Dictionary of Marketing Oxford - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
A Dictionary of Marketing is an accessible and wide-ranging A-Z, providing over 2,600 entries on topics spanning terms for traditional marketing techniques (from strategy, positioning, segmentation, and branding, to all aspects of marketing planning, research, and analysis), as well as leading marketing theories and concepts. Both classic and modern marketing techniques are covered. Entries reflect modern changes in marketing practice, including the use of digital and multi media, the impact of the world wide web on advertising, and the increased influence of social media, search engine optimization, and global marketing. Also included is a time line of the development of marketing as a discipline and the key events that impacted the development, as well as over 100 relevant web links, accessed and updated via a companion website. In addition, the main appendix provides greater depth on the subject, including advertising and brand case studies with a strong international focus. These are arranged thematically, e.g. automobile industry, food and drink, luxury goods, and focus on iconic brands, marketing campaigns, and slogans of the 20th century that have permeated our collective consciousness, exploring how the ideas defined in the main text of the book have been utilised successfully in practice across the globe. This dictionary is an indispensable resource for students of marketing and related disciplines, as well as a practical guide for professional practitioners.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | Charles Doyle |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | Oxford |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Miękka |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2011 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 436 |
Rodzaj ?Rodzaj w książkach do nauki języków określa ich specyfikę i przeznaczenie. Może to być podręcznik, kurs, podróżniczy przewodnik, słownik, czy też zbiór ćwiczeń. Wybór odpowiedniego rodzaju pozwala dopasować materiał do indywidualnych potrzeb uczącego się oraz sposobu nauki, zapewniając efektywny rozwój umiejętności językowych. | Słowniki |
Poziom zaawansowania ?Poziom zaawansowania w książkach do nauki języków określa stopień trudności materiału dostosowany do umiejętności uczącego się. Wybierając książkę odpowiedniego poziomu, użytkownik może skutecznie rozwijać swoje umiejętności językowe na odpowiednim poziomie trudności, co przyczynia się do efektywnej nauki i osiągnięcia zamierzonych celów. | Business English |
ISBN | 9780199590230 |
Produkty rekomendowane
Dictionary of Marketing Oxford - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Dictionary of Marketing Oxford- Oferty
-
- Dane i opinie o megaksiazki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
47,19złDictionary of Marketing 2011
-
- Dane i opinie o matfel.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
47,73złDictionary of Marketing 2011
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 47,19zł
Często kupowane razem
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Dictionary of Marketing Oxford - Opinie
Klienci, którzy kupili Dictionary of Marketing Oxford, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane