F.E.A.R. 2: Project Origin (Gra Xbox 360) - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
F.E.A.R. 2: Project Origin to obserwowana z perspektywy pierwszej osoby gra akcji, stworzona przez programistów z amerykańskiej grupy Monolith Productions. Produkt ten stanowi pełnoprawną kontynuację wydanego w 2005 r. shootera pt. F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.
Akcja gry rozpoczyna się w dystrykcie Auburn, na pół godziny przed końcem wydarzeń przedstawionych w poprzedniej odsłonie. Tym razem wcielamy się nie w postać Point Mana, lecz w skórę Michaela Becketa, członka jednostki antyterrorystycznej Delta. Naszym zadaniem jest aresztowanie Genevieve Aristide, kierowniczki znanej korporacji Armacham, zamieszanej w niszczenie dowodów, świadczących o jej nielegalnych badaniach w dziedzinie bioinżynierii. W trakcie akcji dochodzi jednak do znanego z pierwszej części gry wybuchu, po którym budzimy się w szpitalu. Nie jest to jednak wybawienie, a szybko okaże się, że naszym podstawowym zadaniem będzie walka o przetrwanie.
Klimat F.E.A.R. 2 odpowiada atmosferze japońskich horrorów, których często nieodłącznym elementem jest postać małej, tajemniczej dziewczynki o paranormalnych zdolnościach. W Project Origin osobą tą jest Alma Wade, znana z pierwszego F.E.A.R.-a bohaterka, mająca ścisły związek z niewytłumaczalnymi wydarzeniami wokół nas. W stosunku do poprzedniej części jej umiejętności uległy rozwinięciu - potrafi kontrolować nie tylko ludzkie umysły, ale także w bardzo dużym stopniu wpływać na zjawiska fizyczne, zmieniając w ten sposób ukształtowanie danych lokacji. Alma stała się też bardziej dojrzała – pojawia się teraz pod postacią młodej kobiety.
Fundamentalną rolę w całej rozgrywce pełni walka, polegająca na wymianie ognia z napotkanymi oponentami. Starcia te toczą się zarówno we wnętrzach rozmaitych budynków jak i na zewnątrz, w scenerii zdewastowanego miasta. Autorzy podkreślają wagę przywiązywaną do odwzorowania tej ostatniej. Nowością w stosunku do poprzedniczki jest również obecność robotów bojowych. Mechy mogą być wykorzystywane zarówno przez gracza jak i wrogów, co wprowadza nową jakość do rozgrywki.
Project Origin pozwala odbiorcom na dużą swobodę w kwestii eliminowania przeciwników. Do naszej dyspozycji oddano m.in. opcję zwalniania akcji (bullet time), a także zagwarantowano wysoki stopień interakcji z otoczeniem (możliwość niszczenia lamp, telewizorów, przesuwania przedmiotów, np. mebli o dużych gabarytach, służących następnie jako osłony). Warto zwrócić też uwagę na szeroki zakres typów broni, składający się – oprócz najpopularniejszych broni z jedynki - chociażby z kilku futurystycznych karabinów (m.in. pulsacyjnego) czy miotacza płomieni.
Tytuł grupy Monolith Productions bazuje na zmodyfikowanej wersji autorskiego silnika Lithtech Jupiter Ex, docenionego przez branżowych specjalistów po tym, jak efektownie zastosowano go w First Encounter Assault Recon oraz Condemned: Criminal Origins. Korzystając ze swego narzędzia twórcy F.E.A.R. 2 skupili się na wyeksponowaniu częstych rozmyć obrazu oraz budującej napięcie grze świateł. Elastyczność engine’u przydała się również w projektowaniu nowego trybu multiplayer, pozwalającego odbiorcom na oderwanie się od mrocznej kampanii single i zagłębienie w zabawie sieciowej.
Akcja gry rozpoczyna się w dystrykcie Auburn, na pół godziny przed końcem wydarzeń przedstawionych w poprzedniej odsłonie. Tym razem wcielamy się nie w postać Point Mana, lecz w skórę Michaela Becketa, członka jednostki antyterrorystycznej Delta. Naszym zadaniem jest aresztowanie Genevieve Aristide, kierowniczki znanej korporacji Armacham, zamieszanej w niszczenie dowodów, świadczących o jej nielegalnych badaniach w dziedzinie bioinżynierii. W trakcie akcji dochodzi jednak do znanego z pierwszej części gry wybuchu, po którym budzimy się w szpitalu. Nie jest to jednak wybawienie, a szybko okaże się, że naszym podstawowym zadaniem będzie walka o przetrwanie.
Klimat F.E.A.R. 2 odpowiada atmosferze japońskich horrorów, których często nieodłącznym elementem jest postać małej, tajemniczej dziewczynki o paranormalnych zdolnościach. W Project Origin osobą tą jest Alma Wade, znana z pierwszego F.E.A.R.-a bohaterka, mająca ścisły związek z niewytłumaczalnymi wydarzeniami wokół nas. W stosunku do poprzedniej części jej umiejętności uległy rozwinięciu - potrafi kontrolować nie tylko ludzkie umysły, ale także w bardzo dużym stopniu wpływać na zjawiska fizyczne, zmieniając w ten sposób ukształtowanie danych lokacji. Alma stała się też bardziej dojrzała – pojawia się teraz pod postacią młodej kobiety.
Fundamentalną rolę w całej rozgrywce pełni walka, polegająca na wymianie ognia z napotkanymi oponentami. Starcia te toczą się zarówno we wnętrzach rozmaitych budynków jak i na zewnątrz, w scenerii zdewastowanego miasta. Autorzy podkreślają wagę przywiązywaną do odwzorowania tej ostatniej. Nowością w stosunku do poprzedniczki jest również obecność robotów bojowych. Mechy mogą być wykorzystywane zarówno przez gracza jak i wrogów, co wprowadza nową jakość do rozgrywki.
Project Origin pozwala odbiorcom na dużą swobodę w kwestii eliminowania przeciwników. Do naszej dyspozycji oddano m.in. opcję zwalniania akcji (bullet time), a także zagwarantowano wysoki stopień interakcji z otoczeniem (możliwość niszczenia lamp, telewizorów, przesuwania przedmiotów, np. mebli o dużych gabarytach, służących następnie jako osłony). Warto zwrócić też uwagę na szeroki zakres typów broni, składający się – oprócz najpopularniejszych broni z jedynki - chociażby z kilku futurystycznych karabinów (m.in. pulsacyjnego) czy miotacza płomieni.
Tytuł grupy Monolith Productions bazuje na zmodyfikowanej wersji autorskiego silnika Lithtech Jupiter Ex, docenionego przez branżowych specjalistów po tym, jak efektownie zastosowano go w First Encounter Assault Recon oraz Condemned: Criminal Origins. Korzystając ze swego narzędzia twórcy F.E.A.R. 2 skupili się na wyeksponowaniu częstych rozmyć obrazu oraz budującej napięcie grze świateł. Elastyczność engine’u przydała się również w projektowaniu nowego trybu multiplayer, pozwalającego odbiorcom na oderwanie się od mrocznej kampanii single i zagłębienie w zabawie sieciowej.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | Xbox |
Gatunek ?Gatunek to kategoria, do której przypisane są gry Xbox 360, zależnie od ich tematyki i stylu rozgrywki. Może obejmować takie rodzaje jak akcja, przygodowe, RPG, wyścigi, sportowe czy strategia. Wybór odpowiedniego gatunku pozwala szybko znaleźć gry odpowiadające Twoim preferencjom rozgrywki. | Akcja |
Edycja ?Edycja określa specjalne warianty gier, które mogą zawierać dodatkowe treści, funkcje i ulepszenia w porównaniu z podstawową wersją gry. | Standardowa |
Interoperacyjność |
|
Platforma ?Platforma określa system, na którym gra jest dostępna do pobrania. Może to być Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4, PlayStation 5, Nintendo Switch, a także usługi subskrypcyjne jak Xbox Game Pass czy PlayStation Plus. Wybór odpowiedniej platformy zapewnia kompatybilność z Twoją konsolą lub usługą. | Xbox 360 |
Funkcjonalność |
|
Wersja językowa ?Wersja językowa gry to dostępne warianty języków, w jakich można grać, obejmujące dialogi, napisy i dźwięk, co pozwala dostosować grę do preferencji językowych gracza. | Angielska |
Tryb gry ?Tryb jednoosobowy (singleplayer): gracz gra samodzielnie przeciwko komputerowi lub śledzi historię gry. Tryb wieloosobowy (multiplayer): kilku graczy gra razem przeciwko sobie lub współpracuje, zazwyczaj przez sieć lub bezpośrednio na jednej konsoli. Tryb kooperacji (co-op): gracze współpracują, aby osiągnąć wspólny cel. Tryb sieciowy (massive online multiplayer): gracze grają z innymi graczami z całego świata za pośrednictwem internetu. | Singleplayer |
Minimalna liczba graczy ?Minimalna liczba graczy to najmniejsza liczba osób, która jest wymagana do rozegrania danej gry. | 1 |
Maksymalna liczba graczy ?Maksymalna liczba graczy oznacza maksymalną liczbę osób, które mogą wziąć udział w danej grze jednocześnie. | 1 |
Wiek graczy (PEGI) ?PEGI to europejski system klasyfikacji wieku gier wideo, który określa, jakie gry są odpowiednie dla określonej grupy wiekowej. Wiek graczy określany jest na podstawie zawartości gry, takiej jak przemoc, nagość, język itp. Klasyfikacje wieku w PEGI są wyrażane za pomocą symboli wieku od 3+ do 18+. | od 18 lat |
Wykorzystuje kontroler ruchu ?Kontroler ruchu jest urządzeniem do kontrolowania gier na konsoli za pomocą gestów i ruchów, takich jak wskazywanie, machanie, podnoszenie i przechylanie, co pozwala na bardziej naturalne i intuicyjne kontrolowanie gry. Jest to szczególnie przydatne w grach takich jak taniec, sport, fitness i gry ruchowe. | Nie |
Wersja gry | Pudełkowa |
Produkty rekomendowane
F.E.A.R. 2: Project Origin (Gra Xbox 360) - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
F.E.A.R. 2: Project Origin (Gra Xbox 360)- Oferty
-
- Dane i opinie o GoldGame2
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry Xbox 360 od GoldGame2
Warianty tego produktu
-
79,90złFEAR 2 PROJECT ORGIN Xbox 360 / NOWA / PŁYTA
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 79,90zł
F.E.A.R. 2: Project Origin (Gra Xbox 360) - Opinie
Klienci, którzy kupili F.E.A.R. 2: Project Origin (Gra Xbox 360), mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane