MiniBingo! Język angielski dla najmłodszych z płytą CD - Wieczorek Anna, Malenta Grażyna - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Nr dopuszczenia: 441/02
MiniBingo to podręcznik dla dzieci rozpoczynających naukę języka angielskiego w przedszkolu, w szkole lub na zajęciach indywidualnych w domu. Adresowany jest do dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać, ani pisać, zakłada jednak systematyczne przygotowanie ich do osiągnięcia tzw. \"gotowości szkolnej\".
Metodyka kursu uwzględnia fakt, że najmłodsi uczniowie najlepiej przyswajają wiedzę poprzez zmysł wzroku, słuchu i przez działanie. Celem większości ćwiczeń jest rozwijanie umiejętności słuchania, mówienia, doskonalenia pamięci wzrokowej oraz umiejętności manualnych i aktorskich.
Nauka języka odbywa się poprzez aktywną zabawę połączoną z dużą ilością ruchu, atrakcyjne gry, piosenki, rymowanki i historyjki.
Ułożone tematycznie ćwiczenia językowe, wpisane w specjalnie skomponowane dla tej książki proste utwory muzyczne, gwarantują szybkie opanowanie podstawowego słownictwa i wyrażeń przydatnych w codziennej komunikacji.
Proste, wielokrotnie powtarzane piosenki, rymowanki i wierszyki dają dzieciom możliwość utrwalenia poznanych struktur językowych.
Łatwy i przejrzysty układ książki z wyodrębnioną jednostką lekcyjną, polecenia i instrukcje w języku polskim oraz stała i logiczna struktura poszczególnych lekcji, umożliwiają korzystanie z zawartego w niej materiału nie tylko wykwalifikowanym nauczycielom, ale również rodzicom słabo znającym język angielski.
Podręcznik połączony z zeszytem ćwiczeń składa się z sześciu rozdziałów (units). Ich tematyka i treści nauczania są zgodne z założeniami podstawy programowej wychowania przedszkolnego zatwierdzonej przez MEN i są zintegrowane z głównymi obszarami edukacji przedszkolnej (np. z obszarem edukacji ruchowej, muzycznej, przyrodniczej czy społeczno-moralnej).
W każdym rozdziale prezentowane jest nowe słownictwo i struktury językowe nawiązujące do przewodniego tematu rozdziału. Tytuły kolejnych rozdziałów ujęte są w formie zaproszenia do zabawy lub zachęty do wspólnego działania:
Unit 1 – Let\'s play together! – Pobawmy się razem!
Unit 2 – Let\'s play with colours! – Pobawmy się kolorami!
Unit 3 – Let\'s have a party! – Zorganizujmy przyjęcie!
Unit 4 – Let\'s play outside! – Pobawmy się na dworze!
Unit 5 – Let\'s have a nice meal! – Zjedzmy dobry posiłek!
Unit 6 – Let\'s go for holidays! – Jedźmy na wakacje!
Każdy unit zawiera 6 jednostek lekcyjnych, z których pierwsze pięć to lekcje wprowadzające nowy materiał językowy, a lekcja szósta (Fun time) to lekcja powtórzeniowa przedstawiona w formie gier, zabaw i innych ćwiczeń utrwalających poznany materiał językowy.
Strona tytułowa, otwierająca każdy unit, jest jednocześnie ilustracją treści historyjki, która tematycznie, leksykalnie i gramatycznie wiąże się z całym rozdziałem. Po zakończeniu pracy w danym rozdziale, nauczyciel i dzieci wracają do strony tytułowej unit-u i słuchają nagranego na kasecie tekstu historyjki, wykonując przy tym szereg ćwiczeń typu: predicting, eliciting vocabulary, describing a picture, acting-out etc. Tak więc, historyjka nagrana na kasecie jest dodatkową formą powtórzenia i utrwalenia nowo poznanych treści. Treść historyjek stanowi również idealny materiał do odgrywania krótkich scenek minidialogowych, które można wykorzystać jako materiał do przygotowania przedstawień dla rodziców. Opis przeprowadzenia lekcji z historyjką (STORY-TELLING) zamieszczony jest po każdej z lekcji zatytułowanej Fun Time w Poradniku metodycznym.
– W środku książki znajdują się dwie wszywki z naklejkami, które dzieci będą przyklejać na poszczególnych stronach lekcji oznaczonych ikoną obrazkową: Przyklej naklejki. Naklejki pogrupowane są w zbiory odpowiadające numerom kolejnych rozdziałów, lekcji i stron w podręczniku, co ułatwi ich odnalezienie. Nagrody-naklejki oznaczone są hasłem: Nagrody i opatrzone numerem każdej z lekcji.
Prezentacja poszczególnych lekcji w podręczniku:
– Każda lekcja rozmieszczona jest na jednej rozkładówce, przy czym:
– Lewa strona każdej lekcji stanowi graficzną prezentację nowego materiału językowego. Ilustracje na tej stronie zostały zaprojektowane w taki sposób, by wspomagać globalne zapamiętywanie kolejno prezentowanych treści. Tytuł lekcji oraz ramka u dołu strony informują nauczyciela bądź rodzica o zakresie nowego materiału językowego (temat, struktura językowa, słownictwo)
– Prawa strona każdej lekcji zawiera różnorodne ćwiczenia utrwalające poznany materiał. Są to w większości zadania polegające na kolorowaniu, rysowaniu, łączeniu elementów ilustracji, rozwiązywaniu prostych łamigłówek, labiryntów, przyklejaniu naklejek itp. Po zakończeniu pracy i wykonaniu wszystkich ćwiczeń w lekcji, dziecko przykleja nagrodę-naklejkę na dole strony.
– Polecenia do poszczególnych ćwiczeń zamieszczone zostały w formie ikonek obrazkowych o następujących znaczeniach:
Miś z kasetką > Posłuchaj.
Miś z \"dymkiem\" > Powtórz.
Miś z nutką > Zaśpiewaj piosenkę.
Miś z kredką > Narysuj / Pokoloruj rysunki.
Miś z kostką do gry > Zagraj w grę.
Miś ze znakiem zapytania > Rozwiąż zadanie / łamigłówkę.
Miś z puzzlem > Połącz.
Miś z naklejką > Przyklej naklejki.
Podręcznik jest zgodny z Programem nauczania języka angielskiego w przedszkolu (Wydawnictwo Szkolne PWN, numer w wykazie MENiS: DKOS-5002-32/3)
ISBN: 9788326211645
EAN: 9788326211645
Wydawnictwo: PWN
Autorzy: Wieczorek Anna, Malenta Grażyna
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 88
Oprawa: miękka
Format: 20.5x28.5cm
MiniBingo to podręcznik dla dzieci rozpoczynających naukę języka angielskiego w przedszkolu, w szkole lub na zajęciach indywidualnych w domu. Adresowany jest do dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać, ani pisać, zakłada jednak systematyczne przygotowanie ich do osiągnięcia tzw. \"gotowości szkolnej\".
Metodyka kursu uwzględnia fakt, że najmłodsi uczniowie najlepiej przyswajają wiedzę poprzez zmysł wzroku, słuchu i przez działanie. Celem większości ćwiczeń jest rozwijanie umiejętności słuchania, mówienia, doskonalenia pamięci wzrokowej oraz umiejętności manualnych i aktorskich.
Nauka języka odbywa się poprzez aktywną zabawę połączoną z dużą ilością ruchu, atrakcyjne gry, piosenki, rymowanki i historyjki.
Ułożone tematycznie ćwiczenia językowe, wpisane w specjalnie skomponowane dla tej książki proste utwory muzyczne, gwarantują szybkie opanowanie podstawowego słownictwa i wyrażeń przydatnych w codziennej komunikacji.
Proste, wielokrotnie powtarzane piosenki, rymowanki i wierszyki dają dzieciom możliwość utrwalenia poznanych struktur językowych.
Łatwy i przejrzysty układ książki z wyodrębnioną jednostką lekcyjną, polecenia i instrukcje w języku polskim oraz stała i logiczna struktura poszczególnych lekcji, umożliwiają korzystanie z zawartego w niej materiału nie tylko wykwalifikowanym nauczycielom, ale również rodzicom słabo znającym język angielski.
Podręcznik połączony z zeszytem ćwiczeń składa się z sześciu rozdziałów (units). Ich tematyka i treści nauczania są zgodne z założeniami podstawy programowej wychowania przedszkolnego zatwierdzonej przez MEN i są zintegrowane z głównymi obszarami edukacji przedszkolnej (np. z obszarem edukacji ruchowej, muzycznej, przyrodniczej czy społeczno-moralnej).
W każdym rozdziale prezentowane jest nowe słownictwo i struktury językowe nawiązujące do przewodniego tematu rozdziału. Tytuły kolejnych rozdziałów ujęte są w formie zaproszenia do zabawy lub zachęty do wspólnego działania:
Unit 1 – Let\'s play together! – Pobawmy się razem!
Unit 2 – Let\'s play with colours! – Pobawmy się kolorami!
Unit 3 – Let\'s have a party! – Zorganizujmy przyjęcie!
Unit 4 – Let\'s play outside! – Pobawmy się na dworze!
Unit 5 – Let\'s have a nice meal! – Zjedzmy dobry posiłek!
Unit 6 – Let\'s go for holidays! – Jedźmy na wakacje!
Każdy unit zawiera 6 jednostek lekcyjnych, z których pierwsze pięć to lekcje wprowadzające nowy materiał językowy, a lekcja szósta (Fun time) to lekcja powtórzeniowa przedstawiona w formie gier, zabaw i innych ćwiczeń utrwalających poznany materiał językowy.
Strona tytułowa, otwierająca każdy unit, jest jednocześnie ilustracją treści historyjki, która tematycznie, leksykalnie i gramatycznie wiąże się z całym rozdziałem. Po zakończeniu pracy w danym rozdziale, nauczyciel i dzieci wracają do strony tytułowej unit-u i słuchają nagranego na kasecie tekstu historyjki, wykonując przy tym szereg ćwiczeń typu: predicting, eliciting vocabulary, describing a picture, acting-out etc. Tak więc, historyjka nagrana na kasecie jest dodatkową formą powtórzenia i utrwalenia nowo poznanych treści. Treść historyjek stanowi również idealny materiał do odgrywania krótkich scenek minidialogowych, które można wykorzystać jako materiał do przygotowania przedstawień dla rodziców. Opis przeprowadzenia lekcji z historyjką (STORY-TELLING) zamieszczony jest po każdej z lekcji zatytułowanej Fun Time w Poradniku metodycznym.
– W środku książki znajdują się dwie wszywki z naklejkami, które dzieci będą przyklejać na poszczególnych stronach lekcji oznaczonych ikoną obrazkową: Przyklej naklejki. Naklejki pogrupowane są w zbiory odpowiadające numerom kolejnych rozdziałów, lekcji i stron w podręczniku, co ułatwi ich odnalezienie. Nagrody-naklejki oznaczone są hasłem: Nagrody i opatrzone numerem każdej z lekcji.
Prezentacja poszczególnych lekcji w podręczniku:
– Każda lekcja rozmieszczona jest na jednej rozkładówce, przy czym:
– Lewa strona każdej lekcji stanowi graficzną prezentację nowego materiału językowego. Ilustracje na tej stronie zostały zaprojektowane w taki sposób, by wspomagać globalne zapamiętywanie kolejno prezentowanych treści. Tytuł lekcji oraz ramka u dołu strony informują nauczyciela bądź rodzica o zakresie nowego materiału językowego (temat, struktura językowa, słownictwo)
– Prawa strona każdej lekcji zawiera różnorodne ćwiczenia utrwalające poznany materiał. Są to w większości zadania polegające na kolorowaniu, rysowaniu, łączeniu elementów ilustracji, rozwiązywaniu prostych łamigłówek, labiryntów, przyklejaniu naklejek itp. Po zakończeniu pracy i wykonaniu wszystkich ćwiczeń w lekcji, dziecko przykleja nagrodę-naklejkę na dole strony.
– Polecenia do poszczególnych ćwiczeń zamieszczone zostały w formie ikonek obrazkowych o następujących znaczeniach:
Miś z kasetką > Posłuchaj.
Miś z \"dymkiem\" > Powtórz.
Miś z nutką > Zaśpiewaj piosenkę.
Miś z kredką > Narysuj / Pokoloruj rysunki.
Miś z kostką do gry > Zagraj w grę.
Miś ze znakiem zapytania > Rozwiąż zadanie / łamigłówkę.
Miś z puzzlem > Połącz.
Miś z naklejką > Przyklej naklejki.
Podręcznik jest zgodny z Programem nauczania języka angielskiego w przedszkolu (Wydawnictwo Szkolne PWN, numer w wykazie MENiS: DKOS-5002-32/3)
ISBN: 9788326211645
EAN: 9788326211645
Wydawnictwo: PWN
Autorzy: Wieczorek Anna, Malenta Grażyna
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 88
Oprawa: miękka
Format: 20.5x28.5cm
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | Wieczorek Anna, Malenta Grażyna |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | PWN |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Miękka |
Format | 20.5x28.5cm |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2012 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 88 |
Język oryginału | Polski |
Rodzaj ?Rodzaj w książkach do nauki języków określa ich specyfikę i przeznaczenie. Może to być podręcznik, kurs, podróżniczy przewodnik, słownik, czy też zbiór ćwiczeń. Wybór odpowiedniego rodzaju pozwala dopasować materiał do indywidualnych potrzeb uczącego się oraz sposobu nauki, zapewniając efektywny rozwój umiejętności językowych. | Pomoce audio |
Przeznaczenie ?Przeznaczenie informuje, czy materiał jest dostosowany do programu nauczania szkolnego. Książki przeznaczone dla szkół mogą zawierać treści dostosowane do poziomu nauczania w szkołach podstawowych, średnich lub kursów językowych. Wybierając książkę z odpowiednim przeznaczeniem szkolnym, użytkownik może być pewny zgodności z wymaganiami nauczania i przydatności materiału do nauki w szkole. | Dla przedszkolaków |
Poziom zaawansowania ?Poziom zaawansowania w książkach do nauki języków określa stopień trudności materiału dostosowany do umiejętności uczącego się. Wybierając książkę odpowiedniego poziomu, użytkownik może skutecznie rozwijać swoje umiejętności językowe na odpowiednim poziomie trudności, co przyczynia się do efektywnej nauki i osiągnięcia zamierzonych celów. | Angielski dla dzieci |
Seria | MINI BINGO |
ISBN | 9788326211645 |
Produkty rekomendowane
MiniBingo! Język angielski dla najmłodszych z płytą CD - Wieczorek Anna, Malenta Grażyna - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
-
- Dane i opinie o Empik
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
71,00złMiniBingo! Język angielski dla najmłodszych. Klasa 1. Szkoła podstawowa + CD
MiniBingo! Język angielski dla najmłodszych z płytą CD - Wieczorek Anna, Malenta Grażyna - Pozostałe oferty
-
- Dane i opinie o Ameo.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
56,62złMiniBingo! Język angielski dla najmłodszych (CD)
-
- Dane i opinie o Księgarnia DobraKsiazka.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
65,95złMini Bingo! Język angielski dla najmłodszych
-
- Dane i opinie o matfel.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
70,22złBingo Mini podr w.2012 PWN - Anna Wieczorek, Grażyna Malenta
-
- Dane i opinie o dvdmax.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
84,99złBingo Mini podr w.2012 PWN [KSIĄŻKA]
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 56,62zł
Często kupowane razem
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
MiniBingo! Język angielski dla najmłodszych z płytą CD - Wieczorek Anna, Malenta Grażyna - Opinie
Klienci, którzy kupili MiniBingo! Język angielski dla najmłodszych z płytą CD - Wieczorek Anna, Malenta Grażyna, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane