Shell Helix Ultra Ect 0W30 C2/C3 4l - Opis i dane produktu
-
Zgłoś

Nazwa produktu: Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30
Produkcji 2024
Dostępne opakowania: 1L, 4L, 55L, 209L
W pełni syntetyczny olej silnikowy - zaawansowana ochrona systemów emisji spalin
Shell Helix Ultra ECT C2/C3 bazuje na zaawansowanej technologii zapewniajacej kompatybilnosc olejów z systemami kontroli emisji spalin (ECT) i ochrone filtrów czastek stałych zapewniajac wysoka wydajnosc silnika. Zmniejsza tarcia elementów pracujacych silnika zapewniajac oszczednosc paliwa.
Produkcji 2024
Dostępne opakowania: 1L, 4L, 55L, 209L
W pełni syntetyczny olej silnikowy - zaawansowana ochrona systemów emisji spalin
Shell Helix Ultra ECT C2/C3 bazuje na zaawansowanej technologii zapewniajacej kompatybilnosc olejów z systemami kontroli emisji spalin (ECT) i ochrone filtrów czastek stałych zapewniajac wysoka wydajnosc silnika. Zmniejsza tarcia elementów pracujacych silnika zapewniajac oszczednosc paliwa.
Spełnione wymagania i posiadane aprobaty
ACEA C2/C3·API SN·VW 504.00/507.00·MB 229.52, 229.51, 229.31·Fiat 9.55535-DS1·Porsche C30
Zastosowanie
ACEA C2/C3·API SN·VW 504.00/507.00·MB 229.52, 229.51, 229.31·Fiat 9.55535-DS1·Porsche C30
Zastosowanie
- Shell Helix Ultra ECT C2/C3 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z zastosowaniem najbardziej zaawansowanej technologii Shell zgodnej z systemami kontroli emisji spalin, chroniacy katalizatory samochodówbenzynowych i filtry czastek stałych samochodów z silnikami Diesla. Chroni przed powstawaniem popiołów,które moga powodowac blokowanie układu wydechowego i zmniejszac wydajnosc silnika.
- Shell Helix Ultra ECT C2/C3 moze byc stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla,równiez tych wyposazonych w filtr czastek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Zalety
- Maksymalna czystość silnika - Aktywnie i nieustannie usuwa z silnika wszelkie tworzące się brudy i osady
- Nadzwyczajne zabezpieczenie części przed zużyciem i zwiększenie trwałości silnika - We wszystkich warunkach jazdy, włączając częste zatrzymywanie się i ponowne ruszanie w warunkach jazdy po mieście jak również przy maksymalnych obrotach, we wszystkich typach silników. Silniki są trwalsze niż w przypadku konwencjonalnych olejów.
- Podwyższona ekonomia zużycia paliwa i łatwiejsze uruchamianie zimnego silnika - Niska lepkość, szybki przepływ oleju i niski współczynnik tarcia efektywnie wpływają na zmniejszenie zużycia paliwa i łatwiejszy rozruch zimnego silnika.
- Niskie zużycie oleju - Wykorzystanie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych obniża lotność oleju i co za tym idzie zużycie oleju. Konieczność dolewek jest przez to zredukowana.
- Ekstremalnie niska zawartość chloru - Mniejsze zagrożenie dla środowiska.- Doskonałe zabezpieczenie filtrów DPF
Własciwosci i korzysci
Oleje niskopopiołowe w najbardziej zaawansowanej technologii Shell zapewniajacej kompatybilnosc olejów z systemami kontroli emisji spalin. Ochrona układu wydechowego pojazdu, poprzez utrzymywanie w czystosci filtra czastek stałych w silnikach Diesla.
Oleje niskopopiołowe w najbardziej zaawansowanej technologii Shell zapewniajacej kompatybilnosc olejów z systemami kontroli emisji spalin. Ochrona układu wydechowego pojazdu, poprzez utrzymywanie w czystosci filtra czastek stałych w silnikach Diesla.
- Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell. Pomaga chronic wysokowydajne silniki przed osadami obnizajacymi ich moc i wydajnosc
- Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamami.
- Znakomite zabezpieczenie przed zuzyciem. Do 4x lepsze niz wymagane przez specyfikacje API SN (2). Do 50% lepsze niz wymagane przez norme ACEA C2/C3 (3)
- Zawiera specjalne antyoksydanty. Zapewnia doskonała ochrone przed utlenianiem przez cały okres uzytkowania oleju.
- Niska lepkosc i małe tarcieAz do 2.6 % wieksza oszczednosc paliwa (4).
- Doskonała czystosc tłoków. Do 45% czysciejsze niz wymagane przez specyfikacje ACEA C2/C3 (5). Przewyzsza wymagania specyfikacji API SN (6).
- Doskonałe zabezpieczenie przed korozja. Aż do 3x lepsze zabezpieczenie przed korozja niz wymagane przez norme API SN (7).
- Wysoka czystosc zaworów wlotowych. Przewyzsza wymagania VW w tescie VW FSI (8).
- Wyjatkowe własciwosci niskotemperaturaturowe. Szybszy przepływ oleju powoduje szybsze rozgrzanie silnika (9).
- Wysoka odpornosc na obciazenia mechaniczne.
- Niska odparowalnosc oleju. Niskie zuzycie oleju zmniejsza koniecznosc dolewek.
- W oparciu o wyniki testu wg Sequence VG na oczyszczanie z szlamów z wykorzystaniem oleju 0W-30.
- W oparciu o wyniki testu wg Sequence IVA dla API SN z wykorzystaniem oleju 0W-30.
- W oparciu o wyniki testu OM646LA dla ACEA C2/C3 z wykorzystaniem oleju 0W-30.
- W oparciu o wyniki testu oszczednosci paliwa ACEA M 111 w porównaniu z olejem 0W-30.
- W oparciu o wyniki testu DV4TD dla ACEA C2/C3 z wykorzystaniem oleju 0W-30.
- W oparciu o wyniki testu Sequence IIIG dla API SN z uzyciem oleju 0W-30.
- W oparciu o wyniki testu korozji Sequence VIII dla API SN z wykorzystaniem oleju 0W-30.
- W oparciu o wyniki testu VW FSI test limity uzycie SAE 0W-30.
- W porównaniu do olejów o wyzszej lepkosci.
Spełnia wymagania nowoczesnych silników Diesla z DPF i benzynowych z trójdrożnym katalizatorem. Pozawala na zmniejszenie zużycia paliwa. W teście VW PV1451 wykazał mniejsze zużycie paliwa o 3 %. Dzięki parametrom lepkościowym lepiej chroni silnik niż typowe oleje w klasie 5W-30 w wysokich i niskich temperaturach pracy.
SPECYFIKACJA PRODUKTU
- Nazwa produktu: Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30
- Zastosowanie:: olej silnikowy
- Klasa lepkości SAE: 0W-30
- Gęstość w temp. 15°C kg/m3: 838
- Temp.zapłonu COC°C minimum: 204
- Lepkość kinematyczna mm2/s (cSt)w temp. 40°C: 58.70
- Lepkość kinematyczna mm2/s (cSt)w temp. 100°C: 11.90
- Wskaźnik lepkości: 204
ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE
Powstawanie osadów jest spowodowane łączeniem się ze sobą cząsteczek zanieczyszczeń, głównie sadzy. Dzięki wykorzystaniu Technologii Shell Active Cleansing (Technologii Aktywnego Oczyszczania) oleje Shell Helix zapobiegają łączeniu się cząsteczek, a tym samym osadzaniu zanieczyszczeń obniżających moc i wydajność silnika. Ta technologia gwarantuje wyższy poziom oczyszczania, ochronę przekraczającą wymagania norm branżowych. Zapewniaona utrzymanie kluczowych elementów silnika w czystości charakterystycznej do tej pory tylko dla nowych silników. Oleje Shell Helix zawierają aktywne substancje oczyszczające działające dwojako: zapobiegające powstawaniu nowych złogów oraz oczyszczające ze starych. Technologia Shell Active Cleansing powoduje oczyszczanie z nagaru i szlamów, które powstają przy stosowaniu produktów o niższej jakości, i tym samym pozwala zachować wysoką czystość układu. Jednocześnie aktywne czastki, które pochodzą z dodatków, wiążą zanieczyszczenia (powstające w naturalny sposób przy spalaniu mieszanki paliwowej) zanim utworzą one osady w komorze spalania, obniżając moc i wydajność silnika. Połączone technologie Shell PurePlus i Shell Active Cleansing umożliwiły rozwój kolejnej generacji olejów silnikowych.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | Shell |
Model | Helix Ultra ECT C2/C3 |
Rodzaj ?Rodzaj olejów silnikowych odnosi się do ich właściwości i składu chemicznego. Wyróżnić można między innymi oleje syntetyczne, półsyntetyczne czy mineralne. Wybór odpowiedniego rodzaju oleju ma kluczowe znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania i ochrony silnika. | Syntetyczne |
Przeznaczenie ?Przeznaczenie olejów określa, do jakiego rodzaju pojazdów jest przeznaczony dany produkt. Odpowiednio dobrany olej zapewnia skuteczną ochronę i wydajność silnika, dostosowaną do jego specyfiki. | Samochody osobowe |
Klasa lepkości ?Klasa lepkości w olejach silnikowych określa ich odporność na przepływ w różnych temperaturach i jest oznaczana przez dwie liczby, na przykład 5W30 lub 10W40. Pierwsza liczba oznacza lepkość przy niskiej temperaturze, a druga liczba oznacza lepkość przy wysokiej temperaturze. Im niższa pierwsza liczba, tym lepiej olej działa w niskich temperaturach a im wyższa druga liczba, tym lepiej olej silnikowy działa w wysokich temperaturach. | 0W30 |
Pojemność ?Pojemność określa, ile oleju silnikowego znajduje się w danym opakowaniu. | 4L |
Specyfikacja jakościowa | API SN |
Produkty rekomendowane
Shell Helix Ultra Ect 0W30 C2/C3 4l - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
-
- Dane i opinie o poldek.store
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Oleje silnikowe od poldek.store
Warianty tego produktu
-
161,22złShell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 4L Acea C2/C3, API SN, VW 504.00/507.00, MB 229.52/229.51/229.31, Fiat 9.55535-GS1/DS1, Porsche C30
Shell Helix Ultra Ect 0W30 C2/C3 4l - Pozostałe oferty
-
Sprawdź Smart! okazje
- Dane i opinie o allegro.pl
- Warianty (2)
- Warianty (2)
-
Zgłoś uwagi
- Oleje silnikowe od allegro.pl
Warianty tego produktu
-
147,89złShell Helix Ultra Ect C2/C3 0W-30 4L
-
148,90złShell Helix Ultra 0W30 Ect C2/C3 olej silnikowy 4L
-
- Dane i opinie o DELER.PL
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Oleje silnikowe od DELER.PL
Warianty tego produktu
-
159,19złOlej silnikowy SHELL 0W30ECTULT4
-
- Dane i opinie o DTM AUTO
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Oleje silnikowe od DTM AUTO
Warianty tego produktu
-
161,57złOlej silnikowy SHELL 550046306
-
- Dane i opinie o AMJoil.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Oleje silnikowe od AMJoil.pl
Warianty tego produktu
-
191,00złSHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W30 olej silnikowy 4L
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 147,89zł
Często kupowane razem
Produkty rekomendowane
Zobacz także
Wybrane oferty
?
Shell Helix Ultra Ect 0W30 C2/C3 4l - Opinie
Klienci, którzy kupili Shell Helix Ultra Ect 0W30 C2/C3 4l, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane