Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Lubisz ludzi, a najbardziej zdalnie?
Praca zdalna to przyszłość wielu z nas. Przyszłość - albo już teraźniejszość, co unaoczniła pandemia koronawirusa. Zamknięci we własnych czterech ścianach, w home office, uświadomiliśmy sobie, jak dużo zadań możemy sprawnie realizować bez wstawania z łóżka. Podpięci do internetu, z laptopem na kolanach. Co ważne, nie tylko my, pracownicy, staliśmy się świadomi faktu, że wiele zadań nie wymaga fizycznej obecności w biurze. Zdali sobie z tego sprawę także nasi pracodawcy, którzy prawdopodobnie coraz chętniej będą pozwalać nam na pracę w domu.
Kto wie, czy nie pójdą dalej i zamiast zatrudniać kolejną osobę do firmy, nie zechcą powierzyć nadmiarowych zadań wirtualnym asystentkom?
Wirtualna asystentka to osoba będąca odrębnym podmiotem gospodarczym, świadcząca firmom zewnętrznym konkretne usługi biurowe. W zależności od własnych preferencji i umiejętności może na przykład zajmować się organizowaniem pracy biura zleceniodawcy, prowadzić na jego rzecz działania marketingowe, przeprowadzać rekrutacje albo organizować eventy. Albo robić coś innego - dokładnie to, co Ty lubisz i potrafisz. Wirtualna asystentka pracuje dla wielu zleceniodawców, pozostaje więc niezależna. Sama decyduje, jaki zakres pracy będzie wykonywać, w jakich godzinach i gdzie - w domu, w kawiarni, na plaży na Hawajach... Byle z dostępem do internetu!
Brzmi kusząco? Zacznij więc czytać i dowiedz się, co trzeba zrobić, by zostać wirtualną asystentką!
Spis treści:
Wstęp
Kto to ta Pola i czemu wyskakuje z lodówki?
Wirtualna asystentka krok po kroku. Droga, która Cię czeka
KROK 1: Poznanie siebie i swoich umiejętności
KROK 2: Analiza rynku oraz analiza SWOT marki
KROK 3: Odpowiedz sobie: Czego potrzebują potencjalni klienci?
KROK 4: Ile chcę zarabiać? Jakie mam wydatki prywatne?
KROK 5: Jaki jest Twój obecny stan finansowy?
KROK 6: Szablon oferty, listy zadań i umowy o współpracę
KROK 7: Personal branding
KROK 8: Nazwa, logo, identyfikacja wizualna
KROK 9: Opowiadaj o sobie wszędzie
KROK 10: Odpowiedz sobie na pytanie: Jaki jest Twój idealny klient?
KROK 11: Darmowy produkt zbieraj potencjalne leady!
KROK 12: Ciągłe sprawdzanie tego, co już się zrobiło
KROK 13: PR i marka osobista
O pracy zdalnej słów kilka
Dlaczego chcesz pracować zdalnie?
Motywacja nr 1: Mama pracująca w domu
Motywacja nr 2: Praca i podróżowanie
Motywacja nr 3: Praca bez szefa i tych wstrętnych klientów
Motywacja nr 4: Zawsze chciałaś lub chciałeś pracować na swoim
Cechy wirtualnej asystentki
Co może robić wirtualna asystentka?
Co może robić wirtualna asystentka?
Etapy rozwoju WA, negocjacje i asertywność
Jak być asertywnym i pielęgnować umiejętności negocjacyjne?
Personal branding dla wirtualnej asystentki
Jak poprawić to, co mówią o Tobie w internecie?
Social media wirtualnej asystentki
Wirtualna asystentka i jej osobiste social media
O byciu ekspertem
Co jeszcze może wpływać na to, jak postrzegają Cię inni, a z czego możesz nie zdawać sobie sprawy?
Kilka słów o ocieplaniu wizerunku
Pokazuj się, uśmiechaj się.
Zapomnij o szybkich efektach
Doradzaj, ile wlezie
Autentyczność
Reklamuj się, jakbyś się nie reklamowała
Monitoruj siebie
Strona WWW dla wirtualnej asystentki
Jakie popełniliśmy błędy, tworząc stronę WWW dla BrandAssist, i jakie są z tego wnioski dla Ciebie
Błąd pierwszy: Brak contentu przed powstaniem strony
Błąd drugi: Wix, srix i inne drag & drop strony
Błąd trzeci: Brak specjalizacji czy wyróżniającej się oferty na stronie
Błąd czwarty: Perfekcjonizm lub obojętność
Cel Twojej strony to
Specyfika i funkcjonalności strony wirtualnej asystentki. Co powinno znaleźć się na Twojej stronie WWW?
Strona główna
O mnie
Oferta
Cennik
Kontakt
Rekomendacje
Jak chcesz się nazywać?
Co umiem robić najlepiej? Czym się interesuję? Co dotychczas robiłam?
Z jakim kolorem i fontem się identyfikujesz?
Garść rad odnośnie do strony WWW wirtualnej asystentki
Upewnij się kilka razy, czy Twoja strona jest mobile friendly
Błędy językowe na stronie
Nawigacja na stronie
Wtyczki SM
Zbyt duże zdjęcia na stronie albo, co gorsza, zdjęcia nielegalne
Wygląd strony w social media
Otwieraj w nowych oknach
Pierwsze kroki w działalności gospodarczej
Czy własna działalność gospodarcza to konieczność?
Strona WWW i inne działania sprzedażowe oraz promocyjne dla Twojej marki
Istotną kwestią będzie poduszka finansowa
Rzucanie pracy na etacie od razu, kiedy podejmiesz decyzję o pracy jako wirtualna asystentka, może Cię sporo kosztować
Podwykonawcą innej WA być
Nieoczywiste umiejętności
Multitasking, motywacja i zarządzanie czasem
Podstawy wiedzy o copywritingu
Netykieta
Zasada nr 1: Tytuł maila
Zasada nr 2. Przywitanie
Zasada nr 3. Hierarchia
Zasada nr 4. Kolokwializmy
Zasada nr 5. Buźki i inne emotikony
Zasada nr 6. Załączniki
Zasada nr 7. Wiadomości grupowe
Networking
Mastermind wirtualnej asystentki
Meetnaping krótko o spotkaniach
Grupy docelowe, dochodowe i trochę o social mediach z tej perspektywy
Grupa docelowa a błędy w social mediach
Różnica między B2B i B2C
22 prawa marketingu
Wypalenie zawodowe i życiowe wirtualnej asystentki
O przyczynach ciąg dalszy
Dlaczego WA musi uważać bardziej niż inni?
Moje sposoby na wypalenie
Planuj
Dbaj o kondycję fizyczną
Regularnie się badaj
Pij dużo wody
Nie bierz na siebie zbyt dużo
Uważaj na to, co obiecujesz sama sobie
Przypomnij sobie, dlaczego zaczęłaś
Afirmacja
Zainwestuj w miejsce pracy
Celebruj zwycięstwa
Trzymaj się porannej rutyny
Wybierz konkretne miejsce do pracy
Wirtualna asystentka i urlopy
Ile zarabia wirtualna asystentka?
Wycena usług
Podwyższanie cen
Finansowe porady dla wirtualnej asystentki
Przestałam zapamiętywać wydatki
Wydaję mniej niż zarabiam
Nadwyżki hajsu
Przestałam kupować usługi i produkty, do których nie jestem przekonana lub których do końca nie rozumiem.
Określiłam mój cel finansowy, dzięki któremu będę zadowolona z pracy.
Płacę gotówką
Compounding
Gdzie zdobywać klientów
LinkedIn
Facebook
Brand24
Twitter
Oferia
Wirtualne Media
Grapevine Jobs
Gumtree
Pracuj.pl
Product Vision
Eventy.pl
Useme
Freelanceria
Favore.pl
Job Square
Useme.eu i Homejob.pl
Oferteo
XING
Krop.com
Globtra
Upwork
PeoplePerHour
Freelancer
PRoto.pl
Smartmockups.com
Żelazne zasady sprzedaży usług WA
Zasada 1. Zaskocz klienta
Zasada 2. Zasada utraty trzech klientów
Zasada 3. Szanuj wszystkich, każdy może być Twoim klientem
Zasada 4. Im szybsza odpowiedź, tym lepiej dla Ciebie
Zasada 5. Media społecznościowe
Zasada 6. Znajdź swoją niszę w social mediach
Zasada 7. Opanuj prezentację swoich usług na mailu i w życiu
Zasada 8. Poczucie humoru
Zasada 9. Pracuj na swoich szablonach
Zasada 10. Nie obniżaj cen swoich usług
Zasada 11. Podsumowanie rozmowy telefonicznej
Zasada 12. Prezenty i niespodzianki
Zasada 13. Procesy w sprzedaży
Zasada 14. Daj się sprzedać i pozwól się ze sobą skontaktować
Zasada 15. Sprzedaż aktywna lub cross-selling
Obsługa klienta i sprzedaż dobre praktyki
Umiejętność zadawania pytań kluczem do dobrej współpracy
Brief, czyli co?
Co powinien zawierać dobry brief?
Umowa o współpracę
Co po sprzedaży usług?
O klientach wirtualnych asystentek i ich humorach
Ekspert
Biała flaga
Narzekacz
Pozytywna pozytywka
Zarządzanie zmianą, którą jesteś
Gdy przychodzisz z zewnątrz
Jaki jesteś, kliencie?
Klient nieświadomy nic na siłę, może kiedyś wrócić, gdy dojrzeje
Klient świadomy warto pytać i konsultować
Klient zawiedziony ALE chce mieć dobrze zrobione, nie oszczędza
Klient obecny może być traktowany wyjątkowo
Klient wracający potraktuj jak każdego nowego i obecnego klienta
Klient niezadowolony
Relacja WA i klient case
Narzędziownia
Zakończenie
Podziękowania O autorze: Pola Sobczyk - założycielka firmy BrandAssist Academy, promotorka zdalnego modelu pracy, rozwoju osobistego oraz medytacji chrześcijańskiej. Jako pierwsza w Polsce rozpoczęła szkolenia przygotowujące do pracy w roli wirtualnej asystentki. Autorka licznych kursów online. Więcej na polasobczyk.pl.
Praca zdalna to przyszłość wielu z nas. Przyszłość - albo już teraźniejszość, co unaoczniła pandemia koronawirusa. Zamknięci we własnych czterech ścianach, w home office, uświadomiliśmy sobie, jak dużo zadań możemy sprawnie realizować bez wstawania z łóżka. Podpięci do internetu, z laptopem na kolanach. Co ważne, nie tylko my, pracownicy, staliśmy się świadomi faktu, że wiele zadań nie wymaga fizycznej obecności w biurze. Zdali sobie z tego sprawę także nasi pracodawcy, którzy prawdopodobnie coraz chętniej będą pozwalać nam na pracę w domu.
Kto wie, czy nie pójdą dalej i zamiast zatrudniać kolejną osobę do firmy, nie zechcą powierzyć nadmiarowych zadań wirtualnym asystentkom?
Wirtualna asystentka to osoba będąca odrębnym podmiotem gospodarczym, świadcząca firmom zewnętrznym konkretne usługi biurowe. W zależności od własnych preferencji i umiejętności może na przykład zajmować się organizowaniem pracy biura zleceniodawcy, prowadzić na jego rzecz działania marketingowe, przeprowadzać rekrutacje albo organizować eventy. Albo robić coś innego - dokładnie to, co Ty lubisz i potrafisz. Wirtualna asystentka pracuje dla wielu zleceniodawców, pozostaje więc niezależna. Sama decyduje, jaki zakres pracy będzie wykonywać, w jakich godzinach i gdzie - w domu, w kawiarni, na plaży na Hawajach... Byle z dostępem do internetu!
Brzmi kusząco? Zacznij więc czytać i dowiedz się, co trzeba zrobić, by zostać wirtualną asystentką!
Spis treści:
Wstęp
Kto to ta Pola i czemu wyskakuje z lodówki?
Wirtualna asystentka krok po kroku. Droga, która Cię czeka
KROK 1: Poznanie siebie i swoich umiejętności
KROK 2: Analiza rynku oraz analiza SWOT marki
KROK 3: Odpowiedz sobie: Czego potrzebują potencjalni klienci?
KROK 4: Ile chcę zarabiać? Jakie mam wydatki prywatne?
KROK 5: Jaki jest Twój obecny stan finansowy?
KROK 6: Szablon oferty, listy zadań i umowy o współpracę
KROK 7: Personal branding
KROK 8: Nazwa, logo, identyfikacja wizualna
KROK 9: Opowiadaj o sobie wszędzie
KROK 10: Odpowiedz sobie na pytanie: Jaki jest Twój idealny klient?
KROK 11: Darmowy produkt zbieraj potencjalne leady!
KROK 12: Ciągłe sprawdzanie tego, co już się zrobiło
KROK 13: PR i marka osobista
O pracy zdalnej słów kilka
Dlaczego chcesz pracować zdalnie?
Motywacja nr 1: Mama pracująca w domu
Motywacja nr 2: Praca i podróżowanie
Motywacja nr 3: Praca bez szefa i tych wstrętnych klientów
Motywacja nr 4: Zawsze chciałaś lub chciałeś pracować na swoim
Cechy wirtualnej asystentki
Co może robić wirtualna asystentka?
Co może robić wirtualna asystentka?
Etapy rozwoju WA, negocjacje i asertywność
Jak być asertywnym i pielęgnować umiejętności negocjacyjne?
Personal branding dla wirtualnej asystentki
Jak poprawić to, co mówią o Tobie w internecie?
Social media wirtualnej asystentki
Wirtualna asystentka i jej osobiste social media
O byciu ekspertem
Co jeszcze może wpływać na to, jak postrzegają Cię inni, a z czego możesz nie zdawać sobie sprawy?
Kilka słów o ocieplaniu wizerunku
Pokazuj się, uśmiechaj się.
Zapomnij o szybkich efektach
Doradzaj, ile wlezie
Autentyczność
Reklamuj się, jakbyś się nie reklamowała
Monitoruj siebie
Strona WWW dla wirtualnej asystentki
Jakie popełniliśmy błędy, tworząc stronę WWW dla BrandAssist, i jakie są z tego wnioski dla Ciebie
Błąd pierwszy: Brak contentu przed powstaniem strony
Błąd drugi: Wix, srix i inne drag & drop strony
Błąd trzeci: Brak specjalizacji czy wyróżniającej się oferty na stronie
Błąd czwarty: Perfekcjonizm lub obojętność
Cel Twojej strony to
Specyfika i funkcjonalności strony wirtualnej asystentki. Co powinno znaleźć się na Twojej stronie WWW?
Strona główna
O mnie
Oferta
Cennik
Kontakt
Rekomendacje
Jak chcesz się nazywać?
Co umiem robić najlepiej? Czym się interesuję? Co dotychczas robiłam?
Z jakim kolorem i fontem się identyfikujesz?
Garść rad odnośnie do strony WWW wirtualnej asystentki
Upewnij się kilka razy, czy Twoja strona jest mobile friendly
Błędy językowe na stronie
Nawigacja na stronie
Wtyczki SM
Zbyt duże zdjęcia na stronie albo, co gorsza, zdjęcia nielegalne
Wygląd strony w social media
Otwieraj w nowych oknach
Pierwsze kroki w działalności gospodarczej
Czy własna działalność gospodarcza to konieczność?
Strona WWW i inne działania sprzedażowe oraz promocyjne dla Twojej marki
Istotną kwestią będzie poduszka finansowa
Rzucanie pracy na etacie od razu, kiedy podejmiesz decyzję o pracy jako wirtualna asystentka, może Cię sporo kosztować
Podwykonawcą innej WA być
Nieoczywiste umiejętności
Multitasking, motywacja i zarządzanie czasem
Podstawy wiedzy o copywritingu
Netykieta
Zasada nr 1: Tytuł maila
Zasada nr 2. Przywitanie
Zasada nr 3. Hierarchia
Zasada nr 4. Kolokwializmy
Zasada nr 5. Buźki i inne emotikony
Zasada nr 6. Załączniki
Zasada nr 7. Wiadomości grupowe
Networking
Mastermind wirtualnej asystentki
Meetnaping krótko o spotkaniach
Grupy docelowe, dochodowe i trochę o social mediach z tej perspektywy
Grupa docelowa a błędy w social mediach
Różnica między B2B i B2C
22 prawa marketingu
Wypalenie zawodowe i życiowe wirtualnej asystentki
O przyczynach ciąg dalszy
Dlaczego WA musi uważać bardziej niż inni?
Moje sposoby na wypalenie
Planuj
Dbaj o kondycję fizyczną
Regularnie się badaj
Pij dużo wody
Nie bierz na siebie zbyt dużo
Uważaj na to, co obiecujesz sama sobie
Przypomnij sobie, dlaczego zaczęłaś
Afirmacja
Zainwestuj w miejsce pracy
Celebruj zwycięstwa
Trzymaj się porannej rutyny
Wybierz konkretne miejsce do pracy
Wirtualna asystentka i urlopy
Ile zarabia wirtualna asystentka?
Wycena usług
Podwyższanie cen
Finansowe porady dla wirtualnej asystentki
Przestałam zapamiętywać wydatki
Wydaję mniej niż zarabiam
Nadwyżki hajsu
Przestałam kupować usługi i produkty, do których nie jestem przekonana lub których do końca nie rozumiem.
Określiłam mój cel finansowy, dzięki któremu będę zadowolona z pracy.
Płacę gotówką
Compounding
Gdzie zdobywać klientów
Brand24
Oferia
Wirtualne Media
Grapevine Jobs
Gumtree
Pracuj.pl
Product Vision
Eventy.pl
Useme
Freelanceria
Favore.pl
Job Square
Useme.eu i Homejob.pl
Oferteo
Krop.com
Globtra
Upwork
PeoplePerHour
Freelancer
PRoto.pl
Smartmockups.com
Żelazne zasady sprzedaży usług WA
Zasada 1. Zaskocz klienta
Zasada 2. Zasada utraty trzech klientów
Zasada 3. Szanuj wszystkich, każdy może być Twoim klientem
Zasada 4. Im szybsza odpowiedź, tym lepiej dla Ciebie
Zasada 5. Media społecznościowe
Zasada 6. Znajdź swoją niszę w social mediach
Zasada 7. Opanuj prezentację swoich usług na mailu i w życiu
Zasada 8. Poczucie humoru
Zasada 9. Pracuj na swoich szablonach
Zasada 10. Nie obniżaj cen swoich usług
Zasada 11. Podsumowanie rozmowy telefonicznej
Zasada 12. Prezenty i niespodzianki
Zasada 13. Procesy w sprzedaży
Zasada 14. Daj się sprzedać i pozwól się ze sobą skontaktować
Zasada 15. Sprzedaż aktywna lub cross-selling
Obsługa klienta i sprzedaż dobre praktyki
Umiejętność zadawania pytań kluczem do dobrej współpracy
Brief, czyli co?
Co powinien zawierać dobry brief?
Umowa o współpracę
Co po sprzedaży usług?
O klientach wirtualnych asystentek i ich humorach
Ekspert
Biała flaga
Narzekacz
Pozytywna pozytywka
Zarządzanie zmianą, którą jesteś
Gdy przychodzisz z zewnątrz
Jaki jesteś, kliencie?
Klient nieświadomy nic na siłę, może kiedyś wrócić, gdy dojrzeje
Klient świadomy warto pytać i konsultować
Klient zawiedziony ALE chce mieć dobrze zrobione, nie oszczędza
Klient obecny może być traktowany wyjątkowo
Klient wracający potraktuj jak każdego nowego i obecnego klienta
Klient niezadowolony
Relacja WA i klient case
Narzędziownia
Zakończenie
Podziękowania O autorze: Pola Sobczyk - założycielka firmy BrandAssist Academy, promotorka zdalnego modelu pracy, rozwoju osobistego oraz medytacji chrześcijańskiej. Jako pierwsza w Polsce rozpoczęła szkolenia przygotowujące do pracy w roli wirtualnej asystentki. Autorka licznych kursów online. Więcej na polasobczyk.pl.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | Pola Sobczyk |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | Onepress |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Miękka |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2021 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 240 |
Język oryginału | Polski |
Tematyka ?Tematyka określa główny obszar zagadnień poruszanych w poradniku psychologicznym. Wybór odpowiedniej tematyki pomaga znaleźć książkę dopasowaną do indywidualnych potrzeb i zainteresowań. | Kariera |
ISBN | 9788328371378 |
Model | miękka |
Produkty rekomendowane
Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
-
- Dane i opinie o Helion
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
44,85złWirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes
-
Najgorętsze okazje do -30%
- Dane i opinie o Empik
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
48,99złWirtualna asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes
Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes - Pozostałe oferty
-
- Dane i opinie o onepress.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
41,40złWirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes
-
- Dane i opinie o sensus.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
44,85złWirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes
-
- Dane i opinie o ebookpoint.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
48,30złWirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 41,40zł
Często kupowane razem
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes - Opinie
Klienci, którzy kupili Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane