Roco Wagon Zespołu Trakcyjnego H0 7700013 - Opis i dane produktu
-
Zgłoś

Roco 7700013 Wagon silnikowy spalinowy H0 174 001-8 z przyczepą DR
Wagon silnikowy spalinowy H0 174 001-8 z przyczepą DR
Wersja w fikcyjnym malowaniu DR
Oddzielnie montowane wycieraczki szyby przedniej
Z dołączonymi wtykowymi częściami, które przedstawiają zamknięty przedni fartuch
Prototypowe funkcje oświetlenia w lokomotywie/wagonie oraz oświetlenie wnętrza przełączane za pomocą przełączników DIP
Dekoder do doposażenia wagonów kolejowych Art.-Nr. 10895
Dekoder do doposażenia przyczepy bocznej ET-No. 145172
Wagon silnikowy spalinowy H0 174 001-8 z przyczepą DR
Wersja w fikcyjnym malowaniu DR
Oddzielnie montowane wycieraczki szyby przedniej
Z dołączonymi wtykowymi częściami, które przedstawiają zamknięty przedni fartuch
Prototypowe funkcje oświetlenia w lokomotywie/wagonie oraz oświetlenie wnętrza przełączane za pomocą przełączników DIP
Dekoder do doposażenia wagonów kolejowych Art.-Nr. 10895
Dekoder do doposażenia przyczepy bocznej ET-No. 145172
Wagon silnikowy spalinowy 174 001 z przyczepą Deutsche Reichsbahn.
Podczas Targów Wiosennych w Lipsku w 1982 roku czechosłowacka firma produkująca wagony Studenka wystawiła na terenie wystawowym wagon silnikowy serii M152 wraz z innymi pojazdami szynowymi. Deutsche Reichsbahn od jakiegoś czasu poszukiwało następcy swoich lekkich wagonów BR 171/172. DR podjęło decyzję o wydzierżawieniu tego wagonu w celach eksperymentalnych i przetestowaniu jego użyteczności. Miał otrzymać numer serii 174.
DR nie przeprowadziło natychmiastowego rozmieszczenia; Dopiero kilka miesięcy później, jesienią 1982 roku, mogły rozpocząć się jazdy próbne na liniach odgałęzionych w rejonie Halle/Magdeburga. Na prośbę DR producent w Ostrawie oznaczył wagon jako BR 174 001-8 zgodnie z normami DR. Na razie udało mu się zachować wielokolorową powłokę malarską. Wózek boczny, który dostarczono nieco później, nie był już wielokolorowy, lecz pomalowany na prosty czerwony kolor.
Z powodu deficytu w handlu zagranicznym NRD nie była w stanie pozyskać żadnych dalszych wagonów kolejowych w Czeskiej Republice Socjalistycznej, więc wynajęte pojazdy testowe zwrócono w grudniu 1983 r.
Podczas Targów Wiosennych w Lipsku w 1982 roku czechosłowacka firma produkująca wagony Studenka wystawiła na terenie wystawowym wagon silnikowy serii M152 wraz z innymi pojazdami szynowymi. Deutsche Reichsbahn od jakiegoś czasu poszukiwało następcy swoich lekkich wagonów BR 171/172. DR podjęło decyzję o wydzierżawieniu tego wagonu w celach eksperymentalnych i przetestowaniu jego użyteczności. Miał otrzymać numer serii 174.
DR nie przeprowadziło natychmiastowego rozmieszczenia; Dopiero kilka miesięcy później, jesienią 1982 roku, mogły rozpocząć się jazdy próbne na liniach odgałęzionych w rejonie Halle/Magdeburga. Na prośbę DR producent w Ostrawie oznaczył wagon jako BR 174 001-8 zgodnie z normami DR. Na razie udało mu się zachować wielokolorową powłokę malarską. Wózek boczny, który dostarczono nieco później, nie był już wielokolorowy, lecz pomalowany na prosty czerwony kolor.
Z powodu deficytu w handlu zagranicznym NRD nie była w stanie pozyskać żadnych dalszych wagonów kolejowych w Czeskiej Republice Socjalistycznej, więc wynajęte pojazdy testowe zwrócono w grudniu 1983 r.
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie.
Technical specifications:
ATT.LOV.TOPSIGNAL: #####Dreilicht Spitzensignal Fahrtrichtungsabhängig zwei rote Schlusslichter · Epoka: IV · Klasa wiekowa: Od 15 lat · Kolei państwowych: DR-Ost · Rodzaj modelu kolejowego: Wagon zespołu trakcyjnego · Rozstaw osi: 322 mm · Skala modelarska: H0 · System zasilania: Interfejs Analog DC · Złącze: Sprzęg NEM
Technical specifications:
ATT.LOV.TOPSIGNAL: #####Dreilicht Spitzensignal Fahrtrichtungsabhängig zwei rote Schlusslichter · Epoka: IV · Klasa wiekowa: Od 15 lat · Kolei państwowych: DR-Ost · Rodzaj modelu kolejowego: Wagon zespołu trakcyjnego · Rozstaw osi: 322 mm · Skala modelarska: H0 · System zasilania: Interfejs Analog DC · Złącze: Sprzęg NEM
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | Roco |
Rodzaj ?Opisuje kategorię lub temat zabawy. To może być kolekcja tematyczna, taka jak kolejka górska, kolejka wesołego miasteczka, kolejka miejska lub wiele innych. Rodzaj determinuje, jakie rodzaje pojazdów, dekoracji i wyzwań są dostępne w zestawie, co wpływa na charakter i atmosferę zabawy. | Wagony osobowe |
Produkty rekomendowane
Roco Wagon Zespołu Trakcyjnego H0 7700013 - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Roco Wagon Zespołu Trakcyjnego H0 7700013- Oferty
-
Darmowa Dostawa od 399 zł
- Dane i opinie o conrad.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Kolejki i zestawy od conrad.pl
Warianty tego produktu
-
1 359,00złWagon zespołu trakcyjnego H0 Roco 7700013
-
Podobne oferty wybrane przez Ceneo
-
Darmowa Dostawa od 399 zł
- Dane i opinie o conrad.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Kolejki i zestawy od conrad.pl
Warianty tego produktu
-
1 179,00złLokomotywa elektryczna H0 Roco 7500101, Interfejs Analog DC, Długość ze zderzakami: 217 mm, Epoka: VI
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 1 359,00zł
Często kupowane razem
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Roco Wagon Zespołu Trakcyjnego H0 7700013 - Opinie
Klienci, którzy kupili Roco Wagon Zespołu Trakcyjnego H0 7700013, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane