Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Firma, w której wszystkim pracuje się lepiej
Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W "starym" paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary; czasem z obu czynników naraz. W "nowym" chodzi o jakościowy kontakt ... zarówno ze sobą, jak i z innymi. W tym paradygmacie istotna jest uważność na uczucia i potrzeby wszystkich zaangażowanych stron, współdzielenie mocy, współpraca i szukanie rozwiązań win-win.
Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W "starym" paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary; czasem z obu czynników naraz. W "nowym" chodzi o jakościowy kontakt ... zarówno ze sobą, jak i z innymi. W tym paradygmacie istotna jest uważność na uczucia i potrzeby wszystkich zaangażowanych stron, współdzielenie mocy, współpraca i szukanie rozwiązań win-win.
W tym podejściu chodzi o odpowiedzi na pytania:
Co jest dla mnie i dla innych ważne?
Co jest sednem sprawy?
Jak możemy wzajemnie się uwzględnić, by znaleźć rozwiązanie, które wzbogaci wszystkich zaangażowanych?
Autorzy tej publikacji przyglądają się drugiemu paradygmatowi funkcjonowania firm, organizacji i instytucji. Wyjaśniają, na czym polega Porozumienie bez Przemocy (NVC), i podpowiadają, jak wdrożyć jego założenia w relacjach wewnątrzfirmowych, w dialogu z partnerami i otoczeniem, a także jak wprowadzić to podejście w organizacjach. Promują model przywództwa opartego na potrzebach, dowodzą ponadto, że empatia ma moc również w biznesie i realnie przekłada się na wyniki biznesowe organizacji.
Spis treści:
WPROWADZENIE
Co jest dla mnie i dla innych ważne?
Co jest sednem sprawy?
Jak możemy wzajemnie się uwzględnić, by znaleźć rozwiązanie, które wzbogaci wszystkich zaangażowanych?
Autorzy tej publikacji przyglądają się drugiemu paradygmatowi funkcjonowania firm, organizacji i instytucji. Wyjaśniają, na czym polega Porozumienie bez Przemocy (NVC), i podpowiadają, jak wdrożyć jego założenia w relacjach wewnątrzfirmowych, w dialogu z partnerami i otoczeniem, a także jak wprowadzić to podejście w organizacjach. Promują model przywództwa opartego na potrzebach, dowodzą ponadto, że empatia ma moc również w biznesie i realnie przekłada się na wyniki biznesowe organizacji.
Spis treści:
WPROWADZENIE
JAK KULTYWOWAĆ PARADYGMAT WSPÓŁPRACY, WIDZENIA CZŁOWIEKA I SZUKANIA ROZWIĄZAŃ WIN - WIN?
KILKA SŁÓW O MARSHALLU B. ROSENBERGU, KTÓRY WNIÓSŁ DO ŚWIATA NVC
1. MODEL PRZYWÓDZTWA OPARTEGO NA POTRZEBACH
UWSPÓLNIENIE POJĘĆ
TRANSFORMACJA OD PRZEKONAŃ O PRZYWÓDZTWIE DO POSTANOWIEŃ EMPATYCZNYCH LIDERÓW/LIDEREK
ORGANIZACJE JAKO PRZESTRZEŃ KONTAKTU Z POTRZEBAMI
MATRYCA POTRZEB ORGANIZACJI
PODSUMOWANIE
2. EMPATIA - KOMPETENCJA PRZYSZŁOŚCI. JAK ZWIĘKSZAĆ POZIOM EMPATII W ORGANIZACJACH?
KILKA SŁÓW O MARSHALLU B. ROSENBERGU, KTÓRY WNIÓSŁ DO ŚWIATA NVC
1. MODEL PRZYWÓDZTWA OPARTEGO NA POTRZEBACH
UWSPÓLNIENIE POJĘĆ
TRANSFORMACJA OD PRZEKONAŃ O PRZYWÓDZTWIE DO POSTANOWIEŃ EMPATYCZNYCH LIDERÓW/LIDEREK
ORGANIZACJE JAKO PRZESTRZEŃ KONTAKTU Z POTRZEBAMI
MATRYCA POTRZEB ORGANIZACJI
PODSUMOWANIE
2. EMPATIA - KOMPETENCJA PRZYSZŁOŚCI. JAK ZWIĘKSZAĆ POZIOM EMPATII W ORGANIZACJACH?
EMPATIA JAKO KOMPETENCJA PRZYSZŁOŚCI
CZYM JEST EMPATIA?
EMPATIA W ORGANIZACJI - CO TO ZNACZY?
EMPATIA JAKO ŻYWA WARTOŚĆ W ORGANIZACJI
JAKIE DZIAŁANIA MOGĄ KONKRETNIE WPŁYNĄĆ NA ZWIĘKSZENIE POZIOMU EMPATII?
PODSUMOWANIE
3. OCENIASZ CZY DOCENIASZ? MOC INFORMACJI ZWROTNEJ
CZYM JEST EMPATIA?
EMPATIA W ORGANIZACJI - CO TO ZNACZY?
EMPATIA JAKO ŻYWA WARTOŚĆ W ORGANIZACJI
JAKIE DZIAŁANIA MOGĄ KONKRETNIE WPŁYNĄĆ NA ZWIĘKSZENIE POZIOMU EMPATII?
PODSUMOWANIE
3. OCENIASZ CZY DOCENIASZ? MOC INFORMACJI ZWROTNEJ
CO TO JEST INFORMACJA ZWROTNA?
JAKI JEST GŁÓWNY CEL INFORMACJI ZWROTNEJ, KTÓRĄ FORMUŁUJESZ W ROLI LIDERA/LIDERKI?
NEUROBIOLOGIA I STREFY REGULACJI W INFORMACJI ZWROTNEJ
TO, CO I JAK MÓWISZ, MA ZNACZENIE
KANAPKA FEEDBACKOWA
INFORMACJA ZWROTNA W MODELU FUKO
POŁĄCZENIE FUKO Z NVC
INFORMACJA ZWROTNA W MODELU SBI
JAKIE MOGĄ BYĆ INTENCJE?
PODSUMOWANIE
JAKI JEST GŁÓWNY CEL INFORMACJI ZWROTNEJ, KTÓRĄ FORMUŁUJESZ W ROLI LIDERA/LIDERKI?
NEUROBIOLOGIA I STREFY REGULACJI W INFORMACJI ZWROTNEJ
TO, CO I JAK MÓWISZ, MA ZNACZENIE
KANAPKA FEEDBACKOWA
INFORMACJA ZWROTNA W MODELU FUKO
POŁĄCZENIE FUKO Z NVC
INFORMACJA ZWROTNA W MODELU SBI
JAKIE MOGĄ BYĆ INTENCJE?
PODSUMOWANIE
4. JAK PRZEWODZIĆ Z WEWNĘTRZNEGO POWOŁANIA
TEORIA I WIEDZA Z ZAKRESU NVC
POCZUJ SENS, PRZYJEMNOŚĆ I SATYSFAKCJĘ, CZYLI CZYM JEST SWEET SPOT?
OPIS SYTUACJI/CASE STUDY
PRAKTYCZNE PODPOWIEDZI IMPLIKACJI METODY W BIZNESIE
PODSUMOWANIE
5. MIEJSCE POTRZEB I EMOCJI W GĄSZCZU TARGETÓW I DEADLINE'ÓW, CZYLI O COACHINGU OPARTYM NA EMPATII
DZISIEJSZY OBRAZ BIZNESU
CO SIĘ WYŁANIA?
DECYZJA O ZMIANIE
MOMENT PRÓBY
COACHING
EMOCJE JAKO DROGA DO POTRZEB
KONFLIKT WARTOŚCI
COACHING TO PROCES I ZMIANA TO PROCES
SUKCES
PODSUMOWANIE
6. KONFLIKT JAKO OKAZJA NA WZAJEMNE USŁYSZENIE SIEBIE
ANALIZA PRZYPADKU
NARZĘDZIOWNIK LIDERA/LIDERKI WSPIERAJĄCYCH OSOBY W KONFLIKCIE
7. POPATRZ NA ŚWIAT PRZEZ INNE OKULARY. ROLA NVC W ZMIANIE MODELU ORGANIZACYJNEGO
ROZWÓJ LUDZKIEJ ŚWIADOMOŚCI
POTRZEBA ZMIANY MODELU ORGANIZACYJNEGO
PBP W ROZWOJU ZIELENI I TURKUSU
8. INKLUZYWNY LEADERSHIP - JAK NVC WSPIERA POCZUCIE PRZYNALEŻNOŚCI I ZAUFANIA W ZESPOLE
WSTĘP
"SPOŁECZNY" MÓZG - DLACZEGO INKLUZYWNY LEADERSHIP JEST TAKI WAŻNY I JEDNOCZEŚNIE TAKI TRUDNY
LIDERSKI MIĘSIEŃ EMPATII
SAMOŚWIADOMOŚĆ KLUCZEM DO INKLUZYWNOŚCI
"OBSZARY WRAŻLIWE" W RÓŻNORODNYM ŚRODOWISKU
INKLUZYWNY LEADERSHIP BAZĄ DLA POCZUCIA PRZYNALEŻNOŚCI I ZAUFANIA
ZAKOŃCZENIE
PODSUMOWANIE
IMPLIKACJA W BIZNESIE
9. OD JA, PRZEZ TY DO MY - JAK POPRZEZ KONTAKT I ŚWIADOMOŚĆ POTRZEB ORAZ ŚWIADOMOŚĆ WSPÓŁZALEŻNOŚCI BUDOWAĆ WSPÓŁPRACĘ I EFEKTYWNOŚĆ W BIZNESIE
WSPÓŁPRACA I EFEKTYWNOŚĆ - DWA FILARY POWODZENIA I ROZWOJU ORGANIZACJI
OD ZINTEGROWANEGO MÓZGU DO EFEKTYWNEJ I PRZYJAZNEJ PRACOWNIKOM ORGANIZACJI
JAK ROZWIJAĆ I REGULOWAĆ PRAWĄ PÓŁKULĘ ORAZ WŁĄCZAĆ LEWĄ
OBJĄĆ JA, TY I MY
DLACZEGO PARADYGMAT NVC I "POWER WITH" MAJĄ SENS
DOŚWIADCZENIA Z WDRAŻANIA NVC JAKO PARADYGMATU
PODSUMOWANIE I KLUCZOWE POSTULATY WDROŻENIOWE
10. ZNACZENIE SŁUCHANIA W ROLI LIDERSKIEJ
SŁUCHANIE JAKO UMIEJĘTNOŚĆ LIDERSKA
BLOKADY KONTAKTU
BEZPIECZEŃSTWO PSYCHICZNE
KOŁA RATUNKOWE UWAŻNEGO SŁUCHANIA
PRAKTYCZNE PODPOWIEDZI W BIZNESIE
11. UMIEJĘTNE PODEJMOWANIE DŁUGOTERMINOWO ZRÓWNOWAŻONYCH DECYZJI
POTRZEBA A STRATEGIA
ZADOWOLENIE KLIENTÓW
WYPRACOWANIE WŁASNEJ DŁUGOTERMINOWO ZRÓWNOWAŻONEJ DECYZJI
DLACZEGO WARTO?
PODSUMOWANIE
12. JĘZYK REZONOWANIA W BIZNESIE - JAK BUDOWAĆ BEZPIECZEŃSTWO PSYCHOLOGICZNE
CZYM JEST JĘZYK REZONOWANIA I DLACZEGO MA MOC
CZYM JEST BEZPIECZEŃSTWO PSYCHOLOGICZNE
KORZYŚCI Z DBANIA O BEZPIECZEŃSTWO PSYCHOLOGICZNE
JAK JĘZYK WPŁYWA NA BEZPIECZEŃSTWO I CO MA WSPÓLNEGO Z MÓZGIEM
FORMY JĘZYKA REZONOWANIA I JEGO ZASTOSOWANIE W BIZNESIE
PRZYKŁADY WDROŻENIA JĘZYKA REZONOWANIA
PODSUMOWANIE
A. ANKIETA - BADANIE ŚWIADOMOŚCI ZASOBÓW LIDERA/LIDERKI
B. LISTA UCZUĆ I LISTA POTRZEB
LISTA UCZUĆ
LISTA POTRZEB
C. BIBLIOGRAFIA
D. BIOGRAMY
O autorze: Joanna Berendt - ma ponad 10-letnie doświadczenie menadżerskie w działających w branży finansowej międzynarodowych korporacjach, w których zajmowała się zarządzaniem projektami i budowaniem zespołów opartych na współpracy; między innymi uczestniczyła w procesie tworzenia od podstaw banku detalicznego. Od 2008 roku współpracuje z Youth Business Poland jako mentor i coach, wspiera przedsiębiorców w rozwoju i skutecznym prowadzeniu własnych biznesów. Od 2013 roku jako członek zarządu współtworzy Equante - Fundację Nowych Możliwości. Jest akredytowanym coachem ICF PCC. Zainicjowała pierwsze w Polsce studia podyplomowe z zakresu Porozumienia bez Przemocy - na Collegium Civitas, gdzie od 2015 roku prowadzi zajęcia. Obszary jej specjalizacji to: rozwiązywanie konfliktów, mediacje, konstruktywna komunikacja w życiu, rodzinie i organizacji, coaching menadżerski, coaching zespołów, coaching systemowy.
TEORIA I WIEDZA Z ZAKRESU NVC
POCZUJ SENS, PRZYJEMNOŚĆ I SATYSFAKCJĘ, CZYLI CZYM JEST SWEET SPOT?
OPIS SYTUACJI/CASE STUDY
PRAKTYCZNE PODPOWIEDZI IMPLIKACJI METODY W BIZNESIE
PODSUMOWANIE
5. MIEJSCE POTRZEB I EMOCJI W GĄSZCZU TARGETÓW I DEADLINE'ÓW, CZYLI O COACHINGU OPARTYM NA EMPATII
DZISIEJSZY OBRAZ BIZNESU
CO SIĘ WYŁANIA?
DECYZJA O ZMIANIE
MOMENT PRÓBY
COACHING
EMOCJE JAKO DROGA DO POTRZEB
KONFLIKT WARTOŚCI
COACHING TO PROCES I ZMIANA TO PROCES
SUKCES
PODSUMOWANIE
6. KONFLIKT JAKO OKAZJA NA WZAJEMNE USŁYSZENIE SIEBIE
ANALIZA PRZYPADKU
NARZĘDZIOWNIK LIDERA/LIDERKI WSPIERAJĄCYCH OSOBY W KONFLIKCIE
7. POPATRZ NA ŚWIAT PRZEZ INNE OKULARY. ROLA NVC W ZMIANIE MODELU ORGANIZACYJNEGO
ROZWÓJ LUDZKIEJ ŚWIADOMOŚCI
POTRZEBA ZMIANY MODELU ORGANIZACYJNEGO
PBP W ROZWOJU ZIELENI I TURKUSU
8. INKLUZYWNY LEADERSHIP - JAK NVC WSPIERA POCZUCIE PRZYNALEŻNOŚCI I ZAUFANIA W ZESPOLE
WSTĘP
"SPOŁECZNY" MÓZG - DLACZEGO INKLUZYWNY LEADERSHIP JEST TAKI WAŻNY I JEDNOCZEŚNIE TAKI TRUDNY
LIDERSKI MIĘSIEŃ EMPATII
SAMOŚWIADOMOŚĆ KLUCZEM DO INKLUZYWNOŚCI
"OBSZARY WRAŻLIWE" W RÓŻNORODNYM ŚRODOWISKU
INKLUZYWNY LEADERSHIP BAZĄ DLA POCZUCIA PRZYNALEŻNOŚCI I ZAUFANIA
ZAKOŃCZENIE
PODSUMOWANIE
IMPLIKACJA W BIZNESIE
9. OD JA, PRZEZ TY DO MY - JAK POPRZEZ KONTAKT I ŚWIADOMOŚĆ POTRZEB ORAZ ŚWIADOMOŚĆ WSPÓŁZALEŻNOŚCI BUDOWAĆ WSPÓŁPRACĘ I EFEKTYWNOŚĆ W BIZNESIE
WSPÓŁPRACA I EFEKTYWNOŚĆ - DWA FILARY POWODZENIA I ROZWOJU ORGANIZACJI
OD ZINTEGROWANEGO MÓZGU DO EFEKTYWNEJ I PRZYJAZNEJ PRACOWNIKOM ORGANIZACJI
JAK ROZWIJAĆ I REGULOWAĆ PRAWĄ PÓŁKULĘ ORAZ WŁĄCZAĆ LEWĄ
OBJĄĆ JA, TY I MY
DLACZEGO PARADYGMAT NVC I "POWER WITH" MAJĄ SENS
DOŚWIADCZENIA Z WDRAŻANIA NVC JAKO PARADYGMATU
PODSUMOWANIE I KLUCZOWE POSTULATY WDROŻENIOWE
10. ZNACZENIE SŁUCHANIA W ROLI LIDERSKIEJ
SŁUCHANIE JAKO UMIEJĘTNOŚĆ LIDERSKA
BLOKADY KONTAKTU
BEZPIECZEŃSTWO PSYCHICZNE
KOŁA RATUNKOWE UWAŻNEGO SŁUCHANIA
PRAKTYCZNE PODPOWIEDZI W BIZNESIE
11. UMIEJĘTNE PODEJMOWANIE DŁUGOTERMINOWO ZRÓWNOWAŻONYCH DECYZJI
POTRZEBA A STRATEGIA
ZADOWOLENIE KLIENTÓW
WYPRACOWANIE WŁASNEJ DŁUGOTERMINOWO ZRÓWNOWAŻONEJ DECYZJI
DLACZEGO WARTO?
PODSUMOWANIE
12. JĘZYK REZONOWANIA W BIZNESIE - JAK BUDOWAĆ BEZPIECZEŃSTWO PSYCHOLOGICZNE
CZYM JEST JĘZYK REZONOWANIA I DLACZEGO MA MOC
CZYM JEST BEZPIECZEŃSTWO PSYCHOLOGICZNE
KORZYŚCI Z DBANIA O BEZPIECZEŃSTWO PSYCHOLOGICZNE
JAK JĘZYK WPŁYWA NA BEZPIECZEŃSTWO I CO MA WSPÓLNEGO Z MÓZGIEM
FORMY JĘZYKA REZONOWANIA I JEGO ZASTOSOWANIE W BIZNESIE
PRZYKŁADY WDROŻENIA JĘZYKA REZONOWANIA
PODSUMOWANIE
A. ANKIETA - BADANIE ŚWIADOMOŚCI ZASOBÓW LIDERA/LIDERKI
B. LISTA UCZUĆ I LISTA POTRZEB
LISTA UCZUĆ
LISTA POTRZEB
C. BIBLIOGRAFIA
D. BIOGRAMY
O autorze: Joanna Berendt - ma ponad 10-letnie doświadczenie menadżerskie w działających w branży finansowej międzynarodowych korporacjach, w których zajmowała się zarządzaniem projektami i budowaniem zespołów opartych na współpracy; między innymi uczestniczyła w procesie tworzenia od podstaw banku detalicznego. Od 2008 roku współpracuje z Youth Business Poland jako mentor i coach, wspiera przedsiębiorców w rozwoju i skutecznym prowadzeniu własnych biznesów. Od 2013 roku jako członek zarządu współtworzy Equante - Fundację Nowych Możliwości. Jest akredytowanym coachem ICF PCC. Zainicjowała pierwsze w Polsce studia podyplomowe z zakresu Porozumienia bez Przemocy - na Collegium Civitas, gdzie od 2015 roku prowadzi zajęcia. Obszary jej specjalizacji to: rozwiązywanie konfliktów, mediacje, konstruktywna komunikacja w życiu, rodzinie i organizacji, coaching menadżerski, coaching zespołów, coaching systemowy.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Wybrani autorzy ?Wybrani autorzy to pisarze, którzy wyróżniają się w danej dziedzinie literatury, znani z tworzenia wyjątkowych i cenionych dzieł literackich. | Praca zbiorowa |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | Onepress |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Miękka |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2025 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 368 |
ISBN | 9788328922570 |
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
-
Najgorętsze okazje do -30%
- Dane i opinie o Empik
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
54,99złZamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie
-
- Dane i opinie o czytam.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
47,54zł---> Zamów do godz. 16.00 ---> Wyślemy dzisiaj ! wysyłka od 4.99!! Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie Onepres
-
- Dane i opinie o profinfo.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
55,30złZamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie
Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie - Pozostałe oferty
-
- Dane i opinie o megaksiazki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
47,59złZamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie praca zbiorowa
-
- Dane i opinie o smakliter.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
47,83złZamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie
-
- Dane i opinie o Ameo.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
47,87złZamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie
-
- Dane i opinie o taniaksiazka.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
48,10złZamiast przemawiać, zacznij rozmawiać...
-
Wysyłka za 5,99zł z DPD Pickup
- Dane i opinie o tantis.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
48,39złZamiast przemawiać, zacznij rozmawiać...
-
- Dane i opinie o Księgarnia DobraKsiazka.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
48,75złZamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie
-
-
- Dane i opinie o Gandalf
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
48,86złZamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie praca zbiorowa pod redakcją Joanny Berendt
-
- Dane i opinie o matras.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
48,99złZamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie
-
- Dane i opinie o chodnikliteracki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
48,99złZamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie
-
- Dane i opinie o Księgarnia znak.com.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
50,78złZamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie | [DARMOWA DOSTAWA OD 89ZŁ]
-
- Dane i opinie o ebookpoint.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
51,35złZamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie
-
- Dane i opinie o onepress.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
52,14złZamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie
Pokaż wszystkie 26 ofert
?
Dlaczego niektóre oferty są ukryte?
Domyślnie wyświetlamy maksymalnie 15 ofert: do 3 ofert które mogą zostać wyświetlone w obszarze "Wybrane oferty" (oferty, których kolejność wyświetlenia została opłacona przez kontrahenta) oraz do 12 spośród pozostałych prezentowanych od najniższej do najwyższej ceny z uwzględnieniem dodatkowych parametrów, takich jak: preferencje użytkownika i liczba przejść do sklepu.
Po kliknięciu w 'pokaż wszystkie oferty' pojawi się pełna lista ofert z wszystkich sklepów.
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 47,54zł
Często kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie - Opinie
Klienci, którzy kupili Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane