Kross Trans 1.0 Damski Brązowy / Fioletowy Połysk 28 2025 - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Rowery trekkingowe Kross to doskonałe jednoślady do odkrywania nowych tras i podbijania różnorodnych terenów. Wyposażone w stabilne ramy, precyzyjne przerzutki oraz ergonomiczne kierownice, rowery trekkingowe Kross gwarantują nie tylko wygodę na długich trasach, ale także pełną kontrolę i niezawodność w różnych warunkach.
KROSS TRANS 1.0
KROSS Trans 1.0 to rower turystyczny łączący cechy przydatne podczas rekreacyjnych wypraw, jak i codziennego zastosowania. Lekka, aluminiowa rama oraz amortyzowany widelec zapewniają komfort jazdy zarówno po asfalcie, jak i w trudniejszym terenie. Napęd Shimano w systemie 3x7 umożliwia płynne dostosowanie przełożeń do każdej trasy, a hamulce v-brake gwarantują bezpieczeństwo i kontrolę. KROSS Trans 3.0 został zaprojektowany, aby zapewnić jak największy poziom komfortu zarówno podczas wypraw za miasto, jak i podczas dojazdów do pracy.
Osprzęt do lekkiego terenu i miejskiej jazdy
KROSS Trans 1.0 stworzyliśmy z myślą o tym, by sprawiał Ci przyjemność z pokonywania każdego kilometra trasy. Sprawdzony napęd z 21 przełożeniami zapewnia komfortową jazdę w każdym terenie. Tylna przerzutka z grupy Tourney to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń niezależnie od warunków na trasie.
Za pewne i przewidywalne hamowanie odpowiadają hamulce v-brake, które oferują wysoką siłę hamowania niezależnie od aktualnych warunków atmosferycznych. Są lżejsze, dużo prostsze i tańsze w eksploatacji niż hamulce tarczowe, a również potrafią skutecznie zatrzymać rower.
Idealny do codziennego użytkowania
Zintegrowane z rowerem oświetlenie ułatwi jazdę po zmroku, a wysokiej jakości siodełko zachwyci Cię komfortem, jaki zaoferuje Ci podczas pokonywania długich tras.
W rowerze trekkingowym nie mogło zabraknąć solidnego i stabilnego bagażnika. Umożliwia on przewożenie niezbędnego ekwipunku, a także nie będzie problemem montaż na nim dodatkowych sakw. Do kompletu trafił również system pełnych błotników, który zapewnia doskonałą ochronę przed błotem.
Technologie wspierające Cię w Twoich podróżach rowerowych
Rama KROSS Trans 1.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec ze skokiem 30 mm sprawi, że bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast możliwa będzie jazda bez obaw o kamienie czy korzenie.
Rozmiar damski czy męski?
Wybrane modele KROSS występują w wersjach damskich i męskich. Jak odróżnić te wersje? Damskie rozmiary/ramy wyróżnione są w tabeli doboru ramy („Jak dobrać rozmiar ramy") literą „D" poprzedzającą literę z rozmiarem i tak np. DM (17´) 28" oznacza rower dla Pań w rozmiarze M przy wielkości ramy 17 oraz kół 28 cali. Rozmiary bez poprzedzającej litery „D" zwykle oznaczają rozmiar męski lub (w zależności od modelu) uniwersalny (np. modele MTB/MTB XC i inne)
Jak czytać tabele z geometrią ram?
M (19´) 29" – taki zapis oznacza: M – rozmiar ramy wyrażony symbolem, 19´ – rozmiar ramy w calach, a wartość 29" oznacza średnicę koła (obręczy, opony, dętki) wyrażoną w także w calach (zwykle 26, 27,5 oraz 29 cali dla rowerów typu MTB oraz 28 cali dla trekkingowych, miejskich, czy szosowych)
KROSS TRANS 1.0
KROSS Trans 1.0 to rower turystyczny łączący cechy przydatne podczas rekreacyjnych wypraw, jak i codziennego zastosowania. Lekka, aluminiowa rama oraz amortyzowany widelec zapewniają komfort jazdy zarówno po asfalcie, jak i w trudniejszym terenie. Napęd Shimano w systemie 3x7 umożliwia płynne dostosowanie przełożeń do każdej trasy, a hamulce v-brake gwarantują bezpieczeństwo i kontrolę. KROSS Trans 3.0 został zaprojektowany, aby zapewnić jak największy poziom komfortu zarówno podczas wypraw za miasto, jak i podczas dojazdów do pracy.
Osprzęt do lekkiego terenu i miejskiej jazdy
KROSS Trans 1.0 stworzyliśmy z myślą o tym, by sprawiał Ci przyjemność z pokonywania każdego kilometra trasy. Sprawdzony napęd z 21 przełożeniami zapewnia komfortową jazdę w każdym terenie. Tylna przerzutka z grupy Tourney to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń niezależnie od warunków na trasie.
Za pewne i przewidywalne hamowanie odpowiadają hamulce v-brake, które oferują wysoką siłę hamowania niezależnie od aktualnych warunków atmosferycznych. Są lżejsze, dużo prostsze i tańsze w eksploatacji niż hamulce tarczowe, a również potrafią skutecznie zatrzymać rower.
Idealny do codziennego użytkowania
Zintegrowane z rowerem oświetlenie ułatwi jazdę po zmroku, a wysokiej jakości siodełko zachwyci Cię komfortem, jaki zaoferuje Ci podczas pokonywania długich tras.
W rowerze trekkingowym nie mogło zabraknąć solidnego i stabilnego bagażnika. Umożliwia on przewożenie niezbędnego ekwipunku, a także nie będzie problemem montaż na nim dodatkowych sakw. Do kompletu trafił również system pełnych błotników, który zapewnia doskonałą ochronę przed błotem.
Technologie wspierające Cię w Twoich podróżach rowerowych
Rama KROSS Trans 1.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec ze skokiem 30 mm sprawi, że bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast możliwa będzie jazda bez obaw o kamienie czy korzenie.
Rozmiar damski czy męski?
Wybrane modele KROSS występują w wersjach damskich i męskich. Jak odróżnić te wersje? Damskie rozmiary/ramy wyróżnione są w tabeli doboru ramy („Jak dobrać rozmiar ramy") literą „D" poprzedzającą literę z rozmiarem i tak np. DM (17´) 28" oznacza rower dla Pań w rozmiarze M przy wielkości ramy 17 oraz kół 28 cali. Rozmiary bez poprzedzającej litery „D" zwykle oznaczają rozmiar męski lub (w zależności od modelu) uniwersalny (np. modele MTB/MTB XC i inne)
Jak czytać tabele z geometrią ram?
M (19´) 29" – taki zapis oznacza: M – rozmiar ramy wyrażony symbolem, 19´ – rozmiar ramy w calach, a wartość 29" oznacza średnicę koła (obręczy, opony, dętki) wyrażoną w także w calach (zwykle 26, 27,5 oraz 29 cali dla rowerów typu MTB oraz 28 cali dla trekkingowych, miejskich, czy szosowych)
Rama i widelec
MATERIAŁ RAMY ALUMINIUM PERFORMANCE
WIDELEC ZOOM 120E
SKOK WIDELCA 30mm
TYLNY AMORTYZATOR BRAK
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK
Wykończenie lakieru połysk
KOLOR RAMY brązowy
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO TOURNEY TY601
PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO TOURNEY TY300
MANETKI SHIMANO TOURNEY ST-EF41
KORBA WHEEL TOP
KORONKI 28-38-48T/170MM
KASETA / WOLNOBIEG SHIMANO TZ500
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU 14-28T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 21
SUPORT FP-B902
ŁAŃCUCH YBN S50
Koła
PIASTA PRZÓD ALUMINIUM
PIASTA TYŁ ALUMINIUM
OBRĘCZE ALUMINIUM
OPONY WANDA P1134 28X1,65
Hamulce
HAMULEC PRZÓD V-BRAKE
HAMULEC TYŁ V-BRAKE
DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO TOURNEY ST-EF41
TARCZE HAMULCOWE BRAK
TARCZE HAMULCOWE TYŁ BRAK
Komponenty
KIEROWNICA STALOWA 610 MM 25,4
WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM 90/25,4 REG
SIODŁO KROSS
WSPORNIK SIODŁA ALUMINIUM 27,2X350MM
STERY 1-1/8"
CHWYTY KROSS
PEDAŁY TWORZYWO
*Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w dowolnym czasie i bez uprzedzenia, w odniesieniu do wyposażenia, specyfikacji, modeli, kolorów i materiałów. Zdjęcia produktu mogą mieć charakter poglądowy i wygląd rzeczywisty produktu może się nieznacznie różnić.
MATERIAŁ RAMY ALUMINIUM PERFORMANCE
WIDELEC ZOOM 120E
SKOK WIDELCA 30mm
TYLNY AMORTYZATOR BRAK
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK
Wykończenie lakieru połysk
KOLOR RAMY brązowy
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO TOURNEY TY601
PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO TOURNEY TY300
MANETKI SHIMANO TOURNEY ST-EF41
KORBA WHEEL TOP
KORONKI 28-38-48T/170MM
KASETA / WOLNOBIEG SHIMANO TZ500
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU 14-28T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 21
SUPORT FP-B902
ŁAŃCUCH YBN S50
Koła
PIASTA PRZÓD ALUMINIUM
PIASTA TYŁ ALUMINIUM
OBRĘCZE ALUMINIUM
OPONY WANDA P1134 28X1,65
Hamulce
HAMULEC PRZÓD V-BRAKE
HAMULEC TYŁ V-BRAKE
DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO TOURNEY ST-EF41
TARCZE HAMULCOWE BRAK
TARCZE HAMULCOWE TYŁ BRAK
Komponenty
KIEROWNICA STALOWA 610 MM 25,4
WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM 90/25,4 REG
SIODŁO KROSS
WSPORNIK SIODŁA ALUMINIUM 27,2X350MM
STERY 1-1/8"
CHWYTY KROSS
PEDAŁY TWORZYWO
*Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w dowolnym czasie i bez uprzedzenia, w odniesieniu do wyposażenia, specyfikacji, modeli, kolorów i materiałów. Zdjęcia produktu mogą mieć charakter poglądowy i wygląd rzeczywisty produktu może się nieznacznie różnić.
Dane podstawowe |
|
---|---|
Marka | Kross |
Rodzaj ?Rodzaj roweru to kategoria określająca przeznaczenie i specjalizację roweru, dostosowany do różnych stylów jazdy i zastosowań. | Miejskie |
Przeznaczenie ?Przeznaczenie roweru to jego główny cel lub zastosowanie, np. rower górski przeznaczony do terenów off-road, rower miejski do codziennego dojazdu, szosowy do jazdy po drogach asfaltowych itp. | Damskie |
Popularne serie ?Popularne serie rowerów to linie modelowe, które oferują różne warianty rowerów o podobnych cechach i specyfikacjach, dostosowane do różnych stylów jazdy lub potrzeb użytkowników. | Kross Trans |
Bagażnik ?Bagażnik rowerowy to konstrukcja, na której można przymocować torby lub bagaż, umożliwiając wygodne przewożenie rzeczy podczas jazdy na rowerze. | Z bagażnikiem |
Koszyk ?Koszyk rowerowy to praktyczny dodatek, który mocuje się na rowerze, służący do przewożenia drobnych przedmiotów, zakupów lub innych rzeczy podczas jazdy. | Bez koszyka |
Kolor | Białe |
Koła |
|
Rozmiar kół ?Rozmiar kół ma istotne znaczenie dla charakterystyki jazdy, wygody i efektywności użytkowania roweru. Odpowiednio dobrany rozmiar kół pozwala na osiągnięcie optymalnych parametrów jazdy, które wpływają na komfort, wydajność i kontrolę podczas jazdy. Wielkość kół wpływa między innymi na kąt ustawienia ramy, wysokość siodełka i kierownicy oraz stabilność i kontrolę nad rowerem. | 28" |
Błotniki ?Błotniki rowerowe to elementy montowane nad kołami, chroniące przed bryzgami wody i błota podczas jazdy rowerem w deszczu lub na mokrych nawierzchniach. | Z błotnikami |
Rama |
|
Materiał ramy ?Materiał, z którego wykonana jest konstrukcja roweru. Wpływaja na jego wytrzymałość, wagę i właściwości jezdne. | Aluminium |
Amortyzacja ?Amortyzacja w rowerze ma kluczowe znaczenie dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy, szczególnie na nierównym terenie. Amortyzatory służą do redukcji drgań i wstrząsów, chroniąc przed urazami kręgosłupa i innych kontuzjami. Rower z dobrą amortyzacją zapewnia płynniejszą jazdę i umożliwia szybsze pokonywanie trudnego terenu. Wyróżnia się kilka rodzajów amortyzacji, w tym przednie, tylne oraz pełne, w zależności od rodzaju roweru i stylu jazdy. | Przód |
Napęd |
|
Liczba biegów ?Liczba biegów w rowerach pozwala dostosować trudność pedałowania do terenu i preferencji. Wyższa liczba biegów daje większą różnorodność kombinacji, przydatną na nierównym terenie, a niższa liczba biegów jest odpowiednia dla płaskiego terenu. | 21 |
Rodzaj hamulców ?Rodzaj hamulców w rowerze ma ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy i kontroli nad rowerem. Wyróżnia się dwa główne rodzaje hamulców: tarczowe i szczękowe. Hamulce tarczowe zapewniają lepszą kontrolę i wydajność hamowania, szczególnie w trudnych warunkach, a także są bardziej wytrzymałe i mniej narażone na zużycie niż hamulce szczękowe. Hamulce szczękowe są bardziej popularne w rowerach miejskich i trekkingowych, ponieważ są tańsze i łatwiejsze w konserwacji i regulacji. | V-brake |
Produkty rekomendowane
Kross Trans 1.0 Damski Brązowy / Fioletowy Połysk 28 2025 - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Kross Trans 1.0 Damski Brązowy / Fioletowy Połysk 28 2025- Oferty
-
Darmowe ubezpieczenie i RATY0%
- Dane i opinie o MIGAEL ROWEROWY
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Rowery od MIGAEL ROWEROWY
Warianty tego produktu
-
1 599,00złRower Kross Trans 1.0 Damski Koło 28" Beżowo/Fioletowy połysk* RATY 0% BNP / Darmowe ubezpieczenie na 12 miesięcy Gratis!!
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 1 539,12zł
Kross Trans 1.0 Damski Brązowy / Fioletowy Połysk 28 2025 - Opinie
Klienci, którzy kupili Kross Trans 1.0 Damski Brązowy / Fioletowy Połysk 28 2025, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane