Słownik marketingu i reklamy angielsko - polski i polsko - angielski

Piotr Ratajczak . Rok wydania: 1999. Okładka: Twarda. Ilość stron: 544
4,0 5 0 1 głos Napisz opinię
4,0
1 opinia
Wysyłka od 14,99 zł
Wysyłka do 3 dni

Słownik marketingu i reklamy angielsko - polski i polsko - angielski - Opis i dane produktu

Książka ta to znakomita pomoc dająca szansę bardziej zaawansowanego rozumienia i posługiwania terminologią specjalistyczną z dziedziny marketingu i reklamy. Autor szczególnie mocny nacisk położył na językowym zilustrowaniu zagadnień promocji oraz zastosowań reklamy. Tom zawiera około 15 000 haseł.

Podstawowe informacje

Autor Piotr Ratajczak
Okładka ? Twarda
Format 111 mm x 186 mm
Rok wydania ? 1999
Ilość stron ? 544
Rodzaj ? Słowniki
ISBN 9788387808044

Produkty rekomendowane

Słownik marketingu i reklamy angielsko - polski i polsko - angielski - Opinie

Klienci, którzy kupili Słownik marketingu i reklamy angielsko - polski i polsko - angielski, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.

4,0
1 opinia
/
0%
akcja
/
0%
fabuła
/
0%
jakość wydania
Liczba głosów: 1 Liczba opinii: 0
Ocena: 4/5
4,0/5

Produkty rekomendowane

Słownik marketingu i reklamy angielsko - polski i polsko - angielski - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Produkty rekomendowane

Słownik marketingu i reklamy angielsko - polski i polsko - angielskiOferty

Historia cen - trend cenowy

Aktualnie najniższa cena: 32,69

Często kupowane razem

Produkty rekomendowane