Dictionary of Marketing Oxford

Charles Doyle. Rok wydania: 2011. Okładka: Miękka. Poziom zaawansowania: Business English. Ilość stron: 436
4,5 5 0 1 głos Napisz opinię
4,5
1 opinia
47,73
Program Ochrony Kupujących
Wysyłka od 4,99 zł
Kup do 08:00 - wysyłka dzisiaj
Ikona zapakuj na prezent
Zapakuj na prezent

Dictionary of Marketing Oxford - Opis i dane produktu

A Dictionary of Marketing is an accessible and wide-ranging A-Z, providing over 2,600 entries on topics spanning terms for traditional marketing techniques (from strategy, positioning, segmentation, and branding, to all aspects of marketing planning, research, and analysis), as well as leading marketing theories and concepts. Both classic and modern marketing techniques are covered. Entries reflect modern changes in marketing practice, including the use of digital and multi media, the impact of the world wide web on advertising, and the increased influence of social media, search engine optimization, and global marketing. Also included is a time line of the development of marketing as a discipline and the key events that impacted the development, as well as over 100 relevant web links, accessed and updated via a companion website. In addition, the main appendix provides greater depth on the subject, including advertising and brand case studies with a strong international focus. These are arranged thematically, e.g. automobile industry, food and drink, luxury goods, and focus on iconic brands, marketing campaigns, and slogans of the 20th century that have permeated our collective consciousness, exploring how the ideas defined in the main text of the book have been utilised successfully in practice across the globe. This dictionary is an indispensable resource for students of marketing and related disciplines, as well as a practical guide for professional practitioners.

Podstawowe informacje

Autor Charles Doyle
Wybrane wydawnictwa ? Oxford
Okładka ? Miękka
Rok wydania ? 2011
Ilość stron ? 436
Rodzaj ? Słowniki
Poziom zaawansowania ? Business English
ISBN 9780199590230

Produkty rekomendowane

Dictionary of Marketing Oxford - Opinie

Klienci, którzy kupili Dictionary of Marketing Oxford, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.

4,5
1 opinia
/
0%
akcja
/
0%
fabuła
/
0%
jakość wydania
Liczba głosów: 1 Liczba opinii: 0
Ocena: 4,5/5
4,5/5

Produkty rekomendowane

Dictionary of Marketing Oxford - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Produkty rekomendowane

Dictionary of Marketing OxfordOferty

Historia cen - trend cenowy

Aktualnie najniższa cena: 47,19

Często kupowane razem

Produkty rekomendowane