkownika ograniczenia = Motorek (akumulatory o małych pojemnościach ładowane są mniejszym prądem/ napięcia pozostają bez zmian.
Odpowiedź co do pozycji nr 7. Cetek 7 / Cetek 10. Na pozycji 7 ładowarki tu wymienione przez 10 dni utrzymują aku pod napieciem 13,6V/ pod b. małym prądem. Utrwala i stabilizuje parametry naładowanego akumulatora. Po 10 dniach ladowarka przechodzi w tryb nadzoru (diodka nr 8) gdzie doladowywuje w razie potrzeby samorozladowywujacy się akumulator. A wszystkie samorozladowanie w naturze mają niestety.
zmiana parametrów w prostowniku CTEK MXS 5.0
posiadam taką ładowarkę do ładowania akumulatora na łódce motorowej. Do tej pory nie musiałem go ożywać ale ostatnio kontrolnie podłączyłem to do sieci. Zauważyłem że przycisk MODE po naciśnięciu nie zmienia niczego w wyświetlaniu na ładowarce. Jest tylko wyświetlane światełko zasilania, oraz 3 światełko na dolnym wskaźniku. Oczywiście załączą się światełka powyżej ale dochodzą one do 6-7 max. i żadne nieprzełączanie jak zmiana parametrów np. pracy akumulatora, prądnicy nie pokazują się na wyświetlaczu. Jaka może być przyczyna tej awarii. WW prostownik jest zamontowany na łodzi motorowej a w takim stanie to kupiłem. Czy ktoś z serwisu może podać mi jakaś podpowiedz co można jeszcze sprawdzić aby móc wykorzystać w pełni ww ładowarkę. Prostownik jest podłączony poprawnie do sieci.
Odpowiedz
W tego typu ładowarkach najczęściej pada mikroprzełącznik pod przyciskiem Mode. Dzieje się to kiedy ktoś próbuje jej używać do wspomagania rozruchu. Przełącznik czasem załapie po kilku próbach.
,,buczenie'' prostownika podczas etapu 7
,,buczenie'' prostownika podczas etapu 7, czy to normalny tryb pracy , czy mam składać reklamację ?
Odpowiedz
W mojej nie buczy.
CTEK MXS 5.0
Można dostarczyć towar w Mińsk, Białoruś
Odpowiedz
prosze pytac bezposrednio na stronie sklepu
Akumulator żelowy
Czy można ładować akumulatory żelowe
Odpowiedz
Tak można ladować akumulatory żelowe.
Ta ładowarka jest przede wszystkim do akumulatorów żelowych.

Produkty rekomendowane

CTEK MXS 5.0Oferty

Historia cen - trend cenowy

Aktualnie najniższa cena: 365,00

Często kupowane razem

Produkty rekomendowane