H&R Zawieszenie Gwintowane Twin Tube 364311

Producent: H&R
Wysyłka od 107,72 zł
Wysyłka do 7 dni

H&R Zawieszenie Gwintowane Twin Tube 364311 - Opis i dane produktu

Amortyzatory H&R Twin-Tube ze stali nierdzewnej (z regulacją wysokości) mają sportową i komfortową konfigurację fabrycznych amortyzatorów gazowych. Połączenie ze specjalnie dostrojonymi sprężynami umożliwia utrzymanie komfortu i przydatności do codziennego użytku przy jednoczesnym znacznym zwiększeniu osiągów. Wysokość pojazdu można indywidualnie dostosować do pojazdu, opon i zamierzonego zastosowania za pomocą zewnętrznie regulowanego gwintu w zakresie wartości testowanych zgodnie z certyfikatem części. Zalety produktu H&R - dwururowy amortyzator gazowy - gwintowany amortyzator z polerowanej stali nierdzewnej - specjalne zawieszenie i sprężyny wyścigowe, drut ze stali sprężynowej o wysokiej wytrzymałości - wytrzymały gwint trapezowy do regulacji wysokości - trwała ochrona antykorozyjna - w zestawie klucz hakowy Odpowiedni dla następujących pojazdów: Pojazd: Audi A3 Quattro Typ 8L, 4WD, Stabihalter am Federbein/uchwyt stabilizatora przy amortyzatorze, (siehe Bild Seite/ patrz zdjęcie strona 100) / härteverstellbar/siła tłumienia regulowana Rok produkcji: 12/96> Obniżenie VA / HA do ok. mm: VA: 40-70 / HA: 30-60 Homologacja: Certyfikat części (§19.3) Uwagi: 12) W przypadku pojazdów z fabrycznie ustawionym obniżeniem, np. BMW M-Technik, zawieszenie MB Sport-Line, zawieszenie sportowe Audi itp, 17) Zawieszenie gwintowane z regulacją wysokości w zakresie wartości testowanych zgodnie z certyfikatem części. 32) W zależności od silnika, skrzyni biegów, wyposażenia i tolerancji pojazdu, obniżenie może różnić się o kilka mm od podanych wartości. 65) Podane wartości obniżenia zostały określone na odpowiednich pojazdach testowych. Należy pamiętać, że maksymalne obniżenie nie może być osiągnięte w każdym pojeździe, patrz warunki i uwagi w certyfikacie części i uwagach technicznych do programu zawieszenia 12,17,32. 78) Uszkodzenia spowodowane nieprzestrzeganiem wymiarów ustawienia określonych w certyfikacie są winą klienta i nie będą pokrywane/zwracane przez H&R. 79) Minimalna odległość między kołami/oponami a elementami zawieszenia/nadwozia nie może być mniejsza niż 5 mm. W razie potrzeby odległość ta musi zostać przywrócona za pomocą dystansów kół i/lub profesjonalnej obróbki nadwozia. Wszelkie prace i/lub poniesione koszty nie będą pokrywane/zwracane przez H&R. Pojazd: Audi S3 Typ 8L, 4WD, Stabihalter am Federbein/stabiliser-holder at the shock-absorber, (siehe Bild Seite/ See picture page 100) / härteverstellbar/damping force adjustable Rok produkcji: Obniżenie VA / HA do ok. mm: VA: 30-60 / HA do ok. mm. mm: VA: 30-60 / HA: 20-50 Homologacja: Certyfikat części (§19.3) Uwagi: 12) W przypadku pojazdów z fabrycznie ustawionym obniżeniem, np. BMW M-Technik, zawieszenie MB Sport-Line, zawieszenie sportowe Audi itp, 17) Zawieszenie gwintowane z regulacją wysokości w zakresie wartości testowanych zgodnie z certyfikatem części. 32) W zależności od silnika, skrzyni biegów, wyposażenia i tolerancji pojazdu, obniżenie może różnić się o kilka mm od podanych wartości. 65) Podane wartości obniżenia zostały określone na odpowiednich pojazdach testowych. Należy pamiętać, że maksymalne obniżenie nie może być osiągnięte w każdym pojeździe, patrz warunki i uwagi w certyfikacie części oraz uwagi techniczne dotyczące programu zawieszenia 12,17,32. 78) Uszkodzenia spowodowane nieprzestrzeganiem wymiarów ustawień w certyfikacie są winą użytkownika i nie będą pokrywane/zwracane przez H&R. 79) Minimalna odległość między kołami/oponami a elementami zawieszenia/nadwozia nie może być mniejsza niż 5 mm. W razie potrzeby odległość ta musi zostać przywrócona za pomocą dystansów kół i/lub profesjonalnej obróbki nadwozia. Wszelkie prace i/lub poniesione koszty nie będą pokrywane/zwracane przez H&R. Pojazd: Audi TT Coupe+TT Roadster Quattro Typ 8N, 4WD/regulowana twardość/regulowana siła tłumienia Rok produkcji: 99> Obniżenie VA / HA do ok. mm: VA: 40-70 / HA do ok. mm. mm: VA: 40-70 / HA: 30-60 Homologacja: Certyfikat części (§19.3) Uwagi: 12) W przypadku pojazdów z fabrycznie ustawionym obniżeniem, np. BMW M-Technik, zawieszenie MB Sport-Line, zawieszenie sportowe Audi itp, 17) Zawieszenie gwintowane z regulacją wysokości w zakresie wartości testowanych zgodnie z certyfikatem części. 32) W zależności od silnika, skrzyni biegów, wyposażenia i tolerancji pojazdu, obniżenie może różnić się o kilka mm od podanych wartości. 65) Podane wartości obniżenia zostały określone na odpowiednich pojazdach testowych. Należy pamiętać, że maksymalne obniżenie nie może być osiągnięte w każdym pojeździe, patrz warunki i uwagi w certyfikacie części oraz uwagi techniczne dotyczące programu zawieszenia 12,17,32. 78) Uszkodzenia spowodowane nieprzestrzeganiem wymiarów ustawień w certyfikacie są winą użytkownika i nie będą pokrywane/zwracane przez H&R. 79) Minimalna odległość między kołami/oponami a elementami zawieszenia/nadwozia nie może być mniejsza niż 5 mm. W razie potrzeby odległość ta musi zostać przywrócona za pomocą dystansów kół i/lub profesjonalnej obróbki nadwozia. Wszelkie prace i/lub poniesione koszty nie będą pokrywane/zwracane przez H&R. Pojazd: Seat Leon Allrad Typ 1M, 4WD / härteverstellbar/regulowana siła tłumienia Rok produkcji: 2000> Obniżenie VA / HA do ok. mm: VA: 40-70 / HA do ok. mm. mm: VA: 40-70 / HA: 30-60 Homologacja: Certyfikat części (§19.3) Uwagi: 12) W przypadku pojazdów z fabrycznie ustawionym obniżeniem, np. BMW M-Technik, zawieszenie MB Sport-Line, zawieszenie sportowe Audi itp, 17) Zawieszenie gwintowane z regulacją wysokości w zakresie wartości testowanych zgodnie z certyfikatem części. 32) W zależności od silnika, skrzyni biegów, wyposażenia i tolerancji pojazdu, obniżenie może różnić się o kilka mm od podanych wartości. 65) Podane wartości obniżenia zostały określone na odpowiednich pojazdach testowych. Należy pamiętać, że maksymalne obniżenie nie może być osiągnięte w każdym pojeździe, patrz warunki i uwagi w certyfikacie części i uwagach technicznych do programu zawieszenia 12,17,32. 78) Uszkodzenia spowodowane nieprzestrzeganiem wymiarów ustawienia określonych w certyfikacie są winą klienta i nie będą pokrywane/zwracane przez H&R. 79) Minimalna odległość między kołami/oponami a elementami zawieszenia/nadwozia nie może być mniejsza niż 5 mm. W razie potrzeby odległość ta musi zostać przywrócona za pomocą dystansów kół i/lub profesjonalnej obróbki nadwozia. Wszelkie prace i/lub poniesione koszty nie będą pokrywane/zwracane przez H&R. Pojazd: Skoda Octavia Lim./Sedan 4-motion Typ 1U, 4WD / regulowana twardość/regulowana siła tłumienia Rok produkcji: 01/97> Obniżenie VA / HA do ok. mm: VA: 40-70 / HA do ok. mm. mm: VA: 40-70 / HA: 30-60 Homologacja: Certyfikat części (§19.3) Uwagi: 12) W przypadku pojazdów z fabrycznie ustawionym obniżeniem, np. BMW M-Technik, zawieszenie MB Sport-Line, zawieszenie sportowe Audi itp, 17) Zawieszenie gwintowane z regulacją wysokości w zakresie wartości testowanych zgodnie z certyfikatem części. 32) W zależności od silnika, skrzyni biegów, wyposażenia i tolerancji pojazdu, obniżenie może różnić się o kilka mm od podanych wartości. 65) Podane wartości obniżenia zostały określone na odpowiednich pojazdach testowych. Należy pamiętać, że maksymalne obniżenie nie może być osiągnięte w każdym pojeździe, patrz warunki i uwagi w certyfikacie części i uwagach technicznych do programu zawieszenia 12,17,32. 78) Uszkodzenia spowodowane nieprzestrzeganiem wymiarów ustawienia określonych w certyfikacie są winą klienta i nie będą pokrywane/zwracane przez H&R. 79) Minimalna odległość między kołami/oponami a elementami zawieszenia/nadwozia nie może być mniejsza niż 5 mm. W razie potrzeby odległość ta musi zostać przywrócona za pomocą dystansów kół i/lub profesjonalnej obróbki nadwozia. Wszelkie prace i/lub poniesione koszty nie będą pokrywane/zwracane przez H&R. Pojazd: VW Bora 4-motion Lim./Sedan Typ 1J, 4WD / regulowana twardość / regulowana siła tłumienia Rok produkcji: 99> Obniżenie VA / HA do ok. mm: VA: 40-70 / HA: 30-60 Homologacja: Certyfikat części (§19.3) Uwagi: 12) W przypadku pojazdów z fabrycznie ustawionym obniżeniem, np. BMW M-Technik, zawieszenie MB Sport-Line, zawieszenie sportowe Audi itp, 17) Zawieszenie gwintowane z regulacją wysokości w zakresie wartości testowanych zgodnie z certyfikatem części. 32) W zależności od silnika, skrzyni biegów, wyposażenia i tolerancji pojazdu, obniżenie może różnić się o kilka mm od podanych wartości. 65) Podane wartości obniżenia zostały określone na odpowiednich pojazdach testowych. Należy pamiętać, że maksymalne obniżenie nie może być osiągnięte w każdym pojeździe, patrz warunki i uwagi w certyfikacie części oraz uwagi techniczne dotyczące programu zawieszenia 12,17,32. 78) Uszkodzenia spowodowane nieprzestrzeganiem wymiarów ustawień w certyfikacie są winą użytkownika i nie będą pokrywane/zwracane przez H&R. 79) Minimalna odległość między kołami/oponami a elementami zawieszenia/nadwozia nie może być mniejsza niż 5 mm. W razie potrzeby odległość ta musi zostać przywrócona za pomocą dystansów kół i/lub profesjonalnej obróbki nadwozia. Wszelkie prace i/lub poniesione koszty nie będą pokrywane/zwracane przez H&R. Pojazd: VW Golf IV Lim./Sedan, 4-motion Typ 1J, 4WD, pojazd z uchwytem stabilizatora przy amortyzatorze / härteverstellbar/regulowana siła tłumienia Rok produkcji: 99> Obniżenie VA / HA do ok. mm: VA: 40-70 / HA do ok. mm. mm: VA: 40-70 / HA: 30-60 Homologacja: Certyfikat części (§19.3) Uwagi: 12) W przypadku pojazdów z fabrycznie ustawionym obniżeniem, np. BMW M-Technik, zawieszenie MB Sport-Line, zawieszenie sportowe Audi itp, 17) Zawieszenie gwintowane z regulacją wysokości w zakresie wartości testowanych zgodnie z certyfikatem części. 32) W zależności od silnika, skrzyni biegów, wyposażenia i tolerancji pojazdu, obniżenie może różnić się o kilka mm od podanych wartości. 65) Podane wartości obniżenia zostały określone na odpowiednich pojazdach testowych. Należy pamiętać, że maksymalne obniżenie nie może być osiągnięte w każdym pojeździe, patrz warunki i uwagi w certyfikacie części oraz uwagi techniczne dotyczące programu zawieszenia 12,17,32. 78) Uszkodzenia spowodowane nieprzestrzeganiem wymiarów ustawień w certyfikacie są winą użytkownika i nie będą pokrywane/zwracane przez H&R. 79) Minimalna odległość między kołami/oponami a elementami zawieszenia/nadwozia nie może być mniejsza niż 5 mm. W razie potrzeby odległość ta musi zostać przywrócona za pomocą dystansów kół i/lub profesjonalnej obróbki nadwozia. Wszelkie prace i/lub poniesione koszty nie będą pokrywane/zwracane przez H&R. Numer artykułu: 36431-1

Podstawowe informacje

Marka H&R

Produkty rekomendowane

H&R Zawieszenie Gwintowane Twin Tube 364311 - Opinie

Klienci, którzy kupili H&R Zawieszenie Gwintowane Twin Tube 364311, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.

/
0%
dopasowanie
/
0%
jakość
/
0%
trwałość
Liczba głosów: 0 Liczba opinii: 0

Produkty rekomendowane

H&R Zawieszenie Gwintowane Twin Tube 364311 - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Produkty rekomendowane

H&R Zawieszenie Gwintowane Twin Tube 364311Oferty

Historia cen - trend cenowy

Aktualnie najniższa cena: 6 200,80

Często kupowane razem

Produkty rekomendowane