EA Sports UFC 5 (Gra Xbox Series X) - Opis i dane produktu
-
Zgłoś

EA SPORTS UFC 5 na XSX
Data premiery: 2023-10-27
EA SPORTS™ UFC® 5 zapewnia uderzający poziom realizmu. Za sprawą zaawansowanych możliwości renderowania drzemiących w silniku Frostbite™ twoi ulubieni zawodnicy dysponują teraz niezrównanymi podobiznami postaci, które dopełnia nowa jakość otoczenia, przez co ich wejście do Oktagonu jest niczym walka wieczoru podczas gali na żywo. Zupełnie nowy system rzeczywistych obrażeń ożywi pojedynki dzięki realistycznej dynamice i strategii, sprawiając, że otrzymane ciosy i rozcięcia wpłyną na ruchliwość, obronę, kondycję i nie tylko. Przyjmij zbyt wiele obrażeń, a lekarz zainterweniuje i przerwie walkę. Dla miłośników walki w parterze mamy nowe poddania w oparciu o przejścia, które czynią grappling jeszcze płynniejszym i realistycznym. A jeśli chcesz podziwiać dzieło swoich rąk, to kinowe powtórki nokautów uchwycą zakończenia walk w całej ich brutalnej chwale. UFC 5 to zupełnie nowa zawartość, funkcje i wyzwania spod szyldu Tygodnia Walki, dostarczane każdego miesiąca w oparciu o bieżące wydarzenia ze świata UFC. Z kolei alter ego oferują nowe, comiesięczne warianty twoich ulubionych zawodników. Poznaj nowy etap ewolucji gier o sportach walki z UFC 5.
Data premiery: 2023-10-27
EA SPORTS™ UFC® 5 zapewnia uderzający poziom realizmu. Za sprawą zaawansowanych możliwości renderowania drzemiących w silniku Frostbite™ twoi ulubieni zawodnicy dysponują teraz niezrównanymi podobiznami postaci, które dopełnia nowa jakość otoczenia, przez co ich wejście do Oktagonu jest niczym walka wieczoru podczas gali na żywo. Zupełnie nowy system rzeczywistych obrażeń ożywi pojedynki dzięki realistycznej dynamice i strategii, sprawiając, że otrzymane ciosy i rozcięcia wpłyną na ruchliwość, obronę, kondycję i nie tylko. Przyjmij zbyt wiele obrażeń, a lekarz zainterweniuje i przerwie walkę. Dla miłośników walki w parterze mamy nowe poddania w oparciu o przejścia, które czynią grappling jeszcze płynniejszym i realistycznym. A jeśli chcesz podziwiać dzieło swoich rąk, to kinowe powtórki nokautów uchwycą zakończenia walk w całej ich brutalnej chwale. UFC 5 to zupełnie nowa zawartość, funkcje i wyzwania spod szyldu Tygodnia Walki, dostarczane każdego miesiąca w oparciu o bieżące wydarzenia ze świata UFC. Z kolei alter ego oferują nowe, comiesięczne warianty twoich ulubionych zawodników. Poznaj nowy etap ewolucji gier o sportach walki z UFC 5.
Rozgrywka
Co stanowi sedno walk MMA? Stawka, technika, dramaturgia i brutalny realizm zdarzeń. UFC 5 oddaje to w bardziej autentyczny sposób niż kiedykolwiek wcześniej – dzięki ulepszeniom grafiki godnym nowej generacji, dającym animacjom nowe życie; systemom obrażeń ukazującym balans między brutalnością a taktycznymi aspektami sportu walki; usprawnieniom rozgrywki czyniącym akcję jeszcze płynniejszą oraz bardziej realistyczną i nie tylko.
Realistyczne obrażenia
Rozcięcia, stłuczenia i opuchlizna kumulują się w precyzyjnie uchwyconych miejscach, w oparciu o zadawane i otrzymywane obrażenia, co skutkuje ponad 64 tysiącami możliwych kombinacji obrażeń twarzy, jakie mogą przytrafić się zawodnikom. Wszelkie obrażenia są teraz ukazywane bardziej szczegółowo niż kiedykolwiek, wpływając na atrybuty postaci w maksymalnie wiarygodny sposób. Rozcięcie brwi przeciwnika, które zacznie zasłaniać mu oko, ograniczy jego pole widzenia i sprawi, że będzie przyjmował po tej stronie bardziej dotkliwe uderzenia, bo nie zdoła zauważyć nadchodzących ciosów. Rozbicie rywalowi nosa utrudni mu oddychanie i spowolni regenerację jego kondycji. Zbyt wiele przyjętych kopnięć w łydkę sprawi, że twoja postać zacznie utykać i straci na mobilności. Realistyczne obrażenia wprowadzają zupełnie nowy wymiar strategicznych możliwości.
Kontrole i interwencje lekarskie
Realistyczne obrażenia przynoszą realistyczne skutki. Jeśli gracz dozna poważnego urazu – jak na przykład złamany nos lub podbite oko – sędzia może wstrzymać walkę i wezwać lekarza ringowego, aby zbadał dotkliwość obrażeń. Jeśli gracz nie zdoła zmienić taktyki i chronić kontuzjowanej części ciała przed kolejnymi ciosami, lekarz może zdecydować o zakończeniu walki zupełnie jak w prawdziwym Oktagonie. Stwarza to zupełnie nowe strategiczne możliwości do okiełznania.
Nowe ciosy i reakcje na trafienia
Uderzająca ewolucja. W UFC 5 graczy czekają zupełnie nowe animacje ciosów łokciami w ground and pound, ataków z obrotu oraz wielu innych ciosów pięściami, kopnięć, uderzeń kolanami i łokciami. Nowe animacje oddają ruchy asów wagi ciężkiej, zawodowych kickbokserów i innych, co zapewnia szereg nowych sposobów gry w stójce. Ponadto nowe animacje reakcji na uderzenia oraz dopracowana fizyka sprawiają, że gracz naprawdę odczuje moc precyzyjnie wyprowadzanych ciosów.
Co stanowi sedno walk MMA? Stawka, technika, dramaturgia i brutalny realizm zdarzeń. UFC 5 oddaje to w bardziej autentyczny sposób niż kiedykolwiek wcześniej – dzięki ulepszeniom grafiki godnym nowej generacji, dającym animacjom nowe życie; systemom obrażeń ukazującym balans między brutalnością a taktycznymi aspektami sportu walki; usprawnieniom rozgrywki czyniącym akcję jeszcze płynniejszą oraz bardziej realistyczną i nie tylko.
Realistyczne obrażenia
Rozcięcia, stłuczenia i opuchlizna kumulują się w precyzyjnie uchwyconych miejscach, w oparciu o zadawane i otrzymywane obrażenia, co skutkuje ponad 64 tysiącami możliwych kombinacji obrażeń twarzy, jakie mogą przytrafić się zawodnikom. Wszelkie obrażenia są teraz ukazywane bardziej szczegółowo niż kiedykolwiek, wpływając na atrybuty postaci w maksymalnie wiarygodny sposób. Rozcięcie brwi przeciwnika, które zacznie zasłaniać mu oko, ograniczy jego pole widzenia i sprawi, że będzie przyjmował po tej stronie bardziej dotkliwe uderzenia, bo nie zdoła zauważyć nadchodzących ciosów. Rozbicie rywalowi nosa utrudni mu oddychanie i spowolni regenerację jego kondycji. Zbyt wiele przyjętych kopnięć w łydkę sprawi, że twoja postać zacznie utykać i straci na mobilności. Realistyczne obrażenia wprowadzają zupełnie nowy wymiar strategicznych możliwości.
Kontrole i interwencje lekarskie
Realistyczne obrażenia przynoszą realistyczne skutki. Jeśli gracz dozna poważnego urazu – jak na przykład złamany nos lub podbite oko – sędzia może wstrzymać walkę i wezwać lekarza ringowego, aby zbadał dotkliwość obrażeń. Jeśli gracz nie zdoła zmienić taktyki i chronić kontuzjowanej części ciała przed kolejnymi ciosami, lekarz może zdecydować o zakończeniu walki zupełnie jak w prawdziwym Oktagonie. Stwarza to zupełnie nowe strategiczne możliwości do okiełznania.
Nowe ciosy i reakcje na trafienia
Uderzająca ewolucja. W UFC 5 graczy czekają zupełnie nowe animacje ciosów łokciami w ground and pound, ataków z obrotu oraz wielu innych ciosów pięściami, kopnięć, uderzeń kolanami i łokciami. Nowe animacje oddają ruchy asów wagi ciężkiej, zawodowych kickbokserów i innych, co zapewnia szereg nowych sposobów gry w stójce. Ponadto nowe animacje reakcji na uderzenia oraz dopracowana fizyka sprawiają, że gracz naprawdę odczuje moc precyzyjnie wyprowadzanych ciosów.

Płynne poddania
Nowa mechanika płynnych poddań poprawia i rozbudowuje dotychczasowy system grapplingu poprzez szybsze animacje oraz usunięcie minigier. Początkujący mogą skorzystać ze wspomagania grapplingu, aby zasięgnąć pomocy na macie, zaś weterani będą mogli odkrywać i wykorzystywać zupełnie nowe tajniki gry. Nowe poddania sprawią, że walka w parterze stanie się płynniejsza i bardziej realistyczna, czym na pewno zachwyci każdego konesera grapplingu.
Nowa mechanika płynnych poddań poprawia i rozbudowuje dotychczasowy system grapplingu poprzez szybsze animacje oraz usunięcie minigier. Początkujący mogą skorzystać ze wspomagania grapplingu, aby zasięgnąć pomocy na macie, zaś weterani będą mogli odkrywać i wykorzystywać zupełnie nowe tajniki gry. Nowe poddania sprawią, że walka w parterze stanie się płynniejsza i bardziej realistyczna, czym na pewno zachwyci każdego konesera grapplingu.
Grafika
Silnik Frostbite
Po raz pierwszy w historii serii EA SPORTS UFC korzysta z silnika Frostbite™, zapewniającego grom konsolowym przełomowe ulepszenia grafiki. Od dynamicznego oświetlenia przez wierniejsze podobizny postaci po realistyczne kosmyki włosów i animacje odzieży – Frostbite naprawdę ożywia Oktagon.
Kinowe powtórki nokautów
Jednym z narzędzi ukazania graficznego rozwoju serii UFC w naprawdę innowacyjny sposób są zupełnie nowe kinowe powtórki nokautów. Czerpiąc z możliwości Frostbite, gracze mogą teraz odtwarzać swoje rozstrzygające walkę uderzenia w oszałamiającej oprawie graficznej. Uchwycone w wysoce zwolnionym tempie, z kinowymi ujęciami i oświetleniem, nokautujące trafienia wyglądają teraz bardziej autentycznie – i piękniej – niż kiedykolwiek. Krew tryska, ciała sinieją, a potężne nokauty przeistaczają się w dzieła sztuki.
Wierne podobizny zawodników
Dzięki zastosowaniu silnika Frostbite oraz znaczącym ulepszeniom oświetlenia i renderowania – w tym między innymi podwójne płaty skóry i cieniowanie oczu, zarysowanie kosmyków włosów, lepiej odwzorowane figury zawodników czy najlepsza w branży technologia animowania twarzy – znani i lubiani zawodnicy wyglądają teraz bardziej realistycznie niż kiedykolwiek.
Efekty wizualne
Liczy się moc. Wierniejsze odwzorowanie postaci oznacza, że kiedy zawodnicy przyjmują ciosy, skutki ukazują się na ich twarzach w postaci realistycznych grymasów bólu. Ponadto zupełnie nowa fizyka płynów i cząsteczek sprawia, że krew i pot ciekną i tryskają zupełnie tak, jak w trakcie prawdziwych zmagań w Oktagonie.
Silnik Frostbite
Po raz pierwszy w historii serii EA SPORTS UFC korzysta z silnika Frostbite™, zapewniającego grom konsolowym przełomowe ulepszenia grafiki. Od dynamicznego oświetlenia przez wierniejsze podobizny postaci po realistyczne kosmyki włosów i animacje odzieży – Frostbite naprawdę ożywia Oktagon.
Kinowe powtórki nokautów
Jednym z narzędzi ukazania graficznego rozwoju serii UFC w naprawdę innowacyjny sposób są zupełnie nowe kinowe powtórki nokautów. Czerpiąc z możliwości Frostbite, gracze mogą teraz odtwarzać swoje rozstrzygające walkę uderzenia w oszałamiającej oprawie graficznej. Uchwycone w wysoce zwolnionym tempie, z kinowymi ujęciami i oświetleniem, nokautujące trafienia wyglądają teraz bardziej autentycznie – i piękniej – niż kiedykolwiek. Krew tryska, ciała sinieją, a potężne nokauty przeistaczają się w dzieła sztuki.
Wierne podobizny zawodników
Dzięki zastosowaniu silnika Frostbite oraz znaczącym ulepszeniom oświetlenia i renderowania – w tym między innymi podwójne płaty skóry i cieniowanie oczu, zarysowanie kosmyków włosów, lepiej odwzorowane figury zawodników czy najlepsza w branży technologia animowania twarzy – znani i lubiani zawodnicy wyglądają teraz bardziej realistycznie niż kiedykolwiek.
Efekty wizualne
Liczy się moc. Wierniejsze odwzorowanie postaci oznacza, że kiedy zawodnicy przyjmują ciosy, skutki ukazują się na ich twarzach w postaci realistycznych grymasów bólu. Ponadto zupełnie nowa fizyka płynów i cząsteczek sprawia, że krew i pot ciekną i tryskają zupełnie tak, jak w trakcie prawdziwych zmagań w Oktagonie.
Realistyczne zakończenia
Od nowo dodanych remisów w grze offline i online po realistyczne usprawnienia w rodzaju sędziego wkraczającego, by ocalić powalonego zawodnika przed zbyt intensywnym ground and pound – UFC 5 zyskało wiele nowych, realistycznych scenariuszy rozstrzygania walk.
Kinowe przerywniki
Rozpoznawalne wyjścia do klatki, porywające nokauty i wszystko pomiędzy. Silnik Frostbite pozwala ukazać nowe, niemal filmowe przerywniki, których szczegółowość i wierność odwzorowywania zawodników tworzy wrażenie uczestnictwa w prawdziwej, wyprzedanej gali UFC. Od ryku rozentuzjazmowanego tłumu po kultowe wprowadzenia Bruce’a Buffera, nowe przerywniki w grze wynoszą UFC 5 na nieznany dotąd poziom realizmu, emocji i immersji.
Od nowo dodanych remisów w grze offline i online po realistyczne usprawnienia w rodzaju sędziego wkraczającego, by ocalić powalonego zawodnika przed zbyt intensywnym ground and pound – UFC 5 zyskało wiele nowych, realistycznych scenariuszy rozstrzygania walk.
Kinowe przerywniki
Rozpoznawalne wyjścia do klatki, porywające nokauty i wszystko pomiędzy. Silnik Frostbite pozwala ukazać nowe, niemal filmowe przerywniki, których szczegółowość i wierność odwzorowywania zawodników tworzy wrażenie uczestnictwa w prawdziwej, wyprzedanej gali UFC. Od ryku rozentuzjazmowanego tłumu po kultowe wprowadzenia Bruce’a Buffera, nowe przerywniki w grze wynoszą UFC 5 na nieznany dotąd poziom realizmu, emocji i immersji.
Tryb gry
Tydzień walki
UFC 5 osadza fanów w głębi świata UFC, czego najlepszym przykładem są nowe wyzwania, funkcje i zawartość spod szyldu Tygodnia Walki, stanowiące niespotykany dotąd pomost z hitowymi starciami na galach UFC.
Wyzwania tygodnia walki
W tygodniach przed i po najważniejszych galach UFC gracze będą mieli dostęp do ograniczonych czasowo wyzwań tygodnia walki. Wyzwania te pozwolą graczom odblokowywać nagrody nawiązujące do tych wydarzeń, takie jak nowe postacie alter ego, przedmioty kosmetyczne dla utworzonych zawodników, elementy personalizacji profilu czy emotki z zawodnikami.
Typowanie walk
Teraz przed prawdziwymi galami UFC gracze mogą dokonywać własnych typów związanych z główną kartą każdej transmisji PPV. Po dokonaniu typów gracze zostają automatycznie rozstawieni w grupach rankingowych. Dostępne są także własne rankingi dla znajomych. Po zakończeniu gali liderzy rankingów zostaną nagrodzeni monetami UFC.
Kontrakty tygodnia walki
Kontrakty tygodnia walki oferują graczom codzienną możliwość podjęcia walki z przeciwnikiem SI w oparciu o z góry ustalone ustawienia rozgrywki. Stając do walk i zwyciężając, gracze inkasują walutę gry. Z biegiem tygodnia oferowane walki stają się coraz trudniejsze. Zwycięstwa, porażki i finisze przed czasem zostają zapisane w zakładce Kontrakty.
Postępy i nagrody
Alter Ego
Od wyglądu po zdolności – zupełnie nowe postacie alter ego pozwalają grać jako popularni zawodnicy z czasów konkretnych, przełomowych momentów w ich karierze (jak np. debiut legendarnego zawodnika w UFC, walka dająca tytuł i tym podobne), a także alter ego, które mogą istnieć tylko w świecie UFC 5.
Karta ciosów
Graj i zdobywaj kolejne, wybrane nagrody, takie jak waluta gry, możliwości modyfikowania profilu gracza, przedmioty kosmetyczne dla utworzonych zawodników i postacie alter ego. Dodatkowo wypełnianie wyzwań profilu zapewnia graczom punkty doświadczenia, które z kolei sprawiają, że karta ciosów przynosi lepsze nagrody.
Tryb kariery online
Gracze o to prosili, a my ich wysłuchaliśmy. Tryb kariery online obejmuje system dobierania przeciwników na bazie umiejętności, ligowe awanse i walki o tytuły w czterech kategoriach wagowych. Gracze mogą korzystać z innego utworzonego zawodnika w każdej kategorii, co pozwala zabłysnąć bogatymi kombinacjami personalizacji zawodników i elementami kosmetycznymi.
Ewolucja zawodników online
Walka w sieciowym trybie kariery zapewnia punkty ewolucji, które mogą posłużyć do ulepszenia atrybutów, ruchów i atutów utworzonego zawodnika. Gdy gracz osiągnie limit poziomu u danego zawodnika, podniesie jego prestiż, co doprowadzi do wyzerowania punktów ewolucji do poziomu startowego, ale podniesie zarazem limit poziomów i odblokuje dostęp do nowych ruchów oraz atutów.
Premie do PD
Premie do PD na ograniczony czas zwiększają szybkość zdobywania punktów ewolucji w walkach w trybie kariery online. Premie można uzyskać jako nagrody w grze, co daje graczom dodatkową motywację, aby stanąć w Oktagonie.
Tryb kariery
Tryb kariery wzbogaca się o zupełnie nowe wprowadzenie – trener Davis powraca, by poprowadzić gracza przez karierę w UFC w otoczce nowych przerywników, lokacji i udoskonalonego samouczka wprowadzającego graczy w arkana sportu. Usprawnienie obozów treningowych pozwala z kolei graczom symulować przebieg obozu i ćwiczeń sparingowych w celu uzyskania szczytowej formy i szybszego przechodzenia do walk. W dodatku sesje sparingowe będą zawierać pakiety wyzwań, w których gracze będą zdobywać oceny w zależności od liczby ukończonych wyzwań.
Rozgrywka w "Walcz teraz"
Przebudowa trybu „Walcz teraz” wprowadza do ulubionego trybu graczy szeroką gamę realistycznych rodzajów starć MMA/UFC, takich jak główna karta, walka wieczoru, mistrzostwo, podwórko i kumite.
Style gry
Gracze mogą teraz dostosowywać swoje własne, preferowane style gry we wszystkich trybach rozgrywki. Od stylu symulacji, korzystającego z realistycznie odmierzanego czasu rund, zwiększonych obrażeń oraz zużycia energii, pozwalającego oddać prawdziwe walki MMA, przez styl nokautowy, w którym regeneracja wytrzymałości zostaje wyłączona na rzecz nielimitowanej kondycji i kombinacji, po tryb stójkowy, w którym walka toczy się wyłącznie w pionie – wybór należy do ciebie.
Przedsprzedaż
Zamów* Edycję Standardową EA SPORTS™ UFC® 5 w przedsprzedaży, a otrzymasz:
2 alter ego (Alexander Volkanovski, Walentina Szewczenko)
Zestaw kosmetyczny na 30-lecie (4 przedmioty kosmetyczne)
Premię do PD w trybie kariery online (x5)
Muhammada Alego
*Zastosowanie mają warunki i ograniczenia. Więcej informacji na stronie https://www.ea.com/games/ufc/ufc-5/offer-disclaimers.
Tydzień walki
UFC 5 osadza fanów w głębi świata UFC, czego najlepszym przykładem są nowe wyzwania, funkcje i zawartość spod szyldu Tygodnia Walki, stanowiące niespotykany dotąd pomost z hitowymi starciami na galach UFC.
Wyzwania tygodnia walki
W tygodniach przed i po najważniejszych galach UFC gracze będą mieli dostęp do ograniczonych czasowo wyzwań tygodnia walki. Wyzwania te pozwolą graczom odblokowywać nagrody nawiązujące do tych wydarzeń, takie jak nowe postacie alter ego, przedmioty kosmetyczne dla utworzonych zawodników, elementy personalizacji profilu czy emotki z zawodnikami.
Typowanie walk
Teraz przed prawdziwymi galami UFC gracze mogą dokonywać własnych typów związanych z główną kartą każdej transmisji PPV. Po dokonaniu typów gracze zostają automatycznie rozstawieni w grupach rankingowych. Dostępne są także własne rankingi dla znajomych. Po zakończeniu gali liderzy rankingów zostaną nagrodzeni monetami UFC.
Kontrakty tygodnia walki
Kontrakty tygodnia walki oferują graczom codzienną możliwość podjęcia walki z przeciwnikiem SI w oparciu o z góry ustalone ustawienia rozgrywki. Stając do walk i zwyciężając, gracze inkasują walutę gry. Z biegiem tygodnia oferowane walki stają się coraz trudniejsze. Zwycięstwa, porażki i finisze przed czasem zostają zapisane w zakładce Kontrakty.
Postępy i nagrody
Alter Ego
Od wyglądu po zdolności – zupełnie nowe postacie alter ego pozwalają grać jako popularni zawodnicy z czasów konkretnych, przełomowych momentów w ich karierze (jak np. debiut legendarnego zawodnika w UFC, walka dająca tytuł i tym podobne), a także alter ego, które mogą istnieć tylko w świecie UFC 5.
Karta ciosów
Graj i zdobywaj kolejne, wybrane nagrody, takie jak waluta gry, możliwości modyfikowania profilu gracza, przedmioty kosmetyczne dla utworzonych zawodników i postacie alter ego. Dodatkowo wypełnianie wyzwań profilu zapewnia graczom punkty doświadczenia, które z kolei sprawiają, że karta ciosów przynosi lepsze nagrody.
Tryb kariery online
Gracze o to prosili, a my ich wysłuchaliśmy. Tryb kariery online obejmuje system dobierania przeciwników na bazie umiejętności, ligowe awanse i walki o tytuły w czterech kategoriach wagowych. Gracze mogą korzystać z innego utworzonego zawodnika w każdej kategorii, co pozwala zabłysnąć bogatymi kombinacjami personalizacji zawodników i elementami kosmetycznymi.
Ewolucja zawodników online
Walka w sieciowym trybie kariery zapewnia punkty ewolucji, które mogą posłużyć do ulepszenia atrybutów, ruchów i atutów utworzonego zawodnika. Gdy gracz osiągnie limit poziomu u danego zawodnika, podniesie jego prestiż, co doprowadzi do wyzerowania punktów ewolucji do poziomu startowego, ale podniesie zarazem limit poziomów i odblokuje dostęp do nowych ruchów oraz atutów.
Premie do PD
Premie do PD na ograniczony czas zwiększają szybkość zdobywania punktów ewolucji w walkach w trybie kariery online. Premie można uzyskać jako nagrody w grze, co daje graczom dodatkową motywację, aby stanąć w Oktagonie.
Tryb kariery
Tryb kariery wzbogaca się o zupełnie nowe wprowadzenie – trener Davis powraca, by poprowadzić gracza przez karierę w UFC w otoczce nowych przerywników, lokacji i udoskonalonego samouczka wprowadzającego graczy w arkana sportu. Usprawnienie obozów treningowych pozwala z kolei graczom symulować przebieg obozu i ćwiczeń sparingowych w celu uzyskania szczytowej formy i szybszego przechodzenia do walk. W dodatku sesje sparingowe będą zawierać pakiety wyzwań, w których gracze będą zdobywać oceny w zależności od liczby ukończonych wyzwań.
Rozgrywka w "Walcz teraz"
Przebudowa trybu „Walcz teraz” wprowadza do ulubionego trybu graczy szeroką gamę realistycznych rodzajów starć MMA/UFC, takich jak główna karta, walka wieczoru, mistrzostwo, podwórko i kumite.
Style gry
Gracze mogą teraz dostosowywać swoje własne, preferowane style gry we wszystkich trybach rozgrywki. Od stylu symulacji, korzystającego z realistycznie odmierzanego czasu rund, zwiększonych obrażeń oraz zużycia energii, pozwalającego oddać prawdziwe walki MMA, przez styl nokautowy, w którym regeneracja wytrzymałości zostaje wyłączona na rzecz nielimitowanej kondycji i kombinacji, po tryb stójkowy, w którym walka toczy się wyłącznie w pionie – wybór należy do ciebie.
Przedsprzedaż
Zamów* Edycję Standardową EA SPORTS™ UFC® 5 w przedsprzedaży, a otrzymasz:
2 alter ego (Alexander Volkanovski, Walentina Szewczenko)
Zestaw kosmetyczny na 30-lecie (4 przedmioty kosmetyczne)
Premię do PD w trybie kariery online (x5)
Muhammada Alego
*Zastosowanie mają warunki i ograniczenia. Więcej informacji na stronie https://www.ea.com/games/ufc/ufc-5/offer-disclaimers.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | ELECTRONIC ARTS |
Wydawca | Electronic Arts |
Gatunek ?Gatunek gier to rodzaj lub kategoria, która określa główne cechy i styl rozgrywki, pomagając graczom znaleźć gry odpowiadające ich preferencjom. | Akcja, Sportowe |
Edycja ?Edycja określa specjalne warianty gier, które mogą zawierać dodatkowe treści, funkcje i ulepszenia w porównaniu z podstawową wersją gry. | Standardowa |
Interoperacyjność |
|
Platforma ?Platforma określa system, na którym gra jest dostępna do pobrania. Może to być Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4, PlayStation 5, Nintendo Switch, a także usługi subskrypcyjne jak Xbox Game Pass czy PlayStation Plus. Wybór odpowiedniej platformy zapewnia kompatybilność z Twoją konsolą lub usługą. | Xbox Series X |
Funkcjonalność |
|
Wersja językowa ?Wersja językowa gry to dostępne warianty języków, w jakich można grać, obejmujące dialogi, napisy i dźwięk, co pozwala dostosować grę do preferencji językowych gracza. | Polska - napisy |
Tryb gry ?Tryb jednoosobowy (singleplayer): gracz gra samodzielnie przeciwko komputerowi lub śledzi historię gry. Tryb wieloosobowy (multiplayer): kilku graczy gra razem przeciwko sobie lub współpracuje, zazwyczaj przez sieć lub bezpośrednio na jednej konsoli. Tryb kooperacji (co-op): gracze współpracują, aby osiągnąć wspólny cel. Tryb sieciowy (massive online multiplayer): gracze grają z innymi graczami z całego świata za pośrednictwem internetu. | Multiplayer, Singleplayer |
Minimalna liczba graczy ?Minimalna liczba graczy to najmniejsza liczba osób, która jest wymagana do rozegrania danej gry. | 1 |
Maksymalna liczba graczy ?Maksymalna liczba graczy oznacza maksymalną liczbę osób, które mogą wziąć udział w danej grze jednocześnie. | 2 |
Wiek graczy (PEGI) ?PEGI to europejski system klasyfikacji wieku gier wideo, który określa, jakie gry są odpowiednie dla określonej grupy wiekowej. Wiek graczy określany jest na podstawie zawartości gry, takiej jak przemoc, nagość, język itp. Klasyfikacje wieku w PEGI są wyrażane za pomocą symboli wieku od 3+ do 18+. | od 16 lat |
Wykorzystuje kontroler ruchu ?Kontroler ruchu jest urządzeniem do kontrolowania gier na konsoli za pomocą gestów i ruchów, takich jak wskazywanie, machanie, podnoszenie i przechylanie, co pozwala na bardziej naturalne i intuicyjne kontrolowanie gry. Jest to szczególnie przydatne w grach takich jak taniec, sport, fitness i gry ruchowe. | Nie |
Wersja gry | Pudełkowa |
Model | EA Sports UFC 5 |
Produkty rekomendowane
EA Sports UFC 5 (Gra Xbox Series X) - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
EA Sports UFC 5 (Gra Xbox Series X)- Oferty
-
Sprawdź Smart! okazje
- Dane i opinie o allegro.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry Xbox Series X od allegro.pl
Warianty tego produktu
-
79,99złXbox Series X Ea Sports Ufc 5 Microsoft
-
DARMOWA DOSTAWA OD 99 ZŁ!
- Dane i opinie o Mediamarkt
- Warianty (2)
- Warianty (2)
-
Zgłoś uwagi
- Gry Xbox Series X od Mediamarkt
Warianty tego produktu
-
79,99złGra Xbox Series EA Sports UFC 5 | RATY DO 50x0%
-
84,99złGra Xbox Series EA Sports UFC 5 | RATY DO 50x0%
-
ZAMÓW JUŻ DZIŚ!!!
- Dane i opinie o RTV EURO AGD
- Warianty (2)
- Warianty (2)
-
Zgłoś uwagi
- Gry Xbox Series X od RTV EURO AGD
Warianty tego produktu
-
84,70złEA Sports UFC 5 Gra na Xbox Series X - SPRAWDŹ OFERTĘ RATALNĄ NA STRONIE
-
84,90złEA Sports UFC 5 Gra na Xbox Series X
-
GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY!
- Dane i opinie o OleOle!
- Warianty (2)
- Warianty (2)
-
Zgłoś uwagi
- Gry Xbox Series X od OleOle!
Warianty tego produktu
-
84,70złEA Sports UFC 5 Gra na Xbox Series X- szybka wysyłka!
-
84,90złEA Sports UFC 5 Gra na Xbox Series X- szybka wysyłka!
-
SZYBKA DOSTAWA! PROSTE RATY!
- Dane i opinie o Avans
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry Xbox Series X od Avans
Warianty tego produktu
-
89,99złEA Sports UFC 5 Gra XBOX SERIES X
-
ODBIERZ W JEDNYM z 600 SKLEPÓW
- Dane i opinie o Media Expert
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry Xbox Series X od Media Expert
Warianty tego produktu
-
89,99złEA Sports UFC 5 Gra XBOX SERIES X
-
DARMOWA DOSTAWA od 99zł! RATY!
- Dane i opinie o electro.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry Xbox Series X od electro.pl
Warianty tego produktu
-
89,99złEA Sports UFC 5 Gra XBOX SERIES X
-
- Dane i opinie o Gamefinity - Gry i Konsole
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry Xbox Series X od Gamefinity - Gry i Konsole
Warianty tego produktu
-
94,99złEa Sports UFC 5 (XSX)
-
- Dane i opinie o wGre.pl
- Warianty (2)
- Warianty (2)
-
Zgłoś uwagi
- Gry Xbox Series X od wGre.pl
Warianty tego produktu
-
94,99złEA SPORTS UFC 5 XSX
-
149,99złEA SPORTS UFC 5 XSX
-
-
- Dane i opinie o 3kropki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gry Xbox Series X od 3kropki.pl
Warianty tego produktu
-
98,90złEA SPORTS UFC 5 PL (Xbox Series X)
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 79,99zł
Często kupowane razem
Produkty rekomendowane
Zobacz także
Wybrane oferty
?
EA Sports UFC 5 (Gra Xbox Series X) - Opinie
Klienci, którzy kupili EA Sports UFC 5 (Gra Xbox Series X), mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane