Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie III - uzupełnione. Rzecz o zarządzaniu sprzedażą - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
FRAGMENTY RECENZJI WYDAWNICZEJ
Zaletą publikacji jest dobre osadzenie jej w praktyce zarządzania sprzedażą i stosowanie licznych odwołań bibliograficznych. Dzięki temu wnioski formułowane w tekście nie musiały ograniczać się wyłącznie do spostrzeżeń własnych, ale mogły być formułowane także w oparciu o wyniki badań innych, cytowanych Autorów, co znacznie wzbogaca pozycję.
Wartością książki jest uporządkowanie informacji z naciskiem na ich praktyczny wymiar, w oparciu o doświadczenie i wiedzę innych autorów oraz przedsiębiorców. Dokonanie tego wymagało niewątpliwie dużego nakładu pracy.
Na uwagę zasługują także umieszczone w tekście przykłady, ćwiczenia, wskazówki i testy jako podsumowujące pytania kontrolne, co ułatwia zrozumienie zamieszczonych treści.
Zaletą publikacji jest dobre osadzenie jej w praktyce zarządzania sprzedażą i stosowanie licznych odwołań bibliograficznych. Dzięki temu wnioski formułowane w tekście nie musiały ograniczać się wyłącznie do spostrzeżeń własnych, ale mogły być formułowane także w oparciu o wyniki badań innych, cytowanych Autorów, co znacznie wzbogaca pozycję.
Wartością książki jest uporządkowanie informacji z naciskiem na ich praktyczny wymiar, w oparciu o doświadczenie i wiedzę innych autorów oraz przedsiębiorców. Dokonanie tego wymagało niewątpliwie dużego nakładu pracy.
Na uwagę zasługują także umieszczone w tekście przykłady, ćwiczenia, wskazówki i testy jako podsumowujące pytania kontrolne, co ułatwia zrozumienie zamieszczonych treści.
dr hab. Mariola Grzebyk, prof. UR
Przedłożona do recenzji monografia stanowi istotny wkład do ogólnej teorii przedmiotu i stąd zasługuje na upublicznienie.
Bogata i uaktualniona literatura przedmiotu stanowi kolejny czynnik wyróżniający tę publikację na współczesnym rynku wydawniczym. Na uznanie zasługuje także trud, jaki Autorzy podjęli w doborze licznych konsultantów i praktyków zarządzania instytucjami szkoleniowymi. Posłowie autorstwa Krzysztofa Sarneckiego, nadaje wyjątkowy charakter, praktycznego materiału wspierającego proces edukacji menedżerskiej.
Dodam, że skądinąd trudne treści (chociażby z obszaru prawa handlowego, konsumenckiego czy fiskalnego) doskonale korespondują z refleksjami praktyków zarządzania i biznesu. Nie jest łatwą sztuką połączyć teorię i praktykę w naukowy monolit, a jednak… Autorzy dokonali tej kompilacji w sposób optymalny.
Przedłożona do recenzji monografia stanowi istotny wkład do ogólnej teorii przedmiotu i stąd zasługuje na upublicznienie.
Bogata i uaktualniona literatura przedmiotu stanowi kolejny czynnik wyróżniający tę publikację na współczesnym rynku wydawniczym. Na uznanie zasługuje także trud, jaki Autorzy podjęli w doborze licznych konsultantów i praktyków zarządzania instytucjami szkoleniowymi. Posłowie autorstwa Krzysztofa Sarneckiego, nadaje wyjątkowy charakter, praktycznego materiału wspierającego proces edukacji menedżerskiej.
Dodam, że skądinąd trudne treści (chociażby z obszaru prawa handlowego, konsumenckiego czy fiskalnego) doskonale korespondują z refleksjami praktyków zarządzania i biznesu. Nie jest łatwą sztuką połączyć teorię i praktykę w naukowy monolit, a jednak… Autorzy dokonali tej kompilacji w sposób optymalny.
prof. dr hab. Waldemar Bednaruk
FRAGMENT POSŁOWIA
Pierwszy raz w moich rękach pojawiła się bardzo sprawna i zbalansowana kompilacja wiedzy na temat sprzedaży i sedna marketingu, zarówno w ujęciu chronologicznym (od dynamicznych lat sześćdziesiątych XX wieku aż do drugiego dziesięciolecia XX wieku), jak i w ujęciu merytorycznym (przegląd tego, co „wyprodukował” świat wysokiej konkurencyjności na przestrzeni dziesięcioleci).
Autorzy stworzyli opracowanie nie tylko edukacyjne – ale jednocześnie praktyczne, a co najważniejsze – niezwykle syntetyczne, służące dwóm grupom czytelników – tym, którzy dopiero zgłębiają tę wiedzę oraz tym, którzy są już doświadczonymi sprzedawcami lub/i marketingowcami. Praca ta działa więc podobnie jak filmy Disneya, które przeznaczone są dla dzieci i jednocześnie dla rodziców – dając możliwość każdej grupie odbioru treści „na swoim poziomie”. Tworzenie takich dwupłaszczyznowych przekazów to sztuka – autorzy tej pozycji posiedli ją… ku dobru Czytelników!
Krzysztof Sarnecki
FRAGMENT POSŁOWIA
Pierwszy raz w moich rękach pojawiła się bardzo sprawna i zbalansowana kompilacja wiedzy na temat sprzedaży i sedna marketingu, zarówno w ujęciu chronologicznym (od dynamicznych lat sześćdziesiątych XX wieku aż do drugiego dziesięciolecia XX wieku), jak i w ujęciu merytorycznym (przegląd tego, co „wyprodukował” świat wysokiej konkurencyjności na przestrzeni dziesięcioleci).
Autorzy stworzyli opracowanie nie tylko edukacyjne – ale jednocześnie praktyczne, a co najważniejsze – niezwykle syntetyczne, służące dwóm grupom czytelników – tym, którzy dopiero zgłębiają tę wiedzę oraz tym, którzy są już doświadczonymi sprzedawcami lub/i marketingowcami. Praca ta działa więc podobnie jak filmy Disneya, które przeznaczone są dla dzieci i jednocześnie dla rodziców – dając możliwość każdej grupie odbioru treści „na swoim poziomie”. Tworzenie takich dwupłaszczyznowych przekazów to sztuka – autorzy tej pozycji posiedli ją… ku dobru Czytelników!
Krzysztof Sarnecki
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | Szpakowski Mirosław K., Szpakowska Iwona |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | Norbertinum |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Miękka |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2024 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 224 |
ISBN | 9788372228383 |
Produkty rekomendowane
Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie III - uzupełnione. Rzecz o zarządzaniu sprzedażą - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
-
Najgorętsze okazje do -30%
- Dane i opinie o Empik
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
35,99złProfesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie III - uzupełnione. Rzecz o zarządzaniu sprzedażą
Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie III - uzupełnione. Rzecz o zarządzaniu sprzedażą - Pozostałe oferty
-
- Dane i opinie o megaksiazki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
27,89złProfesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Rzecz o zarządzaniu sprzedażą Mirosław K. Szpakowski
-
- Dane i opinie o dvdmax.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
29,87złProfesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Rzecz o zarządzaniu sprzedażą - Mirosław K. Szpakowski, Iwona Szpakowska [
-
- Dane i opinie o Księgarnia DobraKsiazka.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
30,20złProfesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Rzecz o zarządzaniu sprzedażą
-
- Dane i opinie o Inbook.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
33,87złProfesjonalna Obsługa Klienta. Przedstawiciel Handlowy, Sprzedawca, Kasjer. Rzecz O Zarządzaniu Sprzedażą
-
- Dane i opinie o Ameo.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
33,92złProfesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Rzecz o zarządzaniu sprzedażą
-
Zapakuj na prezent
- Dane i opinie o matfel.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
34,33złProfesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Rzecz o zarządzaniu sprzedażą - Mirosław K. Szpakowski, Iwona Szpakowska
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 27,89zł
Często kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie III - uzupełnione. Rzecz o zarządzaniu sprzedażą - Opinie
Klienci, którzy kupili Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie III - uzupełnione. Rzecz o zarządzaniu sprzedażą, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane