Poznać przeszłość, zrozumieć dziś - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Uwaga! Egzemplarz powystawowy - lekko uszkodzona okładka. Wnętrze książki idealne. Defekt nie przeszkadza w korzystaniu z nowej książki. Egzemplarz nieużywany. Polecam!
Kup książki lub gry z kilku naszych aukcji i zapłać tylko raz za dostawę!
Uwaga! Nie wysyłamy za granicę.
Poznać przeszłość zrozumieć dziś 2 Podręcznik - Kopczyński Michał
Tytuł: Poznać przeszłość zrozumieć dziś 2 Podręcznik
Podtytuł: Liceum technikum Zakres podstawowy i rozszerzony
Autor: Kopczyński Michał
Wydawnictwo: Stentor
Seria: POZNAĆ PRZESZŁOŚĆ, ZROZUMIEĆ DZIŚ
Kod paskowy: 9788389315625
ISBN: 9788389315632
Kategoria: Podręczniki
Liceum » Klasa 2
Technikum » Klasa 2
MEN: 118/06
Przedmiot: Historia
Liczba tomów: 2
Numer tomu: 2
Tytuł oryginału: Poznać przeszłość, zrozumieć dziś. Podręcznik do historii. Klasa II liceum i technikum, cz. 1: 1492
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 224
Format: 20.0x26.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.58 kg
Książka należy do pakietu edukacyjnego Poznać przeszłość, zrozumieć dziś.
Jest to pierwsza część podręcznika poświęconego historii nowożytnej, a jednocześnie kontynuacja tomu dla klasy I, w tej samej szacie graficznej i analogicznym układzie treści.
W obu częściach podręcznika dla klasy II poznajemy dzieje nowożytne zarówno przez pryzmat wielkich procesów gospodarczych i cywilizacyjnych, jak i życia codziennego oraz jego przemian.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | Michał Kopczyński |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | Stentor |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Miękka |
Format | 20.0x26.0cm |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2006 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 224 |
Szkoła ?Rodzaj szkoły wskazuje, do jakiego typu placówki edukacyjnej przeznaczone są podręczniki, uwzględniając różnice między nimi, co pozwala dopasować materiały do programu nauczania. | Szkoła średnia |
Klasa ?Klasa oznacza konkretny rok lub stopień edukacji, dla którego podręcznik jest przeznaczony. Pomaga dostosować treść do poziomu rozwoju i wymagań uczniów. | 2 |
Przedmiot ?Przedmiot w podręcznikach szkolnych to konkretna dziedzina nauki lub temat, który jest omawiany i uczony w danej książce. | Historia |
Rodzaj ?Rodzaj książki w podręcznikach szkolnych określa jej formę i treść. | Tradycyjne podręczniki |
ISBN | 9788389315625 |
Produkty rekomendowane
Poznać przeszłość, zrozumieć dziś - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
-
- Dane i opinie o skladnicaksiegarska.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
20,65złPOZNAĆ PRZESZŁOŚĆ, ZROZUMIEĆ DZIŚ. HISTORIA 2. PODRĘCZNIK 1
Poznać przeszłość, zrozumieć dziś - Pozostałe oferty
-
- Dane i opinie o podrecznikowo.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
24,80złPoznać przeszłość, zrozumieć dziś 2 Podręcznik
-
- Dane i opinie o Aleksiazka.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
39,88złHistoria LO 2/1 Poznać Przeszłość podr STENTOR
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 20,65zł
Poznać przeszłość, zrozumieć dziś - Opinie
Klienci, którzy kupili Poznać przeszłość, zrozumieć dziś, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane