Gra planszowa Hipocampus W Poszukiwaniu Złotego Runa

Gra planszowa Hippocampus dla graczy od 7 lat, przewidywany czas gry Do 1 godziny, minimalna liczba graczy: 2, maksymalna liczba graczy: 4
4,4
6 opinii
58,00
Program Ochrony Kupujących
Darmowa wysyłka
Wysyłka w 1 dzień

Hipocampus W Poszukiwaniu Złotego Runa - Opis i dane produktu

„W poszukiwaniu złotego runa” – gra przygodowa dla całej rodziny
Hipocampus - W Poszukiwaniu Złotego Runa

Hipocampus - W Poszukiwaniu Złotego Runa

Podczas rozgrywki poszukujemy złotego runa, którego strzeże jeden z 4 Smoków Morskich. W pierwszej kolejności musimy zdobyć kryształki, którymi można będzie obłaskawić Smoka. Potem trzeba przepłynąć przez Cieśninę Hipokampusa, gdzie zostaniemy poddani specjalnej próbie pamięci. Wreszcie czeka nas rozwiązanie zagadki, który ze Smoków pilnuje złotego runa. Jeżeli zdobyte wcześniej kryształki pasują do kolekcji kryształków Smoka, wtedy Smok odda nam złote runo. Szczegóły odnajdziecie w instrukcji. Udanej zabawy.

Cechy gry:

  • Pionki, którymi poruszamy się po planszy to historyczne modele jednostek żaglowych w formie Puzzli 3D do samodzielnego złożenia.
  • Gra zawiera ponad 180 pytań z geografii fizycznej oraz historii wielkich odkryć geograficznych.

Podstawowe informacje

Marka Hippocampus
Rodzaj ? Przygodowe, Familijne, Edukacyjne
Czas gry ? Do 1 godziny
Wiek graczy ? od 7 lat
Minimalna liczba graczy ? 2
Maksymalna liczba graczy ? 4
Wydanie ? Polskie
Popularne gry kolekcjonerskie ? nie dotyczy

Produkty rekomendowane

Hipocampus W Poszukiwaniu Złotego Runa - Opinie

Klienci, którzy kupili Hipocampus W Poszukiwaniu Złotego Runa, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.

4,4
6 opinii
/
100%
fabuła
/
100%
grywalność
/
100%
jakość
Liczba głosów: 6 Liczba opinii: 6
Ocena: 4/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
Rozegrane kilka gier z synem 5,5 lat, trzeba pomagać w czytaniu. Składane statki rewelacja. Odebrałem jedną gwiazdkę za słabe zagospodarowanie miejsca w pudełku: -statki nie mieszczą się, a położenie na nich planszy może je uszkodzić -na te małe klejnoty przydałoby się jakieś pudełko czy woreczek strunowy Pytań jest duuużo i prędzej znudzi się sama gra niż wszystkie odpowiedzi zostaną zapamiętane. Mechanika taka średnia bym powiedział. Warto po kilku grach lekko zmodyfikować np -pirat po walce wraca na swoje pole startowe -pirat wykonuje ruch po rundzie graczy jeśli nikt nie wyrzucił pirata w tej rundzie; bez tego czasem biedak stoi i stoi i nic nie robi No i najważniejsze, dodałbym rekwizyt - pudło skarbów z tytułowym złotym runem. Na opakowaniu jest namalowane, dziecko się napatrzy, rozmarzy, w końcu w grze zbierze klejnoty, ..., dostarczy smokowi i co? ... i nic, wygrał, złote runo, ale go nie ma wśród elementów gry. Zamiast satysfakcji jest rozczarowanie.
Zalety
jakość
Ocena: 5/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
Bardzo dobra gra. Ładnie wydana. Gra dla całej rodziny. Zapewne zagram z nią niejeden raz. Polecam!
Skomentuj opinię
Ocena: 5/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
Świetna gra dla całej rodziny. Bardzo dobre wykonanie.
Zalety
fabuła
grywalność
jakość
Skomentuj opinię
Ocena: 5/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
Bardzo fajna gra rodzinna
Zalety
fabuła
grywalność
jakość
Skomentuj opinię
Ocena: 5/5
Zaufana Opinia potwierdzona zakupem
bardzo ładne statki
Skomentuj opinię
Ocena: 2,5/5
Gra solidnie wykonana. Od strony jakości duży plus. Sam koncept/(fabuła) również jest ciekawy i za to również plus. Karty przygody, bazaru, smoki, kryształy, okręty beczki, ryby, perły, korale – to wszystko wręcz pcha nas w stronę gry i jestem pewny, że ma ona ogromny potencjał. Tyle, że nie w aktualnym kształcie. Tzw. „mechanika gry” oparta jest głównie na pytaniach, których jest bodaj 180, nie licząc 4 kart wypraw (Kolumba, Magellana, etc.), które służą do przemierzenia "Cieśniny Hipokampusa". Ogólnie rzecz biorąc – po 4 grach w dwie osoby pytania zaczynają się powtarzać. Po 5 grach w 4 osoby, praktycznie wszystko macie odkryte i wiadome, przez co gra staje się jałowa i w pewnym sensie – traci sens. Karta Pirat „krążąca” po mapie, niemal cały czas jest nieruchoma, choć odnoszą się do niej liczne działania, czy karta bazaru. Co z tego jeśli Pirat jakieś 90% czasu stoi zapomniany. Osobiście proponuję przy aktywnej karcie Korsarz ruszać się zarazem okrętem jak i Piratem. Jedno z pól "?" na kości również przypisałbym Piratowi, żeby zmniejszyć użycie kart z pytaniami, a zwiększyć działanie Pirata. Abordaż (spotkanie statków w jednym polu) to również pojedynek na pytania, więc za chwilę abordaż stanie się formalnością bez skutków, bo wszyscy wszystko będą wiedzieć. Tak czy owak gra wymaga rozszerzenia z nową kością, w której pytania zostaną zastąpione innymi kartami - ala karty przygody, a przemierzanie "Cieśniny Hipokampusa" oparte zostanie na innym działaniu, niż oglądanie i zapamiętywanie kart, które po kilu grach staną się oczywiste. Plusem niewątpliwym jest to, że grając zdobędziemy sporo wiedzy geograficznej i historycznej, choć skoro gra dedykowana jest dla "8+" pytania typu "czy temperaturę mierzymy w stopniach Celsjusza, procentach czy milimetrach", wydają się niepoważne. Mam nadzieję, że autor stworzy rozszerzenie, które pozwoli grać bez kart pytań, bo aktualnie gra jest grą „na chwilę”, sympatyczną, ale „na chwilę”.
Skomentuj opinię

Produkty rekomendowane

Hipocampus W Poszukiwaniu Złotego Runa - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Produkty rekomendowane

Wybrane oferty

Hipocampus W Poszukiwaniu Złotego Runa - Pozostałe oferty

Historia cen - trend cenowy

Aktualnie najniższa cena: 58,00

Często kupowane razem

Produkty rekomendowane