Motorsport 5W40 C3 5l - Opis i dane produktu
-
Zgłoś

Hiszpańskie oleje SORT (Super Oil Racing Technology) innowacyjność z motorsportu w użytku codziennym.
Nowość na rynku polskim, premium na rynku hiszpańskim.Środki smarne SORT oferują jakość, oszczędność i ochronę w najlepszej cenie. Jest to unikalny produkt, który rewolucjonizuje rynek. Zapewnia oszczędność paliwa do 20% i zwiększa żywotność silnika o 80%, zwiększając jego skuteczność i wydajność. Produkty SORT zostały opracowane i przetestowane w celu przezwyciężenia trudnych warunków pracy w świecie motorsportu i stale się rozwijają, aby zaoferować użytkownikowi końcowemu produkt o najnowszych osiągnięciach i najwyższej jakości. Oleje SORT spełniają wymagania API (American Petroleum Institute) i ACEA (European Automobile Manufacturers Association), jak również wymagania producentów pojazdów.
Nowość na rynku polskim, premium na rynku hiszpańskim.Środki smarne SORT oferują jakość, oszczędność i ochronę w najlepszej cenie. Jest to unikalny produkt, który rewolucjonizuje rynek. Zapewnia oszczędność paliwa do 20% i zwiększa żywotność silnika o 80%, zwiększając jego skuteczność i wydajność. Produkty SORT zostały opracowane i przetestowane w celu przezwyciężenia trudnych warunków pracy w świecie motorsportu i stale się rozwijają, aby zaoferować użytkownikowi końcowemu produkt o najnowszych osiągnięciach i najwyższej jakości. Oleje SORT spełniają wymagania API (American Petroleum Institute) i ACEA (European Automobile Manufacturers Association), jak również wymagania producentów pojazdów.

Rewolucjonalizacja rynku
Doskonała jakość oleju bazowego i jego ekskluzywny pakiet dodatków uszlachetniających zapewnia niezwykłą odporność warstwy smarującej, co pozwala na znaczne zmniejszenie tarcia wewnętrznego silnika. W rezultacie zapewnia oszczędność paliwa do 20%, zmniejsza zużycie elementów silnika o 80%, minimalizuje wibracje, zapewnia płynniejszą pracę, poprawia przyspieszenie i zwiększa osiągi pojazdu.
SORT zachowuje swoje niezwykłe właściwości w wysokich temperaturach, gwarantując maksymalną powłokę smarującą w ekstremalnych warunkach.
Doskonała jakość oleju bazowego i jego ekskluzywny pakiet dodatków uszlachetniających zapewnia niezwykłą odporność warstwy smarującej, co pozwala na znaczne zmniejszenie tarcia wewnętrznego silnika. W rezultacie zapewnia oszczędność paliwa do 20%, zmniejsza zużycie elementów silnika o 80%, minimalizuje wibracje, zapewnia płynniejszą pracę, poprawia przyspieszenie i zwiększa osiągi pojazdu.
SORT zachowuje swoje niezwykłe właściwości w wysokich temperaturach, gwarantując maksymalną powłokę smarującą w ekstremalnych warunkach.
Olej SORT tworzy warstwę pomiędzy pierścieniami, tłokiem, cylindrem i innymi ruchomymi częściami silnika, która zapobiega utracie ciśnienia w komorze spalania, zmniejszając zużycie oleju i zapobiegając przedwczesnemu pogorszeniu się oleju na skutek zanieczyszczenia węglowodorami.
Dzięki zastosowanym w pakiecie dodatków uszlachetniających detergentom i dyspergantom, jest w stanie utrzymać silnik w czystości od osadów, lakierów i innych zanieczyszczeń, gwarantując ich eliminację podczas wymiany oleju.
Dzięki zastosowanym w pakiecie dodatków uszlachetniających detergentom i dyspergantom, jest w stanie utrzymać silnik w czystości od osadów, lakierów i innych zanieczyszczeń, gwarantując ich eliminację podczas wymiany oleju.
SORT w motorsporcie.
SORT uczestniczy jako sponsor techniczny w wielu odmianach motorsportu, współpracując z różnymi zespołami w celu poprawy ich niezawodności i osiągów. Zawody rozgrywane w różnych dyscyplinach i warunkach są wyjątkowym stanowiskiem badawczym, które pozwala doświadczyć różnych linii pracy i uzyskać cenne informacje dla rozwoju i doskonalenia naszych produktów w ekstremalnych warunkach.
SORT uczestniczy jako sponsor techniczny w wielu odmianach motorsportu, współpracując z różnymi zespołami w celu poprawy ich niezawodności i osiągów. Zawody rozgrywane w różnych dyscyplinach i warunkach są wyjątkowym stanowiskiem badawczym, które pozwala doświadczyć różnych linii pracy i uzyskać cenne informacje dla rozwoju i doskonalenia naszych produktów w ekstremalnych warunkach.
Dane techniczne
- Zastosowanie olej silnikowy
- Klasa lepkości temperaturowej 5W40
- Rodzaj 100% syntetyczny
- Pojemność 5 Litrów
- Olej przeznaczony również do samochodów wyposażonych w filtr DPF
- API SN / CF, ACEA C3, MB229.51, BMW Long Life-04, Peugeot-Citroën C3, Ford M2C 917A, Renault RN 700 - RN 710,
VW 502.00 / 505.00 - 505.01, GM Dexos II, Porsche A40
Klasyfikacja jakości oleju :API SN / CF (klasyfikacji jakości olejów silnikowych, zgodne ze standardami Amerykańskiego Instytutu Naftowego (American Petroleum Institute, API)
API SN: Głównie stosowane w silnikach benzynowych samochodów osobowych, lekkich ciężarówek i innych pojazdów, gdzie wymagane są oleje o tej specyfikacji.
API CF: Stosowane w starszych silnikach diesla, zwłaszcza tam, gdzie używane są paliwa o wyższej zawartości siarki.
ACE C3 (klasyfikacjami jakości olejów silnikowych według standardów Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (Association des Constructeurs Européens d'Automobiles, ACEA))
API SN: Głównie stosowane w silnikach benzynowych samochodów osobowych, lekkich ciężarówek i innych pojazdów, gdzie wymagane są oleje o tej specyfikacji.
API CF: Stosowane w starszych silnikach diesla, zwłaszcza tam, gdzie używane są paliwa o wyższej zawartości siarki.
ACE C3 (klasyfikacjami jakości olejów silnikowych według standardów Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (Association des Constructeurs Européens d'Automobiles, ACEA))
ACEA C3: Oleje niskopopiołowe do nowoczesnych silników benzynowych i diesla, szczególnie tych z filtrami DPF i systemami redukcji emisji.
MB 229.51(specyfikacja olejów silnikowych ustanowiona przez Mercedes-Benz (MB) dla swoich pojazdów).
MB 229.51: Oleje Low SAPS odpowiednie zarówno dla silników benzynowych, jak i diesla z DPF, spełniające bardziej rygorystyczne wymagania norm emisji Euro 5 i Euro 6.
BMW Long Life-04 (specyfikacja BMW Longlife-04 (LL-04) to standard jakości olejów silnikowych ustanowiony przez BMW).
Oleje LL-04 są idealne dla nowoczesnych silników diesla BMW wyposażonych w filtry DPF, pomagając zapobiegać zapychaniu się filtrów przez osady. Mogą być również stosowane w nowoczesnych silnikach benzynowych BMW, szczególnie tych wyposażonych w zaawansowane systemy kontroli emisji. Oleje LL-04 są zaprojektowane tak, aby spełniały wymagania dotyczące emisji Euro 4, Euro 5 i Euro 6. Zgodne z dłuższymi interwałami wymiany oleju zalecanymi przez BMW, co przyczynia się do zmniejszenia kosztów eksploatacji i ochrony środowiska.
Peugeot-Citroën C3Norma Peugeot Citroën C3 to specyfikacja jakości olejów silnikowych opracowana przez Groupe PSA (obecnie Stellantis).
PSA B71 2297 (C3): Bardziej zaawansowane oleje Low SAPS, oferujące lepszą ochronę i stabilność, również z myślą o oszczędności paliwa i zgodności z nowoczesnymi normami emisji.
Ford M2C 917ASpecyfikacja Ford Ford M2C 917A to norma jakości oleju silnikowego opracowana przez Ford Motor Company.
Ford M2C 917A: Specyfikacja ta określa wymagania dla olejów silnikowych o wysokiej stabilności termicznej i oksydacyjnej, zapewniających oszczędność paliwa i ochronę przed zużyciem. Oleje te są również kompatybilne z nowoczesnymi systemami emisji spalin i są zaprojektowane z myślą o dłuższych interwałach wymiany.
Renault RN 700 - RN 710Specyfikacje Renault RN 700 i RN 710 to normy jakości olejów silnikowych opracowane przez Renault.
Renault RN 700: Oleje przeznaczone głównie dla starszych silników benzynowych i diesla bez DPF. Zapewniają dobrą ochronę przed zużyciem i osadami oraz stabilność lepkościową.
Renault RN 710: Oleje przeznaczone dla nowoczesnych silników benzynowych oraz diesla z DPF. Charakteryzują się niską zawartością SAPS, wysoką ochroną przed zużyciem i kompatybilnością z nowoczesnymi systemami emisji.
VW 502.00 / 505.00 - 505.01Volkswagen Group (VW) opracowała szereg specyfikacji olejów silnikowych, aby zapewnić odpowiednią ochronę i wydajność swoich pojazdów.
VW 502.00: Wysokowydajne silniki benzynowe.
VW 505.00: Silniki diesla bez DPF.
VW 505.01: Silniki diesla z pompowtryskiwaczami.
GM Dexos IISpecyfikacja GM Dexos II to norma jakości olejów silnikowych opracowana przez General Motors (GM). Jest przeznaczona głównie dla silników benzynowych i wysokoprężnych stosowanych w pojazdach marki GM, takich jak Chevrolet, GMC, Cadillac i inne.
Porsche A40Specyfikacja Porsche A40 jest przeznaczona dla silników stosowanych w pojazdach marki Porsche, obejmując zarówno silniki benzynowe, jak i wysokoprężne.
Zakupując w naszej firmie oleje marki SORT, to nie tylko gwarancja wyjątkowej wydajności i skuteczności, ale także pewność, że używasz produktów oryginalnych.
MB 229.51(specyfikacja olejów silnikowych ustanowiona przez Mercedes-Benz (MB) dla swoich pojazdów).
MB 229.51: Oleje Low SAPS odpowiednie zarówno dla silników benzynowych, jak i diesla z DPF, spełniające bardziej rygorystyczne wymagania norm emisji Euro 5 i Euro 6.
BMW Long Life-04 (specyfikacja BMW Longlife-04 (LL-04) to standard jakości olejów silnikowych ustanowiony przez BMW).
Oleje LL-04 są idealne dla nowoczesnych silników diesla BMW wyposażonych w filtry DPF, pomagając zapobiegać zapychaniu się filtrów przez osady. Mogą być również stosowane w nowoczesnych silnikach benzynowych BMW, szczególnie tych wyposażonych w zaawansowane systemy kontroli emisji. Oleje LL-04 są zaprojektowane tak, aby spełniały wymagania dotyczące emisji Euro 4, Euro 5 i Euro 6. Zgodne z dłuższymi interwałami wymiany oleju zalecanymi przez BMW, co przyczynia się do zmniejszenia kosztów eksploatacji i ochrony środowiska.
Peugeot-Citroën C3Norma Peugeot Citroën C3 to specyfikacja jakości olejów silnikowych opracowana przez Groupe PSA (obecnie Stellantis).
PSA B71 2297 (C3): Bardziej zaawansowane oleje Low SAPS, oferujące lepszą ochronę i stabilność, również z myślą o oszczędności paliwa i zgodności z nowoczesnymi normami emisji.
Ford M2C 917ASpecyfikacja Ford Ford M2C 917A to norma jakości oleju silnikowego opracowana przez Ford Motor Company.
Ford M2C 917A: Specyfikacja ta określa wymagania dla olejów silnikowych o wysokiej stabilności termicznej i oksydacyjnej, zapewniających oszczędność paliwa i ochronę przed zużyciem. Oleje te są również kompatybilne z nowoczesnymi systemami emisji spalin i są zaprojektowane z myślą o dłuższych interwałach wymiany.
Renault RN 700 - RN 710Specyfikacje Renault RN 700 i RN 710 to normy jakości olejów silnikowych opracowane przez Renault.
Renault RN 700: Oleje przeznaczone głównie dla starszych silników benzynowych i diesla bez DPF. Zapewniają dobrą ochronę przed zużyciem i osadami oraz stabilność lepkościową.
Renault RN 710: Oleje przeznaczone dla nowoczesnych silników benzynowych oraz diesla z DPF. Charakteryzują się niską zawartością SAPS, wysoką ochroną przed zużyciem i kompatybilnością z nowoczesnymi systemami emisji.
VW 502.00 / 505.00 - 505.01Volkswagen Group (VW) opracowała szereg specyfikacji olejów silnikowych, aby zapewnić odpowiednią ochronę i wydajność swoich pojazdów.
VW 502.00: Wysokowydajne silniki benzynowe.
VW 505.00: Silniki diesla bez DPF.
VW 505.01: Silniki diesla z pompowtryskiwaczami.
GM Dexos IISpecyfikacja GM Dexos II to norma jakości olejów silnikowych opracowana przez General Motors (GM). Jest przeznaczona głównie dla silników benzynowych i wysokoprężnych stosowanych w pojazdach marki GM, takich jak Chevrolet, GMC, Cadillac i inne.
Porsche A40Specyfikacja Porsche A40 jest przeznaczona dla silników stosowanych w pojazdach marki Porsche, obejmując zarówno silniki benzynowe, jak i wysokoprężne.
Zakupując w naszej firmie oleje marki SORT, to nie tylko gwarancja wyjątkowej wydajności i skuteczności, ale także pewność, że używasz produktów oryginalnych.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Model | 5W40 100% C3 SYNTHETIC |
Rodzaj ?Rodzaj olejów silnikowych odnosi się do ich właściwości i składu chemicznego. Wyróżnić można między innymi oleje syntetyczne, półsyntetyczne czy mineralne. Wybór odpowiedniego rodzaju oleju ma kluczowe znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania i ochrony silnika. | Syntetyczne |
Przeznaczenie ?Przeznaczenie olejów określa, do jakiego rodzaju pojazdów jest przeznaczony dany produkt. Odpowiednio dobrany olej zapewnia skuteczną ochronę i wydajność silnika, dostosowaną do jego specyfiki. | Samochody osobowe |
Klasa lepkości ?Klasa lepkości w olejach silnikowych określa ich odporność na przepływ w różnych temperaturach i jest oznaczana przez dwie liczby, na przykład 5W30 lub 10W40. Pierwsza liczba oznacza lepkość przy niskiej temperaturze, a druga liczba oznacza lepkość przy wysokiej temperaturze. Im niższa pierwsza liczba, tym lepiej olej działa w niskich temperaturach a im wyższa druga liczba, tym lepiej olej silnikowy działa w wysokich temperaturach. | 5W40 |
Pojemność ?Pojemność określa, ile oleju silnikowego znajduje się w danym opakowaniu. | 5L |
Specyfikacja jakościowa | ACEA C3 |
Produkty rekomendowane
Motorsport 5W40 C3 5l - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Motorsport 5W40 C3 5l- Oferty
-
- Dane i opinie o SUPERELEKTRONIKA Sp z o. o.
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Oleje silnikowe od SUPERELEKTRONIKA Sp z o. o.
Warianty tego produktu
-
337,59złOlej silnikowy 5W40 C3 5L SORT hiszpański motorsport do 20% oszczędności
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 337,59zł
Motorsport 5W40 C3 5l - Opinie
Klienci, którzy kupili Motorsport 5W40 C3 5l, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane