Ducati Pro II Evo Czarny

Hulajnoga elektryczna Ducati, o mocy 350 W do 100 kg . V-max: 25 km/h
2,7
7 opinii
Darmowa wysyłka
Wysyłka w 1 dzień
DARMOWA DOSTAWA OD 99 ZŁ!

Ducati Pro II Evo Czarny - Opis i dane produktu

Ducati Pro II Evo
Środek codziennego transportu

Hulajnoga elektryczna DUCATI Pro II Evo w czarnym kolorze to zdecydowanie lider wśród elektrycznych hulajnóg z najciekawszym designem. Zaprojektowana specjalnie z myślą o miejskim stylu. Dzięki wysokiej jakości elektronicznym podzespołom droga do pracy lub na spotkanie będzie szybka i elegancka. Model ten przede wszystkim wyróżnia się prostą, minimalistyczną konstrukcją. E-hulajnoga doskonale sprawdzi się zarówno w warunkach miejskich, jak i długodystansowych trasach nawet do 40 km.
Ducati Pro II Evo
Zalety technologii

Hulajnoga została wyposażona w wydajny silnik o mocy 350 W, który umożliwia poruszanie się z maksymalną prędkością do 25 km/h. Hulajnoga posiada wydajną baterię o pojemności 10,4 Ah, która charakteryzuje się dalekim zasięgiem nawet do 40 km! Czas ładowania baterii wynosi około 7 godzin.
Ducati Pro II Evo
Wspomóż się technologią

Hulajnoga elektryczna DUCATI Pro II Evo oferuje do wyboru 4 tryby jazdy, dzięki którym można łatwo dostosować maksymalną prędkość hulajnogi do własnych preferencji i otoczenia:
  •   Pieszy – prędkość do 6 km/h
  •   Eco - prędkość do 15 km/h
  •   Comfort - prędkość do 20 km/h
  •   Sport - prędkość do 25 km/h
W utrzymaniu pożądanej prędkości pomoże zastosowany w hulajnodze tempomat.
Ducati Pro II Evo
Niezliczone możliwości

Hulajnoga została wyposażona w funkcję Bluetooth, dzięki której użytkownik może dostosować parametry za pomocą aplikacji Ducati Urban e-Mobility. Dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownik ma dostęp do autodiagnozy swojego urządzenia.
Ducati Pro II Evo
Zaawansowana technologia

Hulajnoga DUCATI Pro II Evo posiada intuicyjny wyświetlacz LCD, który zapewnia pełen kontrast i widoczność o każdej porze dnia i nocy! Na wyświetlaczu pokazane są takie dane jak: aktualna prędkość, tryb jazdy czy stan baterii.
Ducati Pro II Evo
Zaprojektowana, by trwać

Solidna konstrukcja ramy zapewnia maksymalną stabilność i komfort jazdy. Zbudowana zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa i produkcji. Konstrukcja całej hulajnogi została wykonana ze stopu magnezu oraz wysokiej jakości tworzyw sztucznych. Posiada również duży, antypoślizgowy pokład, który zapewnia niezawodną, wysokiej jakości jazdę. Maksymalne obciążenie wynosi aż do 100 kg.
Ducati Pro II Evo
Wytrzymałe koła

Urządzenie zostało wyposażone w 10-calowe koła, które miękko amortyzują wszelkie nierówności. Wzmocnione bezdętkowe opony zapewniają odporność na przebicia i płynną jazdę bez konieczności schodzenia z hulajnogi podczas pokonywania krawężników. Koła wraz z oponami są zdolne do absorbowania wszelkich drgań – mają lepszą przyczepność.
Ducati Pro II Evo
Innowacyjny system hamowania

Bezpieczeństwo jest najważniejsze podczas podróżowania takim sprzętem, jakim jest hulajnoga elektryczna DUCATI Pro II Evo. Została ona wyposażona w przedni hamulec elektryczny oraz tylny tarczowy. Hamulce to większa kontrola, łatwiejsza konserwacja, a co najważniejsze płynna jazda i większe bezpieczeństwo. W hulajnodze zastosowano system KERS, który odpowiada za odzyskiwanie energii kinetycznej pojazdu podczas hamowania przez dłuższy czas.
Ducati Pro II Evo
Zabierz ją, gdzie tylko chcesz!

Ulepszony system składania pozwoli na zabranie hulajnogi DUCATI Pro II Evo wszędzie tam, dokąd się wybierasz. Po złożeniu zajmuje niewiele miejsca, więc wygodnie możesz ją wziąć na przykład na wyjazd na działkę albo na wakacje.
Ducati Pro II Evo
Dodatkowa podpora

Niewątpliwym atutem jest składana stopka, dzięki której użytkownik bez problemu ustawi hulajnogę wszędzie, gdzie tylko zechce. Wytrzymała nóżka zamontowana w centralnym punkcie ciężkości, zapobiega przypadkowemu przewróceniu się pojazdu.
Dane techniczne:

Rozmiar kół [cale] 10

Maksymalna prędkość [km/h] 25
Moc silnika [W] 350
Czas ładowania [h] 7
Maksymalny zasięg na jednym ładowaniu [km] 40
Pojemność baterii [Ah] 10.4
Napięcie baterii [V] 36
Zasilanie Akumulator
Hamulec przedni Elektryczny
Hamulec tylny Tarczowy
Maksymalna wysokość kierownicy [cm] 117
Amortyzacja Tak
Kierunkowskazy Nie
Oświetlenie Przód,Tył
Sygnał dźwiękowy Tak
Tempomat Tak
Wyświetlacz Tak
Funkcje dodatkowe 4 tryby jazdy (Eco, Standard. Sport i Pieszy),
Amortyzator przód/tył,Dystans całkowity, Dystans pojedynczego przejazdu, Funkcjonalna aplikacja mobilna, System KERS (system odzyskiwania energii kinetycznej podczas hamowania), Wskaźnik zużycia baterii
Materiał wykonania Stop magnezu, Tworzywo sztuczne
Waga [kg] 16.7
Terenowa Tak

Parametry

Przeznaczenie Dla dorosłych
Kolor Czarny
Wyposażenie Instrukcja obsługi w języku polskim,Karta gwarancyjna, Ładowarka Gwarancja 24 miesiące

Podstawowe informacje

Marka Ducati
Model Pro II Evo
Rozmiar kół ? 10"
Moc [W] ? 350
Zasięg na jednym ładowaniu [km] ? 40
Maksymalna prędkość [km/h] ? 25
Maksymalna waga użytkownika ? 100 kg
Waga 16 kg
Cechy dodatkowe ? Bluetooth, Dedykowana aplikacja, Tempomat
Amortyzacja Przód i tył

Techniczne

Regulowana wysokość kierownicy Tak
Hamulec Elektroniczny

Produkty rekomendowane

Ducati Pro II Evo Czarny - Opinie

Klienci, którzy kupili Ducati Pro II Evo Czarny, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.

2,7
7 opinii
/
100%
duże koła
/
100%
tryby pracy
/
100%
wygląd
/
40%
amortyzatory
/
25%
konstrukcja
/
33%
spasowanie
/
33%
skrzypienie
/
50%
rozkręcanie
Liczba głosów: 7 Liczba opinii: 7
Ocena: 5/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
Hulajnoga Ducati pro 2 Evo 2023 jest super. Nie zmienia to jednak faktu, że cena 3800 zł to przesada bo pierwszą sztukę za tyle kupiłem. Druga w aktualnej promocji ( kod obniżający+rata gratis) wyszła 3320 zł i to jest cena w sam raz za parametry jakie w zamian dostajemy Jakość wykonania bardzo dobra. Zawieszenie przód i tył oraz bezdętkowe koła 10' świetnie wybierają nierówności i dziury. I tu następujący fakt, koleżanki córki mają Xiaomi na 8,5' kołach i obie pierwszego dnia wywrotka. Córka 10 lat najechane w ciągu 6 dni ponad 70 km i zero zdarzeń, kolana całe. Ducati ze swoimi 10' jest bardzo stabilna, zwrotna, ma szerszą kierownicę od Xiaomi i tu jest sedno braku upadku. Serwis Xiaomi w PL oraz dużo części zamiennych na plus dla Xiaomi. Ducati niestety brak serwisu w PL i zero części zamiennych. Gwarancja to zapewne z 1 miesiąc rozłąki ze sprzętem bo wysyłana będzie zapewne do Włoch. Wykonałem test zasięgu. Driver 190 cm i 105 kg wagi. Na 3 biegu s+ czyli max 20 km/h jazda 90% asfalt, 10% kostka brukowa i przejechałem 30 km do czasu zasygnalizowania wyczerpania baterii. Po ponownym włączeniu, na Eco dojechałem jeszcze 1km do domu. Zanim podłączyłem ładowanie to aplikacja na telefonie pokazała 13% baterii. Test to trasa ze zjazdami i stromymi podjazdami choć głównie równo było ale silny wiatr. Myślę, że driver o wadze 60 kg przejedzie nawet z 50 km. Wyświetlacz jest czytelny i prosty. Hulajnogę idzie odblokować. Przełączyć bieg na S+. Wciskasz i trzymasz hamulec. W tym czasie 10x gaz do dechy i jak usłyszysz dźwięk to puszczasz hamulec. S+ zacznie migać zamiast jak standardowo być podświetlonym na stałe. Po odblokowaniu jedzie 25 km/h a z górki nawet 32 km/h. Ładowanie trwa 7-8 h. Kierunkowskazy są, ale ich umiejscowienie czyni je bezużytecznymi. Przez to, że są kierunki to gripy są gorsze jak w wersji z 2022 roku. Inny jest też sposób składania i tu myślę, że na plus wersji z 2023 r. Dzwonek dzwoni a światła przód / tył są, choć są słabe. Jest aplikacja na telefon, ale brakuje najważniejszej opcji tj. blokady silnika. Z przydatnych rzeczy to jedynie idzie wyłączyć na stałe tempomat i włączyć szybki start czyli dusisz gaz i hulaj odjeżdża bez konieczności odepchnięcia się. Uwaga na to co przywiezie Wam kurier. Pierwsza sztuka odebrana w sklepie (zakup online) i karton cały, opasany oryginalnymi taśmami i hulaj cacy. Druga sztuka zakup online i dostawa do domu DPD. Karton dziury, brak taśm oryginalnych a karton poklejony taśmą. Sama hulaj markotna na guzik włączenia, ewidentnie powystawowe bądź jakiś zwrot. Na dodatek dołączona ładowarka była od modelu starszego tj. pro 1 evo. Brakowało też instrukcji obsługi i jednego z 3 kluczy imbusowych. No dramat jakiś. Uczulam Was na to. U mnie zlecono wymianę na nową sztukę. Reasumując, sprzęt bajka. W podobnej cenie mógłbym mieć KuKirin G2 max, ale obawiam się że się dzieci pozabijają z jej prędkościami i dlatego Ducati. Ani przez chwilę nie straciłem równowagi, moje dzieci też nie. Polecam w cenie max 3300 zł. Jak drożej to nie warto za silnik 350 W. Wizualnie jest piękna ta hulajnoga. Obym nie musiał sprawdzać serwisu. W necie zero części zamiennych np gripów, błotnika, baterii itp.
Zalety
amortyzatory
duże koła
konstrukcja
rozkręcanie
skrzypienie
spasowanie
tryby pracy
wygląd
Ocena: 3/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
W pewnym sensie rozczarowanie. Mam dwie takie hulajnogi, więc o problemach, o których zaraz napiszę trudno powiedzieć aby były przypadkowe ponieważ występują w obydwu hulajnogach. Pierwszy problem najważniejszy - w hulajnodze odkręcają się samoczynnie śruby!!! Dotyczy szczególnie mocowania tylnego amortyzatora. Strona lewa rozkręca się po przejechaniu ok 40 km, strona prawa wytrzymuje więcej, jednak śruby też się luzują. Wada ta dla mnie stanowi zagrożenie dla użytkowników. W jednej z hulajnóg poluzowały się również śruby od mechanizmu składania hulajnogi. Uprzedzę pytanie- tak, sprawdziłem wszystkie śruby przed rozpoczęciem użytkowania i tak, jak mocowanie składania hulajnogi to sprawa jednorazowa, tak mocowanie amortyzatora powtarza się raz za razem. Drugi problem - upierdliwy. Hulajnoga jest tak spasowana, że bardzo trudno ją złożyć. Chodzi o zabezpieczenie do przenoszenia hulajnogi. Bardzo!!! ciężko to zrobić. Wygląda to jakby elementy nie były spasowane odpowiednio. Trzeci problem - po przejechaniu 400 km obydwie hulajnogi skrzypią jakby latami jeździły w wypożyczalniach, dzień w dzień po kilkaset kilometrów. Czwarty problem - również obydwie hulajnogi - co jakiś czas nie działa "gaz". Dodajesz "gazu" a hulajnoga nic. Dzieje się tak zarówno przy starcie jak i w trakcie przejazdu . Generalnie, wg mnie nie jest warta pieniędzy jakie za nią trzeba wyłożyć . Plusy to możliwość jazdy w terenie oraz duża podstawa pod stopy. Wygląda lepiej niż działa. Na koniec sugeruję nie korzystać z rankingów tylko przed zakupem obejrzeć na własne oczy czy poczytać opinie. A już na pewno nie kupować dwóch takich samych bez wcześniejszego przetestowania - przejechanie 100 km lub więcej.
Zalety
amortyzatory
duże koła
tryby pracy
wygląd
Wady
konstrukcja
rozkręcanie
skrzypienie
spasowanie
1 komentarz
Ocena: 4,5/5
Przy wadze 90kg, po odblokowaniu manetką, na pełnej baterii 31km/h, zjazd z nachyleniem 32-33km/h, pod górę 24-26km/h. Wraz ze spadkiem naładowania zwalnia do 29-27km/h. Dystans - po przejechaniu ciągiem 17km spada do 2 kresek pod obciążeniem, po kilkudziesięciominutowym odpoczynku aplikacja pokazuje 40 %, myślę że realnie 25km można zrobić, nie miałem jak dotąd okazji. Fajnie rozwiązana blokada sztycy, super oświetlenie, czytelny licznik, brakuje mi na nim godziny. Odzysk energii podczas hamowania, jednocześnie jest to minusem - skuteczność hamulca mogła by być lepsza.
Skomentuj opinię
Ocena: 4/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
Ok
Zalety
duże koła
tryby pracy
wygląd
Wady
amortyzatory
Skomentuj opinię
Ocena: 1/5
Po roku użytkowania w hulajnodze padł sterownik który został wymieniony na nowy. Po tygodniu od naprawy hulajnoga ponownie zaczęła szwankować. Serwis zalecił wymianę pozostałych podzespołów takich jak manetka gazu, hamulec, silnik i dodatkowo stwierdził winę użytkownika po czym za naprawę obciążył właściciela (koszt naprawy około 1600 zł). Moim zdaniem hulajnoga to porażka - jest przereklamowana. Za takie pieniądze lepiej kupić innej firmy, tańszą i bez gwarancji ponieważ później i tak wyjdzie wina użytkownika. NIE polecam.
Wady
amortyzatory
konstrukcja
skrzypienie
spasowanie
Skomentuj opinię
Ocena: 0,5/5
Duże rozczarowanie. Po tej marce spodziewałam się przyzwoitego produktu. Błotnik tylni to zwykły bubel, po 2 tygodniach zwyczajnie się złamał przy składaniu hulajnogi. Sam pomysł na tak delikatny błotnik do którego trzeba wczepić składająca się hulajnogę to nieprzemyślany konstrukcyjnie pomysł. Druga sprawa amortyzatory tylne - po 2,5 miesiąca jeżdżenia po ścieżkach rowerowych są do wymiany. Są zużyte totalnie. Czyli użyte amortyzatory to też zwykły bubel. Hulajnoga oddana została do reklamacji z negatywna odpowiedzią. Brak słów. Odradzam zakup tego modelu i gdybym miała ponownie rozważać zakup hulajnogi szczególną uwagę zwróciła bym przede wszystkim na jakość osprzętu i jak wygląda mocowanie błotników aby nie narażać się na niemałe koszty wymiany.
Wady
amortyzatory
konstrukcja
Skomentuj opinię
Ocena: 1/5
Nie polecam nic z firmy Ducati ! Bateria w hulajnodze nie ładowała sie .. ładowarka pokazuje stan baterii naładowany . Przed oddaniem do reklamacji bateria pokazywala poziom naładowania na 2 kreski . Ducati odpisało ze bateria jest popsuta i nie mogą jej wymienić ponieważ minal okres gwarancji 6 miesiecy . Nie rozumie jak jeszcze sklepy mogą sprzedawać produkty tej firmy ! Hulajnogę posiadam 9 miesiecy Ladowalam raptem 5 razy A bateria juz sie popsuła ?!
1 komentarz

Produkty rekomendowane

Ducati Pro II Evo Czarny - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Produkty rekomendowane

Ducati Pro II Evo CzarnyOferty

Podobne oferty wybrane przez Ceneo

Historia cen - trend cenowy

Aktualnie najniższa cena: 2 499,00

Często kupowane razem

Produkty rekomendowane