Szkoła Wyobraźni Baśniogra Skarb Podniebnych Piratów

39,49
Program Ochrony Kupujących
Wysyłka od 9,99 zł
Wysyłka w 1 dzień

Szkoła Wyobraźni Baśniogra Skarb Podniebnych Piratów - Opis i dane produktu

Piąty tom opowieści w formie rodzinnej gry paragrafowej dla najmłodszych graczy!

Sugerowany wiek graczy: 5+ (z pomocą opiekuna) / 7+ (samodzielnie)
Wydawca: Szkoła Wyobraźni
Wersja językowa: polska

____________________
Szczytowa wieża Zamku Bohaterów to najlepszy punkt widokowy w okolicy. Lubisz tu przychodzić i oglądać świat. Nocą spoglądasz w gwiazdy i badasz lunetą powierzchnię bliźniaczych księżyców. Dzisiejszej nocy wydarzyło się jednak coś wyjątkowego. Z ciemnogranatowych chmur wyłonił się podniebny okręt. Wiatr nadyma jego żagle i wyraźnie kieruje się w stronę Zamku Bohaterów!
Baśniogry to książki dla dzieci, które można czytać wiele razy i za każdym razem opowieść będzie trochę inna. Dzieje się tak, ponieważ wybory podejmowane przez czytelnika oraz rzuty kostkami, wpływają na jej fabułę. Dodatkowo tworzymy wyjątkowego bohatera/bohaterkę, z którym ruszamy ku przygodzie, zbierając magiczne przedmioty i zdobywając niezwykłych przyjaciół.
Szczególnie polecamy je rodzicom, którzy lubią czytać swoim dzieciom, oraz uczniom klas 1-4.
____________________
Zasady gry:

Przygotuj się! Do gry potrzebne są trzy zwykłe kostki do gry, ołówek, kredki (dla lubiących kolorować) i umiejętność czytania lub słuchania. Grę proponujemy dzieciom w wieku od 3 do 10 lat. Tym jeszcze nie czytającym może pomóc ktoś, kto to potrafi.
Stwórz Bohatera! W książce znajdziesz Kartę Postaci oraz karty zawodów. Wybierz zawód dla swojej postaci, jej płeć oraz zapoznaj się ze zdolnościami. Następnie nadaj imię swojemu bohaterowi i wpisz je na Karcie Postaci. Narysuj portret bohatera. Z tej Karty Postaci możesz korzystać również podczas gry w kolejne Baśniogry. Twoja postać będzie się rozwijać, zdobywać przyjaciół i magiczne przedmioty!
Rzuty. W czasie przygody bohater często musi sprawdzać, czy coś się mu udało. Rzut kostkami nazywamy również "testem cechy". W Baśniogrze wykorzystujemy 3 kostki sześcienne. Rzucamy nimi i sumujemy oczka. W większości przypadków wynik od 3 do 10 oznacza porażkę, a od 11 do 18 sukces.
Cechy postaci: Siła, Umysł i Zręczność. Kiedy wybierasz zawód bohatera, jedna z tych wartości rośnie do +1. Podczas gry do rzutu kostką, dodajesz wartość cechy, której używasz. Przykład: cechę Siła masz na +1. Kiedy wykonujesz test Siły, a na kostkach wypadnie "10", to dodajesz +1, więc twój ostateczny wynik to 11.
Zmęczenie. Podczas gry bohater może otrzymać tzw. punkty zmęczenia. Otrzymuje je w wyniku złych decyzji lub pecha na kostkach. Każdy punkt zmęczenia oznacza -1 do wyniku rzutu kostkami. Kiedy bohater otrzyma trzeci punkt zmęczenia, pada nieprzytomny i grę należy zacząć od początku. Magiczne mikstury, zdolności lub niektóre przedmioty mogą niwelować punkty zmęczenia w czasie gry. Kiedy gra się skończy, punkty zmęczenia wracają do stanu wyjściowego.
Przedmioty. Jeśli zdobędziesz jakiś przedmiot, dopisujesz go do listy przedmiotów wraz z opisem bonusu do testów, które on daje. Od teraz będziesz mógł go wykorzystać w dowolnym momencie gry.
Przyjaciele. Kiedy zdobędziesz przyjaciela, dopisujesz go do listy przyjaciół. Niektórzy mają specjalne zdolności i mogą być przydatni w następnych przygodach.
Przebieg gry. Przeczytaj paragraf, a potem zobacz, jakie opcje są do wyboru. Wybierz odpowiedź i przejdź do punktu, który wskazuje tekst (numery punktów znajdziesz w narożnikach stron). Powtarzaj tę czynność, aż ukończysz grę.
Uwaga! Czytaj tylko te punkty, do których prowadzą polecenia W innym przypadku popsujesz sobie zabawę! Jeśli chcesz, żeby gra była jeszcze bardziej magiczna, możesz odtwarzać muzykę podczas czytania. Polecamy soundtracki studia Ghibli dostępne np. w serwisie Youtube.
Rozwój postaci. Kiedy skończysz grę, możesz rozwinąć o jeden punkt Siłę, Umysł lub Zręczność. Jeśli chcesz, możesz spróbować kilka razy przejść grę, wybierając inną drogę. Bądź jednak uczciwy i nie dopisuj drugi raz rozwoju cech po ponownym ukończeniu gry. Możesz jednak zachować zdobyte przedmioty i przyjaciół.
Podpowiedzi. Przy niektórych wyborach związanych z testem cechy pojawiają się skróty oznaczające zawody, które w tym teście otrzymują bonus +1. "CZ" to czarodziej/czarodziejka, "OP" to opiekun/opiekunka lasu, "RY" to rycerz/rycerka itd. Skrót ma przypominać o wykorzystaniu zdolności.
Monety Szczęścia. Podczas przygód bohater(ka) zdobywa tzw. Monety Szczęścia (MS), Może za nie coś kupić w mieście, lub zużyć do przerzucenia kiepskiego wyniku testu. Powtórzenie jednego testu kosztuje jedną Monetę Szczęścia.

____________________
Charakterystyka produktu:

Wersja językowa: polska
Format: 297 x 209 mm
Oprawa: miękka
Liczba stron: 82, czerń i biel
Autor: Marcin Kubiesa
Ilustracje: Janina Sobota
ISBN: 978-83-958519-6-4
Wydawca: Szkoła Wyobraźni (Polska)

Podstawowe informacje

Marka Szkoła Wyobraźni
Typ Podręczniki
Wydanie ? Polskie
Minimalna liczba graczy ? 1

Produkty rekomendowane

Szkoła Wyobraźni Baśniogra Skarb Podniebnych Piratów - Opinie

Klienci, którzy kupili Szkoła Wyobraźni Baśniogra Skarb Podniebnych Piratów, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.

/
0%
grywalność
/
0%
jakość
/
0%
wygląd
Liczba głosów: 0 Liczba opinii: 0

Produkty rekomendowane

Szkoła Wyobraźni Baśniogra Skarb Podniebnych Piratów - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Produkty rekomendowane

Szkoła Wyobraźni Baśniogra Skarb Podniebnych PiratówOferty

Historia cen - trend cenowy

Aktualnie najniższa cena: 33,13

Często kupowane razem

Produkty rekomendowane