E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022 - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.
W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.
Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.
Książka składa się z trzech bloków tematycznych:
– strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,
– pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,
– narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.
Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.
Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.
***
„E-marketing to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin wiedzy. Każdego miesiąca pojawiają się nowe technologie, narzędzia oraz powiązane z nimi dobre praktyki. Książka pomaga nadążyć za zmieniającym się krajobrazem marketingu internetowego. Dzięki niej poznasz wartościowe techniki i aplikacje, które pozwolą analizować efekty Twoich działań marketingowych, poprawę satysfakcji klientów, a w efekcie przyspieszą wzrost Twojej firmy”
– Michał Sadowski, założyciel Brand24
W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.
Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.
Książka składa się z trzech bloków tematycznych:
– strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,
– pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,
– narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.
Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.
Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.
***
„E-marketing to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin wiedzy. Każdego miesiąca pojawiają się nowe technologie, narzędzia oraz powiązane z nimi dobre praktyki. Książka pomaga nadążyć za zmieniającym się krajobrazem marketingu internetowego. Dzięki niej poznasz wartościowe techniki i aplikacje, które pozwolą analizować efekty Twoich działań marketingowych, poprawę satysfakcji klientów, a w efekcie przyspieszą wzrost Twojej firmy”
– Michał Sadowski, założyciel Brand24
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Wybrani autorzy ?Wybrani autorzy to pisarze, którzy wyróżniają się w danej dziedzinie literatury, znani z tworzenia wyjątkowych i cenionych dzieł literackich. | Praca zbiorowa |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | MT Biznes |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Miękka |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2022 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 488 |
ISBN | 9788381753944 |
Produkty rekomendowane
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022 - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
-
- Dane i opinie o Empik
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
49,99złE-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka
-
- Dane i opinie o czytam.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
45,94złSzybka wysyłka E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka Poltext
-
- Dane i opinie o bookland.com.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
53,69złE-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022 - Pozostałe oferty
-
- Dane i opinie o grubytom.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
43,13złE-MARKETING Planowanie, narzędzia, praktyka - Szybka wysyłka
-
- Dane i opinie o megaksiazki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
43,19złE-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
-
- Dane i opinie o Księgarnia DobraKsiazka.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
47,11złE-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka
-
- Dane i opinie o matras.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
47,23złE-Marketing Planowanie, narzędzia, praktyka
-
- Dane i opinie o chodnikliteracki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
47,23złE-Marketing Planowanie, narzędzia, praktyka
-
- Dane i opinie o Księgarnia znak.com.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
48,56złE-Marketing Planowanie, narzędzia, praktyka | [DARMOWA DOSTAWA OD 89ZŁ]
-
-
- Dane i opinie o matfel.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
50,95złE-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022 - Grzegorz Mazurek (red.)
-
- Dane i opinie o ksiegarnia.pwn.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
53,46złE-Marketing
-
- Dane i opinie o Ameo.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
59,15złE-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka
-
- Dane i opinie o Aleksiazka.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
63,64złE-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
-
Nowy na Ceneo
- Dane i opinie o Bonidrp
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
64,32złE-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka
-
- Dane i opinie o dvdmax.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
64,99złE-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka [KSIĄŻKA]
Pokaż wszystkie 16 ofert
?
Dlaczego niektóre oferty są ukryte?
Domyślnie wyświetlamy maksymalnie 15 ofert: do 3 ofert które mogą zostać wyświetlone w obszarze "Wybrane oferty" (oferty, których kolejność wyświetlenia została opłacona przez kontrahenta) oraz do 12 spośród pozostałych prezentowanych od najniższej do najwyższej ceny z uwzględnieniem dodatkowych parametrów, takich jak: preferencje użytkownika i liczba przejść do sklepu.
Po kliknięciu w 'pokaż wszystkie oferty' pojawi się pełna lista ofert z wszystkich sklepów.
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 43,13zł
Często kupowane razem
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022 - Opinie
Klienci, którzy kupili E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane