Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
Spis treści: Wstęp (9)
Istotność sprzedaży (11)
Polska mentalność (15)
Model MasterSales (19)
Inner Game (23)
Sympatia i kompetencja (25)
Autorytet (28)
Kategorie (32)
Archetypy (34)
Pozycje (43)
Wzrok (46)
Gestykulacja (50)
Dotyk (73)
Chodzenie (76)
Odległość (77)
Niepowtarzalność (78)
Motywacja (80)
Dystans do siebie (84)
Ciekawość (86)
Zmiana wrażenia (88)
Błędy wizerunkowe (89)
Relations Game (93)
Social jiu-jitsu (95)
Raport niewerbalny (99)
Raport werbalny (102)
Etapowość (107)
Zaufanie (109)
Potrzeby (119)
Demografia (119)
Psychografia (127)
Emocje (136)
Lojalność (144)
Future pace (147)
Backtrack pace (149)
Telefon (150)
E-mail (151)
Zasady komunikacji (152)
Sales Game (157)
Wątpliwości (159)
Definiowanie produktu (168)
Elevator speech (171)
Promocje (174)
Język korzyści (177)
Pytania (179)
Odpowiadanie (181)
Wiele osobowości (182)
Rama inwestycji (183)
Umawianie spotkań (185)
Cross-sale (187)
Rekomendacje (188)
Testymoniale (189)
Buyers remorse (190)
Techniki perswazyjne (191)
Epilog (195)
O autorze: Dr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzanie oraz doktorem nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika. Szkoli międzynarodowo od kilkunastu lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Jako terapeuta wspiera ludzi w rozwiązywaniu problemów osobistych, a jako konsultant pomaga organizacjom osiągnąć zaplanowane cele w zakresie zarządzania i marketingu.
Napisał 21 książek, spośród których najpopularniejsze to: Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą. Wiele z nich zyskało status bestsellerów sprzedaży i zostało nagrodzonych. Dr Mateusz Grzesiak w znaczący sposób przyczynił się do powstania, a następnie spopularyzowania rynku rozwoju osobistego w Polsce. Media nazywają go „najpopularniejszym psychologiem w Polsce”.
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
Spis treści: Wstęp (9)
Istotność sprzedaży (11)
Polska mentalność (15)
Model MasterSales (19)
Inner Game (23)
Sympatia i kompetencja (25)
Autorytet (28)
Kategorie (32)
Archetypy (34)
Pozycje (43)
Wzrok (46)
Gestykulacja (50)
Dotyk (73)
Chodzenie (76)
Odległość (77)
Niepowtarzalność (78)
Motywacja (80)
Dystans do siebie (84)
Ciekawość (86)
Zmiana wrażenia (88)
Błędy wizerunkowe (89)
Relations Game (93)
Social jiu-jitsu (95)
Raport niewerbalny (99)
Raport werbalny (102)
Etapowość (107)
Zaufanie (109)
Potrzeby (119)
Demografia (119)
Psychografia (127)
Emocje (136)
Lojalność (144)
Future pace (147)
Backtrack pace (149)
Telefon (150)
E-mail (151)
Zasady komunikacji (152)
Sales Game (157)
Wątpliwości (159)
Definiowanie produktu (168)
Elevator speech (171)
Promocje (174)
Język korzyści (177)
Pytania (179)
Odpowiadanie (181)
Wiele osobowości (182)
Rama inwestycji (183)
Umawianie spotkań (185)
Cross-sale (187)
Rekomendacje (188)
Testymoniale (189)
Buyers remorse (190)
Techniki perswazyjne (191)
Epilog (195)
O autorze: Dr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzanie oraz doktorem nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika. Szkoli międzynarodowo od kilkunastu lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Jako terapeuta wspiera ludzi w rozwiązywaniu problemów osobistych, a jako konsultant pomaga organizacjom osiągnąć zaplanowane cele w zakresie zarządzania i marketingu.
Napisał 21 książek, spośród których najpopularniejsze to: Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą. Wiele z nich zyskało status bestsellerów sprzedaży i zostało nagrodzonych. Dr Mateusz Grzesiak w znaczący sposób przyczynił się do powstania, a następnie spopularyzowania rynku rozwoju osobistego w Polsce. Media nazywają go „najpopularniejszym psychologiem w Polsce”.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | Mateusz Grzesiak |
Wybrani autorzy ?Wybrani autorzy to pisarze, którzy wyróżniają się w danej dziedzinie literatury, znani z tworzenia wyjątkowych i cenionych dzieł literackich. | Mateusz Grzesiak |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | Helion |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Twarda |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2016 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 208 |
Tematyka ?Tematyka określa główny obszar zagadnień poruszanych w poradniku psychologicznym. Wybór odpowiedniej tematyki pomaga znaleźć książkę dopasowaną do indywidualnych potrzeb i zainteresowań. | Kariera |
ISBN | 9788328381247 |
Produkty rekomendowane
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
-
- Dane i opinie o Helion
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
31,85złPsychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - Pozostałe oferty
-
- Dane i opinie o onepress.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
29,40złPsychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
-
- Dane i opinie o sensus.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
31,85złPsychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
-
- Dane i opinie o ebookpoint.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
31,85złPsychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 29,40zł
Często kupowane razem
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - Opinie
Klienci, którzy kupili Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane