Apple Care Protection Plan Dla 13'' Macbook Pro (M2) - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Serwis i wsparcie
W ramach planu ochrony AppleCare Protection Plan dla Maca firma Apple zapewnia nawet trzyletni okres fachowego wsparcia technicznego oraz dodatkowe opcje serwisu sprzętowego1.
Po zakupie planu AppleCare Protection Plan wystarczy jedno połączenie telefoniczne2, aby uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące Maca, macOS i aplikacji Apple, takich jak Zdjęcia, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote i nie tylko. Podczas zagranicznych podróży możesz korzystać z obsługi serwisowej w lokalnych punktach naprawy na całym świecie.
Świadczenia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do prawa konsumenta do bezpłatnej naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub zwrotu zapłaconej kwoty przez sprzedawcę, jeśli w momencie dostawy towar nie był zgodny z zawartą umową sprzedaży. Zgodnie z polskim Kodeksem Cywilnym konsument może zgłaszać roszczenia z tego tytułu przez dwa lata od dostawy towaru. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tutaj.
Jak wykupić plan ochrony AppleCare Protection Plan
Plan ochrony AppleCare Protection Plan możesz kupić razem z nowym komputerem Mac.
Albo osobno, przed upływem 12 miesięcy od zakupu Maca u autoryzowanego sprzedawcy Apple (wymagane będzie podanie numeru seryjnego) lub telefonicznie, pod numerem 00800 4411875 (wymagane będzie podanie numeru seryjnego).
KWsparcie pod jednym adresem
Ponieważ firma Apple projektuje komputer, system operacyjny, jak i wiele aplikacji, Mac jest prawdziwie zintegrowanym systemem. Tylko plan AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej.
Priorytetowy dostęp do ekspertów Apple na czacie lub przez telefon
Dostęp do lokalnych punktów naprawy Apple na całym świecie3
Dodatkowe opcje serwisu sprzętowego Apple
Plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia nawet trzyletnie dodatkowe opcje serwisu sprzętowego, w tym części zamienne i naprawy sprzętu wykonywane przez autoryzowanych serwisantów Apple na całym świecie. Ochrona serwisowa obejmuje następujące elementy:
Komputer Mac
Baterię1
Dołączone akcesoria, np. zasilacz
Pamięć (RAM) firmy Apple
Napęd SuperDrive USB firmy Apple
Wsparcie dotyczące oprogramowania
W domowym zaciszu, w biurze czy w podróży — zawsze możesz zwrócić się do ekspertów Apple z pytaniami na różne tematy związane z systemem, takie jak:
Korzystanie z macOS oraz iCloud
Pytania dot. aplikacji Apple, takich jak Zdjęcia, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote, oraz profesjonalnych aplikacji, takich jak Final Cut Pro, Logic Pro i nie tylko.
Nawiązywanie połączeń z drukarkami i sieciami bezprzewodowymi
Informacje producenta
(1) Zakupu planu ochrony AppleCare Protection Plan należy dokonać w ciągu 12 miesięcy od pierwotnej daty nabycia komputera Mac. Plan zapewnia możliwość korzystania z dodatkowych opcji naprawy nawet przez trzy lata od pierwotnej daty zakupu komputera Mac. Uprawnienia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tutaj. Ochrona serwisowa obejmuje tylko Maca oraz dołączone do niego fabrycznie oryginalne akcesoria na wypadek spadku pojemności baterii poniżej 80% pojemności pierwotnej.
(2) Może być pobierana opłata jak za lokalne połączenie telefoniczne.
(3) Dostępność opcji serwisowych zależy od kraju, w którym zlecana jest usługa, oraz lokalizacji serwisu Apple z autoryzacją do obsługi urządzeń. Produkty oddane do serwisu mogą być wymienione lub naprawione z użyciem części równoważnych nowym pod względem działania i niezawodności. Apple może też zwrócić się do klienta o samodzielną wymianę gotowych do zainstalowania części.
Świadczenia z tytułu planu AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do wszelkich praw wynikających z przepisów o sprzedaży konsumenckiej obowiązujących w systemie prawnym klienta. Wykupienie planu nie jest obowiązkowe przy zakupie objętego nim sprzętu. Szczegółowe informacje zawarte są w warunkach świadczenia usługi dostępnych pod adresem www.apple.com/legal/sales-support/applecare/appgeos.html.
W ramach planu ochrony AppleCare Protection Plan dla Maca firma Apple zapewnia nawet trzyletni okres fachowego wsparcia technicznego oraz dodatkowe opcje serwisu sprzętowego1.
Po zakupie planu AppleCare Protection Plan wystarczy jedno połączenie telefoniczne2, aby uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące Maca, macOS i aplikacji Apple, takich jak Zdjęcia, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote i nie tylko. Podczas zagranicznych podróży możesz korzystać z obsługi serwisowej w lokalnych punktach naprawy na całym świecie.
Świadczenia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do prawa konsumenta do bezpłatnej naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub zwrotu zapłaconej kwoty przez sprzedawcę, jeśli w momencie dostawy towar nie był zgodny z zawartą umową sprzedaży. Zgodnie z polskim Kodeksem Cywilnym konsument może zgłaszać roszczenia z tego tytułu przez dwa lata od dostawy towaru. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tutaj.
Jak wykupić plan ochrony AppleCare Protection Plan
Plan ochrony AppleCare Protection Plan możesz kupić razem z nowym komputerem Mac.
Albo osobno, przed upływem 12 miesięcy od zakupu Maca u autoryzowanego sprzedawcy Apple (wymagane będzie podanie numeru seryjnego) lub telefonicznie, pod numerem 00800 4411875 (wymagane będzie podanie numeru seryjnego).
KWsparcie pod jednym adresem
Ponieważ firma Apple projektuje komputer, system operacyjny, jak i wiele aplikacji, Mac jest prawdziwie zintegrowanym systemem. Tylko plan AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej.
Priorytetowy dostęp do ekspertów Apple na czacie lub przez telefon
Dostęp do lokalnych punktów naprawy Apple na całym świecie3
Dodatkowe opcje serwisu sprzętowego Apple
Plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia nawet trzyletnie dodatkowe opcje serwisu sprzętowego, w tym części zamienne i naprawy sprzętu wykonywane przez autoryzowanych serwisantów Apple na całym świecie. Ochrona serwisowa obejmuje następujące elementy:
Komputer Mac
Baterię1
Dołączone akcesoria, np. zasilacz
Pamięć (RAM) firmy Apple
Napęd SuperDrive USB firmy Apple
Wsparcie dotyczące oprogramowania
W domowym zaciszu, w biurze czy w podróży — zawsze możesz zwrócić się do ekspertów Apple z pytaniami na różne tematy związane z systemem, takie jak:
Korzystanie z macOS oraz iCloud
Pytania dot. aplikacji Apple, takich jak Zdjęcia, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote, oraz profesjonalnych aplikacji, takich jak Final Cut Pro, Logic Pro i nie tylko.
Nawiązywanie połączeń z drukarkami i sieciami bezprzewodowymi
Informacje producenta
(1) Zakupu planu ochrony AppleCare Protection Plan należy dokonać w ciągu 12 miesięcy od pierwotnej daty nabycia komputera Mac. Plan zapewnia możliwość korzystania z dodatkowych opcji naprawy nawet przez trzy lata od pierwotnej daty zakupu komputera Mac. Uprawnienia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tutaj. Ochrona serwisowa obejmuje tylko Maca oraz dołączone do niego fabrycznie oryginalne akcesoria na wypadek spadku pojemności baterii poniżej 80% pojemności pierwotnej.
(2) Może być pobierana opłata jak za lokalne połączenie telefoniczne.
(3) Dostępność opcji serwisowych zależy od kraju, w którym zlecana jest usługa, oraz lokalizacji serwisu Apple z autoryzacją do obsługi urządzeń. Produkty oddane do serwisu mogą być wymienione lub naprawione z użyciem części równoważnych nowym pod względem działania i niezawodności. Apple może też zwrócić się do klienta o samodzielną wymianę gotowych do zainstalowania części.
Świadczenia z tytułu planu AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do wszelkich praw wynikających z przepisów o sprzedaży konsumenckiej obowiązujących w systemie prawnym klienta. Wykupienie planu nie jest obowiązkowe przy zakupie objętego nim sprzętu. Szczegółowe informacje zawarte są w warunkach świadczenia usługi dostępnych pod adresem www.apple.com/legal/sales-support/applecare/appgeos.html.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Marka | Apple |
Kod producenta | SF8T2ZMA |
|
|
Typ urządzenia | Konsumenckie |
Produkty rekomendowane
Apple Care Protection Plan Dla 13'' Macbook Pro (M2) - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
-
AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA APPLE
- Dane i opinie o imad.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gwarancje i pakiety serwisowe od imad.pl
Warianty tego produktu
-
1 099,00złAppleCare Protection Plan for 13-inch MacBook Pro (M2)
Apple Care Protection Plan Dla 13'' Macbook Pro (M2) - Pozostałe oferty
-
- Dane i opinie o net-s.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gwarancje i pakiety serwisowe od net-s.pl
Warianty tego produktu
-
798,98złTANIA DOSTAWA ! - APPLE AppleCare protection Plan for 13inch MacBook Pro M2
-
- Dane i opinie o ctistore.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gwarancje i pakiety serwisowe od ctistore.pl
Warianty tego produktu
-
800,54złAPPLE AppleCare Protection Plan for 13inch MacBook Pro M2
-
Poznaj finansowanie Upgrade+
- Dane i opinie o ispot.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
- Gwarancje i pakiety serwisowe od ispot.pl
Warianty tego produktu
-
1 099,00złAppleCare Protection Plan for 13-inch MacBook Pro (M2)
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 798,98zł
Często kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Apple Care Protection Plan Dla 13'' Macbook Pro (M2) - Opinie
Klienci, którzy kupili Apple Care Protection Plan Dla 13'' Macbook Pro (M2) , mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane